פריימרק קטלוג מוצרים ומשלוחים

פריימרק קטלוג המוצרים – מה יש בו ומה העלה המחקר שלנו לגבי המשלוחים של פריימרק?

Primark Stores Limited הינה קמעונאית בגדים אירית. חנויותיה ממוקמות באזורים שונים כמו בריטניה, אירלנד וספרד. בתחום האחריות הזה, חנויות פרימרק היו יותר מעסקי קמעונאות בגדים אחרים, כאשר מאה שישים ואחת חנויות מופצות בשלושה אזורים עיקריים: מאה עשרים וחמש בבריטניה. החברה בקטלוג פריימרק ממצבת את עצמה כאופנת שיווק במחירים גרועים. פרימרק ידועה במכירת בגדים בסוף התקציב של השוק. הצלחתה מבוססת על אספקת המקור, הכנת בגדים בעיצובים ובדים פשוטים ומכוונת לאנשים צעירים ומודעים לאופנה בגילאי 35 מתחת, ומציעה להם בגדים והלבשה פשוטים אך איכותיים.

מחנות הפרוטות הראשונה באירלנד ועד חנות הדגל האחרונה בליברפול, סיפור פרימרק היה אחד ההצלחה המתמשכת שהושתת על שילוב ייחודי ופעילות רזה. פרימרק נפתחה בחנות הפני הראשונה שלהם במרי סטריט דבלין ביוני 1969. במהלך השנה האחת הם הוסיפו ארבע חנויות נוספות בדבלין. לאחר ההצלחה המתמשכת בדבלין, בשלוש השנים הבאות 1971, פרימרק פתחו את החנות הראשונה שלהם מחוץ לדבלין בקורק ובסוף אותה שנה היו 11 חנויות נוספות באירלנד ואחת בצפון אירלנד.

יתר על כן, בשנת 1973 מספר החנויות הגיע ל- 18 באירלנד ופרימרק החל במסחר בבריטניה עם ארבע חנויות וסניפים של פריימרקט מחוץ לעיר. בשנה שלאחר מכן נפתחה חנות הרחובות הראשונים בבריטניה בדרבי ובבריסטול. בעוד עשר שנים נוספות הגדילה פרימרק את מספר החנויות בבריטניה ובאירלנד, כמו 18 חנויות חדשות שנוספו בבריטניה ו 9 חנויות באירלנד. וההנהלה הרחיבה גם את מספר החנויות בבריטניה ובאירלנד ל -22 חנויות כל אחת.

הדבר החדשני ביותר של פרימרק היה משך עשר שנים בין השנים 1984 ל -1994, כמו רוב חנויות פרימרק ברחוב המהיר ולכן הוא מועיל להם. לפרימרק יש כל כך הרבה נקודות חוזק, חולשה, הזדמנויות ואיומים. כמו קמעונאי מנוסה של 40 שנה, מוכר בגדים סביר, תיקי נשיאה ידידותיים לסביבה וכו 'לפרימרק יש כל כך הרבה חולשות, יחסי ציבור חלשים, דליפת שירותים, אין מתקן מקוון לקניות. לפיתוח קידום מכירות פרימרק יכולה להציג כרטיסי חנות משלהם, אזור סריקה עצמית ובקרוב. בגלל השוק התחרותי Primark מספקת את הבגדים הזולים ביותר ללקוחות. זה יוצר איום על פרימרק להישאר בשוק אלה.

רשימת מיקומי חנויות בלונדון
בסילדון

קינגסטון-אפון-תמזה

בייסינגסטוק

Lewisham,

בדפורד

לייטונסטון,

Bexleyheath

לונדון

ברייטון,

לוטון

ברומלי

מיידסטון

קמברלי

מרגייט,

צ'את'ם

נוריץ '

קרולי

אוקספורד

קרוידון

פקהאם

דרטפורד

קריאה,

איילינג

רומפורד

איסטבורן

לְהַשִׁיל,

איסטהאם

סאות'אנד

קברסנד

סטיבן

האקני

סאטון

האמרסמית '

ת'רוק

הארלו

צופים

מַשׁדֵדָה

ווטפורד

המל המפסטד

וונדסוורת '

Hounslow

וומבלי

איפסוויץ '

מתעורר

קילבורן,

ווליוויץ '

טבלה 1: מיקום חנות פרימרק בעבודת שטח בלונדון וקטלוג המוצרים

פרימרק חנויות חברת בת פרטית של Associated British Foods, עוסקת בפתיחת חנות כלבו. היא מחזיקה ומפעילה 188 חנויות כלבו המספקות מוצרים כגון בגדי נשים, בגדי ילדים, בגדי גברים, הנעלה, אביזרים,

שוק הילדים בבריטניה שווה 4.5 מיליארד ליש"ט. לפני חמש שנים הייתה לפרימרק נתח שוק של 2.8%. עד שנת 2006 זה עלה ב -5.4% ובשנת 2007 ל -6.2% זה מציב כעת את פרימרק במקום הרביעי מבחינת נתח השוק. (Sutherland & Canwall, 2008) מהו מסחר אלקטרוני?

