אוף וויט- Off White

אוף ווייט הוא מותג לייף סטייל- אופנת רחוב יוקרתית

Off White הוא מותג לייף סטייל הממזג את האלגנטיות הנצחית של אופנה עילית עם החדשנות והניסויים של אמנות ועיצוב עכשוויים. Off White מציעה קולקציית ביגוד, הנעלה ומוצרי בית לגברים, נשים וילדים – כמו גם מגוון רחב של שירותים לרבות מכירות פרטיות וחוויות VIP עם וירג'יל אבלה עצמו. עיצוב שמתעלה על אופנה, Off White הוקמה בשנת 2013 על ידי Virgil Abloh בשיתוף עם נייקי. עוד בחיתוליו, Off White כבר הפך למותג איקוני הידוע באופנה, יצירתיות וחשיבה קדימה. אוף ווייט, המסוגל להתעלות מעל מוסכמות, הוא המוזה מאחורי כמה מהמעצבים המשפיעים בעולם כמו בלנסיאגה, סטלה מקרטני, אלכסנדר וואנג וג'ון טקהאשי. מותג לייף סטייל שמחזיק מעמד, Off White מבטיח שכל פריט מיועד להחזיק מעמד; כל בגד עשוי מחומרי פרימיום כגון עורות, בדי ג'רסי וצמר – כל זאת תוך שמירה על סטייל, יוקרה ונוחות. עיצוב אותנטי נצחי, עיצובי Off Whites הם אותנטיים, נצחיים ואינם משוכפלים בקלות. Off-White שואב השראה מהעבר, אבל תמיד חשב קדימה עם שימוש בטכנולוגיה כדי ליצור פריטים חדשים שמקלים על הצרכנים לקנות מבלי לעזוב את בתיהם. Off-White™ הוא לא רק שם, זה רעיון, הרעיון של תקופה חדשה בהיסטוריה של האופנה שהוא פשוט גאוני. עם מיליוני (תרתי משמע) של עוקבים באינסטגרם, ברור שהמייסד של Off-White משותף של וירג'יל אבלה הוא אייקוני בדיוק כמו הראפרים שלובשים את בגדיו. קולקציית ה-Off-White כוללת תיקים לגברים, משקפי שמש לנשים ועוד – כולם ממותגים עם מוטיב החץ המיוחד של Virgil Abloh.

 

אופוויט מותג- בפריז העתיד קרוב יותר ממה שאתה חושב

Off-White הוא מותג יוקרה עכשווי שנוסד בפריז על ידי Virgil Abloh וכיום מפורסם ברחבי העולם. מבגדי רחוב ועד לאופנה עילית, הקו ממשיך לשקף גישה מתמשכת וחושבת קדימה לעיצוב. היום כולם מדברים על המותג אוף ווייט. קולקציית הבכורה של וירג'יל אבלו נתפסה כמהפכה בעיצוב יוקרתי עכשווי ומאז עוקבים אחריה אנשים כמו נייקי, אדידס, לואי ויטון וגוצ'י. Off-White הוצג בפרסומים כמו ווג, הניו יורק טיימס ומגזין טיים וכן בפרסומים רבים אחרים בתעשייה ברחבי העולם. אוף ווייט הוא קו עכשווי, כיווני של בגדי אופנת גברים ואקססוריז המשלב בין אופנה מודרנית ובגדי רחוב.

 

