בלנסיאגה- Balenciaga

כריסטובל בלנסיאגה- אריסטוקרט האופנה

בלנסיאגה נוסדה על ידי Cristóbal Balenciaga בשנת 1917 ומאז הפך למותג בעל שם הידוע במבנים הנועזים שלו. בית האופנה היוקרתי משלב פריטים בהשראת פנאי עם סגנון קוטור רחוב לגברים, נשים וילדים. המעצבת דמנה גבאלייה כבשה נעליים עכשוויות על ידי יצירת צורות אבא אופנתיות מגניבות ועיצובים דוחפים גבולות מתיקים אלגנטיים, חולצות טי במידות גדולות, קפוצ'ונים, ראנרים ונעלי טריפל S Balenciaga האייקוניות. זה סיפור ששווה לספר, בלנסיאגה הוא סיפור ששווה לספר, וכריסטובל בלנסיאגה הוא דמות שראוי לספר. תערוכה מקוונת זו תאיר כיצד הגיע לפסגת המקצוע שלו, והפך לאחת הדמויות החשובות בתולדות האופנה. שנת 2011 סימנה את הקאמבק של בית האופנה בלנסיאגה. החברה החלה לצבור משיכה עולמית והפכה לשם דבר בתעשיית היוקרה. העיצובים של החברה נחשבו לאוונגרד והפכו לאחד הפריטים הנחשקים ביותר עבור סלבריטאים, דוגמניות ומשפיעני מדיה חברתית. במשך שנים, בלנסיאגה הייתה ידועה בייצור פריטי אופנה יוקרתיים. כעת, עם השותפות של בלנסיאגה עם גוגל והשחרור של מסע הפרסום האחרון שלהם "Fashion AI", הם משנים את הדרך שבה הם עושים עסקים. חברת בלנסיאגה ידועה בעיצובי האופנה החדשניים שלה. המותג פופולרי לא רק בקרב תעשיית האופנה אלא גם בקרב צרכנים שאוהבים ללבוש את הבגדים האופנתיים הללו. בלנסיאגה, בית האופנה, נוסד בספרד בשנת 1989 על ידי שני אחים: פרנסיסקו ולואיס פרננדס. האחים חיפשו להחזיר את המודרניות ותחושת המרד לעולם האופנה. החזון שלהם נלכד באמצעות העיצוב האיקוני שלהם הכולל הדפסים נועזים ואפשרויות צבע לא אופטימיות. הם גם ידועים בשימוש בחומרים איכותיים כמו צמר, עור ומשי המשמשים בעדינות ליצירת גימורים כמו מרקם וברק. בית האופנה, בלנסיאגה, מייצר הנעלה מאז 1920. הוא ידוע בעיקר בזכות העיצובים החדשניים והמוצרים היוקרתיים שלו. המותג זכה במספר פרסים, כולל מותג היוקרה הטוב ביותר של השנה ב-2016. קולקציית סתיו/חורף 2019 עשתה מהלך לכיוון מינימליזם עם עור שחור אלגנטי ובגדים בצבע כהה. חלקי המפתח כללו ז'קטים, מעילים וחצאיות ארוכות עם שוליים של בד בחלק התחתון שנותן להם תחושה נינוחה יותר. בלנסיאגה משתמשת בהדפסים כדי ליצור זהות עולמית אך מתוחכמת. הם מושפעים מהטבע ומהארכיטקטורה בעיצוביהם כדי ליצור משהו חדש בכל עונה תוך כדי מגמה. בלנסיאגה הוא בית אופנה יוקרתי שהוקם בשנת 1989 על ידי כריסטובל בלנסיאגה. החברה הוציאה לאחרונה שני צבעים חדשים של נעלי ספורט שהם גם חגיגה של מגוון התרבויות וגם הומאז' לאלגנטיות ולמעמד של הבית. ב-2004 היא נרכשה על ידי קבוצת גוצ'י. ב-2005 היא הפכה לחלק מ-Kering SA. מאז, היא הייתה חלק מקבוצת PPR עד 2017, כאשר קרינג רכשה את מניותיה של PPR כדי להפוך שוב לבעלים יחיד.

