איב סאן לורן- Yves Saint Laurent

איב סן לורן: ההיסטוריה של אגדה

איב סן לורן נולד בצרפת בשנות העשרים של המאה הקודמת, עידן שבו נולדו גם אופנות כמו הכומתה, סיכת הבובי ואפילו מעיל הטרנץ'. אבל YSL היה שונה – הוא המציא מחדש את האופנה ופתח דרכים חדשות לחשוב על סטייל. הוא הביא רעיונות אוונגרד לאופנה עילית, והציג חומרים ושילובי צבעים חדשים שאתגרו את המסורת. הרעיונות שלו הקדימו את זמנו ואיב סן לורן הפך למעצב המפורסם ביותר בכל הזמנים. ניתן לומר בפה מלא כי איב סן לורן הוא אגדה בעולם האופנה והיופי. הרבה לפני שזה הפך לאופנתי, איב סן לורן עשה היסטוריה עם היצירות פורצות הדרך שלו.

 

איב סן לורן- מותג נחשק

איב סן לורן הוא בית בשמים אייקוני שנוסד בשנת 1961. זהו אחד ממותגי הבשמים המפורסמים והידועים בעולם. מחקר שנערך לאחרונה מצא שהבושם שלהם Malle Bleue, שיצא ב-1964, נרכש יותר מ-2.6 מיליון פעמים מאז השקתו. לאיב סן לורן יש מוניטין של להיות בחוד החנית של אופנה, יופי ואומנות. הם ידועים בהלבשת כמה מהאנשים המשפיעים ביותר בהיסטוריה כמו מרילין מונרו, בריז'יט בארדו ואודרי הפבורן שלבשו את העיצובים שלהם לאירועי שטיח אדום בכל רחבי העולם. איב סן לורן הוא אחד מבתי האופנה המובילים בעולם. YSL יצרה קהל חסידים והיצירות האייקוניות שלה הן חלק מחייהם של אנשים רבים. כבית אופנה צרפתי, לאיב סן לורן הייתה מטרה להרחיב את הנוכחות הבינלאומית שלו ולהתבסס באסיה. המותג זכה להצלחה עם החנות הראשונה שלהם שנפתחה בשנחאי ב-2004. איב סן לורן נוסד על ידי המעצב האייקוני איב סן לורן ב-13 באפריל 1961 עם עין לפרטים ומיתוג איכותי, לא עבר זמן רב עד שהוא נודע כ"מלך האופנה". בשנת 1955 הוא השיק את מותג הבשמים שלו בשם YSL אשר מייצג "איב סן לורן" – ניחוח ייחודי זה ניתן למצוא עד היום. כאחד מבתי האופנה האייקוניים בעולם, איב סן לורן נמצא באור הזרקורים כבר למעלה מעשור. בין אם אתה אוהב את הבשמים, השעונים או האיפור שלהם, YSL סיפקה אותך. המותג היה להיט מההתחלה והציג טרנדים חדשים שעדיין נפוצים היום עם הקולקציות החדשות שלהם שיוצאות מדי עונה. הבסיס של מותג היוקרה הגלובלי הזה מושרש בפריז והוא עדיין מבוסס מחוץ לצרפת גם לאחר שעבר לניו יורק בשנת 1985, שם הם נמצאים כיום במטה מאז 1996.

 

איב סן לורן- מותג יוקרתי

איב סן לורן הוא מותג יוקרתי בעל זהות ייחודית אשר באה לידי ביטוי בחדשנות היצירתית של הקולקציות ובאישיות המותג. איכות יוקרה, מותגי היוקרה המבוקשים ביותר הם כאלה שהערכים שלהם באים לידי ביטוי במוצרים שהם מציעים. איב סן לורן הוא אחד מהמותגים הללו עם זהות ייחודית המשקפת יצירתיות ואישיות. ניתן לראות זאת בכל ההיבטים של העסק שלהם מהאוספים ועד לאתר האינטרנט שלהם, שהוא לא רק יפה אלא גם קל מאוד ונקי במודולריות שלו. המותג האייקוני קיים כבר למעלה מ-140 שנה. ולאורך השנים, YSL הותירה את חותמה על רבים מהאנשים והרגעים המשפיעים ביותר בעולם. החוויות הטובות ביותר לחלוק , YSL יודעת שזיכרונות עשויים מרגעים, לא ממוצרים. הזיכרונות שלך עם YSL יהיו אלה שאתה מוקיר לנצח. שתפו אותם! לניחוחות האהובים עליך, לאיפור, לשעונים ועוד מכל מקום בעולם. איב סן לורן הפך לשם נרדף ליוקרה ופזרנות. עם האלגנטיות הקלאסית שלו, הבגדים של המותג הם בדרך כלל אולטרה-נשיים ונחשקים. הלוגו של YSL – יונה לבנה עם כנפיים שחורות – נראה באופן מסורתי בפינה השמאלית התחתונה של כל חלק. איב סן לורן הוא מותג יוקרה ידוע של אופנה ויופי. לאחר שנוסדה בשנת 1961, היו לה מספר מעצבים בעלי שם. מז'אן פול גוטייה ועד קרל לגרפלד, YSL ידועה בעיצובים האייקוניים והחלוציים שלה. איב סן לורן מדורג כיום במקום ה-25 ברשימת המותגים המובילים בעולם של פורבס עם שווי מוערך של 2 מיליארד דולר. המורשת של איב סן לורן נטועה עמוק הן באופנה והן באמנות, כשהבית מהווה כוח מניע לחדשנות בכל שלושת התחומים הללו. אין זה מפתיע שאיב סן לורן מחזיק במעמד בולט ברשימת המותגים המוכרים בעולם.

