משקפי שמש ולנטינו

סמל סגנון- משקפי השמש של ולנטינו הופכים את הסגנון שלך

הוא היעד האולטימטיבי למשקפי שמש של מעצבים אופנתיים. עיין במבחר הסגנונות הקלאסיים, האייקוניים והאופנתיים של משקפי שמש ולנטינו כדי למצוא את הזוג המושלם עבורך. איכות מהשורה הראשונה קולקציית המשקפיים של ולנטינו היא האיזון המושלם של מסגרות איכותיות. המחויבות של משקפי שמש ולנטינו לאיכות פירושה שאתה מקבל משקפי שמש מהשורה הראשונה, בדיוק כמו אלה שלובשים כוכבי קולנוע וסלבריטאים בכל רחבי העולם.

 

סמל סגנון- סגנון סלבריטאים

השראה, משקפי שמש ולנטינו הם אביזר חובה לארון הבגדים שלך. הם הבן לוויה המושלם של התלבושות שלך. הם לעולם לא יאכזבו אותך. סמל סגנון, משקפי השמש המסוגננים ביותר שקיימים עד כה, משקפי ולנטינו נחשקים על ידי מפורסמים באותה מידה שהם נחשקים על ידי חובבי הסטייל. משקפי השמש של ולנטינו ידועים בעיצוב האוונגרדי והזוהר שלהם. הם משמשים גם פאשניסטות וסלבריטאים בעין הציבור שיש להם נטייה לאביזרי אופנה של מעצבים. ולנטינו הוא מותג יוקרה של חברת האופנה האיטלקית Valentino SpA, שנוסד בשנת 1960 על ידי ולנטינו גארואני, וכיום הוא אחד ממותגי האופנה הנודעים בעולם, עם מכירות של 2 מיליארד דולר בשנה. ולנטינו הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר בכל הנוגע למשקפי שמש. החברה נוסדה על ידי ולנטינו גארואני בשנת 1960. משקפי השמש של ולנטינו ידועים בעיצובים הייחודיים, המתוחכמים והאומנות האיכותית שלהם. משקפי השמש של ולנטינו זכו בפרסים רבים במהלך השנים, כולל היותם הטובים ביותר של התצוגה בשבוע האופנה הבינלאומי ליוקרתיות, ונלבשו על ידי סלבריטאים כמו מדונה וביונסה. משקפי השמש של ולנטינו הם סגנון שהיה ידוע ביוקרה ובמעמד שלו. סלבריטאים גדולים כמו ליאונרדו דיקפריו, קייטי פרי וקיילי ג'נר הניעו את משקפי השמש כדי להיראות מסוגנן ושיקי. ולנטינו הוא בית אופנה המייצר גם אביזרים יוקרתיים כמו תיקים, תיקים, ארנקים, חגורות, נעליים של ולנטינו, תכשיטים ומוצרים לבישים אחרים. היא נוסדה בשנת 1960 על ידי ולנטינו גארואני בוויה דלה ספינה ליד כנסיית צ'איה בנאפולי. הוא נחשב למותג מעצבי המשקפיים המפורסם ביותר בעולם. משקפי שמש ולנטינו הם פריטי יוקרה שניתן לרכוש בכל מחלקה או חנות אופנה גדולה. הם מגיעים בסגנונות שונים כגון גווני טייסים לעטוף סביב האוזניים שלך או משקפי שמש לחתול.

 