 

בלנסיאגה נולד בספרד ב-1892

מותג בלנסיאגה, Balenciaga הוא מותג ספוג מורשת, יצירתיות וחדשנות. הסיפור שלנו מתחיל עם כריסטובל בלנסיאגה, בן למשפחה שמייצרת נעליים מאז 1878. כריסטובל, שנולד בספרד ב-26 בספטמבר 1892, נועד להיות אמן באומנות. נעליים מהממות, הסניקרס האייקוניות של הבית הן דגמים כמו ה-Triple S והאינסטינקט. כל אחד מהם ייחודי ומגלם את האתוס של הבית: צורה ופונקציונליות לא מסובכת. אריסטוקרט האופנה, באמצע שנות ה-30 כבר היה כריסטובל בלנסיאגה שם ידוע במדריד. הוא היה אומן מוכשר ביותר שיצר אופנה יוצאת דופן. סימן ההיכר שלו: חליפות צמר צבעוניות שנתפרו ביד, שנחשבו למהפכניות למדי בזמנו. אייקון של עולם האופנה הכל התחיל בחליפה בודדת ומאז הפך לסמל סטטוס איקוני. המראה של כריסטובל בלנסיאגה הוא כעת חלק מהותי מקולקציית בלנסיאגה, והעיצובים המקוריים שלו שוחזרו והורחבו עבור האישה המודרנית. עיצוב קוטור לנשים, הפילוסופיה של המייסד הייתה פשוטה: "לעצב בגדים כל כך יפים שאין צורך לתאר אותם". מאז הפך המותג לקלאסיקה פולחנית בזכות העיצובים הנצחיים והשימוש הדמיוני בצבע.

 

תמיד אייקון, תמיד דיווה

כריסטובל בלנסיאגה הוא הסנדק של האופנה, שהישגיו בעיצוב ובסגנון הפכו אותו לאחת הדמויות האייקוניות ביותר בסגנון. הפריטים הבלעדיים והנדירים של בלנסיאגה שטרם נראו מאז 1965, כריסטובל בלנסיאגה עיצב קו בגדים אקסקלוסיבי משלו עם חזון יצירתי משלו. מתוך אהבה ליוקרה, הוא שיתף פעולה עם כמה מהמעצבים המובילים בעולם כדי ליצור קולקציה הפונה לכל טעם, ממודרני ועד לוקס. הטוב ביותר בבלנסיאגה? בשיתוף פעולה עם אמנים ויוצרים בעלי שם עולמי כמו ז'אן פול גוטייה, אלכסנדר מקווין, איב סן לורן וג'ון גליאנו, קריסטובל בלנסיאגה יצר כמה מהיצירות האייקוניות ביותר בתולדות האופנה. גלה את הקולקציות האחרונות של בלנסיאגה! בית האופנה היוקרתי בעולם, בלנסיאגה, תחגוג את הבית שיצר את העיצובים האייקוניים ביותר של האופנה. בלנסיאגה שחור, המלתחה המושלמת לכל אירוע, גלה את התלבושת המושלמת לכל אירוע עם הסגנונות הייחודיים של בלנסיאגה. קלאסיקה אמיתית, קניות מקוונות עם בלנסיאגה הן תענוג אמיתי, עם מוצרים שיגרמו לך להיראות ולהרגיש כמו מלכים.

אמנות היוקרה

בלנסיאגה היא אייקון יוקרה אלגנטי, מורשת חיה והתגלמות האלגנטיות. בית בלנסיאגה מהווה התייחסות עולמית לסגנון ויצירתיות כבר למעלה מ-50 שנה. הליין אפ מהשורה הראשונה, הקולקציה העכשווית והקלאסית של בלנסיאגה מציעה מרכיבי ארון בגדים, ממעילים ועד שמלות, מאופנה יומיומית ועד בגדי ערב מוכנים ללבישה. בלנסיאגה מחויבים לספק לכם איכות ללא דופי, סגנון ייחודי וכל זה במחירים הטובים ביותר.

