כובע אנדר ארמור

היום שלך מתחיל עם הכובע הנכון

אותה טכנולוגיה שמניעה את המוצרים של אנדר ארמור היא מה שהופכת את הכובעים שלהם לכל כך מדהימים. השילוב הייחודי של חומרים המשמשים לכובעים של אנדר ארמור נועדו לעזור להגן עליך מפני פגעי מזג האוויר, תוך כדי מתן מראה נהדר.

 

כובע האנדר ארמור הוא מותג בגדי ספורט המוקדש לאספקת מוצרים באיכות גבוהה ולקידום כושר ובריאות. המותג נוסד בשנת 1996 על ידי קווין פלאנק כשהיה רק בן 19. אנדר ארמור גדל מאוד מאז הקמתה והפך לאחד המותגים הפופולריים ביותר בשוק כיום. ההתמקדות העיקרית של החברה היא באספקת חומרים איכותיים למוצריה ובמקביל לקדם אורח חיים בריא תוך שימוש במוטו הייחודי שלהם "תלבש מה שאתה רוצה, תעשה מה שאתה צריך, תהיה מה שאתה". Under Armour היא חברת בגדי ספורט אמריקאית פופולרית אשר נוסדה על ידי קווין פלאנק בשנת 1996. החברה מייצרת ומעצבת בגדי ספורט לגברים, נשים וילדים. כובעי אנדר ארמור הם פריט שנמכר על ידי אנדר ארמור אשר מיועדים ללבישה במהלך היום יום.

 

נבנה עבור העולם האמיתי

“אנחנו יודעים שלא כולנו ספורטאים, אבל אנחנו עדיין יוצרים מוצרים שנבנו כדי לענות על הצרכים שלך בעולם האמיתי”. הכובעים של אנדר ארמור מעוצבים מתוך מחשבה על פונקציונליות, כך שתוכל להקדיש פחות זמן לדאגה לאופן שבו הציוד שלך מחזיק מעמד ויותר זמן ליהנות מהפעילויות שאתה אוהב. כובע האנדר ארמור הפך בשנים האחרונות למרכיב איקוני של האופנה האמריקאית. הכובעים בהשראת השריון של "אנדר" נראים לפעמים בסרטים, בתוכניות טלוויזיה ובקליפים. כובע האנדר ארמור מגיע במגוון סגנונות וצבעים עם נקודות מחיר שנעות בין $30 ל-$300. עם המגוון הרחב של הצבעים, העיצובים, החומרים ונקודות המחיר שמציע המותג, אין זה מפתיע שישנם סוגים רבים ושונים של כובעים שנכללים בקטגוריה זו. כובע האנדר ארמור הוא מוצר חדש שהושק על ידי המותג. החברה השיקה מוצר זה כדי להראות כיצד הם מחויבים לספק את המוצרים והשירותים הטובים ביותר ברחבי העולם. הפונקציה הראשונה והעיקרית של Under Armor HATS תהיה מתן הגנה מפני חום ושמש. זה גם יציע תמיכה לספורטאים הזקוקים לכך ביותר. הכובע הזה עשוי מחומרים עמידים כך שתוכלו לסמוך עליו שיחזיק מעמד לאורך זמן.

 

בחר את הצבע שלך

תמצא מגוון עצום של צבעים בחנות של כובעי אנדר ארמור, אבל אל תדאג אם אתה לא בטוח מה יעבוד הכי טוב או אם זה אפילו בתקציב שלך כי יש לנו מדריך צבעים קל לשימוש שעוזר לספק הדרכה על אילו צבעים ישתלבו היטב עם התלבושת שלך. המותג under armor מציע שפע של צבעים ועיצובים שונים עבור הכובעים שלהם. אלה מוצעים בכל סוגי החומרים השונים. ב-26 במרץ 2018, אנדר ארמור הכריזה על השקת כובעי אנדר ארמור החדשים עם 18 אפשרויות צבע לבחירה. כובעים אלו עשויים מחומר נמתח שנועד להרחיק זיעה מהגוף ונושם לחלוטין כך שספורטאים יכולים להתמקד במה שהם צריכים לעשות במקום לדאוג שיהיו ספוגים בזיעה. לכובעי אנדר ארמור יש מצחייה נשלפת כך שניתן להשתמש בהם לאורך כל היום או בלילה כאשר בחוץ מחשיך. למצחייה יש גם גימור מקוטב כך שהוא יחסום את האור לריצה או הליכה בלילה ועדיין לאפשר אור שמש טבעי במהלך היום

 

כובע אנדר ארמור- Under Armor Hat

כובע אנדר ארמור צבאי מעוצב עם תוחם קצף EVA רך ונוח ורצועת זיעה סופגת לחות המיועדת לכל סוג של פעילות.

