בושם ארמני לאישה

בושם ארמני לאישה- הבושם המוביל בעולם

בושם ארמני הוא הבושם המוביל בעולם, שעוצב על ידי כמה מטובי הבשמים המשתמשים רק במרכיבים טבעיים כמו שמן ורדים. ג’ורג’יו ארמני בושם לאישה יו הוא בושם לנשים, שהושק בשנת 1996 ומאז הוא הבושם הנמכר ביותר לנשים באיטליה.

 

היכרות עם בושם ג'ורג' יו ארמני לנשים

ניחוח עשן עם רמז של פיתוי, בושם ג'ורג' יו ארמני לנשים הוא תערובת מושלמת של עצים, מושק ופרחים המיועדים לאישה שתמיד בשליטה.

 

בושם ג'ורג' יו ארמני לנשים

ארמני C. Giorgio Armani C. Giorgio Armani או דה טואלט ספריי 1 אונקיות $39.00 $28.00

 

סי ג'ורג'יו ארמני האיכות הטובה ביותר מובטחת

ג'ורג'יו עשוי מתמציות טבעיות וניחוחות מגוונים היוצרים ניחוח ייחודי לכל אישה.

 

לכל אישה מגיע ארמני בושם לאישה

ג'ורג'יו הגיאורגי הוא בושם ארמני לנשים שניתן לענוד על ידי כל אישה, בכל קבוצת גיל. יש לנו מגוון רחב של ניחוחות כדי לספק את הצרכים של כל אישה.

 

שפר את הנשיות שלך עם בושם ג'ורג' יו ג'ורג'י לנשים

ג'ורג' יו הגיאורגי הוא פנינה מבושם שנוצרה כדי לשפר את היופי הטבעי שלך! גלה את הקסם של הבושם הארמני הזה לנשים וראה כיצד הוא יכול לשפר את הנשיות שלך!

 

אומנות מסורתית מלב מזרח אירופה

מאז הופעת הבכורה שלו ב-1989, ארמני יוצרת ניחוחות יוקרתיים וחדשניים כאחד. קולקציית הבשמים והקלונים שנבחרה ביד שלנו כוללת מגוון סגנונות ומותגים שיתאימו לסגנון האישי של כל אישה.

 

משקף את הסגנון האישי שלך

גלה את הניחוח המושלם עבורך; יש לנו יותר מ-300 אפשרויות במלאי, כולל הבושם הארמני הנמכר ביותר של ג'ורג' יו לנשים. עם מגוון כזה לבחירה, אתה בטוח שתמצא את הריח היחודי שלך.

הניחוח C. Giorgio Armani של Armani לנשים מיועד למי שרוצה להרגיש רענן ומקסים. הבושם הזה עשוי עם תווים של פרחים לבנים ופירות הדר.

הריח הופיע לראשונה בשנות ה-80 ומאז נמצא בשוק, מה שהופך אותו לאחד הניחוחות הפופולריים ביותר בשוק כיום. זה מגיע בבקבוק שחור עם פקק זהב וכיתוב ורוד. העיצוב מאוד קלאסי ואלגנטי כפי שאופייני לניחוחות ארמני, שנוצרים תמיד באמנות גבוהה.

אנו שמחים לבשר כי זה עתה שחררו את הבושם הארמני ג'ורג' סו לאישה! הריח רענן, פרחוני וחושני, בבקבוק יוקרתי. זה מושלם עבור נשים שאוהבות ללבוש ניחוח כל יום.

 

חקרי את העולם עם ארמני

בשמים בגודל נסיעות נותנים לך את החופש ללכת לכל מקום עם הריח האהוב עליך; אנו מציעים מגוון רחב כדי לוודא שאתה מוצא את המושלם לכל אירוע!

בושם ג'ורג' יו ארמני לנשים הוא ניחוח יוקרתי ופרחוני. הוא עשוי מתווים סוערים של סחלב, דבש ואפרסק. אתה יכול ללבוש אותו בכל שעה של היום ולקבל מחמאות מאחרים.

הבושם הארמני C. Giorgio Armani לנשים הוצג בשנת 1990 ומאז הוא פופולרי. הוא כולל תערובת של ענבר, לבנדר ואזוב אלון עם רמזים של ורד ווניל שיגרמו לך להרגיש נשית ואלגנטית בכל עת.

 

ארמני סי- בושם ארמני סופר פארם

הבושם הארמני George Hugh Armenian לאישה הוא ניחוח פרחוני קליל. הריח שובה לב ונשי. הניחוח מתחיל בגוונים חושניים של נרולי, נרקיס ושושנת העמקים. לאחר מכן, אדמונית וגרדניה, מה שיוצר את התחושה הרומנטית של הריח הזה. היבש כולל אלגום, ארז ווניל.

ארמני סי- בושם ארמני לנשים הוא תערובת של תווים פרחוניים עדינים מעורבבים עם מגע של מושק חושני ליצירת ארומה מפתה. הריח מושלם ללבוש יומיומי מכיוון שהוא מאוד עדין אך בולט מספיק כדי לעורר תחושת ביטחון אצל הלובש אותו.

 

בושם ארמני סו בושם ארמני לנשים עשוי מחומרים איכותיים.

הוא הושק בשנת 2009 על ידי חברת Giorgio Armani.

בושם ארמני נשים הניחוח נוצר על ידי הבושם אלברטו מוריאס, שעבד בעבר על ניחוחות ארמני.

ארמני בושם לאישה מספר ביקורות שיבחו את הריח על היותו רענן, פרחוני ונשי.

C. Giorgio Armani הוא קו בשמים לגברים ולנשים שהוקם על ידי המעצב האיטלקי ג'ורג'יו ארמני. הוא הוצג בשנת 1975 כדי להעניק ללקוחותיו בזמנו מגוון רב יותר בבחירת הניחוח שלהם.

הבושם הראשון, של ארמני לנשים, יצא ב-1978 ונקרא "נשים ארמני". C. Giorgio Armani הושק בשנת 1985 כניחוח יוניסקס, עם בקבוק הכולל "C" בצד אחד ו-"G" בצד השני כדי לייצג את שני המינים.

 

  • ניחוח כל כך עשיר ואקזוטי, שתחשוב שאתה בארץ הפירמידות.

  • ללבוש אותו לעבודה ולראות את כולם נופלים לרגליך.

  • זה לא רק בושם; זו הצהרה.

  • ניחוחות אקזוטיים של תבלינים ופרחים מזרחיים, בשילוב עם החושניות של ענבר

  • Claiborne בלעדי

  • ג’ורג’יו ארמני בושם לאישה

  • בושם ארמני לנשים ארמני סי הטוב ביותר

  • ג'ורג' יו בושם ארמני לנשים לניחוח רענן במשך כל השבוע

  • ארמני סי אל תחפשי

  • סי ג'ורג'יו ארמני

  • בושם ארמני לנשים – סו ארמני

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x