 

בלנסיאגה תיקים

בשנת 2018, החברה הוערכה ב-10 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לאחת מחברות האופנה היקרות בעולם. המותג ידוע במוצרים ובעיצובים החדשניים שלו שזכו להכרה רחבה בתעשייה עבור הקולקציות הנוכחיות שלהם וגם בקולקציות הקודמות. התיקים של בלנסיאגה לא רק פופולריים אלא גם בשימוש על ידי מפורסמות כמו ביונסה, מיילי סיירוס, ריהאנה, אריאנה גרנדה וקים קרדשיאן. תיק זה תוכנן לשמור על צורתו כאשר הוא ריק או כאשר פריטים מגושמים אינם בתוכו. יש הרבה הייפ סביב התיקים של בלנסיאגה. התיקים עשויים עורות משובחים וטקסטיל איכותי כגון עור עגל ועור כבש. יש להם נוכחות חזקה בעולם האופנה כי הם סמל למעמד ויוקרה. תיקי בלנסיאגה הם לא רק פופולריים בגלל תג המחיר הגבוה שלהם – הם גם מספקים כמה טרנדים חדשים בעיצוב אופנתי עם העיצובים הייחודיים שלהם שניתן לראות בצבעים רבים ושונים כמו כחול קובלט, צהוב חשמלי, ורוד סומק ורוד או כחול כהה. תיקי בלנסיאגה הם ללא ספק האייקוניים ביותר באוסף שלה. תיק Balenciaga Triple S הוא אביזר עור בעבודת יד אשר הועתק על ידי בתי אופנה אחרים כמו שאנל, קייט ספייד, לואי ויטון ועוד. בעידן של היום, לא קל למצוא תיק בלנסיאגה איכותי למכירה במחירים נוחים. תיקי בלנסיאגה מגיעים במגוון צבעים וסגנונות, מה שהופך אותם לאהובים על פאשניסטות שמחפשות משהו חדש. בלנסיאגה היא פרי מוחו של המעצב הספרדי, כריסטובל בלנסיאגה. הוא ייצר שמלות ומעילים יוקרתיים בפריז, ספרד ומדריד משנות ה-20 עד שנות ה-50. תיקי בלנסיאגה הם אחד מהמותגים הפופולריים ביותר של תיקים, נעליים ובגדים בעולם. הם פותחו במהלך 50 שנה וכיום הם סמל של יוקרה. חברת בלנסיאגה נוסדה בספרד על ידי כריסטובל בלנסיאגה הנחשבת לאחת מדמויות האופנה החשובות שהשפיעו על מגמות האופנה העכשוויות. הוא התפרסם בזכות עיצוביו החדשניים וסגנונו הדקונסטרוקטיביסטי.

 

