בושם מוסקינו לאישה

מעתה ואילך, כל יום הוא יום חדש עם מוסקינו לאישה

זה הזמן לתת לעצמך להתפתות לניחוחות החושניים והמפתים של בושם מוסקינו. הכל נמצא בפרטים הסוד לריח החתימה של מוסקינו הוא שהוא פשוט, אך מתוחכם. הניחוח הוא תערובת של נרולי ויסמין, שהם בראש המעמד שלהם מבחינת איכות וריח. מוסקינו הוא המקורי, הראשון ועדיין הטוב ביותר. המותג Moschino תמיד היה שם נרדף לאופנת נשים ולסגנון. כל הבשמים של מוסקינו מבוססים על ארבעת העקרונות של הזהות החזקה של מוסקינו: קובעי טרנדים, חסידי טרנדים, מובילי עיצוב ומורדי עיצוב. סוד ההצלחה של בושם מוסקינו לאישה הוא בזהות הייחודית והיצירתיות שלהם. מוסקינו עוסק כולו בזוהר יוקרתי וכיף. למותג יש מוניטין בזכות האקסצנטריות שלו, אשר ניכרת בקו הניחוח המיוחד שלו. בושם מוסקינו לנשים מציע מראה חדש לניחוחות הירוקים והפרחוניים הרגילים הפופולריים כיום. בושם מוסקינו דובי, המהדורה האחרונה של מוסקינו היא ניחוח מהפכני המשלב יחד תווים ממושק, יסמין ואלגום ליצירת ניחוח מקורי פירותי אך לא משתלט. מוסקינו הוציאו לאחרונה את הבושם החדש שלהם לגברים – בושם מוסקינו דובי – בשיתוף עם חברותיהם ב-Guerlain אשר דאגו להגיע לאיזון המושלם של גבריות ונשיות בניחוח זה. מוסקינו ידועה בעיצובים מלאים, נועזים ועליזים. המותג מציע מגוון רחב של קולקציות בשמים לנשים ולגברים. בושם חדש, מוסקינו זהב הושק בינואר 2018. בושם מוסקינו דובי שוחרר במקור בשנת 2014, יש לו ניחוח מתוק ופירותי עם ניחוח של דומדמניות שחורות דבש, דובדבן אדום, עלי פטל, מושק וניל וענבר. המהדורה האחרונה למגוון היא מוסקינו Bear for Men – יצאה בדצמבר 2017. בניחוח גברי זה יש תווים של עלה ברגמוט, עץ ארז ועור עם תו עליון הדרים-פיקנטי שנותן מגע מרענן לניחוח. המותג מוסקינו הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר באופנה. יש להם מגוון רחב של מוצרים שנמכרים הן באינטרנט והן בחנויות הפיזיות. בניגוד למותגים אחרים, הם לא הצליחו באותה מידה בתחום ביגוד לנשים. הם גם התקשו עם הדפסי השמלות האחרונות שלהם שהותאמו בצבע לעונה הלא נכונה לקולקציה. הבושם של מוסקינו נמכר במחיר של $48 דולר ומגיע בשלושה גדלים שונים – בקבוקי 10 מ"ל, 30 מ"ל ו-50 מ"ל. הבקבוק בצורת דובי מעוצב עם חומר בעל מרקם המעניק לו מרקם פרוותי כאשר אתה מחזיק אותו אל האוזן. הוא ורוד בגלל החלק העליון הנוצץ שלו.

