אנדר ארמור- Under Armour

בחר את הציוד הנכון- בגדי הספורט, הנעליים והאביזרים המתקדמים ביותר

כשזה מגיע להתכונן לכל דבר, אתה צריך את הציוד המתאים. אתה צריך משהו שישאיר אותך בנוח, שיוכל לעמוד בכל מה שיקרה בדרכך. אם אתה יוצא לריצה במדבר, אתה רוצה להיות בטוח שיש לך מספיק אספקה כדי לחזור הביתה בשלום.

 

ההגדרה החדשה של אופנה וספורט

אנדר ארמור מגדירה מחדש את המשמעות של להיות אופנתי. מלבוש ביצועים ועד הנעלה, אביזרים ולבוש, אנדר ארמור מציעה את כל מה שאתה צריך כדי להצהיר על איך שאתה נראה. אנדר ארמור כובשת את התעשייה בסערה עם מוצרים חדשניים לספורטאים ולצרכנים יומיומיים שמחפשים משהו שחורג מההגדרה הסטנדרטית של אופנה.

Under Armour הוא מותג ספורט שהחל ב-1996. אנדר ארמור הוא אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם עם עיצובים עקביים וטכנולוגיה חדשנית. המוצרים שלה נלבשים על ידי ספורטאים, סלבריטאים ואנשים רגילים שרוצים להיראות טוב. אנדר ארמור זוכה להכרה עולמית בזכות הלבוש הטכני שלה לספורטאים, ומספקת חומרי ביצועים איכותיים כדי לעזור ללקוחותיהם להופיע במיטבם. אנדר ארמור הוא מותג שעושה סנסציה בשוק כבר שנים. הוא ידוע כמותג שיוצר ביגוד ונעליים במיוחד עבור ספורטאים וכאלה שרוצים להיות פעילים. Under-Armour מתמקדת בחדשנות ואיכות.

 

ביצועים שנמשכים

אנדר ארמור הינה מובילה בבגדי ספורט חדשניים לביצועים מאז 1996, ומאז אנדר ארמור עוזרים לספורטאים לדחוף את הגבולות שלהם, אז בין אם אתה ספורטאי, ספורטאי מזדמן או סתם מחפש מכנסי טרנינג נוחים, יש לאנדר ארמור את המוצר המתאים עבורך. אם אתם מחפשים מכנסי טרנינג קלאסיים לאימון הבא שלכם, אל תחפשו רחוק יותר ממכנסי טרנינג של אנדר ארמור. אנר ארמור הוא המותג הגדול ביותר בתעשיית ההלבשה האמריקאית. מציוד ועד לבוש, יש לו ידיים ברוב ההיבטים של הספורט.

 

קולקציית גברים של Under Armour של בגדי הספורט, הנעליים והאביזרים המתקדמים ביותר

אנדר ארמור עובדים רק עם הספקים והיצרנים הטובים ביותר, ומבטיחים שהמוצרים של אנדר ארמור יהיו מודעים לסביבה ועשויים מחומרים איכותיים ביותר. אנדר ארמור היא חברה שהתחילה מתוך מחשבה על מטרה אחת. הם רצו לייצר בגדי ספורט יוקרתיים לספורטאים שפורצים כל הזמן את גבולות הביצועים שלהם. אנדר ארמור הייתה בחזית החדשנות והם כל הזמן נשארו לפני המשחק על ידי פיתוח טכנולוגיות חדשות. העסק התרחב לענפים אחרים, כולל אופנה, הנעלה ואביזרים, אבל הם יודעים שהכוח האמיתי שלהם הוא בספורט. Under Armour הפך למותג פופולרי בתעשיית בגדי הספורט בגלל המוצרים האיכותיים והעיצובים מונעי הביצועים שלהם. החברה יצרה מורשת של ציוד אתלטי שהוא לא רק פונקציונלי, אלא גם מסוגנן. ההתמקדות של החברה בביגוד איכותי לספורטאים הובילה לכך שהם הקימו את המטה העולמי שלהם בבולטימור, מרילנד בשנת 1996. Under Armour נוסדה במטרה לספק טייץ, חולצות טריקו וז'קטים שעשויים בעבודת יד מיומנת ועמידים למים, זיעה, לכלוך ואלמנטים אחרים שהופכים אותם למושלמים עבור ספורטאים. החברה מצאה הצלחה לאחר שהשיקו את המוצר הראשון שלהם – הגרביונים בטכנולוגיית UA Storm עוד בשנת 1996. הם ראו תגובה מוחצת של ספורטאים שהרגישו בטוחים לגבי.

 

נבנה לביצועים קיצוניים

Under Armour בנוי לביצוע ולעמוד בתנאים הקשים והקיצוניים ביותר. זו הסיבה שיצרנו את חזיות הספורט והמעילים המתקדמים ביותר מבחינה טכנית בשוק כיום – תוכננו להציע נוחות והגנה ללא תחרות במהלך אימונים ומשחקים.Under ARMOUR הוא בגד פנימי צמוד הנלבש לצד העור לתוספת חום והגנה. הוא עוצב על ידי קווין פלאנק, מייסד ומנכ"ל Under Armour. Under ARMOUR הטביעו את חותמם בעולם הספורט כמותג שעומד מאחורי ספורטאים שדוחפים לסבולת וסיבולת במהלך משחקים ואימונים.