נעלי בלנסיאגה

בלנסיאגה הייתה האדם הראשון שיצר נעלי הוט קוטור לנשים שהן כיום כמה מהנעליים הנחשקות והיקרות בשוק. הבוטיק הראשון של החברה נפתח בפריז ב-1938 והמטה שלה עבר לשם ממדריד ב-1973. בלנסיאגה היא חברת אופנה יוקרתית המעצבת ומוכרת נעליים, ביגוד ואביזרים. הוא ידוע ברבים בזכות השימוש שלו באלמנטים אדריכליים יוצאי דופן בתהליך העיצוב שלהם. קולקציית הנעליים האחרונה של בלנסיאגה הן שילוב של עור ורשת עם הלוגו של מילאנו עליהן. הרשת מאפשרת יכולת נשימה רבה יותר כמו גם גמישות עם כף הרגל כשהיא מתאימה לכף הרגל שלך בזמן שאתה הולך איתן. הם זמינים בשתי המידות הגדולות החל מ-36 US, מה שאומר שהם יכולים להתאים לכל אחד ממידה 4-13 US. בלנסיאגה הוא אחד מבתי האופנה האייקוניים ביותר בעולם. בלנסיאגה, שהוקמה על ידי קריסטופל ואדוארד גלרי, הפכה בסופו של דבר למותג יוקרה וכעת היא בבעלותו של קרינג. הזוג הראשון של נעלי בלנסיאגה יוצר בשנת 1925 בצרפת. בשנת 1946, קריסטופל איגד אותה כחברה בע"מ ומאז היא חלק מהאופנה היוקרתית. בלנסיאגה ידועה בחומרים האיכותיים והעיצובים החדשניים שלה. יתרה מזאת, בלנסיאגה מייצרת גם מותגים נוספים כמו אלכסנדר וואנג, רודייה פריז, אמיליו פוצ'י, מארני ו-Loewe שכולם מעוצבים תחת אותו מנהל קריאייטיב – דמנה גבאליה נעל זו תוארה כ"מושלמת”. Balenciaga ידועה בעיצוב הייחודי שלה ובתכונות החדשניות שלה. יש להם גם היסטוריה של יצירת גרסאות שונות של אותן נעליים. הנעל הוצגה לראשונה בשנת 2006 ומורכבת מגפת עור, עם מדרסים מטקסטיל, סוליית גומי ולוגו מוטבע על הלשון. בלנסיאגה שיתפה פעולה עם אמנים כמו ג'יי זי, ג'ף קונס, טאקאשי מורקמי וז'אן מישל בסקיאט על הפרסומים הרבים שלהם. המותג נלבש גם על ידי סלבריטאים רבים כולל ביונסה, ריהאנה ודרייק. הנעל של בלנסיאגה היא סמל איקוני של תווית אופנה יוקרתית שעודכנה באופן קבוע כדי להתעדכן בטרנדים מבלי לאבד את כוח המשיכה שלה לצרכנים שנראים להקדים את העקומה בחוש האופנתי שלהם. המהדורה האחרונה של נעל Balenciaga היא ה-Triple S. עם מגוון צבעים ומרקמים לבחירה, נעל זו היא כזו שכל אישה צריכה להחזיק. ה-Balenciaga Triple S שוחרר לאחרונה, מה שהופך אותו למוצר חובה עבור כל אישה בשנת 2018. נעל זו כוללת גפה עור גווני ונוצרה מתוך מחשבה על נוחות. בלנסיאגה הייתה פופולרית מאז 2001, כאשר היא הציגה לראשונה את קו הנעליים הראשון לגברים בשם 'אתלטיק'. המותג נוסד על ידי כריסטובל בלנסיאגה בספרד ב-1933, והפך במהרה לאייקון בחוגי האופנה וגם בצילום בסגנון סטריט. ב-2018 השיקה בלנסיאגה שתי קולקציות נעליים חדשות. הקולקציה הראשונה נקראה Triple S והקולקציה השנייה נקראה Triple T. המעצב, דמנה גבאלייה, אישר כי הנעליים הללו הורכבו באמצעות "תהליך" שבו הוא פנה לחברת טכנולוגיית AI כדי לעזור לו לייצר את המוצר מהר יותר מבעבר. Balenciaga הוא אחד ממותגי אופנה רבים המשתמשים בטכנולוגיית AI כדי ליצור מוצרים דיגיטליים לפי דרישה. זוהי מגמה שתימשך ב-2022, כאשר יותר ויותר חברות עוקבות אחר כך עם הצעות משלהן.

 