 

 

מוסקינו זהב- בושם מוסקינו ורוד- בושם מוסקינו חדש

התוספת האחרונה של Moschino לקולקציה שלהם, Bear, היא תערובת נועזת של עץ ארז ומושק שאמורה להיות ברשימה של כל אישה בסתיו/חורף הקרוב. Moschino ידועה בחוש הסגנון הייחודי והיצירתי שלו מאז תחילתו בשנת 1978. עם בושם מוסקינו דובי, הבשמים תופסים כעת רמה עם החדרת צבעים וריחות חדשים. הבושם החדש ביותר הוא מוסקינו זהב שיושק ב-22 באוקטובר 2018. הצבע הוא צהוב-זהב בוהק שיגרום לך להתבלט בכל קהל. הריחות והצבעים החדשים האלה זמינים גם לבושם לגברים וגם ארוזים כדי להיראות כמו צעצוע דוב מפואר! Moschino הוא מותג מעצבים אשר משחרר ניחוחות במהדורה מוגבלת מאז הקמתו בשנת 1976. הניחוח הראשון של מוסקינו הושק בשנת 1993 והוא עדיין מוכר ביותר כיום. מוסקינו זהב הוא הבושם האחרון של הבית עם פרופיל ריח חדש עם תווים של ענבר ומושק. ניחוח זה כולל גם תווים של ברגמוט, פלפל, עלה תאנה והל, המעניקים לו פיתוי אוריינטלי. בושם מוסקינו זהב, החברה תמיד מונעת על ידי היצירתיות שלהם ומעולם לא עקבה אחר טרנדים אלא דחפה אותם קדימה עם הרעיונות שלהם. עד היום, הם הוציאו לשוק למעלה מ-200 ניחוחות שונים מאז השקתם והם ממשיכים לגדול מדי שנה. Moschino הודיעה על פרישה של מותג הבשמים מוסקינו, שנוצר על ידי המעצב האיטלקי פרנקו מוסקינו ב-1976. מוסקינו בושם זהב, הבושם האחרון של מוסקינו, "זהב", יצא לאקרנים בשנת 2018. המותג מהווה חלק מעולם האופנה כבר עשרות שנים וידוע כיוצר ריחות ניחוח חזקים ומזוהים. מספר עקבות מהעבר עדיין נראים לאורך ההיסטוריה שלה, כולל חוש הסגנון השובב שלו והצבע הוורוד המיוחד שלו עם מגע זהב נוסף. לפי האתר של Moschino, הם לא יפיקו יותר את הבושם שלהם Moschino לנשים. הם החליטו לפרוש מהקו ולהתמקד במוצרים אחרים. זו לא הפעם הראשונה שחברה מפרישה מוצר קיים לטובת משהו אחר. במקרה זה, הם הוציאו את הבושם של מוסקינו לנשים ובמקום זאת מתמקדים בבשמים אחרים לנשים שעדיין זמינים באתר שלהם כמו זהב ו-ורוד. בושם מוסקינו ורוד, המותג פרש מהשוק כשהקולקציה הסופית שלו היא מוסקינו זהב. בושם מוסקינו לנשים עדיין יהיה זמין והוצג לאחרונה באריזה ורודה חדשה. ההבדל היחיד הוא שהם שינו את השם לבושם Moschino לנשים.

 

מוסקינו פרש- מוסקינו פרש גולד

הבושם האחרון של moschino לנשים הוא "טרי". מוסקינו פרש, יש לו ארומה רעננה ומתוקה. לניחוח ה"זהב" יש מגע בולט יותר ומתובל עם תווי הדרים. לניחוח ה"ורוד" יש ריח חושני ופירותי. והניחוח החדש מתוק ופרחוני כמו המקורי. מאמר זה מדגיש את בשמי המוסקינו הפופולריים ביותר לנשים על ידי מתן מידע על הריחות והמרכיבים שלהם. מוסקינו הוא ריח חדש לנשים, שיושק בספטמבר 2018. מוסקינו פרש מחיר? הוא שונה מכל שאר ריחות המוסקינו, אבל הוא לוכד את אותם תווים של רעננות ונשיות ולכן המחיר בהתאמה. הושק עם קולקציית ריחות חדשה לגברים ולנשים, לניחוח הייחודי הזה יש תווים כמו הדרים ופירות טרופיים מתוקים. מוסקינו פרש הוא מותג מעצבים שהוקם בשנת 1978 על ידי פרנקו מוסקינו. החברה ידועה בעיצובים החדשניים אך לבישים שלה ובאסתטיקה מהנה ושובבה. מוסקינו פרש, ניחוח חדש זה, מראה רענן של ניחוח מוסקינו האייקוני, מגיע בשלוש גרסאות חדשות – ורוד, זהב וחדש. הניחוח יציג דור חדש לגמרי לריח האייקוני של בושם מוסקינו עם הטוויסט המודרני שלו. מוסקינו פרש ניתן למצוא בנוסף גם בסופר פארם.

