איפה אפשר לקנות נעלי גורדן

היכן לקנות נעלי ג'ורדן היא שאלה פופולרית מאוד באינטרנט. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לקנות אותם.

כשמייקל ג'ורדן פרש, הוא עזב את הספורט ברעש גדול. הוא הפך לאייקון, לאגדה, לסמל של הכדורסל האמריקאי. ג'ורדן היה כל כך פופולרי שהנעליים שלו אזלו במהירות. נעלי החתימה המפורסמות ביותר שלו הן האייר ג'ורדנס. ה-Air Jordans מיוצרים מאז 1985 ומאז הם מיוצרים על ידי נייקי. המהדורה החדשה ביותר של Air Jordan בזמנו נקראה Air Jordan 1 Retro Low "Black Cement". נעלי ג'ורדן הן הנעליים שמייקל ג'ורדן נעל על המגרש במהלך קריירת האליפות שלו. הם עשויים מאותם חומרים בהם השתמש, כולל עור וסוליית גומי.ג'ורדן הוא לא רק דמות ספורטיבית איקונית, אלא גם אייקון יזמי ואחד השמות המוכרים ביותר בתרבות האמריקאית כולה. המותג שלו נבנה על ביצועים ספורטיביים וידע עסקי, עם הצבעים האדומים המסחריים שלו. מייקל ג'ורדן הוא אייקון נעלי ספורט שנמצא בעסק למעלה מ-30 שנה. ג'ורדן החל את הקריירה שלו בכדורסל מקצועני במשחק בשיקגו בולס ומאז הפך לשגריר המותג ודובר של נייקי. לכבוד יום הולדתו ב-17 בינואר, רצינו למצוא חנות שמובילה נעליים של מייקל ג'ורדן. למרבה הצער, אין הרבה חנויות הנושאות את הסניקרס הללו על המדפים. לכן החלטנו לבדוק אפשרויות נוספות כמו נעלי פוט לוקר גורדון, ג’ורדן1 ישראל ואחרות שמוכרות נעלי מייקל ג'ורדן. הנעליים של מייקל ג'ורדן זמינות לקנייה באתרים אחרים כמו eBay ואמזון, כמו גם בחנויות פיזיות כמו Footlocker ו-Finish Line.

 

הנה רשימה של כמה מהמקומות הטובים ביותר למצוא נעלי מייקל ג'ורדן- המקומות הטובים ביותר לקנות נעלי ג'ורדן:

מייקל ג'ורדן היה ידוע בתור 'הקופץ' והנעליים שלו הפכו למוצר מצרך בשוק הסניקרס. ישנן חנויות מקוונות רבות שמוכרות נעלי מייקל ג'ורדן, אך ישנם סוגים מסוימים של נעליים שניתן למצוא רק בישראל. אם אתה רוצה לקנות נעלי ספורט אותנטיות של מייקל ג'ורדן, אז אתה צריך לנסות לרכוש אותן מהחנות הנכונה. לעולם אל תקנה נוק-אוף כי הם לעולם לא יעניקו לך את אותו סיפוק כמו לקנות מקוריים. רק חנויות בודדות מוכרות מוצרים אותנטיים המובטחים על ידי היצרן להיות 100% אותנטיים, אותם ניתן למצוא באיביי, Foot Locker ובנייקי ישראל. נעלי מייקל ג'ורדן הן מצרך לוהט. במיוחד כשהם אותנטיים. זה לא קל למצוא את זה שחיפשת, מכיוון שהוא תמיד אזל מהמלאי. על מנת לקנות נעלי מייקל ג'ורדן אותנטיות במחיר הטוב ביותר, עלינו להיות ערניים ולדעת היכן לקנות. הנה חמישה מקומות שבהם אתה יכול לעשות בדיוק את זה ולקבל עסקה טובה על הרכישה שלך, ישנן שתי דרכים לקנות נעלי מייקל ג'ורדן בישראל: בין קמעונאים מורשים ובין משווקים של צד שלישי. ההמלצה שלנו הינה- אאוטלט נעלי מייקל ג'ורדן, פוט לוקר, חנויות נייק בישראל בפריסה ארצית, חנויות ספורט מורשות. חנות מייקל ג'ורדן היא עיקר בשוק הנעליים מאז ומתמיד. היא ידועה בנעליים באיכות מעולה וגם בהנחות המקוונות שלה. החנות מפורסמת גם בכך שהיא יכולה למלא את ההזמנה שלך אם אתה מתקשה למצוא את המידה המתאימה. חנות מייקל ג'ורדן היא מוצר עיקרי בשוק הנעליים ואחת מהמוכרות המובילות של נעלי כדורסל. הוא ידוע בעיקר בזכות האיכות, הבלעדיות ומבחר הגדלים שלו. החנות מציעה משלוח חינם בהזמנות מעל 150$ (בארה”ב בלבד) ואף יכולה לעזור עם נציגות אונליין עבור ההזמנה שלך אם אתה מתקשה למצוא את המידה או שילוב הצבעים המתאים.