מתוך השקת קולקציית 2022

“פרשנות מבריקה על סגידה לסלבריטאים, תרבות פופולרית, הכללה – והיכן שהאופנה משתלבת בכל זה – התוכנית של בלנסיאגה הגיעה במסווה של בכורה של סרט וכל השטויות על השטיח האדום סביב אירועים כאלה, שהגיעה לשיא עם פרק מותאם של " משפחת סימפסון." זה היה כיף להפליא, טשטש את הגבול בין אופנה לבידור; להפשיר את התדמית הקפואה והבלתי אפסית של המותג בלנסיאגה, ולגבש עוד יותר את מעמדה של דמנה גבאלייה כאחד מהוגי הדעות המקוריים והבלתי צפויים בתעשייה. שיחת צילום ענקית ואדומה שהתקיימה בחזית התיאטרון דו שאטלה הייתה בעלת כל המאפיינים של עונת הפרסים בהוליווד: צלמים מייללים, מטפלים יעילים וזרם קבוע של אורחים שוחרי תשומת לב. כל זה שודר בתוך המקום על מסך ענק כאילו היה ליל אוסקר. קאתי הורין המחוספסת בדרך כלל, במעיל צמר גברי, חבטה אותו מול קיר המצלמות אפילו טוב יותר מסוזי בובל, ושלחה את הקולגות שלה פנימה בהיסטריה. עורכים נוספים, כוכבי סטריט סטייל, לקוחות וי איי פי ומגוון דמויות מגניבות הגיעו לשבוע האופנה המשובח שלהם. בין לבין הייתה קולקציית קיץ 2022, שנלבשה על ידי דוגמניות זוהרות, חברי צוות העיצוב של גבאסליה וחברים מפורסמים בשבט המותג, מהאמנית אליזה דאגלס ונהג המירוצים לואיס המילטון ועד השחקנים אליוט פייג' ואיזבל הופרט. מספרים צצו על המסך הענק כדי לציין את מספרי המראה, אם כי קריאות עידוד מעובדי בלנסיאגה, שישבו במרפסות העליונות של התיאטרון המוזהב, היו רמז נוסף. כשהגיעה קארדי בי, פניה הסתירו חלקית על ידי כובע פיליפ טריסי בצורת קערה ממסלול המראה של בלנסיאגה קוטור ומעיל טרנץ' מודפס עם קולאז' של מגזינים של מפורסמים, זה הרגיש כאילו גווסליה לא הצליחה לעלות על הרגע. אבל אז הופיעו העננים המעידים על המסך, התפנו לחשוף את משפחת סימפסון, והקהל שאג בהנאה. אם אנחנו אכן נכנסים ל"כלכלת תשומת לב", בלנסיאגה בטוח יתפוס 10 דקות ביוטיוב כמעט מכל מי שיש לו עניין חולף באופנה – וממיליוני אנשים, כולל ילדים, שמעריצים את המשפחה המצוירת המוזרה ההיא. הפרק מתאר את הומר סימפסון נאבק לבטא את מותג האופנה הצרפתי ("Balun, Balloon, Baleen"); מארג' מטיילת בספרינגפילד בשמלה חדה בכתפיים, וכל העיירה טסה לפריז לשבוע האופנה כדי לדגמן לוקים מהקולקציות האחרונות של בלנסיאגה. לא חסרים כאן מיקומי מוצרים: בוב צדדי דוחף את רגליו הענקיות לתוך נעלי ספורט אלגנטיות של גרבי בלנסיאגה; מו המוזג הזוהר במעיל גמלים בגודל מקרר, וליסה סימפסון גולשת בשמלה אדומה עם זנב דג. "ללכת על מסלול? זה כל כך שטחי. אוף, רק הפעם. למחקר," הנערה מרחרחת, רק כדי לקרוא "ווי!" ברגע שהיא מגיעה לאור הזרקורים. כשהצחוק נרגע, אנשים יכולים להפנות את תשומת לבם לקולקציה החדשה והמדהימה של בלנסיאגה, שהייתה לה נטייה מתלבשת – בהתחשב בנושא השטיח האדום והפריצה האחרונה שלו לאופנה עילית – על פני כל הספקטרום של בגדי הפטיש שלו, החל מחולצות טריקו ועד קפוצ'ונים לשמלות רפויות וחליפות חתול צמודות עם עקבים מובנים. ההתעקשות של המעצב על צורות אוברסייז, עם טיפה של קדרות דיסטופית וקורטוב של עצבנות מחתרתית, הפכה כעת את בלנסיאגה לזיהוי באמצעות הצלליות הענקיות והאלגנטיות הנפולות; הג'ינס המפוצץ והסריג המרופט בכוונה; הנעליים המרובעות, מפוסלות כעת ב-EVA דמוי גומי, או נעלי ספורט בולבוסיות וקרוקס. הוא רסן במיתוג ברור לסמלים גדולים כפולים בי על תיקים של בלנסיאגה בצורת טרפז ועגילי קריסטל שמנמנים. גבאסליה היה האחרון שהופיע על השטיח האדום, והחזיר את המראה הגאלה שלו מט של קפוצ'ון שחור, כפפות וכיסוי פנים, מכשכש באצבע לעבר הפפראצי שהתחנן לעוד. בצ'אט טלפוני לפני ההופעה, גבאסליה אמר שהוא רוצה "משהו שיגרום לך לחייך", וזה היה קשה שלא, כשראה את בארט מוריד את מכנסי הבלנסיאגה שלו כדי להרחיק את השורה הראשונה – רק כדי שחמישה גברים יפילו את המכנסיים שלהם עם התגובה. : "אתה חושב שאנחנו נעלבים? זו צרפת!"

