אתר קניות מרקס אנד ספנסר

האם אתר מרקס אנד ספנסר אונליין  החדש בשווי 150 מ' ליש"ט ומשלוח מהיר יותר לדלת או לחנויות שלו יכול להפוך את M&S למנצח דיגיטלי?

מרקס אנד ספנסר חשפה קש מכריע של אסטרטגיית התפנית שלה עם השקת אתר האינטרנט המיוחל שלה£ 150m.
הקמעונאית האהובה על מרכז אנגליה נפרדה מספק הטכנולוגיה אמזון כדי לעשות זאת לבדה עם אתר מרקס אנד ספנסר משלה.
הבוס הטכנולוגי שלה לורה ווייד-ג'רי בילה 18 חודשים בפיתוח האתר.

היא אמרה: "M&S.com הוא חלון ראווה לכל החנויות שלנו. תהיה תגלגל תטלטלות כשרכז המשלוחים החדש שלנו יגיע לפרווה מלאה עד אמצע השנה.
"האתר יהיה ספינת הדגל החדשה שלנו ואנחנו רענו אותו כל כמה חודשים."
אבל האתר עדיין סובל מכמה בעיות שיניים למרות ההשקעה הגדולה.
אם לקוחות בוחרים ללחוץ ולאסוף פריט, הוא נשלח לחנות ממחסן מרכזי, בין אם הוא כבר יושב על מדף בחנות זו.
המסע המבוזבז שנוצר נובע מכך שמערכות המניות של החנות עדיין לא מודרניות ועדיין לא מסוגלות לפקח על רמות המלאי בזמן אמת.
מרקס אנד ספנסר צפה את הבעיה אבל הוא עדיין לתקן את זה.
עד הקיץ היא תממן את המשלוח שלה כדי להציע ללקוחות את ההזדמנות לקבל פריטים שנשלחו לבית או לחנויות מהר יותר כי הוא יכול כרגע.
הקמעונאית נאבקת להגדיל את טווחי הביגוד שלה בשנים האחרונות לאחר שנגמרה לה חלק מהמלאי בעבר, על רקע טענות שחלק מקווי בגדי הנשים שלה נפלו מהאופנה.

המנכ"ל מארק בולאנד הביא צוות עיצוב והשיק את קמפיין הפרסום "המוביל לנשים" במרקס אנד ספנסר סניפים ובו כמה מהפרצופים המפורסמים ביותר בבריטניה, כולל דאם הלן מירן שהופיע גם באתר מרקס אנד ספנסר אונליין.
עם זאת, הצמיחה הייתה איטית להמריא, מנהל הקמעונאות נמצא תחת לחץ על אסטרטגיית התפנית שלו להתאחד ולספק חיסכון בעלויות וצמיחה בהכנסות.
אנליסט הקמעונאות ניק Bubb אמר אם M & S משחק הקלפים שלה ממש יש עדיין שפע של הזדמנויות עזב עבור ההנפקה האינטרנט מאוחר שלה. זה יכול להתאים במיוחד במקומות שאין בהם סניף כמו מרקס אנד ספנסר בישראל

"הדמוגרפיה הצומחת ביותר באינטרנט היא הלקוח של אתר מרקס אנד ספנסר שהוא במידה רבה האישה המבוגרת," הוא אמר. "אבל הבעיה היא שיש הרבה אתרים אחרים שהם יכולים לקנות בהם.
"הם היו אוכפים עם אמזון במשך שנים חמורים והם מאוד מאוחרים למסיבה. אבל הם עדיין עומדים בזמן כדי לחולל שינוי."
מאמין שקל יותר ל'אתרי אינטרנט של משחק טהור' – קמעונאים שאין להם חנויות, קמעונאיים באופן בלעדי באינטרנט והתחילו את החיים עם הטכנולוגיה החדשה ביותר שנמכרת באינטרנט – לשגשג.
לדבריו, קשה יותר לקמעונאים "מיושנים" עם אתרי מורשת לשחק תופסת.
אתר מרקס אנד ספנסר אונליין (עד 1.90p כדי 496.30p) אומר כי לקיחת בעלות על אתר האינטרנט שלה ייתן לו גמישות רבה יותר להגיב במהירות למגמות המתעוררות. היא שכרה 50 מפתחי תוכנה והציגה תוכנית חדשה לתואר שני בטכנולוגיה.
ווייד-ג'רי אמר: "יצרנו מעבדה דיגיטלית כדי ליישם יותר מנטליות של סטארט-אפ על חדשנות ובדיקות".
מרקס אנד ספנסר יש 6m לקוחות באתר האינטרנט מקוונים והוא אומר אתר האינטרנט החדש שלה שונה בשלוש דרכים מפתח. עם סביב 40pc של לקוחות קניות עבור תלבושות, לא רק פריטים בודדים, M & S מציגה כעת כמחצית טווח בגדי הנשים שלה כמו תלבושות.
תמונות מוצר הן 50 אחוז גדול יותר כמו מספר גדל והולך של לקוחות להשתמש באינטרנט כמקור השראה ומחקר לפני שהם קונים בחנויות או באינטרנט.
הקונים יכולים גם לבצע את הרכישות שלהם מבלי לנווט הרחק מהדף שבו הם נמצאים.
היא גם השיקה 'מרכז עריכה' באתר האינטרנט אונליין של מרקס אנד ספנסר החדש המציע עדכונים יומיים עם תוכן של צוות עריכה המציע רמזים בסגנון.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x