1.2 מטרה
החוקרת שואפת לבצע מחקר זה בכדי להגדיל את היקף המכירות כיום פריימרק היא הקמעונאית המובילה בבגדים בבריטניה. יתר על כן, על פי העולם הטכנולוגי הזה, וכדי להתחרות על כל המתחרים, פרימרק צריכה להמשיך עם חידוש חדש איתם.

1.3 יעדים
1. כדי לבדוק כיצד קניות באינטרנט יכולות להועיל לפרימרק ולהגדיל את מכירותיה.

2. כדי לחשב, להסכים ולתכנן את המשאבים הדרושים לפרויקט זה

3. לחקור את שוק שירותי הקניות המקוונות בשוק המתחרים בבריטניה.

4. לזיהוי פלח חדש להגדלת נתח השוק

פרק –
סקירת ספרות 2
2.1. שירות קניות מקוון אונליין
החוקר רוצה להכניס אסטרטגיה חדשה לשיווק ישיר לפרימרק אונליין להגדלת נפח המכירות. כמו מתחרים אחרים, לפרימרק  קטלוג אין אתר קניות מקוון. בעידן זה של התקדמות טכנולוגית, זה הופך להיות חיוני מאוד לכל ארגון להתבסס בתחום המסחר האלקטרוני. החוקר מצא פער בשוק לצורך טכנולוגי שכזה והיה רוצה להכניס אסטרטגיית קידום לצמיחת החברה בעולם ההי-טק הזה. ניתן להגדיר את המסחר האלקטרוני כמתודולוגיה עסקית מודרנית העונה על צרכי הארגון, הסוחרים והצרכנים כדי לצמצם עלויות תוך שיפור איכות הסחורות והשירותים והגברת מהירות אספקת השירות, באמצעות האינטרנט (Goal, 2007). על פי Varley, (2006), מאז תחילת האלף החדש, קניות באמצעות מחשב עברו ממשהו שמפנק שוק נישה לפעילות מקובלת בקרב המוני האוכלוסייה. יתר על כן עולם האינטרנט החדש מספק לתעשייה הקמעונאית דרך חדשה ומרתקת לפתות את הצרכנים לרכוש את המוצר מהנוחות מהמקום הזמין שלהם כמו מהבית, מהמשרד או מכל מקום בו הם יכולים לגשת ל"עולם הווירטואלי ". למעשה בהתפתחויות האחרונות בתעשיית התקשורת הסלולרית האישית היה עולה כי זמן רב נוכל לעשות קניות ממש בכל מקום ובכל זמן. מאז שהשיפור רב יותר בשירות הקניות המקוון מספק שירות יוקרתי יותר ויותר מיום ליום כך שהאופציה למשלוח עד הבית לצד חנויות התפתחה בענף הקמעונאות.

על פי Fletcher, Bell & McNaughton, (2004) מסחר אלקטרוני כולל חילופי תרופות אלקטרוניים עם לקוחות. על פי רוזן, (2002). סחר אלקטרוני או "מסחר אלקטרוני" מכסה את מגוון הפעילויות העסקיות המקוונות של מוצרים ושירותים, הן עסק לעסק והן עסק ללקוחות, דרך האינטרנט. סחר אלקטרוני מתפרק לשני מרכיבים: מצד שני מכירה פומבית מקוונת היא תפיסה עסקית פשוטה אך מהפכנית. מודל עסקי Brokage, מכירות פומביות מקרבות את הקונים והמוכרים בשוק וירטואלי. (בידגולי, 2002)

· קניות באינטרנט: היקף המידע והפעילויות המספק ללקוחות את המידע לנהל אתכם עסקים ולקבלת החלטות קנייה מושכלות.

· רכישה מקוונת: התשתית הטכנולוגית להחלפת נתונים ורכישת המוצר דרך האינטרנט. רכישה מקוונת היא מטאפורה המשמשת במסחר אלקטרוני בין עסקים לעסקים כדי לספק ללקוחות שיטה מקוונת לביצוע הזמנות, הגשת הזמנות רכש או בקשת הצעות מחיר (Rosen, 2002)

האומדנים משתנים בהתאם לגודל שוק המסחר האלקטרוני של עסק לצרכן. תאגיד הנתונים הבינלאומי (IDC) מעריך כי סך הרכישות שבוצעו באינטרנט עמד על 10 מיליארד דולר בשנת 1997 ויהיה יותר מ -220 מיליארד דולר בשנת 2001 (אוליברה, אמורים ווילאו, 1999). KPMG (1999) מציב את ההיקפים הגדולים הללו בהקשר רחב יותר, המדווח כי "מכירות ישירות הן 5% מהמכירות הקמעונאיות בבריטניה ו -4% בארה"ב. מסך כל זה, 16% ממכירות הבתים בארה"ב ו- 1% ממכירות הבתים בבריטניה הן אלקטרוניות. " מחקר פורסטר (Tagliabue, 1999) שמחקריו מ -1999 הראו

מכירת מוצרים ושירותים באינטרנט נקראת גם "מסחר אלקטרוני". אתרי מסחר אלקטרוני פופולריים כוללים Amazon.com ו- eBay, קניות yahoo, etoys, חנות המט, shopper חכם וכן הלאה. מסחר אלקטרוני אינו המחוז היחיד של חברות גדולות; עסקים קטנים רבים מצאו הצלחה ניכרת במכירה באינטרנט.