 

עבור כל ספורטאי, אנחנו בצד שלהם

אנו מאמינים בסיוע לספורטאים להשיג יותר ממה שהם חושבים שהם יכולים לעשות. זו הסיבה שיצרנו קטגוריה חדשה של ביצועים – שוחקים את הציפיות לגבי מה שאפשר עם החדשנות פורצת הדרך שלנו שנקראת טכנולוגיית בד E-Dimensional™.

 

רק על ידי פריצת גבולות נוכל לשבור שיאים

קולקציית בגדי הספורט לגברים הנראים ביותר בשוק. Under Armour הוא מותג ספורט שקיים כבר למעלה מ-50 שנה. המוצרים שלהם נלבשים על ידי ספורטאים וסלבריטאים רבים, כולל סטף קארי, לברון ג'יימס ודריק רוז. אנדר ארמור הוא כיום אחד המותגים המוכרים ביותר בתעשיית ההלבשה. לחברה הייתה שנה גדולה עם ההנפקה שלה ב-12 בנובמבר 2018, שגייסה מיליארד דולר. הם כבר נחשבים לאחד מחמשת המותגים היקרים ביותר בארה"ב, כאשר נייקי היא המתחרה הקרובה ביותר שלהם בשלב זה. לאנדר ארמור יש גם קו של נעליים בשם Mavic Air שמרגיש כאילו הן על הרגליים אבל הופכות אותך לקל יותר מאי פעם. ניתן לייחס את הפופולריות של Under Armor לשימוש שלהם בטכנולוגיה ליצירת מוצרים חדשניים שעשויים להחזיק מעמד ולהוציא את הספורטאי שבך.

 

מניית אנדר ארמור

אנדר ארמור, שנוסדה בשנת 1996 על ידי קווין פלאנק, ידועה בעיקר בלבוש הספורט ובציוד הביצועים שלה. היא התחילה את דרכה כחברה קטנה לפני שהפכה לאחד המותגים הגדולים בארצות הברית עם מכירות בשווי של למעלה מ-5 מיליארד דולר אין פלא שמניית אנדר ארמור עושה שמות במסדרונות שוק ההון. ההצלחה של Under Armour מיוחסת להחלטתם להשקיע בטכנולוגיה ובמחקר, מה שאפשר להם לייצר מוצרים חדשניים כמו: UA HeatGear, UA Storm technologys, UA SPARQ – מערכת מעקב ביצועים אתלטית. Under Armour הוא מותג אמריקאי פופולרי שנוסד בשנת 1996. למותג יש שישה קווים עיקריים של בגדי ספורט, נעליים ואביזרים. זוהי נותנת החסות המובילה של קבוצות כדורגל אמריקאיות מקצועיות, בייסבול, כדורסל, רוגבי וקבוצות ספורט אחרות. אנדר ארמור ידועה במוצרים המתקדמים מבחינה טכנולוגית לאתלטיקה. המוטו שלו הוא "הונדס כדי לחמם אותך". מניות החברה נסחרות בבורסת ניו יורק תחת הסמל UA.

 

בין המוצרים של אנדר ארמור ניתן למצוא

 

 

תכונות מוצרי אנדר ארמור

  • עוצב עם חומר מיוחד ששומר אותך יבש ונטול ריחות

  • עיצוב תומך המסייע במניעת פציעות

  • לספורטאים, לפי ספורטאים.

  • נבנה מתוך מחשבה על איכות, ביצועים ונוחות.

  • חולצת הדחיסה הנוחה ביותר בשוק.

  • נבנה עם חוסן ויכולת נשימה שאין כמותה

  • "קשוח מהכל" ונמשך עונות שלמות

  • מגן מפני קור, חום, אימונים מעוררי זיעה

  • מותג פרימיום של בגדי ספורט

  • נועד לעזור לך לבצע במיטבך

  • עשוי מחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

  • ציוד האימון המושלם ומסביב. הפריט הפופולרי ביותר של המותג under armor

  • בד וחומרים סופר קלים ונושמים מבטיחים נוחות מירבית.

  • מגוון רחב של צבעים ודוגמאות מאפשר לך למצוא את הסגנון שלך!

 

 

מה לקוחות חושבים על אנדר ארמור

אני מעריץ ענק של אנדר ארמור. זוהי נעל הריצה הנוחה, העמידה והמסוגננת ביותר שהיו לי אי פעם. קניתי שלושה צבעים שונים בשנה האחרונה לעצמי והם עדיין במצב מושלם…אין ספק שאקנה עוד!

– עופר גופר

הייתי על הגדר בין זה לנעל ריצה אחרת. ניסיתי את שניהם והחלטתי על זה אנדר ארמור, כי הוא עשוי מחומר רשת קל משקל שאינו מגביל את הרגליים שלי. אנדר ארמור הוא אנדר ארמור

– מייק פרקוביץ

אני לובשת אנדר ארמור במשך 5 השנים האחרונות. מעולם לא הייתה לי בעיה שהם מתפרקים, מתלכלכים או היו הדוקים מדי. Under armor הפך להיות עיקר בלבוש האימון שלי ולא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיו.

– נעמה קורן

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x