 

ניחוח מוסקינו לנשים- Moschino הוא מותג רענן, מהנה וחדשני שתמיד היה שובב ומהנה.

הבושם כונה מוסקינו טוי 2 EAU DE PARFUM WOMEN'S SPRAY, מה שמרמז על אופי מרגש ושובב. אין דבר כזה יותר מדי ניחוח הניחוח לנשים שכנראה הכי שובב בעולם הוא ניחוח קליל ותוסס. ניחוח שובב ומשמח שגורם להכל להיראות קצת יותר כיף. בניחוח זה יש תערובת של ניצוץ תמים, המעניק לו את אופיו השובב, יחד עם תווים עליונים של ברגמוט ופלפל ורוד. נוצץ כל היום, הניחוח נוצר גם כדי להיות “קל משקל” ככל האפשר תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להציע חוויה קסומה ושובת לב מתחילתו ועד סופו. סוג חדש של ניחוח, ה-מוסקינו טוי 2 EAU DE PARFUM WOMEN'S SPRAY הוא סוג חדש של ניחוח שנולד מלב האישה המפורסמת של מוסקינו. זהו ניחוח מפתה, נועז ומשמח המגלם את רוח הכיף והחופש. תרסיס הנשים של מוסקינו מוסקינו טוי 2 EAU DE PARFUM הוא הכבוד האישי שלך לאישיות שלך. זה יאפשר לך להיות עצמך ללא אילוצים ומגבלות. בושם לאנשים שרוצים ליצור חוקים משלהם או לשבור אותם כשמתחשק להם! בקבוק של ביטחון עצמי, הבושם הזה משקף את הערכים, החלומות והשאיפות שלך על העור שלך. זה מאפשר לך להיות האישה שתמיד רצית להיות עם ניחוח ייחודי שלעולם לא יזדקן.

 

7 הבשמים הטובים ביותר עבורה של מוסקינו

מוסקינו ידועה באופנה יוקרתית שהיא גם רעננה וייחודית בכל היבט. מאז השקת הניחוח הראשון שלהם, מוסקינו , ב-1987, המותג כבש את ליבם של רבים. הבשמים הטובים ביותר של מוסקינו לנשים מציעים שילוב אקלקטי של זוהר וחושניות עם טוויסט של הומור לשון בלחי. בית האופנה במילאנו הוקם על ידי פרנקו מוסקינו בשנת 1983. המעצב בסגנון הסאטירי ידוע בעיקר בזכות עיצוביו הצבעוניים והחדשניים והפרזנטציה מחוץ לקיר. פרנקו החל את דרכו כמאייר ועבד לזמן קצר עבור ג'יאני ורסאצ'ה לאחר שסיים את לימודיו באקדמיה דלה בל ארטי במילאנו ב-1967. בשנת 1969 עבר פרנקו לחברת Cadette האיטלקית, שם עיצב במשך כמעט 14 שנים לפני שפתח את המותג שלו. בתחילה נקראה Moonshadow ושם שונה ל-מוסקינו ולאחר מכן השקת קולקציית הקוטור של Moschino. ענק נולד.

