בגדים וחולצות אנדר ארמור

בגדי אנדר ארמור

אתה יודע שאתה צריך שהציוד שלך יהיה קשוח, אבל הגיע הזמן למשהו חדש. הקולקציה החדשה ביותר של בגדי אנדר ארמור תוכננה עבור הספורטאי שצריך להעלות את העניינים. קשה מספיק כדי לכבוש כל אתגר’ בגדי אנדר ארמור עשויים להיות קשיחים ועמידים מספיק כדי לעמוד בקשיים של חיי היומיום שלך. כל פריט מעוצב עם בדים מנדפי זיעה שמתייבשים מהר, ומספקים לך את חיזוק הביצועים האולטימטיבי.

 

נוחות שאין שני לה

השילוב המושלם של ביצועים גבוהים ונוחות – הגיע הזמן לשדרוג הבא שלך. הציוד של אנדר ארמור מעוצב עם בדים עמידים במיוחד המספקים לך רמת נוחות ללא תחרות והתאמה חלקה שנעה איתך בזמן שאתה מתאמן או רץ במירוץ. אנדר ארמור מובילה בביצועי ספורט מאז 1996 וממשיכה להתמקד באספקת מוצרים חדשניים לספורטאים ברחבי העולם. עתיד הבגדים: נוצר לעתיד, העתיד של הבגדים הוא עכשיו. אנדר ארמור פורצת את גבולות הביצועים, ההתאמה והצורה כדי ליצור קולקציה שתיקח אותך לעתיד. התאמה מושלמת מתאימה כמו כפפה ליד, בגדי אנדר ארמור עשויים מבדים חדשניים ומתאימים כמו כפפה ליד, כך שתוכלו להתאמן או לשחק קשה יותר מאי פעם עיצובים שגורמים לך לצמא, מעצבי אנדר ארמור חיברו את ראשיהם יחד כדי ליצור למעלה מ-40 סגנונות ועיצובים שיגרמו לכם לצמא לעוד. כבר ניסיתם את טרנינג אנדר ארמור? השמועות מדברות על זה שאפילו תלכו לישון איתו.כמו כן ניתן למצוא גם בגדי אנדר ארמור לנשים ולעיתים ניתן להתקל במבצעים בחנות אנדר ארמור עודפים הקרובה לביתכם.

 

ביגוד וחולצות אנדר ארמור

Under Armour Clothing and Shirts היא מותג בגדי ספורט, עבודה או לשיפור המראה בחיי היומיום שלך. החברה מציעה מגוון רחב של בגדים ונעליים שישמרו על נוחותכם ללא קשר למזג האוויר. ביגוד וחולצות אנדר ארמור הוא מותג עולמי והם מוכרים את המוצרים שלהם ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם. הם מציעים לבוש אתלטי וקז'ואל לגברים ולנשים הכולל מכנסיים קצרים, מכנסיים, חולצות, סוודרים וקפוצ'ונים. הם גם מציעים מותג משלהם של נעליים וציוד אתלטי לספורטאים. עם מגוון כה נרחב של סגנונות לבוש, הם מסוגלים לספק את צרכיו של כל לקוח על ידי מתן מגוון אפשרויות לאירועים שונים כמו ספורט או לבוש קז'ואל.

החברה מתמקדת במיוחד בחדשנות בתחום הספורט עם הקווים הפופולריים ביותר שלהם כולל טכנולוגיית UA Storm אשר שומרת על קור רוח במהלך האימונים עם בד הביצועים המקרר שלה

 

טרנינג אנדר ארמור- איכות שאפשר לסמוך עליה

אנדר ארמור מספקת את האיכות הטובה ביותר של חומרים שאתה יכול לסמוך עליהם. אנו משתמשים בטכנולוגיה חדישה על מנת להבטיח עמידות ואריכות ימים לכל המוצרים של אנדר ארמור. מחולצות הביצועים של אנדר ארמור ועד הקפוצ'ון האהוב עליך החדש, אנו דואגים שהבגדים של אנדר ארמור יתאימו היטב ויחזיקו מעמד לאורך זמן.Under Armour הוא מותג פופולרי של בגדים וביגוד אתלטי בארצות הברית. הם התמחו בלבוש חוץ ואתלטי שנועד לכסות ולהגן על כל הגוף. ביגוד וחולצות אנדר ארמור מושלמים עבור אנשים שנהנים להתאמן בחוץ, במיוחד עבור אנשים שנהנים מרכיבה על אופניים, ריצה, ספורט או עיסוק בפעילויות נמרצות אחרות. בנוסף למוצרי הלבוש שלהם, הם מייצרים גם מכנסי אנדר ארמור, מכנסי אנדר ארמור, גופיות אנדר ארמור ומכנסי אנדר ארמור. Under Armour הוא מותג שקיים כבר עשרות שנים והוא אחד המותגים המובילים בתחום הספורט והכושר.

 

החברה נוסדה ב-1996 על ידי דוויין "דה רוק" ג'ונסון כשהיה בן 18 ועדיין הקריירה שלו בקולג' לפניו. קו הבגדים של אנדר ארמור מיועד לספורטאים. לאחרונה הם גם עשו דחיפה להנעלה, שהיא זרם הכנסות חדש עבור החברה. אנדר ארמור הצליחה להרחיב את מגוון המוצרים שלה עם נעלי ספורט, מכנסיים קצרים, חולצות, ז'קטים, מכנסיים ועוד באופן שמאפשר להם להישאר רלוונטיים לשוק הנישה היעד שלהם בין המוצרים החדשים של החברה ניתן למצוא חליפות under armour, חולצות under armour, מעיל under armour, אנדר ארמור ג'קטים, מעילים של אנדר ארמור, חולצות קצרות אנדר ארמור ועוד.