בדומה לתוכן מחקרי זה, השימוש בטכנולוגיה כך שהחוקר ירצה לדון בנושא שירות קטלוג פריימרק מסחר אלקטרוני, ופריימרק משלוחים גם מסחר אלקטרוני או מסחר אלקטרוני הם מונח לכל סוג של עסק, או עסקה מסחרית, הכרוכה בהעברת מידע דרך האינטרנט. ניתן להגדיר את המסחר האלקטרוני כמתודולוגיה עסקית מודרנית העונה על צרכי הארגון, הסוחרים והצרכנים כדי לצמצם עלויות תוך שיפור איכות הסחורות והשירותים והגברת מהירות אספקת השירות, באמצעות האינטרנט (Goal, 2007). על פי פורסטר מחקר ב, שוק הקמעונאות המקוון האירופי צפוי לגדול מ -40 מיליארד אירו בשנת 2004 ל -167 מיליארד אירו עד 2009 (פורסטר, 2006) שצוטט ב (Burdick, Coakley & Richardson, 2006)). ומה היתרונות של שירות מסחר אלקטרוני? אבל בעצם האנשים יודעים שלכל מטבע ומטבע יש שני צדדים, כך שכאשר אתה מקבל כמה יתרונות מהמסחר האלקטרוני מצד שני, אתה מקבל כמה חסרונות גם של המסחר האלקטרוני. יתר על כן, בעזרת שירות קניות מקוונות אנשים יכולים לחסוך את זמנם לקניות, שירות הקניות המקוון הוא מאוד גמיש ותוכלו להשתמש בו בכל עת. בצד הנגדי אתה לא יכול לגעת ולהרגיש את זה שאתה לא יכול להשיג את זה מייד תחילה אתה עובר את התהליך הארוך מאוד של הזמנה ואחרי כמה ימים הגבלה כמו אחרי ארבעה ימים משלוח או שבוע משלוח אתה מקבל לך דברים. בעזרת שירות קניות מקוונות אנשים יכולים לחסוך את זמנם לקניות, שירות הקניות המקוון הוא מאוד גמיש ותוכלו להשתמש בו בכל עת. בצד הנגדי אתה לא יכול לגעת ולהרגיש את זה שאתה לא יכול להשיג את זה מייד תחילה אתה עובר את התהליך הארוך מאוד של הזמנה ואחרי כמה ימים הגבלה כמו אחרי ארבעה ימים משלוח או שבוע משלוח אתה מקבל לך דברים. בעזרת שירות קניות מקוונות אנשים יכולים לחסוך את זמנם לקניות, שירות הקניות המקוון הוא מאוד גמיש ותוכלו להשתמש בו בכל עת. בצד הנגדי אתה לא יכול לגעת ולהרגיש את זה שאתה לא יכול להשיג את זה מייד תחילה אתה עובר את התהליך הארוך מאוד של הזמנה ואחרי כמה ימים הגבלה כמו אחרי ארבעה ימים משלוח או שבוע משלוח אתה מקבל לך דברים.

אך כיום רוב השוק עובד עם שירות הקניות המקוון כמו שכל חנויות הבגדים מספקות שירות קניות מקוונות. למשל M&S, Next, Topshop, Matalan, Monsoon, ובקרוב. לכל אלה של חברת הבגדים שווי שוק גבוה מאוד בשוק וגם תפוקה ענקית מאוד בשוק.

על פי הגיליון שפורסם ב- The Guardian, (2007), מזג האוויר משפיע גם על הקניות מהחנות והאינטרנט כמו שהמספר מראה עד כמה הוא משפיע על מכירות השוק המקוון בשוק. ביולי 2007, בגלל מזג האוויר הרטוב, המכירות גדלו ב -4 מיליארד ליש"ט בחודש בפעם הראשונה והסתכמו ב -4.2 מיליארד ליש"ט – בהשוואה ל -2.3 מיליארד ליש"ט בחודש יולי לפני שנה – על פי קבוצת אינטראקטיב בתקשורת (IMRG).