 

סקירה- צעצוע 2 או דה פרפיום

Toy 2 Eau de Parfum הוא הניחוח הנשי האחרון, שיצא על ידי מוסקינו בשנת 2018. הניחוח העצי הפרחוני מיועד לאישה מודרנית בטוחה בעצמה. ניחוח מלא באווירה חיובית, מעורבב באף אלברטו מוריאס ופבריס פלגרין, משדר אושר וחיוביות. רעננות נוצצת ועסיסית היא מה שמכה ראשון בפתיחת הניחוח הזה. הארומה הלימונית של פריחת המגנוליה עדינה מאוד כאן, ומעניקה גוון אבקתי מעורבב עם שמץ של מתיקות. עד מהרה נכנס לב מסנוור עם הגל השני של הרעננות המועשר במתיקות המתוחכמת של אדמונית ויסמין. תווים אלו מאוזנים על ידי ניחוח מפתה של דומדמניות לבנות. הבסיס המחמם של עצים ומאסק טחן את הניחוח, מעצים ומעלה את השילוב הנוצץ הזה. עם ההתייבשות, העצים הופכים לפחות גלויים, ומעלים ניחוח נעים של פרחים ופירות, מוקף באקורד אבקתי עדין של מושק. הנוזל הארומטי הזה מאוחסן בתוך בקבוק הדובון האייקוני של מוסקינו המעוטר בצווארון הזהוב עם הבלטה של ​​הלוגו של המותג בחזית. ה-Toy 2 Eau de Parfum המחמם והטרי מדהים לחודשי האביב והקיץ. מנצנץ עם תווים תוססים כדי להוסיף קצת שובבות חצופה ליום שלך. הוא מייצר תוספות מתונות ויחזיק מעמד על העור למשך 4-5 שעות טובות. הניחוח האותנטי ביותר ירתק בניחוחות המהפנטים שלו, יעורר את הצד הפלרטטני והנשי שלך, מתחבק בענן ההילה הרומנטית.

מרכיבים- מנדרינה תפוז, תפוח ירוק, מגנוליה’ יסמין, אדמונית, דומדמניות לבנות, אמברווד, אלגום, מאסק

 

סקירה- Gold Fresh Couture או דה פרפיום

הריח הפירותי-פרחוני Gold Fresh Couture Eau de Parfum הוא הריח השלישי בקולקציית ה"ניקוי" של מוסקינו שהושקה בשנת 2017. משמח, עם טוויסט של הומור, זהו הרכב תוסס של ניחוחות ממריצים. בהשראת החן, המשיכה והחושניות הנשית, הבושם מייצר ניחוח מרענן המעורר את החושים. Gold Fresh Couture Eau de Parfum נפתח בניחוח של פירות נימוחים. אגסים ומנגו עסיסיים מעשירים תווים הדרים על ידי הוספת מתיקות קלה ורכה לו. שולטים לאורך כל הדרך הם נמסים במהרה עם פרחים נוצצים באמצע. תווים קסומים של יסמין וסחלב מוסיפים מגע של זוהר לתערובת לפני שמתמקמים בבסיס המתוחכם של תווי עץ. על האקורד הוניל המתייבש והחלק תופס את מרכז הבמה. יחד עם ניחוחות חזקים של מנגו ואגס, הוא טובל בתוך ענן של אדמתיות מוסקית ומפולפלת. הריח התוסס, המתוק-חריף הזה, נעים ללבוש כל השנה ומתאים ליום או לערב. נמשך יותר מ-6 שעות, הוא גם מייצר סילוף כבד למדי. מיכל העיצוב הזהוב והייחודי, השוכן את ניחוח הגורנד המשכר הזה, מייצג את האלגנטיות והיוקרה. צורתו של מוצר ניקוי משקפת את האיזון מעורר המחשבה בין חובה וזוהר. עם זאת, Gold Fresh Couture Eau de Parfum הוא ניחוח סנסציוני. מפתה אל המעמקים המרעננים של העוצמה האדירה, הוא שובה את הלב עם הארומה המעודנת והפלרטטנית שלו.