משקפי ולנטינו

משקפי ולנטינו הם משקפי הגברים הנמכרים ביותר בשוק. החברה עוסקת כבר למעלה מ-80 שנה ויש לה מגוון רחב של סגנונות לבחירה. משקפי ולנטינו ידועים בצורתם החלקה, המסגרת הדקה ועדשות המתכת שלעולם לא דוהות בצבען. החברה נוסדה על ידי אטיין ולנטינו בשנת 1938 שהקים אותה כחנות למכירת משקפי אופנועים. למרות שיש להם מגוון רחב של עיצובים, לכולם יש תכונות אישיות חזקות שהופכות אותם לבחירה מצוינת עבור גברים ונשים מודעים לאופנה. משקפי ולנטינו יוצרו בתחילה על ידי המעצב האיטלקי ולנטינו גראוואני בשנת 1978. העיצוב שיצר הוא צורה אובלית פיסולית ומוארכת עם דפנות משתלפות וגשר צר. גברים ונשים כאחד לובשים אותם מאז. מה כל כך מיוחד במשקפיים האלה? הם לא רק מסוגננים וייחודיים אלא הם יכולים גם להגיע בצבעים שונים כגון סגול, אדום, צהבהב וירוק. ישנן מספר חברות המייצרות את המסגרות המסוגננות הללו עבור אנשים בכל רחבי העולם. יש מגוון רחב של מסגרות שאתה יכול לקנות בחנויות, אבל תמיד עדיף לבדוק קמעונאים מקוונים שמתמחים במכירת משקפיים אלה במחירים נוחים. ולנטינו, לייבל אופנה שהוקם על ידי המעצב האיטלקי המפורסם ולנטינו גארואני בשנת 1961, ידועה בעיצובים הייחודיים שלה בניחוח של סגנון איטלקי. הסגנון הייחודי של ולנטינו הפך אותו לאחד המותגים הפופולריים בעולם. עם למעלה מ-300 חנויות ברחבי העולם ומגוון עצום של מוצרים, הקולקציות המגוונות של ולנטינו מיועדות לכולם בכל גיל ובכל אירוע. ולנטינו לא רק השתלט על השוק החדש הזה אלא גם הפך לחלוץ בתחום המשקפיים. המשקפיים שלהם היו הראשונים שיוצרו בטכנולוגיית לייזר ולאחר מכן באו עיצובים נוספים שחוללו מהפכה בתעשייה זו. משקפי ולנטינו זכו בהרבה פרסים יוקרתיים כמו ההצבעה במקום הראשון בפרסי הסטייל ופרס המשקפיים הטובים ביותר. ולנטינו הוא מותג יוקרה המייצר כמה מהגוונים היפים והנחשקים בעולם האופנה. מהסגנון המיוחד שלהם ועד לחומרים שהם משתמשים בהם, משקפי השמש של ולנטינו מעוצבים מתוך מחשבה על אסתטיקה מודרנית. המשקפיים של ולנטינו עשויים מ-914 חתיכות של אצטט איטלקי, כמו גם מתכות אחרות כמו זהב ופלטינה. המשקפיים שלהם נמכרים ברחבי העולם וניתן למצוא אותם כמעט בכל הקמעונאים והבוטיקים הגדולים בטווח מחירים נוח. ולנטינו הוא אחד השמות הגדולים באופנה, אבל יש לו חלק נכבד של מבקרים מעת לעת. הרשתות החברתיות מיהרו להצביע על סוגיות אתיות פוטנציאליות בכל הנוגע למותג, הכולל שיטות עבודה, קיימות וזכויות בעלי חיים. עם דור המילניום המוביל בהוצאות על מותגי אופנה ולנטינו הוא מותג יוקרה שהתפרסם בזכות משקפי השמש שלו. בשנתיים האחרונות, הם הוציאו קו חדש של משקפי שמש סבירים יותר מאשר עמיתיהם המעצבים. אחד הסגנונות החדשים הפופולריים ביותר מבית ולנטינו הוא משקפי השמש "וולנטינו רוק". הם מגיעים במספר צבעים והדפסים וזמינים באמזון בפחות מ-$100. משקפי שמש ולנטינו רוק – ולנטינו משקפי שמש לגברים ולנטינו | חנות משקפי שמש ולנטינו |

 

ולנטינו משקפי שמש

משקפי שמש ולנטינו הם סוג של משקפי ראייה איטלקיים בעלי סגנון ייחודי בהשוואה למותגים אחרים. הוא מעוצב עם מסגרות דקות, מלבניות וצבען כהה. יש להם גם רקות מתכת דקות העוברות סביב שפת המסגרות. משקפי השמש ולנטינו הוצגו בשנת 1966 על ידי המעצב ולנטינו גארואני. הוא קיבל השראה ממשקפי שמש טייסים אמריקאים והפך אותם לנשיים יותר עם רקות מתכת במקום ברגים מתכתיים שמחזיקים את המסגרות יחד. משקפי השמש של ולנטינו היו מרכיב עיקרי בעולם האופנה מאז שנוצרו. ולנטינו ידוע כאחד ממותגי האופנה האיטלקיים האייקוניים ביותר והפרסומות שלהם תמיד היו מלאות בתמונות זוהרות של מפורסמים, שצוירו על משקפי השמש היוקרתיים שלהם.ולנטינו יצא להעניק לנשים משקפי שמש אופנתיים, אלגנטיים ונוחים. לוולנטינו יש היסטוריה של יצירת פריטי אופנה נצחיים. אחד ממשקפי השמש הפופולריים ביותר שלהם הוא Valentino Rockstud, שיצא ב-2008 ומאז נמכר. משקפי שמש ולנטינו הם פריט אופנתי שנועדו ללבוש כל יום. הם מציעים מראה אולטרה-מודרני עם נופך נוסף של יוקרה בצורת זהב וחתיכים. משקפי השמש של ולנטינו הם משקפי השמש האייקוניים מתוצרת החברה. הם הפכו למותג המועדף על משקפי שמש עבור נשים רבות בעלות מודעות אופנה. משקפי שמש ולנטינו הם מותג בעל שם עולמי הידוע בעיצובים האייקוניים שלהם. למשקפי השמש יש אפיל מיני שאין לטעות בהם, מה שהופך אותם לאחד מפריטי האופנה הנחשקים ביותר בסביבה. משקפי השמש של ולנטינו הם אחד מפריטי האופנה הנחשקים ביותר כיום והם עוצבו לתת אמירה עם המסגרת הייחודית והמחמיאה שלהם. המותג גדל בשנים האחרונות, ואף אירח תצוגות מסלול משלו בפסטיבל קאן ב-2018. ב'לוק' מהתצוגה של ולנטינו הוצגו דוגמנים גברים וגוונים שונים של ורוד, מה שהיה כנראה קריצה לגוונים האייקוניים שלהם שנשים רבות חומדות. ולנטינו הוא מותג האופנה המוביל בעולם. עם משקפי השמש שלהם, הם יצרו מגמה אופנתית שנראתה אצל סלבריטאים ומשפיעני מדיה חברתית ברחבי העולם. משקפי שמש ולנטינו הם אחד המוצרים האייקוניים והנחשבים ביותר ברפרטואר של ולנטינו. החברה התחילה כעסק משפחתי קטן, שהוקם על ידי ולנטינו גראוואני ב-1960. רק כשאנג'לו ברנקה קנה אותה ב-1981 היא הפכה לסיפור הצלחה עולמי. ולנטינו ביססה את עצמה כאחד המותגים המשפיעים ביותר בסביבה, עם למעלה מ-220 בוטיקים ברחבי העולם, שש חנויות דגל והכנסות שנתיות העולה על 3 מיליארד דולר.