2.2 PRIMARK שירות קניות מקוון (אסטרטגיה) יתרונות וחסרונות
לכל דבר חדש יתרונות וחסרונות משלו, כמו שירות קניות מקוון, הוא יתרון לא פחות מפרימרק. ראשית החוקר היה רוצה לדון ביתרונות שירות הקניות המקוון בפרימרק. לפי המתחרה של פריימרק, M&S, מטלן, טופשופ, נקסט וכן הלאה. כל המתחרים מספקים שירות קניות מקוון טוב ומהיר ללקוחותיהם.

2.2.1 יתרונות עסקיים
על פי Rosen, (2002), על ידי מתן גישה ללקוחות שלך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (24 x 7) מידע, אתה יכול לתמוך במכירות, ובמקרים מסוימים לקצר את מחזור המכירות, וצמצם את העלויות הניהוליות שלך, מכיוון שללקוחות יש גישה למידע כאשר הם רוצים בכך. יש אנשים שמאמינים שהראו כי שאלות נפוצות באתר קניות מקוון נותנות ללקוחות מושג טוב יותר על מוצר החברה ועוזרות להם להרגיש יותר בנוח לקבל את ההחלטה לקנות. מסחר אלקטרוני הוא דרך נהדרת להשיג את העסק של הקונים מחוץ לשיא. תמורת סכום כסף קטן מאוד יכולה החברה לפתוח את "חנות הסייבר" שלה 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע. חיסכון בצוות שירות לקוחות, חיסכון במפעילי טלפון ואנשי מכירות, עדכון מיידי של קטלוגים ומחירים, מיקוד למוצרים, מיקוד פעיל, מיקוד פסיבי,

בהמשך כל האסטרטגיה המועילה לכל חברה שמציגה את שירות הקניות המקוון שלהם. כאשר האינטרנט מגיע לכל פינות העולם, על ידי הצגת שירות הקניות המקוון ניתן להגיע לפרימרק בכל רחבי העולם. למעשה הם יכולים לפרסם את עצמם ברחבי העולם במחיר נמוך מאוד. כששירות הקניות המקוונת החברה הוכיחה שהם נותנים את כל התיאור המפורט של המוצרים, כך ש- Primark צריך לגייס פחות עובדים לצוות שירות הלקוחות, מפעילי הטלפון ופחות צוותי המכירות. כמו הלקוחות כאשר מבצעים רכישה מקוונת היא פחות באמצעות מפעילי הטלפון ואנשי המכירות של החברה. מיקוד מוצרים ומיקוד פעיל שניהם מועילים מאוד עבור החברה. ניתן לבצע פרימרק באופן פעיל או פסיבי באינטרנט בכדי להפוך את כל המיקוד שלהם למוצרים.

בשל התיאור הנוסף של שירות הקניות המקוון 24×7 הוא בהחלט שימושי עבור כל חברה כמו M&S, Next, Matalan, וכו 'יש את אותה שעת מכירה כמו Primark, אך הן מוכרות יותר מוצרים על ידי מתן שירות קניות מקוון. יתר על כן כיום אנשים עסוקים יותר ומכורים יותר לשימוש באינטרנט בחיי היומיום שלהם. משתמשי האינטרנט העולמיים הם 100% בימינו בהשוואה לשנת 2000. (נתונים סטטיסטיים בעולם האינטרנט, 2009)

בדרך כלל פרימרק רק מרוויחה את הקונים בשיא רק בגלל שאין לה שירות קניות מקוון שיספק ללקוחותיהם. רק עם שעות הקניות החברה מבצעת נפח מכירות טוב מאוד, אז חשבו שכשהחברה תשיק את שירות הקניות המקוונות שלה, זה יהיה מועיל יותר עבור החברה להגדיל את היקף המכירות.

2.2.2 יתרונות ניהול תפעולי
זמינות טובה יותר של שירות, מה שאומר ללקוחות בצורה נוחה לערוך קניות בבתיהם מכל מקום באינטרנט. יתרון נוסף של קניות מקוונות עבור ההנהלה התפעולית הוא הפחתת עלויות בעיבוד מידע כמו הפחתת עלות עיבוד ואחזור הזמנות ומידע לקוחות. עמידה טובה יותר בשירות פירושה שפעילות מקוונת יכולה להציע ללקוחות שירות 24 שעות ביממה לרכישת מוצרים ושירותים. עלות הפעלה ראשונית פחות יקרה, בעיקרון השקעת ההון בפעילות מסחר אלקטרוני נמוכה משמעותית מפעולות לבנים. פיתוח מוצרים משופר על ידי היכולת להיות מקוון עם אנשי מחקר ופיתוח מרחבי העולם יכול לסייע בהפחתת זמן ההגעה למוצרים חדשים ובעלות פיתוחם. תזמון משופר שהוא עזרה מלאה לעסק.