 

השראה לסגנון חיים בקצות אצבעותיך

יש לאנדר ארמור מגוון בגדים מדליקים לאורך כל השנה שיתנו לכם השראה לקום ולצאת לדרך! פריטים חדשים משתחררים תמיד אז בדוק שוב לעתים קרובות כדי לראות מה חדש! Under Armour היא חברה שיוצרת ומייצרת בגדי ספורט ועבודה בעלי ביצועים גבוהים. הם קיימים למעלה מ-30 שנה ומספקים ביגוד איכותי לספורטאים ואנשי מקצוע. Under Armour היא חברה שקיימת כבר 30 שנה שיצרה בגדי ספורט ועבודה עם ביצועים גבוהים. המוצרים של אנדר ארמור נבחרים על ידי ספורטאים כמו סרינה וויליאמס, לברון ג'יימס, קובי בראיינט וסטיבן קארי. Under Armour היא חברה אמריקאית המשתמשת בחומרים בעלי ביצועים גבוהים לייצור ביגוד אתלטי. הוא גדל לתאגיד רב לאומי עם הכנסות שנתיות של 4.7 מיליארד דולר. אנדר ארמור הוא המותג היחיד שמציע צדדיות והגנה לכל רמות המשחק, ממתחילים ועד ספורטאים מקצועיים. מוצרי החברה תוכננו במיוחד לשימוש בענפי ספורט כמו רוגבי, כדורגל, כדורגל, כדורסל, בייסבול ולקרוס. אנדר ארמור גם מייצרת בגדים תחת שם המותג שלה, כמו גם מוכרת הנעלה ואביזרים תחת שמות המותג המורשים שלה של Champion ו-Teamwork Gear. החברה נוסדה בשנת 1996 על ידי קווין פלאנק לאחר שהיה מתוסכל מהניסיון האישי שלו בלובש את הבגדים של נייקי במהלך קריירת הכדורגל שלו באוניברסיטת מרילנד. פלאנק עזב את נייקי כדי להקים עסק משלו.

 

אנדר ארמור הוא שם מותג למגוון בגדים ונעליים, המשווק כלפי ספורטאים ובעלי סגנון קז'ואל.

אנדר ארמור מייצרת בגדים משנת 1996 וידועה בעיצובים החדשניים והחומרים האיכותיים. תראה באופן קבוע בגדי אנדר ארמור במגרשי אתלטיקה, בבתי ספר ובמכוני כושר בכל מקום. במהלך השנים, אנדר ארמור התרחבה לקטגוריות שונות של בגדים. הם הסתעפו לתוך גופיות ספורט, מכנסיים קצרים ומכנסיים. Under Armour הוא מותג הפונה לאנשים שמחפשים לבוש נוח אך מסוגנן. החברה נוסדה בשנת 1996 על ידי קווין פלאנק ללא מושג ראשוני מה יקרה עם המותג 10 שנים מאוחר יותר. רק ב-2009 הם הפכו לאייקון אמריקאי במוצרי ספורט כאשר המנכ"ל שלהם קווין פלאנק התבקש לעצב את המדים לריצת גביע העולם של נבחרת ארצות הברית בכדורגל לגברים. לאנדר ארמור יש מוניטין רב שנים בהכנת חלק מציוד הביצועים הטובים ביותר שיש. עם מגוון רחב של בגדים וחולצות קצרות אנדר ארמור, אנדר ארמור הוא מותג שאתה יכול לסמוך עליו שיספק את הסחורה. אנדר ארמור היא חולצה שאנדר ארמור שיתפה פעולה עם נייקי בעיצובה, גופיות אנדר ארמור הוא עשוי מטקסטיל חדשני שעובד קריר יותר מחומרים אחרים והוא מנדף זיעה במהירות כדי לשמור אותך יבש במהלך אימונים או סתם לבוש כללי. מכנסי אנדר ארמור עשויים גם הם מטכנולוגיה השומרת על הלובש קריר ומוכן ללכת. מכנסיים קצרים אלה עוצבו עם אזור הירך העליון רשת כדי לספק אוורור בזמן פעילות גופנית או ספורט מבלי שיהיה לך יותר מדי בד בדרכך. קפוצ'ונים של אנדר ארמור פופולריים מכיוון שהם לובשים סגנונות וצבעים רבים ושונים, כך שתמיד תוכל למצוא.

 

 

  • הגנה בכל מקום ובכל זמן.

  • נוח להפליא.

  • בד מהפכני שתוכנן כדי להישאר רך וקל גם כשהוא רטוב.

  • אנדר ארמור מכנסיים קצרים נושם כדי לשמור אותך קריר ויבש בסביבות חום/לחות גבוהה.

  • עשוי מבדים איכותיים, רכים ועמידים – כולל טכנולוגיית Air-Weave הבלעדית שהופכת אותו קל וחזק מתמיד

  • כפי שניתן לראות בטלוויזיה: אנדר ארמור הופיע בפרסומות טלוויזיה פופולריות רבות והוצג פעמיים בקטלוג האנדר ארמור.

  • עשוי מבד היי-טק המנדף זיעה ומאפשר לך להישאר קריר, גם כשהמצב נהיה קשה.

  • פותח תוך מחשבה על אורח החיים הפעיל שלך כדי לספק ביצועים ונוחות מירביים.

  • אותה טכנולוגיה מנוצלת בחולצות אנדר ארמור.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x