 

משקפי שמש לנשים ולנטינו

למשקפי שמש ולנטינו יש שוק יעד מאוד ספציפי, שהוא נשים. ולנטינו מחדשים ומעדכנים בעקביות את העיצובים שלהם כדי להתעדכן בטרנדים ולהישאר רלוונטיים. משקפי השמש של ולנטינו הם אייקון אופנה עבור נשים רבות ברחבי העולם. ישנם כמה דגמים שבלטו כקלאסיקה אייקונית, כמו משקפי השמש של ולנטינה או משקפי השמש של אודרי. הדבר הטוב ביותר במשקפיים הללו הוא שהם יכולים להילבש על ידי כל אחד ומגיעים במגוון צבעים, צורות וגדלים כדי להתאים לכל בגד או אישיות. ולנטינו הוא בית אופנה עילית איטלקי שהוקם על ידי ולנטינו גראוואני בשנת 1960. עבור החברה, משקפי שמש הם בין אביזרי האופנה החשובים ביותר שלהם. ולנטינו הוא מותג שיכול לגרום לך להרגיש זוהר ולהרגיש כמו כוכב עם העיצובים המלוטש והסקסי שלו. החברה מציעה גם עיצובי משקפי שמש מסוגננים ושיקיים המתאימים לכל אירוע. משקפי השמש של ולנטינו מושלמים לימים שטופי שמש, אך ניתן להשתמש בהם גם בלילות בחוץ תוך שמירה על אותו מראה זוהר. המותג הנצחי הוא הזוג המושלם לכל אירוע, מחוף הים ועד העיר. ולנטינו הוא מותג המשקפיים המפורסם בעולם. הם יוצרים משקפי שמש משובחים ויוקרתיים כבר למעלה מ-100 שנה. מבדיקה שערכנו עלה כי ישנו ביקוש גדול מאוד למשקפי שמש ולנטינו 2019 ומשקפי שמש ולנטינו 2018, ייתכן ובשנים אלו הדגמים של החברה קיבלו חשיפה גדולה יותר ועל כן הביקוש או שמדובר בייצור קטן יותר שתרם גם הוא לסערה סביב המותג.

 

משקפי שמש ולנטינו פריט יוקרתי שכולם רוצים- ולנטינו הוא מותג המשקפיים המוכר והמכובד ביותר בעולם, ההבדל הוא בפרטים הקטנים. כל מה שאתה צריך ועוד, כשאתה קונה עם ולנטינו, אתה לא רק קונה משקפיים. אתה מצטרף לקהילה של אנשים שחולקים בגאווה את התשוקה שלהם לאופנה אותנטית, סגנון נצחי ואומנות משובחת. כדי לקבל מושג טוב יותר למה אנחנו מתכוונים, עיין באתר האינטרנט של ולנטינו או בקר באחת מהחנויות במורשות של ולנטינו בישראל.

 

 

  • משקפי שמש ולנטינו האביזר האולטימטיבי לאישה המודרנית.

  • כולל עיצוב חי ומורכב המעורר תחושת אקסטרווגנטיות שהיא איטלקית במהותה.

  • מגיע בשישה צבעים שונים ובמגוון סגנונות שיתאימו לאישיות, למצב הרוח והטעם שלך.

  • ולנטינו משקפי שמש מורשת איטלקית עם סגנון מודרני

  • אופנתי ופונקציונלי- משקפי שמש לנשים ולנטינו

  • משקפי שמש לנשים ולנטינו מציעים את הגוונים האחרונים והחמים ביותר העונה

  • אייקון האופנה הקלאסי מתמיד זמין כעת במגוון סגנונות אלגנטיים.

  • בחרו מתוך מגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים.

  • עדשות אצטט יוקרתיות מציעות 100% הגנת UV.

  • חומרי המסגרת גמישים ונוחים ללבישה.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x