וירג'יל אבלו

אבלו היה רב מקף אמיתי – בראש ובראשונה מעצב אופנה, שלפני שעשה היסטוריה כמנהל האמנותי הראשון של לואי ויטון, הקים את לייבל הלבשת הרחוב הקאלטי Off-White.בלואי ויטון הוא הביא דמוגרפיה צעירה יותר, עם קולקציות בגדי גברים שטשטשו את הגבול בין אופנה עילית לבגדי רחוב, כמו גם דחפו גבולות אמנותיים ואתגרו את הנורמות המגדריות. "סינר רקום" נוצץ שעיצב, למשל, הפך לנקודת דיבור מיידית כאשר ענד אותו טימותי צ'אלמט לגלובוס הזהב בשנת 2019. גרסאות אחרות נלקחו על ידי מייקל בי ג'ורדן וצ'דוויק בוסמן. Off-White הוקם על ידי וירג'יל אבלו בן ה-23 ב-2013 לאחר שעזב את עבודתו בלואי ויטון. הוא החליט להקים לייבל משלו כדרך לעצב את מה שהוא באמת רוצה לראות ברחובות פריז. הקולקציה הראשונה שלו הושוותה ל"ניסוי גנטי" בשל הנועזות המופלגת והאימפקט האוונגרדי שלה על תרבות בגדי הרחוב. כאשר וירג'יל הגדיל את תהילתו, הפופולריות של אוף ווייט עלתה גם היא וזה הפך לאחד המותגים הפופולריים ביותר באופנה. המותג זכה לכבוד העיצובים הייחודיים שלו והשימוש בצבע המזכיר את תרבות בגדי הרחוב של שנות ה-90. אוף ווייט לבשו ידוענים כמו ריהאנה, ביונסה, קניה ווסט, קורטני קרדשיאן, קים קרדשיאן ווסט, מיילי סיירוס, אשתו של קניה ווסט קים קרדשיאן ווסט וג'סטין ביבר וירג'יל התאבל על אובדן אחיו והמשיך ליצור אימפריית אופנה. בכך הפך לאחד ממעצבי האופנה המשפיעים בהיסטוריה. Off White הוא קו בגדים שנולד מחזון האופנה של וירג'יל דרך תהליך האבל האישי שלו. החברה גדלה כעת לאחד הקווים המצליחים ביותר בתעשייה. הלייבל שיתף פעולה עם מותגים כמו נייקי, אדידס ו-Supreme. Off White הוא גם שמו של המותג האישי של וירג'יל אבלה שהחל ב-2013 וידוע בעיצובים פרובוקטיביים. החברה נוסדה לראשונה בשם "PYREX VISION" על ידי Virgil Abloh בעיר האיטלקית מילאנו בשנת 2012. לאחר מכן מיתג אבלו את החברה כ-Off-White, אותו תיאר כ"האזור האפור בין שחור ללבן כצבע אוף-וויט" לעולם האופנה. הוא הציג קולקציות בתצוגות בשבוע האופנה בפריז, ונמכר בחנויות קמעונאיות בהונג קונג, טוקיו, מילאנו, לונדון, בריטניה וניו יורק. באוגוסט 2019, חוסה נבס, הבעלים של Farfetch, רכש את New Guards Group, ארגון האם של Off-White תמורת 675 מיליון דולר. ביולי 2021, LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton הודיעה שהיא תיקח 60% ממניות Off-White, כאשר המייסד Virgil Abloh, בזמנו המנהל הקריאטיבי של בגדי גברים של לואי ויטון, שומר על 40% הנותרים. אבלו נפטר ב-28 בנובמבר 2021 מסרטן בגיל 41. האבחנה לא פורסמה ברבים.

 

נייק אוף וויט

מותג האופנה האייקוני והמבוקש ביותר של ימינו. אוף וויט Off White הוא ליין בגדים שנעשה על ידי וירג'יל אבלה בשיתוף עם נייקי. התצוגה הראשונה של המותג התקיימה ב-17 בנובמבר 2016 במהלך שבוע האופנה בפריז. התערוכה כללה את המוצר הראשון אי פעם של המותג "Off-White" – נעלי הסניקרס Air Jordan 1 x Off White בעיצובו של וירג'יל אבלו. וירג'יל לא קרא למותג שלו "Off-White" אלא לאחר שהחל שותפות עם נייקי לייצור נעלי ספורט תחת ה"אייר פרסטו". לווירג'יל, המנהל הקריאטיבי של אוף ווייט, הייתה השפעה עצומה בתעשייה. הבגדים שלו נראו על סלבריטאים כמו קניה ווסט וריהאנה. Off White היא תווית בגדים יוקרתית שהיא גם אחד המותגים הגדולים של נייקי.

 

פרטים נוספים אודות אופוויט

אופוויט, Off-White הוא קו של ביגוד ואביזרים מוכנים ללבישה שנוסדה בפריז, צרפת. השם הוא התייחסות לצבע הלבן, שהוא מרכזי באסתטיקה של המותג. אופוויט, Off White הוכר על ידי מועצת מעצבי האופנה של אמריקה (CFDA) כאחד ממותגי האופנה המשפיעים ביותר ונכלל בקולקציות הקבועות במוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק. Off White הוא בית אופנה עם אסתטיקה החוקרת זהות תרבותית. הם מוכרים יצירות המושפעות מהתרבות הפופולרית, תוך תשומת לב מיוחדת למה שמוליד רעיונות חדשים של מודרניות ותרבות נוער כיום. הבעלים של אוף ווייט הוא אדם כריזמטי אחד שהפך גם לדמות פולחן מסוגים בגלל עבודתו בעיצוב בגדי גברים ובסגנון בגדי רחוב.

