בקבוקי טומי טיפי

בקבוקי טומי טיפי

טומי טיפי הוא מותג של בקבוקי תינוקות קלים לשימוש עם טכנולוגיית שסתום האוויר המיוחדת שלהם, כאשר בקבוקי טומי טיפי לתינוק מיוצרים עם מספר חידושים כדי להבטיח שההאכלה של התינוק תהיה בריאה ונטולת טרחה ככל האפשר.

בקבוקי טומי טיפי עברו בדיקות ואימות קפדניים, זה נוצר על ידי אמא עבור אמהות, וזו הסיבה שהוא כל כך קל לשימוש. טכנולוגיית שסתום האוויר בטומי טיפי מפחיתה קוליק ויריקה, תוך הפחתת גזים ועוזרת לתינוקות לישון טוב יותר בלילה. מוצר משלים הינו טומי טיפי מחמם בקבוקים ומארז בקבוקים טומי טיפי.

טומי טיפי בקבוקים, הבקבוקים עשויים מסיליקון רפואי איכותי ועמיד כדי להבטיח שנים של שימוש ללא דליפות. לתחתית הבקבוק מרקם גבשושי לאחיזה קלה של התינוק. אפילו הפטמה תוכננה במיוחד להאכלה קלה עם 100% חומר מרגיע עור טבעי.

הפטנט של Tommy Tippy 'No spill design' מבטיח שהחלב לעולם לא יישפך במהלך ההאכלה, מה שהופך אותו למושלם לשימוש בנסיעות.

בקבוק התינוק טומי טיפי נועד לספק חווית האכלה בטוחה וקלה עבורך ועבור תינוקך. עיצוב הבקבוק מאפשר מעבר קל בין הנקה מבקבוק להנקה.

בקבוק לתינוק של טומי טיפי מעוצב עם פטמה המעוצבת בצורה שונה מזו של פטמה רגילה כדי להקל על תינוקות להיצמד אליה. זה גם עוזר להפחית פטמות כואבות או סדוקות, שהן בעיות נפוצות אצל תינוקות יונקים. פטמות של טומי טיפי יעזרו במקרה זה.

צורתו הזוויתית של הבקבוק מסייעת במניעת היכנסות האוויר בתוך הפטמה, מה שעלול להוביל לקוליק. מערכת האוורור "EZ-clean" מונעת שפיכת חלב בזמן שאתה רועד או כאשר אתה מסיר את הפטמה לאחר סיום זמן ההאכלה. 

בקבוקי טומי טיפי ופטמת בקבוק טומי טיפי תוכננו במיוחד עבור הפה המתפתח של התינוק, כך שקל יותר לאחוז אותם. יש להם שרוול סיליקון הניתן למתיחה כך שיתאים לצורה המשתנה של הפה של התינוק, וגם מקל עליהם לשתות ממנו. ניתן לצנן את הבקבוק גם במקרר או במקפיא, וזה מושלם לימי הקיץ שבהם רוצים לשמור על קור רוח של התינוק.

בקבוקי טומי טיפי עוצבו על ידי מומחים בהורות וטיפול בילדים, כדי לעזור להורים להאכיל את התינוקות שלהם עם יותר ביטחון ופחות דאגה. פטמת טומי טיפי שלב 1 היא ההתחלה.

בקבוקי טומי טיפי עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומגיעים במגוון צבעים. יש לו גם שסתום ייחודי שעוזר להפחית את הדליפה. כל זה הופך אותה לבחירה המושלמת עבור הורים שרוצים לתת לתינוקות שלהם התחלה בריאה על ידי מתן חלב אם טרי ונקי.

עלינו לשים לב שכל מוצרי טומי טיפי הם ללא BPA ונבדקו בטיחותית על ידי מעבדות צד שלישי כדי להבטיח את בטיחותם עבור תינוקך. פטמת רב שלבית טומי טיפי.

פיטמות לבקבוק טומי טיפי משולבות בקבוק המים הראשון בעולם עמיד בפני דליפות, דליפות ונטול בלגן! קבל בקבוק טומי טיפי לילדים שלך וראה את הביטחון העצמי שלהם עולה מכיוון שהם כבר לא צריכים לדאוג לשפיכת מים על עצמם. עזרו להם לשמור על לחות בלי לדאוג לשפוך ולשפוך דמעות מהקטנים האלה. למה לרכוש טומי טיפי בקבוק חדש?

  • הבקבוק הכי ידידותי לסביבה וידידותי לילדים עם חומרים נטולי BPA.

  • בקבוקי טומי טיפי בטוח למדיח כלים ומקפיא עם מכסה חסין שפיכה כדי להפוך את חייך ללא דאגות.

  • עשוי מחומרים בטוחים ואיכותיים

  • מגיע במגוון רחב של צבעים/עיצובים

  • קל לניקוי

  • בקבוקי הטיפי הם בקבוקים מהראשונים בעולם, הבקבוקים היחידים בשוק שיש להם שסתום עמיד בפטנט.

  • בקבוקי טומי טיפי עם פיית סיליקון רכה המעוצבת כדי לחקות הנקה, מה שהופך אותם מושלמים לנסיעות או לטייל.

  • הבקבוק מתאים לתינוקות  ועד גיל 3.

  • עיצוב קיר כפול מבודד השומר על משקאות בטמפרטורה האופטימלית שלהם במשך שעות על גבי שעות.

  • מכסה אטום

  • בקבוקי טומי טיפי ניתנים למחזור ב-100% כדי לעזור לך לתרום לסביבה.
  • סמני מדידה שהופכים אותם למושלמים
  • בנייה עמידה ללא BPA שיכולה לשמש גם למשקאות חמים וגם לקרים.

כל הפרטים והמידע אודות בקבוקי טומי טיפי, סקירות מלאות, בקבוקי טומי טיפי המלצות, חוות דעת ומבצעים והנחות לבקבוקי טומי טיפי. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות בקבוקי טומי טיפי.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x