מרכיבים- ריבס, אפרסק, מנגו, אגס, מנדרינה תפוז, אשכולית, יסמין, שושנת הסמטה, סחלב, מושק, וניל, אלגום, אקיגאלווד, פצ'ולי

 

סקירה- Moschino או דה טואלט

הניחוח הרענן והמזרחי Moschino Femme Eau de Toilette, שיצא בשנת 1987, הוא הניחוח הראשון שיצר בית האופנה האיטלקי. מאוזן להפליא, הבושם הוא פיצוץ אמיתי של תווים יפים. הריח היקר והאופייני הזה הוא נשי במיוחד. זה מזכיר לי כוכבי קולנוע משנות ה-80 – לבושים בצורה מסוגננת ולובשים ניחוח משגע כדי לפתות מבטים מעריצים. Moschino Femme Eau de Toilette נפתח עם תווים בולטים של גלבנום וציפורני חתול, מעורבבים בניחוחות מתוקים ופירותיים של יערה, פרחי פרחי ושזיף. הרכב יוצא דופן זה מוביל את הדרך ללב שאי אפשר לעמוד בפניו של פרחים מתובלים. תווי הגורמנד של אגוז מוסקט ופלפל משתלבים יפה עם הארומה החזקה של ציפורן. גרדניה וורד, לעומת זאת, מוסיפים מתיקות אבקתית לזר. הבושם מתייבש עד לבסיס מושקי ועצי השזורה בקרם האדמה של פצ'ולי ווניל. זה בהחלט ניחוח העונה הקרה. עמוס בתבלינים ופרחים סוערים, הוא חזק מספיק כדי להתמודד עם צמרמורת החורף הלוהטת. הוא עמיד להפליא עם כיסוי כבד, ורק כמה תרסיסים מספיקים כדי להחזיק אותו לאורך כל היום ללא צורך ביישום מחדש. מתאים לערב, מוסקינו Femme Eau de Toilette לא תיעלם מעיניהם! הנוזל השופע והחריף מאוחסן בתוך בקבוק בצורת גליל, מכוסה בזהב וקשור בסרט טריקולור המייצג את דגל איטליה. הפנינה המפרטת את החלק העליון של הכובע מסיימת את המראה, ומוסיפה את המגע הנוסף הזה. נוסטלגי ונצחי, הניחוח הקלאסי הזה הוא יצירת מופת חובה. מקסים ואלגנטי, הוא הכרחי כמו שהיה ביום בו יצא לאקרנים.

מרכיבים- גלבנום, ציפורני חתול, פרזיה, יערה, שזיף, אגוז מוסקט, ציפורן, גרדניה, פלפל, ילנג-ילנג, ורד, ענבר, מושק, וניל, אלגום, פצ'ולי

 

סקירה- מוסקינו מצחיק! או דה טואלט- Moschino Funny! Eau de Toilette

ניחוח יוצא דופן נוסף מבית האופנה האיטלקי הוא השחרור 2007 מוסקינו Funny! או דה טואלט. הניחוח, שנוצר על ידי האף אנטואן מייסונדייה, הוא אושר בבקבוק – חיוביות מעוררת קלה ונוצצת ורגשות טובים. הניחוח המרומם הזה מיועד לאישה צעירה וחסרת דאגות, שאוהבת את החיים ונהנית מהם במלואם. תפוז מרירות ניכר בפתיחה שמשתלב יפה עם פלפל ורוד חריף וטארט דומדמניות אדומות. לב של סיגלית מתוקה ואבקתית מועצם על ידי הניחוחות המשכרים של יסמין ואדמונית, כאשר תו התה הירוק מוסיף רעננות עדינה לתערובת. עם ההתייבשות, הניחוח הזה מתיישב בבסיס מנחם של עצים מחממים, מושק ותווים אדמתיים של אזוב אלון וענבר.אם אתם מחפשים ניחוח קיץ רענן, אל תחפשו רחוק יותר. מוסקינו מצחיק! הוא ניחוח נפלא של קיץ ואביב, המקרין ברגש חיובי עם אווירה שובבה. ה-Eau de Toilette לא מכריע מדי, או דה טואלט יחזיק מעמד בין 3 ל-4 שעות, ויציע סילאג הגון. מתוק עם חריפות עדינה, זהו ניחוח חג אידיאלי, המתאים ללבוש יום או ערב. מוסקינו מצחיק! או דה טואלט מגיע ארוז בבקבוק בצבע כחול רך, קשור עם הסרט ומעל המכסה הכסוף בצורת לב. תהנה עם הרעננות הטעימה והממריצה הזו של Moschino Funny השובב!