 

– eBay: תוכל למצוא באינטרנט נעלי ג'ורדן אותנטיות ומקוריות במחירים נוחים בקנייה באיביי.

– Nordstrom: החברה קיימת מאז 1881 ויש לה מוניטין של מתן מוצרים איכותיים עם שירות מעולה. הם מציעים סגנונות הכוללים סגנונות נעליים קלאסיים כגון נעלי ספורט, נעלי ספורט, נעלי אוקספורד ומגפיים, כמו גם עיצובים מודרניים יחד עם אפשרויות אופנה אופנתיות.

– אמזון: אמזון היא מקום מדהים לעשות בו קניות של בגדים, תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה ומוצרי ספורט כמו העדכניים ביותר. בנוסף יש להם משלוח חינם אם אתה מוציא מעל $25!

– חנות נייקי ישראל

 

nike air jordan מחיר

נייקי הוא אחד המותגים הפופולריים והמוכרים בעולם. ככזה, חשוב להם לוודא שהמוצרים שלהם מתומחרים בהתאם. כדי לעשות זאת, נייקי משתפת פעולה עם קופירייטרים מובילים. בשנים האחרונות, המחיר של נייק אייר ג'ורדן עלה בהדרגה. המחיר לזוג נעלי אייר ג'ורדן עומד על כ-200 דולר בימינו. גם הביקוש לנעליים אלו גדל בהתמדה. תמיד יש אנשים שמציעים עיצובים חדשים כדי להפוך את הנעליים למושכות יותר לצרכנים. במקרים מסוימים, כאשר nike air jordan לא נמכרה היטב בגלל כמות ייצור נמוכה, מותגי נעליים אחרים היו מנסים להעתיק אותם ולצאת עם גרסאות משלהם של הנעל במחיר נמוך יותר. נייקי מצליחה מאוד בימינו, כי הם הצליחו לעמוד בקצב החדשנות מבלי לוותר על ערכי הליבה שלהם כמו איכות ועיצוב. הם גם מסוגלים לשמור על המחירים שלהם בקצב סביר כי היו להם שנים רבות של נייקי הוא מותג מאוד פופולרי שקיים כבר למעלה מ-50 שנה. הם שיפרו את תג המחיר שלהם וכעת הם נועדו לתת לצרכנים שלהם יותר. באחד השינויים האחרונים, נייקי הציגה "Nike Air Jordan Price" חדש כדי לוודא שהלקוחות שלהם מחוברים למותג בדרך אחרת. האתר החדש מציע חוויה אינטראקטיבית עם חלון דיגיטלי מקוון שבו הלקוחות יכולים לראות את נעלי הסניקרס העדכניות ביותר של Nike Air Jordan בזמן אמת, בנוסף למחירים הקמעונאיים הנוכחיים שלה. אתר זה הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו מותגים כמו נייקי יכולים להישאר תחרותיים בשוק על ידי הסתגלות ושמירה על רלוונטיות. נעלי נייקי אייר ג'ורדן מתויגות לרוב עם הרבה כסף והן אכן יקרות מאוד. זה כמעט בלתי אפשרי להשיג אחד במחיר נמוך. נעלי נייקי אייר ג'ורדן קיימות כבר עשרות שנים והיא עדיין במגמה להילבש על ידי רבים מכיוון שהיא ממשיכה להישאר בסגנון. נייקי הוא מותג פופולרי המייצר נעליים, ביגוד ואביזרים לסוגי ספורט רבים. מחירון נייק אייר ג'ורדן אינו המוצר היחיד שנייקי מוכרת; הם גם מוכרים מוצרים אחרים המיועדים לענפי ספורט מסוימים כמו כדורסל, כדורגל וריצה. נייקי הוסיפה חנויות חדשות במדינות בהן לא פעלו בעבר. הם גם פתחו חנויות במדינות חדשות ברחבי העולם כולל הודו וסין. נייקי ממשיכה לצמוח כחברת הלבשה עם הכנסות בשווי של למעלה מ-30 מיליון דולר המגיעות מסין בלבד השנה.