2.3 חסרונות שירות הקניות המקוון
ישנם כל כך הרבה חסרונות של עסקי סחר אלקטרוני עבור הצרכנים כמו הונאת כרטיסי אשראי, מוצרים שלא מוצגים טוב, הגבלה לשוק, חברות קטנות שלא מוכנות למכירה גלובלית ובקרוב. על פי Shim & Anique (2000) ניתן לגנוב את מספר כרטיס האשראי על ידי העובד הממורמר או הפושע שיש לו גישה לגיטימית וגם לא לגיטימית למערכת המסחר האלקטרוני של החברה. ישנם כל כך הרבה חסרונות ביכולות ובקווי רוחב הפס של מסחר אלקטרוני. סוגיות אבטחה הן דאגה מרכזית עבור צרכנים רבים. סוגיות ואמצעי אבטחה צפויים להשתפר בשנים הקרובות, באמצעות שימוש במדיה שאינה כרטיסי אשראי באינטרנט, כגון ארנק אלקטרוני, מזומנים אלקטרוניים ומערכות תשלום אחרות, קבלה או חתימה דיגיטלית, יישום נרחב יותר וקבלה של טכנולוגיית הצפנה ומודעות והבנה רבה יותר לחששות הלקוחות (Bidgoli, 2002b). החסרון העיקרי עבור הקונים בסדר הדירוג היה 'זמינות'; 'לא יכול להיות כדי לקבל משלוח'; 'פרמיה שגובה המסירה'; 'פרמיה שגובה המסירה'; ו'לא יכולים לראות או להרגיש את הסחורה '. (האריס ודניס, 2002)

2.4 תרומה שיווקית למחזור גבוה
הציגו את שירות הקניות המקוון פרימרק זקוקה לאסטרטגיות קידום מכירות רבות לקידום שירות חדש.

כדי למשוך את הלקוחות ולפרסם שירות חדש הם זקוקים לכל כך הרבה אסטרטגיות קידום מכירות כמו שיווק ישיר, פרסום, פרסום, קידום מכירות, תערוכה וכן הלאה.

פריימרק מתמקדת תמיד באסטרטגיה של מחירים נמוכים במחירים נמוכים לפיתוח שוק. באופן ספציפי בזמן מיתון זה, עמים נעים גם לעבר מוצרים בעלי ערך מוסף במחיר נמוך של פרימרק. כדי לנצל את ההזדמנות הזו עליהם להיות גם בעלי אסטרטגיית שיווק בעלות נמוכה. בעולם המודרני האינטרנט הופך לרוב למדיום הטוב ביותר לתקשר ולחפש דברים מסביב. מכיוון שלכל המתחרים אסטרטגיית קניות מקוונות הם יכולים לתפוס בקלות את השווקים. אסטרטגיית קניות באינטרנט מסייעת לפרסום מוצר החברה. כתוצאה מהמודעות של אנשים לאינטרנט ולגישה המתוחכמת הטכנולוגית של קבוצות הגיל הצעירות, הם יכולים לחפש במוצריהם, להשוות עם אחרים בכדי לבצע את ההזמנות באופן מקוון בקלות.

2.5 ערך נתח שוק של פריימרק
נכון לעכשיו פרימרק היא הקמעונאית הראשונה בבגדים בבריטניה ברחוב. יש כל כך הרבה מתחרים כמו טופמן, מיס סלפרידג ', דורותי פרקינס, M&S, טסקו, ASDA, מטלן מנגו, TK מקס ובקרוב. פרימרק התקרבה צעד נוסף להפלת מארקס אנד ספנסר מהמקום העליון בנתח שוק הבגדים, לאחר שנתח הנפח שלה זינק ל -10.1% (אנה, 2008). IMRG צופה כי המכירות הקמעונאיות באינטרנט יגדלו השנה ב -15%, כאשר לקוחות צפויים להוציא סכום מקוון מוערך של 13.16 מיליארד ליש"ט לקראת חג המולד. שיא חדש בהיקפי המכירות באינטרנט נקבע ביום שני האחרון – בדרך כלל יום המסחר הגדול ביותר בשבוע ברשת – אם כי בהתאם לאפלוליות הכלכלית הרחבה, ערכי המכירות היו שטוחים (Guardian, 2008).

הצמיחה בענף הקמעונאות עד שנת 2013 נחלשת ויציבה, תחזיות המחקר הראשון מבוססות על תחזיות INFORUM המורשות מטעם הקרן הכלכלית למחקר אינטרנדיסטרי (IERF) בקולג 'פארק, MD. גישת ה"בין-תעשייה-מאקרו "של INFORUM לדוגמנות הכלכלה תופסת את הקשרים בין ענפים לכלכלה המצרפת (Hoovers, 2009).

בשל הוברס, עסק פרימרק בשנת 2008 היה -3%, אך בשנה הבאה 2009 זה פחות מ -1% בשנה שעברה. בשלוש השנים הקרובות היא תוגדל בכמעט 4% ברציפות. בשנת 2013, העסק של פרימרק יגדיל את עסקיהם ב -4%.

יתרונות
· עסקים יכולים להימשך 24 x 7 ימים בשנה.

· הגדל את מספר נפח המכירות

· חנות מנוהלת היטב כל הזמן

· פחות גיוס עובדים.

