מרקס אנד ספנסר

מרקס אנד ספסנר – האם המותג הוותיק באמת שווה את זה?

אנשים נהנים ממגוון הפריטים שהם יכולים לעיין, להציג ולרכוש מאתר האינטרנט של Marks & Spencer,כאשר הבחירות משקפות את הסגנון, המגמות והפריטים החמים של היום. הם מבטיחים כי חוויית הקניות הולך חלק עבור הלקוחות שלהם, עם זה להיות one-stop-shop שבו כל פריטי אופנה, אביזרים, עיצוב הבית, מצעים, ואפילו הצעות אופנה ניתן למצוא. בעוד שבאופן כללי, אנשים מרוצים מהאפשרויות, המסירה והסגנונות שאצר האתר, חלקם הביעו את אכזבתם ממדיניות ההחזרה הרעה ועל רמת האיכות הפוחתת לכאורה בפריטים שהאתר מציע.
כיצד להשתמש מרקס אנד ספנסר קודי פרומו
1. רשום חשבון חינם עם מארקס & ספנסר
2. הזנת המידע האישי שלך בעמוד השני
3. לאחר שיש לך את החשבון שלך, הוסף את הפריט/ים בעגלת הקניות שלך.
4. כאשר אתה הולך לעגלת הקניות שלך, להוסיף את קוד פרומו על האזור מתחת למוצר.
5. לחץ על 'החל' כדי ליהנות מההנחה שלך וקניות שמח!

מבוא ל מארקס אנד ספנסר

זה ידוע שתעשיית האופנה השתפרה באופן דרסטי עם עליית המסחר האלקטרוני. קניות מקוונות הוא עכשיו חלק חשוב של חייהם של אנשים רבים, אפילו בהתחשב בכך דרך חסין תקלות כדי להקל על מתח. מלא אפשרויות קניות אינסופיות, האינטרנט ברחבי העולם הפך חלל עצום אך מבלבל שבו רובנו עושים את הקניות שלנו בימים אלה. זה נפוץ למצוא אנשים באבדים שבו חנות מקוונת לקנות עם כל האפשרויות במרחב הקיברנטי. אם אתה אחד שמחפש שוק דיגיטלי המציע מגוון רחב של פריטים החל הלבשה אופנה גבוהה במחיר נמוך, בית אחד-of-a-סוג ופריטי מתנה, כדי מוצרי מזון איכותיים, לקחת צלילה לתוך מארקס אנד ספנסר.
תחילתה של שותפות מוצלחת

מרקס אנד ספנסר נוסדה בשנת 1894, כאשר מייקל מרקס פתח חנות קטנה בלידס והזמין את תומאס ספנסר, קופאי לשעבר, להיכנס איתו לשותפות. יחד, הם פתחו את הפני באזאר המפורסם בשוק הפתוח בירקנהד. ב-1920 הם אימצו את המדיניות של מכירת סחורות מצרה בריטית בלבד מספקים ישירים, שם יצרה קשרים עסקיים עם יצרנים בריטיים והפכה לקמעונאית איקונית של סחורות בריטיות. שש שנים פורה לאחר מכן, מרקס וספנסר, בע"מ הפכה לחברה ציבורית. כיום, היא קמעונאית רב-לאומית מובילה בבריטניה, שבסיסה כיום בווסטמינסטר, לונדון, רשמת בבורסה של לונדון.

מגוון מוצרים נרחב 
כאשר אנו אומרים נרחב אנחנו לא מתכוונים למרקס אנד ספנסר ישראל , אנחנו לא רק מתכוונים שיש לו מספר אוסף בגדי בגדים וגם אין לו פשוט בתים כמה מותגים הנעלה – אנחנו מתכוונים שהוא מציע מגוון רחב של מוצרים במבחר רחב. אם יש חנות קמעונאית המ מגלמת את האיכויות של קניון שלם במונחים של סחורה, אז אין ספק כי מרקס אנד ספנסר הוא הדבר האמיתי.
ההצעות של מרקס וספנסר כוללות ביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים, בשיתוף עם לא מעט שמות מותגי משק בית בתעשיית האופנה. ממעילים, שמלות, חולצות, ג'ינס, בגדי ספורט, עד הלבשה תחתונה ובגדי ים, וכמובן מגפיים וסנדלים – מה שתרצה, קרוב לוודאי שיש להם את כל מה שאתה צריך ללבוש פשוטו כמשמעו מכף רגל ועד ראש.
החברה היא הפופולרית ביותר עבור מגוון המזון שלה. כחלוצה בארוחות רתיחה בשקית וארוחות שקיות בשנות ה-70, מרקס אנד ספנסר מוכרת גם ארוחות עיקריות, ארוחות צהריים, עוגיות ופריטים מלוחים אחרים. בשנים האחרונות היא הוסיפה מגוון יין ובירה מרשים משלה. מרקס אנד ספנסר, הידועה כיום בזכות מוצרי המזון שלה, פועלת בחנויות אאוטלט המציעות רק את מגוון המזון והמשקאות שלה.
כדי להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הצעות הוא קו הבית ואורח החיים שלה הכולל מוצרים כגון מצעים, כלי מטבח, קישוטים ביתיים. מאז המותג הביתי שלה הושק, זה כבר חנות החלומות של עקרת הבית כפי שהוא מציע רהיטים עבור כל חלק של הבית ופריטים מיוחדים כדי לקשט את הפנים שלה.

התרחבות בינלאומית ודיגיטלית
מתחילתה הצנועה בחלל קטן בשוק בלידס, מרקס אנד ספנסר היא כיום רשת ענקית הפועלת ביותר מ-1,000 חנויות וקייטרינג למיליוני אנשים ברחבי העולם. עד כה, מרקס אנד ספנסר פתחה סניפים ברחבי אירופה עם המספר הגדול ביותר של חנויות שנפתחו בבריטניה, ויש לה מספר מדינות באסיה, כולל הודו, הונג קונג ואיחוד האמירויות הערביות. הוא הגיע גם לאדמות מצרים ולוב.
מרקס אנד ספנסר הצטרפה גם לתעשיית המסחר האלקטרוני כדי למשוך צרכנים חדשים, תוך שמירה על הצרכנים הישנים שלהם בו זמנית, דרך אתר האינטרנט שלהם, marksandspencer.com. החברה הביאה את כל מוצריה מחנויות העודפים שלה למרחב הקיברנטי במטרה לספק חוויית קנייה משופרת לשביעות רצון משופרת של הלקוחות. עכשיו אתה יכול לקבל מוצרים נמסרו ממש על סף דלתך ישירות מ Marks & ספנסר.
עכשיו שהגענו לנקודה זו, אנחנו בטוחים שאתה כבר לא תוהה איפה לקנות. עם מבחר האופנה שלה היטב, איכות הבית ומוצרי סגנון חיים, וכמובן, עטורת הפרסים מותג מזון מציע כל בנקודת מחיר בטווח המחירים, Marks & ספנסר היא בהחלט בחירה נבונה. לא פלא שהיא מושכת את לקוחותיה דרך הדלתות שלה, פיזית או מקוונת, ושומרת אותם חוזרים לעוד.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x