מרכיבים- פלפל ורוד, דומדמניות אדומות, כתום מר, אדמונית, סיגלית, תה ירוק, יסמין, אמבר מאסק, עץ ארז, מוס אוק

 

סקירה- או דה טואלט טרי קוטור

Fresh Couture Eau de Toilette הוא הניחוח החלוצי בקולקציית Fresh של מוסקינו. היוצר מאחורי הריח הפרחוני-פירותי הזה הוא אלברטו מוריאס, שההשראה שלו הגיעה מקולקציית אופנת אביב 2016 של הבית. האו דה טואלט התוסס הוא ניחוח משמח, מלא בניחוחות מתוחכמים. הוא מוקדש לאישה של היום המודרני, בטוחה בעצמה, חופשית ופתוחה – האישה שלא מפחדת לצלול אל הלא נודע ולקחת על עצמה את האתגר. תווים הדרים שולטים מעורבבים עם המתיקות האקזוטית של פרח הילנג-ילאנג הוא מה שמכה ראשון בפתיחת הניחוח הזה. הניחוחות השופעים של פטל ואדמונית מכוסים באמצע, יש לו שמץ של אפרסקיות הנובעת מצמח האוסמנתוס. כשהתייבש, ניחוח העץ המחמם משתלט, מעורבב עם ארומה מפולפלת של פצ'ולי ומליחות מוסקית של תו אמברוקסן. ל-Fresh Couture Eau de Toilette האופייני יש אורך חיים מתון וסילאג', מה שמעניק כ-3-4 שעות של לבישה מהנה. מתאים לימי האביב/קיץ הניחוח המזמין והזוהר הזה יקיף בתווים המנוגדים, יזריק במנה של אופטימיות וחיוביות. הבושם מגיע ארוז בתוך המיכל בצורת ספריי ניקוי ביתי, המראה תפיסה אירונית של המותג. בקבוק ניגודי המכיל נוזל יוקרתי מציג את ההבדלים בין גבוה לנמוך. שפע וצנע, שני ההיבטים הולכים יד ביד ביצירה המדהימה והשנויה במחלוקת לחלוטין.

מרכיבים-ברגמוט, תפוז מנדרינה, ילנג-ילנג, אדמונית, פטל, אוסמנטוס, תווי עץ, אמברוזיאן, פצ'ולי

 

סקירה- אני אוהב לאהוב או דה טואלט- I Love Love Eau de Toilette

הניחוח הנשי I Love Love Eau de Toilette, שיצא על ידי הבית ב-2004, ניזג על ידי הבושם אוליבייה קרספ. נאמר כי הניחוח התוסס והטמפרמנטלי הזה מוקדש לנשים מאוהבות, כחגיגה של אותם רגעים יומיומיים משמחים. ניחוח זוהר זה בולט באף הדרים החזק שלו. האשכולית היא החזקה ביותר בתערובת המובילה לאורך כל הדרך דרך הניחוח. עד מהרה, הערות הראש נמסות לתערובת ייחודית של הלב. ורד אבקתי, שאליו מצטרפת המתיקות של קינמון ושושנת העמקים, מועלים על ידי האור והאדמתיות של קנה הסוכר והבולרש. עם זאת, תווי האמצע לא נשארים לאורך זמן ומתייבשים עד מהרה לתוך הבסיס המחמם של עצים ומאסק. רומנטי להפליא, הריח העליז הזה לא משתלט מדי בכלל והוא בחירה מושלמת לימי האביב והקיץ. עם אורך חיים ממוצע ותוספות, הוא יישאר על העור עד 5 שעות ומעט יותר על בגדים. לבקבוק יש צבעים מרהיבים המעניקים לו ייחוד ומקוריות, מה שהופך את הניחוח המוזר הזה לבלוט מהקהל. מאוזן מושלם, I Love Love או דה טואלט הוא ניחוח אלגנטי וחינני להפליא, שהיום-יום יביא שמחה ואושר.

