בושם ולנטינה של ולנטינו

בושם יוקרתי לשימוש יומיומי

ולנטינו הוא אחד מבתי האופנה האיטלקיים האייקוניים ביותר והוא משחרר ניחוחות מאז סוף המאה ה-19. אריזת הקופסה האדומה האיקונית שמגיעה עם כל בקבוק ולנטינו היא סמל למורשת זו. מבט רענן על ניחוח קלאסי’ ולנטינו נואר בהשראת הניחוח הקלאסי והחושני של עור שחור, עצים כהים, מושק ווניל. מעודן אך מרדני, גברי אך נשי, נלהב אך מעודן – הריח החדש הזה יחזיר אותך ישר לשנות ה-60. ניחוח מסוג אחר מוולנטינו נוצר על ידי הבשם אוליבייה קרספ עבור ולנטינו בשנת 2016, הריח הזה הוא אודה לוינטג' ולנטינו עם טוויסט מודרני. בהשראת המורשת והארכיונים ההיסטוריים של המותג, הניחוח החדש הזה יגרום לך להרגיש שהרומנטיקה ממש מעבר לפינה. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של ולנטינו הופכת את הבושם שלהם לניחוח האידיאלי ללבוש יומיומי. בושם חדשני שמחזיק מעמד 24 שעות’ מספק תערובת ייחודית של ריחות פרחים ופירותיים עם תווים של ברגמוט, אשכולית, לימון, לבנדר וורד’ נשית ומתוחכמת בצורה נעימה. בקבוק ייחודי עם חלק עליון שקוף כדי להראות את הניחוח שבתוכו ניחוח מאיר עיניים החושף את האישיות שלך’ הניחוח ולנטינו הוא ניחוח קלאסי, בתולי ונשי. תערובת פרחונית ופירותית עם פתיחה קלה והדרים שמתערבבת עם תווי הבסיס החמים של וניל, ענבר, אלגום ומאסק. הניחוח הקלאסי התעלה. ולנטינו היה הניחוח הפופולרי ביותר בעולם מאז יציאתו לאור בשנות החמישים. Valentina by Valentino שוחרר במהלך 2017 כדי לחגוג את יום השנה ה-60 למותג האייקוני הזה. תחגגי את החיים בסטייל עם הניחוח האייקוני הזה.

 

בושם ולנטינה של ולנטינו

ולנטינה של ולנטינו הוא ניחוח שמקבל את השראתו מאיטליה ורומא. valentino בושם לאישה, הוא נוצר בשיתוף פעולה עם הבשמים אוליבייה קרספ ואלברטו מוריאס. הרכב הניחוח מתואר כפרי, פרחוני ורענן. יש לו הרבה סתירות שכן הוא חזק ועדין, מהנה ומרדן וחושני, הכל בו זמנית! רֵיחַ’ התווים העליונים הם פקעת וברגמוט’ תווי האמצע הם תות שדה, טוברוז, פרח תפוז אפריקאי ויסמין’ תווי הבסיס הם וניל, ענבר וארז וירג'יניה. ולנטינו הוא מותג מוצרי יוקרה ברמה עולמית שנוסד בשנת 1960. הוא ידוע בסגנונו האלגנטי, הנצחי והרומנטי. ולנטינה הוא ניחוח של ולנטינו שהושק בשנת 1993. הוא תואר כמתוחכם, חושני וסקסי. הסיבה לכך שהוא הפך לפופולרי כל כך היא משום שהוא זמין באופן נרחב בחנויות כלבו ברחבי העולם ותוכלו למצוא אותו בקלות ביום האהבה ברוב החנויות. ולנטינה נוצרה על ידי הבושם ז'אק פולז' ויצאה בתחילה בשתי מהדורות: או דה פרפיום ואו דה טואלט. הצלחתו של בושם זה הובילה ליצירת יותר מ-20 ניחוחות נוספים לנשים על ידי Valentino Fragrances, כולל Angelica, Aqua di Gioia, D&G Light Blue Pour Homme, D&G Light Blue Pour Homme סט מתנות, D&G Light Blue Pour Homme סט מתנות עם מקרה ולנטינו הוא בושם בעל ניחוח ייחודי שמושך כמעט את כולם. הבושם קיים כבר למעלה מ-30 שנה ולמרות שיצא ב-1988, החברה עדיין מוכרת הרבה מהמוצר. ניתן לייחס את הצלחתו של ולנטינו לשיווק יצירתי ושימוש מופתי בריח. ולנטינה של ולנטינו מגיעה עם טוויסט מעניין. הוא משתמש בטכנולוגיית AI כדי ליצור ריח משלו, שאינו דומה לשום ריח אחר בשוק. הטכנולוגיה יוצרת ניחוח ספציפי בכל פעם שאתה מניח את הבושם, מה שהופך אותו למעשה ולנטינו. ולנטינה של ולנטינו מגיעה עם טוויסט מעניין: היא משתמשת בטכנולוגיית AI כדי ליצור ריח משלה – שאינו דומה לשום ריח אחר בשוק – ולהפוך אותו למעשה ולנטינו