· הגדל את הרווח מהמשלוחים מכיוון שפחות כסף מוציא על הכשרה ופיתוח.

· פרסום קל של המוצר והשם.

חסרונות
· פחות פריחה של אנשים בחנות.

· אי אפשר למכור דברים שאינם בקטלוג של פריימרק לקידום מכירות בחנויות מסוימות.

· הלקוחות לא מרגישים כל כך בטוחים כמו קניות בחנויות.

סיכויים להונאת כרטיסי אשראי ופרטי בנק יכולים להשפיע על המוניטין של החברה.

טבלה 2: יתרונות וחסרונות של שירות קניות באינטרנט בפרימרק

פרק – 3
מתודולוגיה
פרק זה תיאר את המתודולוגיה המשמשת לטיפול בנושא המחקר. לאחר מכן מוצג סיכום המתודולוגיה כדי לספק את הפלטפורמה למחקר. לאחר מכן אושרו המתודולוגיה המתאימה ביותר להשגת מטרת נושא המחקר, לצד דיון על מתודולוגיות אחרות ומדוע הן לא נחשבו מתאימות לשימוש בסוגיית מחקר זו.

3.1 הגדרת מחקר
מחקר אינו רק תהליך של איסוף מידע, כפי שמוצע לפעמים. במקום זאת, קטלוג פריימרק זה לענות על שאלה שלא נענתה או ליצור את זה שלא קיים כרגע. Burns, (1994: 2) מגדיר מחקר כ"חקירה שיטתית לתשובות סנפירים ומשלוחים של פריימרק לבעיה ". בולמר (1977: 5) קובע "בכל זאת מחקר סוציולוגי, שכן המחקר מחויב בעיקר לידע שיטתי, אמין ותקף אודות העולם החברתי".

סוג המחקר
ניתן לסווג מחקר משלוש נקודות מבט

יישום 1 של מחקר המחקר

2 מטרות בביצוע המחקר

3 מצב חקירה מועסק

מחקר החוקרים מכיל סוג מחקר תיאורי  על הקטלוג של פריימרקאשר מתייחס לשירות החדש לחברת פרימרק שאין לה שירות קניות מקוון. אז החוקר יתחיל שירות קניות מקוון חדש ב- Primark בבריטניה. כדי לסיים מחקר זה, החוקר זקוק לסוג של נתונים איכותיים של נתונים ונתונים כמותיים. וחלק מהנתונים בשתי הקטגוריות מכילים נתונים ראשוניים ונתונים משניים.

3.2 מהו המחקר האיכותי והכמותי
אקדמאים אישרו כי בעיקר נבדלו שני תחומי מחקר שונים: מחקר כמותי ומחקר איכותני על המשלוחים של פריימרק, (White, 2005; Saunders et al., 2007; Fisher, 2007). מחקר כמותי כלל דרך אובייקטיבית לחקר הדברים, ואילו גישה איכותית הניחה שזה קשה וכי המחקר סובייקטיבי, כפי שברור היה שעניין המחקר היה במקרה זה.

הבחנות בין נתונים כמותיים ואיכותניים
מידע כמותי
נתונים איכותיים
* מבוסס על משמעות הנגזרת ממספרים

* תוצאות האיסוף בנתונים מספריים ותקניים

* ניתוח שנערך באמצעות דיאגרמות וסטטיסטיקה

* מבוסס על משמעות

* האיסוף מביא לסיווג מחייב

* ניתוח שנערך באמצעות שימוש בתכנית הרגע

טבלה 3: הבחנה בין נתונים כמותיים לבין נתונים איכותניים
מקורות דיי (1993) הארווי ורולינסון (1994); מחברים חווים, מעובדים מסנדרס מ ', ת'ורנהיל, לואיס, (2009)

3.3 נתונים ראשוניים ומשניים
החוקרים מתחילים בדרך כלל לאסוף גם את סוג הנתונים הראשוניים וגם את הנתונים המשניים. אך ככל הנראה החוקר הראשון היה רוצה לאסוף את הנתונים המשניים. הנתונים המשניים יכולים להיות זמינים בקלות. לדברי קוטלר, ארמסטרונג, וונג וסונדרס, (2008) נתונים משניים מורכבים ממידע שכבר קיים איפשהו, שנאסף למטרה אחרת. הנתונים העיקריים מורכבים ממידע שנאסף למטרה הספציפית העומדת בפנינו. נתונים משניים יכולים להיות זמינים בקלות מכיוון שהחברה יכולה לקנות את זה מכל מקום. זה מהווה נקודת התחלה טובה למחקר וגם מסייע בהגדרת בעיית המחקר ויעדיו. נתונים ראשוניים צריכים לוודא שהם יהיו רלוונטיים, מדויקים, עדכניים וללא משוא פנים. איסוף נתונים ראשוני דורש מספר החלטות לגבי גישות מחקר, שיטות קשר, תוכנית דגימה ומכשירי מחקר. נתונים משניים זמינים במהירות רבה יותר בעלות נמוכה יותר מאשר נתונים ראשוניים. לעיתים לא ניתן לאסוף נתונים משניים על ידי החברה היחידה בפני עצמה. הנתונים העיקריים כוללים תצפית, סקר וניסויים שהם אנשים רלוונטיים, פעולות ומצבים.