 

חולצות בלנסיאגה

קולקציית חולצות חדשה לגמרי מבלנסיאגה יצאה עכשיו! זו הפעם הראשונה שאנחנו זוכים לראות את החולצות האלה במציאות אז אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה אתם חושבים עליהן. בלנסיאגה היא אחת מחברות האופנה הפופולריות בעולם. חברה זו ידועה בבגדי המעצבים והיוקרתיים שלה. חולצות הבלנסיאגה עשויות בתערובת מיוחדת של משי, פשתן וכותנה. לבד יש ברק עדין שגורם לזה להיראות כאילו החולצה תמיד חדשה ולעולם לא נשחקת. חולצות בלנסיאגה מפורסמות גם בזכות הדפוסים, העיצובים והמרקמים הנועזים שלהן. בלנסיאגה הייתה תומכת גדולה באמנויות וביצירתיות. הוא הוציא חלקים במהדורה מוגבלת עם עיצובים ייחודיים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. חולצת בלנסיאגה היא פריט מבוקש מאוד על ידי חובבי אופנה רבים. החולצה נמכרת במחיר גבוה במיוחד, מה שהופך אותה לאחת החולצות היקרות בעולם. חולצות בלנסיאגה נוצרות בחוט זהב טקסטיל – חוט עמיד בפני חומצה ואפילו זיעה ומים. המותג Balenciaga ידוע בעיצובים הראוותניים שלו, והחולצות שלהם לא שונות. אמנם החולצות יקרות ואינן זמינות באופן נרחב, אך הן עדיין השקעה טובה. חולצות בלנסיאגה הפכו לסמל סטטוס בלעדי בגלל המחיר שלהן וגם בגלל שיקולי איכות. הם נוטים להילבש על ידי סלבריטאים וקובעי טרנדים.

 

בושם בלנסיאגה Florabotanica by Balenciaga -סקירה

פלורבוטניקה אינה ריח משנה משחק; מה שזה ניחוח שלא מצליח להתאים להשפעה של הבקבוק היפה שלו. זה מכוון לשוק הצעיר יותר של בלנסיאגה, וזה כבר מצמצם חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שלה, אפילו בקהל היעד שלה. ובכל זאת, יש לתת קרדיט היכן שצריך: זהו ניחוח עשוי היטב שיושב קרוב מאוד לעור. זה מתחיל עם גרידה ונענע, ובהמשך הופך למתובל ויבש. זה לא יפגע (או יעניין) אנשים רבים, אבל אתה יכול לסמוך על הביצועים המצוינים שלו. Florabotanica הוא ניחוח Balenciaga שהוצג לראשונה בשנת 2012.בושם בלנסיאגה לאישה בניגוד למהדורות קודמות מהבית, יש לו נטייה צעירה שנועדה למשוך קהל לקוחות חדש וצעיר יותר למותג. בקמפיינים הוצגו השחקנית קריסטן סטיוארט, וצולמה על ידי איש העדשות המוערך סטיבן מייזל. על פלורבוטניקה חתמו ז'אן כריסטוף הראו ואוליבייה פולז', ששילבו בניחוח פרחים כמו ורד היברידי וציפורן וכן עלי נענע, וטיבר, ענבר וקלדיום. balenciaga בושם מומלץ בחום.

 

כפכפי בלנסיאגה

כפכפי בלנסיאגה נחשבים למוצר האייקוני ביותר של המותג. הם היו חלק מתדמיתו של אייקון האופנה מאז הקמתו. לכפכפים אין קשירה והם מגיעים במגוון בחירות חומרים. בלנסיאגה גם הוציאה גרסאות שונות של כפכפי החתימה שלהם לאורך השנים, הכוללות אפשרויות עם רצועת עור, ניטי מתכת, או אפילו גרסה סרוגה שניתן להפוך אותה למגפונים עבור מזג אוויר קר יותר. כפכפי Balenciaga הם דוגמה לאופן שבו מותגים יוקרתיים שומרים על מעמדם ונשארים רלוונטיים בשוק. כפכפי בלנסיאגה הם אמירה אופנתית שאינה מוגבלת רק למסלול. הם חלק מתרבות בגדי הרחוב שצוברת תאוצה בשנים האחרונות. כפכפי בלנסיאגה השתלטו על עולם האופנה, וניתן למצוא אותם בעיצובים, חומרים וצבעים שונים. המשיכה העיקרית של נעלי הבית הללו היא הגישה הפונקציונלית שלהם – הם מספקים ריפוד עם עיצוב אורטופדי לרגליים שלך. בתעשייה שבה כולם רוצים להיראות אופנתיים ושיקיים, כפכפי בלנסיאגה נחשבות לפריט חובה.