מרכיבים- לימון, אשכולית, דומדמניות אדומות, תפוז, קני סוכר, ורד, שושנת העמקים, בולרוש, קינמון, תווי עץ, מאסק, ארז

 

סקירה- Pink Fresh Couture Eau de Toilette- ורוד טרי קוטור או דה טואלט

המהדורה של 2017, Pink Fresh Couture Eau de Toilette, היא פרשנות של הפרש קוטור המקורי. "תרסיס הניקוי" הרענן הזה, מורכב על ידי אלברטו מורייה, מספק ניחוח פרחוני-עצי כובש ומענג באמת. בהשראת הצד המפתה והפלרטטני של האישה, ה-Pink Fresh Couture Eau de Toilette מתאר את הצד התמים של המהות הנחשקת הזו.הבושם נפתח בתווים משכרים של דומדמניות שחורות, שושנת העמקים ואשכולית ורודה. הארומה המרירה-מתוקה הזו משלימה מאוחר יותר האקורד האבקתי החזק של ורד באמצע, ומעליו מתיקות בלסמית עדינה של יקינתון וטארט רימונים. הייבוש האינטנסיבי של עץ ארז, אמברוקסאן ומאסק יוצרים שובל מרומם ומפתה של הניחוח החושני. זר פרחים נשי להפליא זה מושלם לחלוטין לימי הקיץ החמים והשמשיים. הארומה הטעימה שלו תקיף ותישאר למשך 6+ שעות ארוכות לפני שיתחיל לדעוך. עם זאת, הסילאג' פחות חזק, מה שמונע מהבושם להשתלט. בקבוק "תרסיס הניקוי" שמקנן את נוזל הצבע הוורוד הבוהק הזה מציג מראה נשי מחודש באופן מצחיק והומוריסטי כמובן. האריזה המסוגננת מפצה על המראה, והופכת אותה למתנה מושלמת למישהו מיוחד 🙂 מהות פתיינית, תוססת ומרוממת היא כמו לחשי השמש המחממים שלעולם לא תוכל להספיק מהם!

מרכיבים- אשכולית, דומדמניות שחורות, שושנת העמק, ורד, רימון, יקינתון ורוד, מאסק, ארז, אמברוקסן

 

 

  • בושם מוסקינו לאישה ניחוח טבעי ואלגנטי

  • מוסקינו פרש ורוד ניחוח נועז ובלתי צפוי

  • מוסקינו זהב עשיר, פרחוני וארצי עם מגע של מושק

  • מוסקינו ורוד יצירת מופת אמיתית של נשיות

  • נוצר עבור נשים יפות, בטוחות בעצמן ותמיד בשליטה

  • בושם מוסקינו דובי לגבר שילוב של תווים רעננים, מתוחכמים וחושניים

  • ריח בלתי נשכח. הבושם האולטימטיבי לכל היום

  • בושם מוסקינו ורוד אריזה מקורית מודגשת כמו הניחוח

  • בושם מוסקינו פרש ניחוח מתובל ומתוק, מושלם לקיץ

  • בושם מוסקינו חדש מתנה מושלמת כדי לגרום למישהו להרגיש אהוב

  • בושם מוסקינו דובי מיועד לנשים, הכי טוב לערב או לאירוע

  • מוסקינו בושם לאישה בושם לכל אישה עם פלקון טורקיז

  • הניחוח הזה מבית Moschino הוא מודרני ורענן, מושלם ליום במשרד.

  • מוסקינו בושם ורוד מגיע עם נרתיק זמש שחור עם עיטור זהב, בבקבוק סקסי ומתוחכם.

מוסקינו טוי לוגו
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x