3.4 טכניקת ראיונות
הראיון הוא כלי איכותי לאיסוף נתונים ראשוניים בקטלוג. ישנם סוגים שונים של ראיונות כגון ראיון עומק, ראיון חצי-מובנה, ראיון מיקוד קבוצתי, ראיון מובנה, ראיון מובחר, ראיון אתנוגרפי וראיון פנומנולוגי. המראיינים יכולים להתאים ולארגן שאלות בהתאם לזרימת השיחה. יתר על כן, ישנם בעיקר שני סוגים של ראיונות שניתן לקחת כל חוקר במשלוחים שהם ראיונות טלפוניים וראיונות אישיים. נעשה שימוש נרחב בראיונות טלפוניים הוא ראיון אישי בעלות נמוכה, שניתן להשתמש בו בכדי להשיג מידע במהירות. ניהול גישה זו קל ויש לה פחות בעיית הטיה בראיונות. עם זאת, אין אינטראקציות אנושיות, מה שעלול להוביל להטיה של מראיינים או התנהגות רשלנית. למרות זאת, במידה מסוימת נעשה שימוש בראיונות אישיים יחד עם ראיונות טלפוניים. אנו מקיימים ראיונות מובנים למחצה כפי שהם מתאימים לתכנון מחקר חקרני.

3.5 נתונים איכותיים
החוקרים מוצאים את כל הנתונים החיוביים של חולשה, הזדמנויות ואיומים של פרימרק על ידי ביקור בחנויות והתבוננות בהתנהגות הלקוחות והצוות וההנהלה. SWOT של Primark מודגש בטבלה שלהלן:

חוזק
· מרבית חנויות פרימרק נמצאות ברחובות גבוהים או בקניונים אך אין פריימרק ישראל

· המחירים סבירים לאתר primark

· לכל החנויות שטחי מסחר גדולים.

· חללי פנים טובים, עיצוב ושילוט נכון

· קמעונאי מנוסה למעלה מ- 40 שנות פעילות

· הוא מספק תיקים ידידותיים לסביבה

· איתור תכופים וסיקור בינלאומי

חולשות
* אין מתקן קניות מקוון זמין.

* קמפיינים חלשים ביחסי ציבור בקטלוג של פרימארק

* חנויות צפופות והשירותים אינם סטנדרטיים והמשלוחים של פריימרק אינם טובים מספיק.

* ניהול שגוי של בגדים ואביזרים

* תלוי ספקים

* פחות קידום מכירות לחנויות ולחברה

* פחות מספר חדרי התאמה

הזדמנויות
· פרימרק יכולה להציג כרטיס חנות משלהם

· יש אזור סריקה עצמית אוטומטית

· הציגו קטע חדש כמו מגוון מטבחים, ניחוחות וכו '

· פריימרק יכולה להציג אזור כיבוד / קפיטריה

· יותר פרסומות וקידום מכירות; קשר את הקישורים עם חנויות שונות אחרות

· תן טווח נוסף למשך 35 שנה ומעלה

· יכול להציג ספק מגוון וכישרונות

· ניתן להציג גם קניות באינטרנט

איומים
* פרקטיקה לא אתית עלולה לסכן את המכירות

* תחרות מחירים

* אינפלציה ומיתון (ירידה בביטחון הצרכנים / הכנסה פנויה נמוכה)

* חנויות אחרות שמוכרות מוצרים דומים, למשל: H&M, מטלן, טסקו וכו '.

טבלה 4: ניתוח שטח Primark SWOT ניתוח
3.6 כמותיים
למרבה המזל, החוקר הצליח לארגן ראיון כלשהו עם כמה ממנהלי ולקוחות Primark. הראיונות הכילו תשובות שליליות וחיוביות. עם זאת, מרבית התגובות היו חיוביות.

3.6.1 ראיון השואל של המנהל
הנתונים העיקריים שלהלן מראים מה דעתם של המנהלים לגבי שירות הקניות המקוון בפרימרק בבריטניה. לכל המנהלים דעה דומה ביחס לחידוש זה לדלג על חלקם. הם מעריכים את החידוש הזה. החוקרת ארגנה 8 ראיונות עם מנהלי פריימרק שונים כמו לייקסייד, ווטפורד, הארו, רחוב אוקספורד, המרסמית '. ראיונות עם המנהלים נותנים את התגובות הבאות לחוקר:

החלק הראשון של שואל הראיונות של האבוס הוא (q1, q2, q3) נותנים את הרעיון לגבי מידת הפופולריות שלהם בשוק. בממוצע שלהם 10000 עד 15000 אנשים מבקרים בחנות ביום יום. וההוצאה הממוצעת לאדם היא כמעט 10 עד 12 לירות שטרלינג.