 

שיתופי פעולה של אופוויט עם מותגים מובילים

Off-White שיתפה פעולה עם מותגים ומעצבים כמו Nike, Levi, Rimowa, Jimmy Choo, Ikea, Moncler, Browns, Warby Parker, SSENSE, Sunglass Hut, Champion, Evian, Converse, Dr. Martens, Barneys New York, Umbro, Timberland, Takashi Murakami, Heron Preston, ASAP Rocky, Byredo, Boys Noize, Le Bon Marché, Asspizza ועוד. בסתיו 2016 ובחורף 2017, החברה שיתפה פעולה עם הליין הראשי של Levi, Made & Crafted, והוציאה 12 יצירות, שישה מהן היו יוניסקס. בתחילת 2017, החברה שיתפה פעולה עם נייקי ועבדה על פרויקט בשם "The Ten", שהוא קולקציית נעלי ספורט הכוללת נעלי Air Jordans, Converse, Nike Air Max, Nike Air Force One ו-Nike Blazers. קו הנעליים של שיתופי פעולה חולק לשתי קטגוריות, ה-"Revealing" ו-"Ghosting". למעצבי ה-Off-White וה-Nike הייתה דעה מעודכנת של נעליים בסגנון הניינטיז, עם דוגמאות שונות וסוגים שונים של חומרים כמו פלסטיק וטול. בשנת 2017, החברה שיתפה פעולה עם צ'מפיון בפיתוח שישה עשר פריטי לבוש, כולל אימוניות, קפוצ'ונים, צמר וחולצות טריקו. באוגוסט 2017, החברה גם שיתפה פעולה עם A$AP Rocky עם הלייבל שלו AWGE. בשנת 2018, החברה שיתפה פעולה עם ג'ימי צ'ו כדי ליצור קולקציית קיץ/אביב בהשראת ליידי דיאנה, הנסיכה לשעבר מוויילס. באפריל 2018, החברה שיתפה פעולה עם איקאה בנושא רהיטים המיועדים לבני דור המילניום. בסתיו 2018 ובחורף 2019, החברה שיתפה פעולה עם Sunglass Hut בקו משקפי שמש לשני המינים בשם "For Your Eyes Only". במרץ 2019, החברה שיתפה פעולה עם SSENSE במגוון של בגדי אימון. ב-5 ביוני 2018, החברה פרסמה את שיתוף הפעולה שלה עם Rimowa, מזוודה שקופה במהדורה מוגבלת. בעקבות הצלחת שיתוף הפעולה, מושקת קולקציה שנייה הכוללת שתי מזוודות שקופות RIMOWA x Off-White (גרסה לבנה וגרסה שחורה) באוקטובר 2018. ביוני 2019, החברה שיתפה פעולה עם המוזיאון לאמנות עכשווית בשיקגו, כדי ליצור צבע כחול חדש של ה-Nike Air Force One.

 

off white חיקוי

כדי להבטיח את האותנטיות והאמינות שלהם חברת אוף וויט משתמשת בחומרים בטובים ביותר וניכר לראות זאת בגימור ובתוצר הסופי כאשר מדובר באיכות שאין שני לה. המשימה שלנו היא להעביר את המסר כי מוצרים מזויפים וחיקויים של אוף וייט ניתן להבחין בהם בקלות בשונה מהדבר האמיתי, הזיופים של אוף ווייט עשויים מחומרים זולים והחיקויים נמכרים במחירים זולים. המלצה שלנו הינה לרכוש את מוצרי אוף וויט באתר החברה, אצל היבואן או בחנויות המורשות בלבד.

 

נעלי אוף וויט

Off White הוא מותג נעליים פופולרי שהוקם בפריז, צרפת. זה הועלה לחיים על ידי וירג'יל אבלה, ששימש כמנהל הקריאייטיב של נייקי בין השנים 2003-2016. נעלי Off White ידועות בשילובי הצבעים הנועזים והעיצובים הייחודיים שלהן המציעים מראה עצבני. נעלי אוף ווייט הן מהפופולריות ביותר כיום. כמה מהמותגים הידועים ביותר של הנעל הזו הם נייקי נעלי אוף ווייט היו במקור בצבע מושתק אך ללא כל אחידות. זה היה עד 1966 כאשר המעצב איב סן לורן הציג את המראה שלו על הנעל עם פסים ברורים ששינו את המשחק עבור המותג המסוים הזה. נעלי אוף לבן הן אופנתיות, יוקרתיות, ויכולות להתאים לרוב התלבושות בקלות, מה שהופך אותן לטרנד מוביל היום ובעתיד. נעלי אוף ווייט הן הדוגמה הטובה ביותר לאופנה יוקרתית. הם קשורים לתחושה מסוימת של תחכום ואלגנטיות שקשה לעמוד בפניה. נעלי אוף ווייט הן סגנון שחזר להיות פופולרי. Off White הוא מותג הידוע בעיצוביו הייחודיים והחדשניים. נעלי אוף ווייט הפכו לטרנד. הנעליים עשויות מחומרים שונים, כמו עור ובד, אך הצבע הפופולרי ביותר של הנעליים הוא שחור. לעתים קרובות הם נתפסים כחלק ממדים או נחשבים מסוגננים ללבוש יומיומי.