 

הכירו את כובע האנדר ארמור החדש

כובע האנדר ארמור החדש כאן, ומביא לך מבט רענן על כובע המשאית הקלאסי. עם עיצוב מלוטש שנראה טוב על כל אחד, הכובע הזה מושלם ללבוש כל השנה. עיצוב אופנתי שנראה טוב על כל אחד, כובע “משאית” מסוגנן זה מושלם ללבישה כל השנה. העיצוב המלוטש שלנו נותן לו מראה רענן שנראה נהדר עם כל בגד. החומרים הקלים נועדו להישאר קרירים, נוחים ומציעים הגנה מלאה מהשמש כדי לעזור לך להישאר פעיל בקיץ.

 

הישאר קריר בקיץ

החומרים הקלים שלנו נועדו להישאר קרירים ומציעים הגנה מלאה מהשמש, כך שתוכל ליהנות מפעילויות בחוץ מבלי לדאוג שהראש שלך יתחמם מדי. עיצבנו גם את הכובעים שלנו עם חורי אוורור כך שתוכל להישאר בנוח תוך כדי חבישת אותם לפרקי זמן ממושכים. תכונות עיצוב ששומרות על הראש קריר, תכונות העיצוב הייחודיות שלנו כוללות חורי אוורור כך שהראש שלך יישאר קריר בזמן שאתה לובשת אותו לפרקי זמן ממושכים, ודפוסים ייחודיים שמונעים מלכלוך להיתקע בהם בזמן שאתה מזיע בחוץ. ובחורף? כובע גרב אנדר ארמור מספק פתרון חימום מושלם. כובע אנדר ארמור מחיר? המחירים משתנים בהתאם לעונה ולקולקציה כאשר כובעים אנדר ארמור 2017 היו הנמכרים ביותר.

 

אנדר ארמור כובעים- כובע לכל אירוע

לאנדר ארמור יש מבחר מדהים של סגנונות וצבעים לבחירה. אנו מציעים כובעים צבאיים, כובעים לגברים וכובעים לנשים. כובע צבאי, כובעי אנדר ארמור, כובע צבאי אנדר ארמור, כובעי אנדר ארמור 2017, Under Armor Hat Price, כובע אנדר ארמור שחור. כובעי האנדר ארמור הטובים ביותר הם אלו המציעים הגנה וסגנון. הכובע הצבאי של אנדר ארמור הוא דוגמה מושלמת לכובע המציע סגנון והגנה בו זמנית. יש לו טלאי עשוי ניילון המספק 360 מעלות של הגנה מפני קרני השמש, הרוח והגשם. למרבה הפלא, נראה שהכובעים האלה הם כבר לא רק פלאים של מכה אחת והם הופכים במהירות למרכיב עיקרי במלתחות של אנשים רבים. כובע האנדר ארמור הוא פריט חדש בקטלוג החברה. לכובע עיצוב מעניין שלא דומה לאף כובע אחר בשוק. הכובע של אנדר ארמור עוצב על ידי אנדר ארמור להיות קל, נוח ועמיד. לעיצוב בהשראה צבאית יש מראה מלוטש עם חומר מחזיר אור כסוף על הפאנל הקדמי. המאפיין המרכזי של הכובע הצבאי הזה, לעומת זאת, הם יציאות האוורור שלו הממוקמות בצורה אסטרטגית כדי לאפשר זרימת אוויר מקסימלית דרך כיסוי ראש לשני המינים הזה. המחיר של כובע האנדר ארמור נע בין 59$ ל-69$ תלוי בגודל שתרצו ובאיזה צבע תרצו. החברה ידועה בכך שהוציאה גם כמה קמפיינים שיווקיים מעולים, כמו "נצח כמו ספורטאי תחת שריון" ו"מצא את גדולתך".

 

 

  • הבד הכי עמיד וגמיש בעולם.

  • חומר נמתח ל-4 כיוונים עשוי 100% פוליאסטר.

  • קבלו 3 אפשרויות צבע לכל רכישה, כל אחת מעוצבת כך שתתאים לסגנון האישי שלכם.

  • ההגנה הטובה מסוגה.

  • עמיד, קל משקל ונושם עם רצועת זיעה משולבת.

  • על צבעי טרנד כמו שחור ואפור בפחות מ-20$.

  • עשוי מחומרים מתקדמים לנוחות ועמידות.

  • נוצר כדי להחזיק מעמד בקרבות הקשים ביותר.

  • צבעי כובע שאינם דוהים או נשחקים.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x