 

בושם איב סאן לורן לאישה– האגדה חזרה

הניחוח המפורסם ביותר בעולם חזר ברעש עם מסע הפרסום המדהים שלו ליום השנה ה-50, ניחוח מעולה לנשים וגברים כאחד, זמין בשלוש וריאציות ברורות, פרשנות רעננה לניחוח הקלאסי של היום, עם רק רמז של הדרים, גלה את הריח שלך, בחר את הריח שלך, איב סן לורן/

 

איב סאן לורן בושם לגבר- ניחוח יוניסקס לגברים של איב סן לורן

איב סאן לורן בושם לגבר, "יוניסקס" הוא ניחוח עכשווי וגברי לכל הגברים שרוצים ללבוש בושם. הוא מאופיין בתערובת של תווי הדרים וברגמוט, לימון, אשכולית וארז.

 

הבושם הראשון של YSL

הבושם הראשון של איב סן לורן, Déclaration D'un Soir, נוצר בשנת 1961. זה היה ניחוח גולמי ומודרני עבור ה-sans-culottes של פריז. לניחוח הזה הייתה השפעה מיידית על עולם האופנה ואף הפך לסמל של פיתוי בשנות ה-60.

 

מוצרי איפור בלעדיים שנוצרו על ידי בית YSL

מסקרה, כוחו המתמשך של הטבע, איב סן לורן הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר בעולם לנשים עם מגוון מוצרים משלימים איפור וניחוחות. הבית ידוע באריזת הניחוח האייקונית שלו הכוללת מיני בקבוקים, הם גם יצרו קולקציית שפתונים בצורת שפתון ייחודית. בנוסף לנוכחות הגלובלית החזקה שלה, ל-YSL מגוון רחב של מוצרי איפור איב סאן לורן שהיה מבוקש כל הזמן לאורך השנים. איב סן לורן משתף פעולה כל הזמן עם מאפרים יוקרתיים כמו שרה מישל גלר, בלייק לייבלי וג'וליאן מור כדי ליצור קולקציות חדשניות ומסוגננות. YSL ידועה בזכות קו האיפור שלה שהפך בשנים האחרונות גם לקו איפור אייקוני. הוא מורכב משפתונים, יסודות, מסקרות, פלטות צלליות ועוד שזכו להכרה בזכותן, איב סן לורן התפרסם בזכות השפה האדומה האיקונית שלו כמו גם בזכות האריזה האופנתית והיוקרתית להפליא שלה. ליין האיפור המפורסם של המותג כולל בסיס, מסקרה, אייליינר, שפתון ופלטת צלליות.זהו אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם מכיוון שהוא ממשיך להישאר נאמן לערך הליבה שלו: "מחמיא בלי להיות וולגרי". עם מוצרי היופי של YSL תוכלו ליצור מגוון רחב של מראות מחמיאים אך טבעיים.

 

איב סאן לורן נעליים- שיקי ומתוחכם לרגליים

נעלי YSL הן פריט חובה בכל מלתחה שכן הן פיסת מותרות שניתן לשלב עם כל דבר מג'ינס ועד שמלות קוקטייל. קל לחשוב שנעלי איב סן לורן הן ביטוי לתנועה המתמדת של האופנה. עם זאת, העיצובים שלהן השתנו עם הזמן, אבל הם תמיד שמרו על התחושה הקלאסית שלהם. איב סן לורן הוא אייקון אופנה במשך עשרות שנים. הוא ידוע בעיקר בזכות הנעליים האייקוניות שלו שעדיין נמצאות בשימוש נרחב כיום. מעצב האופנה, איב סן לורן, שנקרא לעתים קרובות פשוט YSL, היה גאון יצירתי שעזר לעצב את עולמות האופנה והקולנוע כאחד. האהבה שהייתה לו לאמנות ניכרה ביצירתו וגם שאר העולם ראה אותה. סיפור חייו מספר את סיפורו של אמן שלקח סיכונים ופרח גבולות בתעשייה שבה לקיחת סיכונים לעתים קרובות זועפת. לא רק שהוא שינה את האופן שבו אנשים מתלבשים אלא הוא גם השפיע על יוצרי סרטים ביצירתיות שלו ליצור כמה מהסרטים הבלתי נשכחים ביותר שנעשו אי פעם.