 

אוף וויט חולצות

חולצות אוף-וויט (אוף וויט*) הן מצרך אופנתי. אבל, ככל שהיא הפכה פופולרית יותר, הביקוש לחולצות הללו גדל וכך גם המחירים. כדי להבין טוב יותר מדוע Off-White כל כך פופולרי כרגע, עלינו להבין היכן הייתה החולצה הזו בעבר. Off-White עוצב במקור על ידי המעצב הצרפתי הידוע, החולצה הוחזרה לבולטת על ידי קניה ווסט בשנת 2008 עם אלבומו "808s & Heartbreak". בעקבות הופעת הבכורה שלה באלבום, החולצה הפכה לפופולרית ביותר בקרב ראפרים כמו דרייק ופיוצ'ר שלבשו אותה בקליפים שלהם. Off-White הוא כיום אחד ממותגי האופנה הפופולריים ביותר באמריקה ובחלקים מאירופה בשל סגנונו האייקוני ויכולתו לשלב בגדי רחוב עם סגנונות בגדי גברים קלאסיים Off White הוא מותג צבעוני אשר מייצר בגדים באיכות גבוהה מאז 2014. Off White גם שיתף פעולה עם אמנים ומעצבים שונים, כמו וירג'יל אבלו מלואי ויטון, סלינה גומז וקניה ווסט.

 

אוף וויט בגדים

Off White הוא מותג בגדים פופולרי מאת וירג'יל אבלה. זה היה קו האופנה הראשון שהושק ומאז הוא צובר פופולריות. אוף ווייט ידוע לא רק בסגנונו הייחודי, אלא גם בזכות השימוש האוונגרדי שלו בצבע. הקולקציה העדכנית ביותר של המותג מתמקדת במגוון הרחב של הצבעים הקיימים. Off White הוא קו של בגדי אופנה יוקרתיים. השם לקוח מהביטוי הצרפתי "Au blanc de la chèvre" שמתורגם ל"צבע חלב עיזים". Off White היה חלק מתעשיית האופנה במשך עשרות שנים עם פריטים ומעצבים איקוניים רבים. Off White זכה לאחרונה לפופולריות בשנות ה-80 וה-90 בשל שיתוף הפעולה שלהם עם נייקי. Off White הוא בית אופנה שהוקם בשנת 2006 על ידי המנהל הקריאטיבי, הומברטו ליאון ואנג'לה Ahrendts, המנכ"לית לשעבר של Burberry. זהו מותג שמזוהה לרוב עם יוקרה וסגנון אופנה עכשווי. המנהל הקריאטיבי הומברטו ליאון קיבל השראה מהאסתטיקה הלבנה של קווים מינימליסטיים ומינימליזם כדי ליצור זהות משלו. זה הוביל ליצירת חלקים איקוניים כמו "ז'קט זמש" או "סרבל". הגישה של אוף ווייט כלפי עיצוב נשארת עקבית עם הפילוסופיה שלה – "חדשנות באמצעות פשטות".

 

off white בישראל

Off White הוא מותג שעלה לגדולה בשנים האחרונות והיה בחירה פופולרית בקרב חובבי אופנה. החברה נוסדה על ידי המעצב, Virgil Abloh. השם Off White מגיע מציטוט מהשנתון של Abloh's High School – "אוף ווייט." הוא גם משקף את הסגנון של המותג של שילוב של אופנה עילית עם עיצובי בגדי רחוב. אוף ווייט זוכה לתחייתו המחודשת של בגדי הרחוב, כמו גם לקידום היצירתיות בתעשייה. עם פתיחת תצוגת האופנה של Off White החודש ויציאת הקולקציה החדשה שלהם עם נייקי, אנחנו יכולים לראות שישראל נכנסת יותר ויותר לבגדי רחוב. הביקוש לבגדי רחוב גדל ברחבי העולם כאשר מותגים בריטיים שולטים בשוק. Streetwear נולד במקור כאלטרנטיבה לאופנה יוקרתית ממסלולים – במיוחד מבתי אופנה פריזאיים כמו שאנל או דיור – אבל זה נתפס כיום כסגנון מיינסטרים בקרב אנשים רבים. את מוצרי off white בישראל ניתן למצוא בתל אביב, ישראל. פקטורי 54 אוף וויט הינה חלוצת תנועת בגדי היוקרה כבר למעלה מעשור. כאחד המעצבים והמותגים המשפיעים ביותר בעולם האופנה, Off White ידוע באסתטיקה המינימליסטית שלו בשוק בגדי הרחוב.

