מעיל מונקלר לגבר

מונקלר- Moncler תהיה מקורי! איש מונקלר ידוע בסגנונו ובטעמו. עם קו Moncler Men שנעשה עבורו, הוא יכול להצהיר עם העיצוב העדכני ביותר והאיכות הטובה ביותר.

חוויה ייחודית

לגבר שמעריך את הדברים היותר טובים בחיים, חשוב שיהיו לו את כל המוצרים הנכונים שמתאימים לאורח החיים שלו. מוצרי Moncler Men הם ייחודיים כמוהו. מעיל מונקלר לגבר מקורי וייחודי שיודע מה הוא אוהב.

השילוב של מסורת וחדשנות

מונקלר הייתה חלוצית בחידושים טכניים מאז הקמתה ב-1952, עם שורשיה בטיפוס הרים וסקי – אך יש לה גם את ידה בעיצוב פריטי אופנה יוקרתיים, כמו עניבות וצעיפים. כעת, אנו מציעים דור חדש של מעיל לגבר מונקלר וביגוד ואביזרים לגברים – מעוצבים עם מסורת וחדשנות שיחזיקו מעמד לדורות הבאים.

איכות שאפשר לסמוך עליה

כבר למעלה משלושים שנה שמונקלר מחויבת ליצור מעילים שהם לא רק יפים אלא גם פונקציונליים – הן על גבי הרים והן ברחובות כאחד – הודות למומחיות שלנו בכל סוגי תנאי מזג האוויר. כמו כן אנו עובדים אך ורק עם חומרים טבעיים כגון פוך או צמר טלה המבטיחים חום ועמידות יוצאי דופן.

Moncler היא חברת בגדים לשני המינים. מטה החברה נמצא בעיר גרנובל, צרפת. היא נוסדה בשנת 1952 על ידי רנה רמיליון. מעילי מונקלר היו חלק נפוץ במונקלר מאז שנוצר לראשונה. בשנים האחרונות יש הרבה עיצובים שונים שהוכנסו לייצור כדי שיתאימו לצרכיו וטעמו של כל גבר.

מעיל מונקלר לגבר הוא פריט לבוש איקוני. הוא נלבש על ידי אנשים מפורסמים רבים, כולל נשיא צרפת מקרון והשחקן ההוליוודי בראדלי קופר. מסיבה זו, הוא רכש מידה מסוימת של קצ'ט בין ערכות אופנה.

מעיל מונקלר לגבר זהו אחד המעילים הבודדים שניתן ללבוש בכל עונה ובכל שעה ביום או בערב. הסגנונות הם גם מגוונים – הם יכולים להיות מזדמנים או רשמיים בהתאם לאירוע.

יש מפורסמים שאוהבים ללבוש את הז'קטים האלה מכיוון שהם ניתנים לזיהוי מיידי כמותגים יוקרתיים כמו ארמני וראלף לורן.

מונקלר גברים מעילים לגברים הם לא רק לחום. הם גם דרך להראות לעולם איך אתה מרגיש לגבי עצמך.

מעילי Moncler חמים, פרקטיים ובעלי פרטים יוקרתיים המושלמים לכל גבר. המעילים מגיעים במגוון סגנונות וצבעים, כך שתוכל למצוא את המעיל המושלם לאישיותך.

  • מונקלר מעיל גברים של Moncler הוא אחד ממעילי הגברים המבוקשים ביותר.

  • המעיל הזה ישמור אותך חמימה ונוחה, כמו גם אמירה.

  • זוהי בחירה מושלמת עבור אלה שרוצים להיראות מטופחים ללא כל מהומה או טרחה.

  • בגדים עליונים עמידים ואיכותיים שיחזיקו לך זמן רב לעתיד.

  • חומרים באיכות פרימיום לתחושת יוקרה אמיתית.

  • עיצוב אופנתי וחדיש כדי לשמור על מראה חד גם מול מזג האוויר הקשה ביותר.

  • עשוי מ-100% ניילון, בד עמיד וקל משקל ועמיד בפני קריעה ושחיקה.

  • רך, חם ומבודד כדי לשמור על הגבר שלך להישאר חם במזג האוויר הקר.

  • כולל צווארון פרווה ניתן להסרה למראה שיק תועלתני.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x