 

מוצרים נוספים של איב סאן לורן

  • איב סאן לורן תיקים

  • קונסילר איב סאן לורן

  • נעלי איב סאן לורן

  • נעלי עקב איב סאן לורן

  • איב סאן לורן משקפיים

  • מוזיאון איב סאן לורן

  • איב סאן לורן אודמים

  • איב סאן לורן טוש אקלה

  • איב סאן לורן טוש אקלה מייקאפ

  • libre איב סאן לורן

 

שאלות הקשורות למותג איב סאן לורן

מה ההיסטוריה של איב סן לורן?

מה המשמעות של איב סן לורן?

מהם מוצרי החברה?

איך איב סן לורן מייצר את המוצרים שלו?

איפה אני יכול לקנות מוצרי איב סן לורן?

מהו האתר של איב סן לורן?

מהם המוצרים שמציע איב סן לורן?

מהם סוגי הניחוחות השונים שמציע איב סן לורן?

מהם סוגי מוצרי האיפור השונים שמציע איב סן לורן?

מהי מדיניות ההחזרה שלהם?

איפה אני יכול לקנות מוצרי איב סן לורן?

האם כל המוצרים שלהם טבעוניים וללא אכזריות?

איך מייצרים את המוצרים שלהם?

לאילו מדינות הם מוכרים?

מדוע איב סן לורן התחיל ליצור בושם בשנות ה-70?

למה איב סן לורן התחיל ליצור מוצרי איפור בשנות ה-80?

מהם סוגי הבושם השונים ומה פרופיל הריח שלהם?

כמה עולים בקבוקי בושם בממוצע ומה אפשר לצפות לשלם עבור בקבוק ריחות שונים?

מהן עוד כמה חברות שיוצרות בשמים בעלי ריחות דומים לאיב סנט

 

 

למה אנחנו כל כך אוהבים את איב סאן לורן?

  • איב סן לורן יוצר מוצרי יופי מדהימים לכל אחד . מה שמאפשר לך להביע את הסגנון האישי שלך בכל מקום שאתה הולך, עם מגוון רחב של צבעים, ריחות וסגנונות.

  • מגוון רחב של מוצרים לכל סגנונות החיים והטעמים – מנעליים ועד איפור ועד שעונים.

  • אפילו יותר מרגש מהאתר, למותג איב סן לורן יש חנות שלמה לחקור!

  • להחיות את החושים שלך עם הריח האייקוני של איב סן לורן.

  • לחוות יוקרה ורגשות ממותג מוכר.

  • בושם איב סן לורן לגברים ולנשים, יחד עם סטים בלעדיים לאירועים שונים.

  • האתר של איב סאן לורן מציג את הקולקציה העדכנית ביותר של נעליים, משקפיים, איפור, בשמים ותיקים לגברים, נשים וילדים

  • קנו את מגוון מוצרי הניחוחות ומוצרי היופי מבית YSL באיב סאן לורן חנות בישראל

  • פריטים יפים במהדורה מוגבלת עם אריזה בולטת המשלבת איכות וסגנון.

 

 

מה אתם חשבתם על איב סאן לורן

אני מאוהבת בבושם הזה. זהו ריח חושני מאוד, מבלי להיות משתלט, והוא נמשך לא מעט זמן. אני מאוד בררנית לגבי הבשמים שאני אוהבת וזהו אחד האפשרויות שלי לדייט לילה!

– גל לוי

אני תמיד אמליץ על איב סן לורן. אני מעריץ ענק של המותג ואני לא יכולה ללכת לשום מקום בלי התיק המושלם שלהם, אין דבר אחד שהם מכינים שאני לא אוהבת והם תמיד הבחירה הראשונה שלי כשזה מגיע לקניות.

– אילנית ברקוביץ

איב סן לורן היא חברה מדהימה שמעצבת ומייצרת את מוצרי האופנה הטובים ביותר. אני משתמשת במותג כבר שנים רבות, ומרגיש בטוח שהם תמיד יהיו בראש רשימת הקניות שלי

– קורל סולמוב

איב סאן לורן לוגו
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x