מרקס אנד ספנסר ישראל

כיצד פועל העסק שלנו 
במהלך 129 השנים האחרונות M & S גדלה מדוכני שוק אחד כדי להפוך קמעונאי בינלאומי רב ערוצי. כיום אנו פועלים ביותר מ-50 טריטוריות ברחבי העולם ומעסיקים כמעט 82,000 עובדים. אנו נשארים נאמנים לערכי המייסדים של איכות, ערך, שירות, חדשנות ואמון, אנו עובדים קשה כדי להבטיח שההצעה שלנו תמשיך להיות רלוונטית ללקוחותינו. באמצעות גיוון מיקומי החנויות, הערוצים ומגוון המוצרים שלנו, אנו מפחיתים את התלות שלנו בבריטניה ומרחיבים את המיקוד הבינלאומי שלנו.
בקשר
הלקוחות נמצאים בלב העסק שלנו ובדרך יחידת תובנה הלקוח שלנו, אנו מבטיחים את הצרכים שלהם להודיע על כל היבט של קבלת ההחלטות שלנו. באמצעות שילוב של משוב מלקוחות, קבוצות מיקוד ומחקר צרכנים אנו נמצאים בקשר עם למעלה מ-17,000 לקוחות מדי חודש, ועוזרים לנו לחזות את צרכיהם.
מה אנו מציעים
מורשת החדשנות שלנו מסייעת לנו להוביל את הדרך עם מוצרים מהשוק על פני מזון, אופנה וכלי בית. אנחנו קמעונאית הביגוד המובילה בבריטניה ומציעים מזון באיכות גבוהה, עם דגש על רעננות, נוחות ומומחיות. מודל המותג שלנו מבדיל בינינו ואנחנו מבדילים עוד יותר את ההצעה שלנו באמצעות שיתופי פעולה בלעדיים.
הגעה ללקוחותינו
המוצרים שלנו נמכרים דרך 766 חנויות בבריטניה ו-418 חנויות בינלאומיות – במקומות מגוונים ברחובות גבוהים ומחוץ לפארקים הקמעונאיים של העיר. שותפויות הזיכיון של Simply Food מבטיחות שאנו נמצאים במקומות הנוחים ביותר – מתחנות רכבת ועד לשירותי כביש מהיר. ככל שהרגלי הקניות משתנים, אנו משלבים את המיטב של האינטרנט והחנות כדי להרחיב את התפוצה שלנו ולהניע יותר את ההוצאות מלקוחות. טכנולוגיות בתוך החנות מסייעות ללקוחות לקנות יותר מהקטלוג שלנו והאפליקציה החדשה שלנו מאפשרת גלישה וקנייה לקונים בתנועה – מה שהופך את M&S לזמינה 24/7.
השקעה באנשים שלנו
אנו מתקשרים עם אנשינו לאורך כל השנה באמצעות מגוון ערוצים ומודדים את מעורבות העובדים מדי רבעון. כל פעילויות ההדרכה והתמיכה שלנו קשורות קשר הדוק לתוכניות העסקיות שלנו; החל משיפור כישורי העובדים וידע המוצר ועד לפיתוח מנהיגים עתידיים עבור M&S.
דרכי עבודה חדשניות
שיפורים מתמשכים בפעילות שלנו עושים אותנו יעילים יותר. שרשרת האספקה המחודשת שלנו שיפרה את ניהול המלאי והזמינות שלנו ומרכז הפצת המסחר האלקטרוני שלנו ופלטפורמת ה-IT החדשה יחזקו את יכולתנו לספק צמיחה. יצירת מודל עסקי בר קיימא לטווח ארוך עבור M & S באמצעות תוכנית א' נמצאת בלב הדרך בה אנו עובדים.
ניהול סיכונים
ניהול סיכונים יעיל חיוני להישג היעדים האסטרטגיים שלנו – ולשיקול מרכזי בדיוני הדירקטוריון שלנו. בהערכת הסיכון, אנו רואים בגורמים חיצוניים מתחרים וכלכליים, את הפעילות היום-יוםית הבסיסית שלנו, את פעילות השינוי העסקי ואת הסיכונים העתידיים הפוטנציאליים. פעילויות מקלות שיש לטפל בהן מפורטות בסעיף מתן דין וחשבון בדוח זה.
מודל עסקי של M&S

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x