גלידה מילקה

תיהנו מקערה של גלידת מילקה הטעימה

מילקה הוא קינוח קפוא העשוי מחלב ושמנת במגוון טעמים, בין אם אתם מחפשים פינוק קיץ מרענן, או תענוג חורפי מפנק, מילקה היא הגלידה האייקונית שכולם מכירים ואוהבים וקל להבין מדוע. עם טעם לכל טעם ומרקם שנמס בפה, הגלידה האייקונית היא הקינוח המושלם לכל ארוחה. יאם! האם אי פעם טעמת משהו כל כך טעים שרצית עוד? האם אי פעם רצית לנסות משהו לפני שקנית אותו? האם אי פעם היה לך חשק גדול למשהו מתוק שפשוט לא ייעלם? זה מה שקרה ללקוחות של מילקה כשטעמו את גלידת מילקה בפעם הראשונה

 

הגלידה של מילקה

מילקה, גלידה על בסיס שוקולד ואגוזי לוז, היא מרכיב עיקרי במדינה השוויצרית כבר למעלה מ-100 שנה. בשוויץ זה כל כך פופולרי שזה קבוצת מזון משלו. מילקה מספקת לאנשים את החטיף המושלם מאז 1913. זוהי דוגמה נוספת לחדשנות ואיכות שוויצרית שזוכה להכרה בינלאומית. בשנת 1913, ברנהרד דורן הקים את מילקה כחברת חלב קטנה שבסיסה באראו, שוויץ. רק לאחר שהכין את המנה הראשונה שלו של גלידת שוקולד חלב, הוא גילה כמה קל וטעים להכין את המוצר החדש הזה; חבריו ובני משפחתו התמכרו לאחר טעימה אחת בלבד! החברה התפתחה למותג רב לאומי שניתן למצוא כיום במדינות בכל רחבי העולם. מילקה התחילה ב-1882, על ידי פתיחת מחלבה באוסטריה. מילקה היא כיום אחת החברות הגדולות באירופה, עם מתקני ייצור באוסטריה, טורקיה, פולין וצרפת. מילקה מייצרת מעל 600 מיליון ליטר גלידה בשנה ברחבי העולם מילקה הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר באירופה. זה הוקם על ידי פרדיננד דינשק עוד בשנת 1882 כאשר פתח מחלבה. החברה גדלה משמעותית מאז והפכה לאחת מחברות המזון הגדולות באירופה עם אתרי ייצור ברחבי היבשת. מבלגיה ועד רוסיה ואוסטרליה ועד קנדה, גלידת מילקה פופולרית ברחבי העולם בשל הטעם והאיכות

 

גלידה שגורמת לך לחזור לעוד

הגלידות של מילקה תמיד היו שם נרדף לאיכות ובגלל זה היא הפכה לאחד המותגים הפופולריים בשוק’ החוויה הטעימה במילקה המטרה של מילקה היא להביא לכם את הגלידה הכי טעימה, בצורה הכי קלה שיש. אנו דואגים שתקבל טעם קרמי בכל ביס. הקרחונים של מילקה עשויים עם שמנת טרייה, נמסים מיד על הלשון. אנו מציעים יותר מסתם פיתויים בהשראת שוקולד. מילקה הוא מותג הגלידות מספר 1 שאהוב על ילדים ומבוגרים כאחד כי טעמו נהדר! גלידת מילקה, מילקה הוא מותג גלידות מוביל בעולם, בזכות האיכות והחדשנות שלו. טעם ואיכות נהדרים, בגלידה של מילקה יש מעט או ללא סוכר, בעוד שהיא עשירה בשומן ודלה בקלוריות. עשויה מחלב טהור, הגלידה של מילקה זמינה בלמעלה מ-100 טעמים. הגלידה הכי פופולרית בעולם גלידת MILKA היא הגלידה הפופולרית ביותר בעולם, האהובה על מיליוני אנשים ברחבי אירופה ומחוצה לה. הוא עשוי מחומרים טבעיים, והוא מושלם עבור כולם. רגעים משמחים גלידת מילקה ידועה בשמחה שהיא מביאה ליום שלך. הנה כמה רגעים שיעזרו לך להרגיש מאושר. הגלידה של מילקה מיוצרת מחלב כבשים שרועה על הדשא הטהור ביותר בהרים היפים בעולם. הגלידה של מילקה מציעה לכם חוויה טעימה ומנחמת. MILKA היא הגלידה האהובה בעולם. במילקה המטרה של מילקה היא להביא לכם את הגלידה הכי טעימה, בצורה הכי קלה שיש. גלידת מילקה חלקה וקרמימית, עם מגע קל של וניל. הוא אינו מכיל חומרי טעם וריח מלאכותיים והמרכיבים כולם טבעיים. גלידת מילקה זמינה במדינות רבות ברחבי העולם והיא זמינה בטעמים שונים כמו וניל, שוקולד ואגוזי לוז.

 

מילקה הוא מותג גלידות המיוצר על ידי קבוצת יוניליוור ומשווק באירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה. הוא הושק בשנת 2003 וזכה בפרסים רבים על טעמו ואיכותו. מילקה הייתה די פופולרית בבריטניה מאז שהוצגה לראשונה על ידי יוניליוור. החברה ניסתה לשמור על הפופולריות שלהם על ידי שיווק מילקה עם טעמים שונים כמו קפה, עוגת גבינה תותים, בננה ספליט, תפוחי קרמל ועוד רבים. יוניליוור הציגה גם פרסומת למילקה שמציגה שבעה אנשים שמקבלים משימה בלתי אפשרית – יוצרים חוויה חלבית למי שלא אוהב חלב!

 

גלידה מילקה היא הקינוח המושלם לכל רגע ביום. התפנקו עם מגוון טעמי הגלידה והפינוקים המתוקים הטעימים של גלידה של מילקה, כולם עשויים רק מהמרכיבים הטריים ביותר.

 

  • גלידת מילקה אהובה על תושבי אירופה מאז 1922.

  • גלידת השוקולד פאדג' המפורסמת של מילקה, הסופגניות והוופלים עשויים כולם עם שוקולד מילקה בלגי וחלב בלגי טרי

  • לטעום את הגלידה הכי טעימה שיש.

  • זמין בטעמי שוקולד, אגוזי לוז, וניל או תותים. מומלץ לשלב עם עוגיות מילקה

  • טעם פריך וקרמי עם פאדג' שוקולד

  • עשוי רק עם החומרים הטובים ביותר

  • מגיע במגוון טעמים (שוקולד, וניל, תות)

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x