 

חנות off white

חנויות אוף ווייט הן תופעה בתעשיית האופנה. המותגים הנושאים את השמות האלה עם גרפיקת תשבצים "לבנה", צברו פופולריות בכל רחבי העולם. חנויות אוף ווייט מתאפיינות בעיצוב המינימליסטי שלהן ובפלטת הצבעים הלבנים כמו הקירות. המותג נודע גם כיוצר עיצובים במהדורה מוגבלת בשיתוף עם חברות ואמנים מובילים נוספים. Off White הוא אחד ממותגי האופנה הגדולים בעולם, עם חנויות בלונדון ובניו יורק. אוף ווייט הוקמה על ידי וירג'יל אבלו, הידוע בעיקר בזכות עבודתו עם קניה ווסט וג'יי זי. Off White הוא מותג פולחן מאז הקמתו והוא ידוע באסתטיקה המינימליסטית שלהם. Off White הוא מותג שהפך לפופולרי נרחב בזכות קניה ווסט. אוף ווייט היא חברת בגדי רחוב והמייסד וירג'יל אבלה הקים את החברה בפריז. אבלו התחיל את אוף ווייט לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר לעיצוב ברוד איילנד. המותג Off-White הפך כל כך ענק שהוא נמכר ביותר מ-25 מדינות ואוף וויט סניפים.

 

שאלות פופולאריות off white

מהו המותג אוף ווייט?

מה ההיסטוריה של נעלי אוף ווייט?

איך התחילה המגמה?

למה נעלי אוף-וויט כל כך פופולריות?

מהן כמה דוגמאות של נעלי אוף ווייט?

מי יצר את המותג אוף וויט ומה המשמעות שלו?

מהם כמה מהסניפים הפופולריים באירופה?

מהו המותג Off White?

מהן המשמעויות של אוף לבן בהקשרים שונים?

מהן כמה דוגמאות למותגי אוף-ווייט?

מי זה וירג'יל?

מה המשמעות של Factory 54 ביחס ל-Off White?

מה זה פקטורי 54?

 

סיכום מותג אוף וויט

  • אוף וויט סגנון יוקרתי עם נעלי אוף וויט.

  • Nike's off White, הצבעוניות הפופולרית ביותר בתולדות ההנעלה.

  • כשאתה קונה נעלי Off White מ-Nike of White, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה מקבל את האיכות הטובה ביותר

  • צללית מוגדרת. סגנון אלגנטי ומודרני.

  • נעלי אוף וויט- בנייה עמידה וקלת משקל נוחה ללבישה לאורך כל היום.

  • השילוב המושלם של פשטות קלאסית ועיצוב מודרני.

  • מושלם עבור המעריצים המושבעים של Off White

  • אוף וויט חולצות בד כותנה באיכות גבוהה

     

המלצות מהרשת אוף וויט

אני אוהב את הנעליים האלה! הם כל כך נוחים ומגיעים בצבעים שונים. אני אוהב את נייקי כי הם נתפסים כקובעת מגמות. אבל העיצוב שלהם הוא לא מה שאני מחפש, אז החלטתי ללכת עם נעלי אוף ווייט במקום. הם קצת יותר יקרים, אבל האיכות מטורפת, אז זה שווה את זה!

– רועי בר און

זהו המותג הטוב ביותר לקנות אם אתה רוצה להיראות מפואר וקלאסי. למרות שהם יקרים, יש להם כמה מהפריטים היפים ביותר בשוק. גם אם אתה לא לובש אותם לעתים קרובות, הם שווים את זה בגלל האיכות שבה הם עשויים. אני כל כך שמח שסוף סוף אני יכול ללבוש זוג נעליים אוף-וויט

– אפי קורדובה

אחרי שניסיתי אוף-וויט, סוף סוף מצאתי את המותג המושלם שלי! הנעליים היו כל כך נוחות והחולצות היו כל כך מסוגננות. אני בהחלט מעריץ של אוף-וויט ואלבש אותו לעתים קרובות בעתיד למרות תג המחיר אני לא מסוגל להתפשר יותר!

– ירדן פרחי

אוף וויט לוגו
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x