 

מחיר jordan 1

Nike Air Jordan 1 הוא נעלי ספורט פופולריות שלעולם לא ייצאו מהאופנה, ונצטרך לשלם עליהן יותר מ-400 דולר. המחיר של Jordan 4 ממש מעבר לפינה ואנשים שמחפשים זוג זול יותר יצטרכו להוציא עליהם פחות מ-$140. Nike Air Jordan 1 קיים מאז 1985, אבל אתה עדיין יכול למצוא אותו בחנויות היום. זו אחת הנעליים הכי אייקוניות בהיסטוריה וננעלה על ידי כולם ממייקל ג'ורדן עצמו ועד דרייק. אבל אם אתה הולך לקנות זוג משלך, וודא שהם לא יקרים מדי! Nike Air Jordan 1 הוא הדגם הראשון והאייקוני ביותר בקו אייר ג'ורדן. הנעל שוחררה בשנת 1985 והיא עדיין אחת הדגמים הפופולריים ביותר של ג’ורדן.

 

מחיר nike air jordan 4

Nike Jordan 4 price הוא אחד המוצרים הפופולריים ביותר מבין סדרת Nike Air Jordan.

לפי sneakerhead.com, זוג נעלי נייקי אייר ג'ורדן 4 מתחילות ב-$180 ועולות משם בהתאם לצבע ולגודל. עם זאת, נייקי הוציאה את הנעליים שלהם במספרים מוגבלים כדי למנוע רוויה יתר בשוק. נייקי משחררת כמויות מוגבלות כבר כמה שנים; עם זאת, בשל הפופולריות שלהם, חלק מהקמעונאים מכרו גרסאות מזויפות שלהם בהרבה יותר זול מהמחיר המקורי. נייקי גם הוציאה נעלי סניקרס במהדורה מיוחדת שזמינות רק דרך קמעונאים מסוימים שמקבלים רק כמות מוגבלת שלהם מדי שנה בערך. Nike Air Jordan 4 היא אחת הסניקרס הפופולריות בעולם. העיצוב והסגנון שלו הופכים אותו לאחד המוצרים הנחשקים והמצליחים ביותר של nike. מחיר nike air jordan 4 תמיד עולה כי הוא שוחרר מדי שנה מאז 1984, והוא נמכר מיד עם השחרור הראשון שלו. המאפיינים הייחודיים של מוצר זה הם חסימת הצבע, התפירה, דפוס עצמות הדג, שיני כריש בסוליה החיצונית ותחתית מסטיק שקוף. ה-Nike Air Jordan 4 שוחרר בשנת 2014, הפרק השלישי של סדרת אייר ג'ורדן.

 

מחיר nike air jordan 5

ה-Nike Air Jordan 5 שוחרר ב-27 במרץ 2016 במחיר קמעונאי של $190 דולר. ה-Nike Air Jordan 5 היא הנעל החזקה ביותר שיצאה אי פעם מהמותג. עם תג מחיר של $190 דולר, נעלי הספורט בטוח יימכרו מהר. הסניקרס מורכבת מחומרי פרימיום כמו נובוק וזמש עם עיצוב ייחודי בחיתוך לייזר בחלק העליון. לנעל יש גם עקב מעור מתהפך ויחידת סוליית אוויר מובלטת המעניקה תוספת תמיכה ומשיכה במצבים מסוימים.

 

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x