 

יתרונות

  • בושם בלנסיאגה שילוב הגון של פרחים וירוקים

  • בסופו של דבר הפרחים הופכים יבשים ומתובלים

  • בושם בלנסיאגה לאישה מתפקד מצוין למרות הקלילות שלו

  • לבקבוק הבושם שלו יש הרבה אישיות

 

בלנסיאגה B. by Balenciaga – סקירה

בלנסיאגה הוציאה את B. בשנת 2014. על הניחוח חתום הבשם דומיטיל ברטייר, שהשתמש בהסכמי עץ כדי להעשיר את התווים הירוקים. הפתח חושף מרכיבים של עלי סיגלית, שושנת העמקים ואפונת אדמה, בעוד שבאמצע השלב, הארז והאוריס מתחילים לצאת. תווי הבסיס שלו הם עץ קשמיר וזרעי אמברט. הפלקון המקסים שמכיל את המיץ קיבל רמזים מהסלון הפריזאי של הבית. B. הוא לא ניחוח מהפכני מבלנסיאגה, אבל באמת, כמה ריחות תופסים את החלל הרצוי הזה? במקום זאת, זוהי אופציה אמינה אך עדיין עשויה היטב שניתן להגיע אליה בנטישה. התווים הירוקים שולטים מבלי להיות חדים; למעשה, ב' מושתק מאוד לאורך כל הדרך. הריח מריח תפל למרות אפונת האדמה, אך ניתן היה ללבוש אותו כמעט בכל מקום וכל השנה.

 

  • יתרונות

  • בהיר ורענן מההתחלה, ירוק מבלי להיות קשוח

  • תערובת עשויה היטב של תווים ירוקים ועץ

  • די, אנחנו מוצאים את זה קל ללבוש עם מעט שיקול דעת

  • נותן קצת חום אבל עובד היטב לכל עונות השנה

 

 

שאלות פופולאריות

מה זה בלנסיאגה?

מה ההיסטוריה של בלנסיאגה?

האם ניתן לרכוש את מוצרי בלנסיאגה בישראל?

מהם הסגנונות של הבלנסיאגה?

איך נוסדה בלנסיאגה?

מהם הסגנונות הפופולריים ביותר של בלנסיאגה?

מה הקשר בין בלנסיאגה למעצב האופנה כריסטובל בלנסיאגה?

איך בלנסיאגה מייצרת את הבגדים שלה?

מה ההיסטוריה של בית האופנה?

מתי בלנסיאגה התחילה לייצר תיקים?

מהם הפריטים האייקוניים ביותר של המותג?

איך אנשים מרגישים לגבי שיתופי הפעולה האחרונים של בלנסיאגה עם מותגי יוקרה אחרים כמו גוצ'י ולואי ויטון?

 

 

סיכום מותג בלנסיאגה

  • מותג לייף סטייל יוקרתי עם נקודת מבט איתנה ומוחלטת.

  • מותג עכשווי בעל זהות ייחודית המגדירה את סגנון הזמן.

  • אי אפשר למצוא חברה אחרת עם מגוון רחב כל כך של מוצרים לנשים, גברים וילדים.

  • "כריסטובל בלנסיאגה" נולד בספרד בשנת 1921 והפך עם הזמן לאחד המותגים המובילים באירופה.

  • Balenciaga הוא קו של מוצרים ושירותים אופנה, לייף סטייל וריחות.

  • מג'ינס ועד תיקים וחולצות, המותג ממשיך להיות אחד ממותגי האופנה הפופולריים בעולם.

 

המלצות על בלנסיאגה

אני מעריץ גדול של בלנסיאגה!

– סמיאן לוקסמיץ

בדיוק קיבלתי את נעלי בלנסיאגה החדשות שלי היום ואני אוהב אותן!

– עופר בר זהב

אני אוהבת את נעלי בלנסיאגה. היו לי כמה זוגות במהלך השנים האחרונות. הם כל כך שיקיים עם העיצובים היפים והייחודיים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר! מלבד נעליים, אני אוהבת כמובן את תיקי בלנסיאגס והבושם שלהם. העיצוב פשוט כל כל כך מושך!

– ליאן ק

balenciaga הוא המותג הטוב ביותר אי פעם!

– לורן שבתאי

 

 

בלנסיאגה לוגו
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x