החלק השני של שאלות הראיונות של המנהל (ש 4, ש 5) נותן את המידע אודות רווח החברה כמה הם מרוויחים מהשנה לשנה, והרווח שלהם הוא 112% בתקציב השנתי מאז הקמתו 2006. במצב זה של מצוקת אשראי שוק נתקל בצרות. אבל עדיין פרימרק מגדילה את הרווח שלהם באותה רמה.

יתר על כן החלק השלישי של שאלות הראיונות של המנהל (q6, q7) מספק את הפרטים על המתחרים של Primark בשוק. בשל מצב השוק פרימרק היא הקמעונאים המפורסמים ביותר עבור מכירות כמו כאלה. על פי כל חוות הדעת של המנהלים, המתחרים הם New look, BHs, M&S, ASDA, Tesco וכן הלאה. פרימרק גם מוכיחים את עצמם כבעלים של מוטו המקורי 'תראה טוב, שלם פחות'. כל כך הרבה מנהלים אומרים כי פריימרק הוא המקום היחיד בו אנשים יכולים פשוט להשיג סקוקס תמורת 2 ליש"ט, זוג ג'ינס לגברים ב 8 ליש"ט, והרבה דברים שאנשים יכולים למצוא במחיר זול מאוד בפרימרק. גם בכל פעם שאתה עובר ברחוב הראשי אתה יכול לראות שרוב האנשים מחזיקים תיקי פרימרק.

החלק האחרון בשאלות הראיון של המנהל הוא חלק רביעי (ש 8, ש 9), שהוא נותן לנו את המידע אודות כדאיות סגן שירות הקניות המקוון טוב לחברה או לא. על פי כל 6 הראיונות שלי עם המנהלים כמו מנהלי מפקחים למנהלי משאבי אנוש. תגובת 70% לשירות הקניות המקוון בריטניה פרימרק חיובית, אך 30% אמרו כי החברה אינה מסוגלת כל כך להציג את שירות הקניות המקוון.

יתר על כן הראיון עם המנהלים הראה כי פריימרק עשוי להרוויח מהכנסת שירות קניות מקוון ללקוחותיהם. מכיוון שהחברה יכולה לחסוך את הכסף ויכולה להרוויח את הכסף על ידי הצגת שירות הקניות המקוון. דרכים שונות לחסוך את הכסף בזכות המנהלים כמו הצורך בפחות צוות בתוך החנות כדי לנהל את החנות נקייה וגאות. סיבה נוספת היא שהם צריכים פחות הוצאות משאבי אנוש כמו פחות הכשרה, גיוס ובקרוב. פרימרק יכולה לנהל את העסק שלהם במשך 24 שעות, ולהרוויח יותר כסף עם פחות משאבים.

3.6.1 סקר השואלים השני בקרב לקוחות
החוקרת ערכה את הסקר שנערך בקרב 50 אנשים מהאזור השונה של לונדון. לפיכך הסקר חולק גם בשתי קבוצות שונות גברים ונשים. כמו הארו, האמרסמית ', הייז, אוקסברידג', אילפורד ובקרוב. החוקר ערך 10 שאלות עבור הלקוחות בכדי לקבל את התגובה החיובית או השלילית למחקר שלו. כל שאלה נותנת תשובה חיובית לחוקר פשוט דלג לשאלה.

יתר על כן, החוקר מקבל את התשובה עם Q1, בקטלוג ובמשלוחים של פריימרק הוא לגבי התדירות שבה הלקוחות מבקרים בפריימרק, והתשובה היא פוזיטיבית ו -100%. כדי להוסיף עוד, כל רוב האנשים שמבקרים בפרימרק הם בחודש, אך יש אנשים שמבקרים בפרימרק יותר מאחד זה אומר שהם מבקרים בפרימרק פעמיים, שלוש ורביעיות. הולך לקראת Q2, אשר נותנים את הרעיונות לגבי אנשים שרכישת Primark מתוכננת או לא מתוכננת? התגובה לשאלה זו היא ניטרלית כמו ש 24 אנשים אמרו שזה לא קניות מתוכננות ו 26 אמרו שזה מתוכנן לקניות. השאלה השלישית נותנת גם את הדעה הרווחת של האנשים שעמם היו רוצים לבקר בפרימרק. החוקר מקבל מגוון תשובות בסוגים שונים של אפשרויות כמו חברים, משפחה לבד, אחרים. על פי התגובה רוב האנשים מעדיפים לבקר בפרימרק עם חברים הסקר נותן מספר מתוך 50 אנשים 24 מעדיפים לבקר בפרימרק עם החברים. המספר השני בגובהו למשפחה שהוא 12. סוף סוף פחות אנשים מעדיפים

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x