 

בושם ולנטינו לנשים

המרכיבים היקרים והייחודיים והטכניקות המלאכותיות המשמשות ליצירת הבושם ולנטינו הם חלק מהקסם שכובש נשים ברחבי העולם.מ ולנטינו הוא ניחוח יפהפה וחושני עם פירמידת ניחוח המאחדת שני סוגי תווים: ריחות רעננים ועזים של מנטה, ליים ומגנוליה עם תו חם ונעים למגע של פצ'ולי וענבר. בושם ולנטינו לאישה, התוצאה היא ניחוח עוצמתי המושלם עבור נשים שרוצות להרגיש סקסיות ופרובוקטיביות. ולנטינו ולנטינו, האישה שלובשת ולנטינו היא לא בהכרח אמא שלך או אחותך או חברה שלך. היא עשויה להיות עמיתך לעבודה במשרד, או הבוס שלך. ולנטינו ולנטינו אבל היא יפה ובטוחה ותמיד לבושה ללא דופי. היא חיה כאן ועכשיו ויודעת בדיוק מה היא רוצה. ניחוח חדש לעולם חדש, מאז שהעולם השתנה, גם הניחוח חייב. ולנטינו בשבילה הוא ניחוח חדש לעולם חדש, שנוצר על ידי קרלה סוזאני, ובהשראת אשת העילית של ימינו. ניחוח ההצלחה, הניחוח האולטרה-מודרני הזה נוצר כדי לפנות לנשים מודרניות שאוהבות את המודרניות ואת הנשיות שלה. הוא מורכב משלוש מהויות המייצגות: נשיות, ביטחון עצמי וחושניות. בין אם אתם חובבי ולנטינו ותיקים או חדשים לגמרי במותג, אין להכחיש שיש בו משהו מיוחד לכולם. ניחוח שהוא השתקפות של תקופה, בושם ולנטינו הוא השתקפות של תקופה – כלומר שנות ה-20 השואגות. עידן הארט דקו הראוותני, אוהב כיף והפלרטטנים. בעשר השנים האחרונות, ולנטינו היה שם נרדף לתקופה היצירתית הזו של המאה ה-21.

 

Donna Born in Roma Eau de Parfum Fragrance

בושם לנשים מודרני, נשי, פרחוני המושרה על ידי האדריכלות הרומית ובית האופנה האייקוני ולנטינו האופנה העילית. סיפור ניחוח: או דה פרפיום זה עשוי משלוש איכויות של יסמין מעורבב עם וניל בורבון, ויוצר את התמצית היקרה ביותר בעולם. בסיס הבושם הפרחוני המתוק מעוות לאחר מכן עם שלישייה זוהרת של תווי עץ מודרניים, המעניקים מגע עצבני לריח המזכיר את תרבות הרחוב הרומית. בקבוק הניחוח מעוצב עם חתך ולנטינו האייקוני לרוחב החלק החיצוני, הוא אודה לבית האופנה הלא מסורתי. בושם ולנטינו דונה, דונה בורן ברומא הוא ניחוח הוט קוטור פלוריינטלי מודרני. בושם ולנטינו לאשה, הוא עשוי משלוש איכויות של יסמין המביאות נשיות יוקרתית, ולאחר מכן מעורבב עם בורבון וניל, התמצית היקרה ביותר בעולם. לאחר מכן, התווים מעוותים בשלישייה זוהרת של עץ מודרני, המעניקים נופך עצבני לריח המזכיר את תרבות הרחוב הרומית. הבקבוק מעוצב עם החתך האייקוני ולנטינו, אשר עוצב בהשראת האדריכלות הרומית ומהווה את סמל הקוטור של ולנטינו. כמו המותג, הניחוח נולד ברומא. סגנון: פרחוני, עצי. מרכיבים- אקורד דומדמניות שחורות, תמצית ברגמוט, יסמין grandiflorum אבסולוטי, יסמין סמבאק מוחלט, תה יסמין, וניל בורבון, קשמרן, תמצית עץ גואיאק.

 

ולנטינו דונה Donna Eau de Parfum Fragrance

בושם ולנטינו לאשה’ בושם ולנטינו דונה, או דה פרפיום זוהר וחושני מלא בניחוחות פרחוניים מתוחכמים וחמימות עדינה על בסיס וניל משובח. סיפור ניחוח: תו הפרחוני של ורד מתערבב עם תווים של ברגמוט ואיריס פלידה, ויוצרים את לב הריח הפלוריינטלי הזה. עור חם נמס לכדי הדגשים של פצ'ולי ווניל עמוק, ומאזן את הניחוח. בקבוק הזכוכית היוקרתי שלו חתוך כולו לפריזמות שמזכירות חתיכים. בושם ולנטינו וומן הוא מותג בשמים פופולרי שקיים מאז שנות ה-1800. ניחוחות ולנטינו מושלמים לנשים שרוצות להריח אלגנטי ומתוחכם. ולנטינו הוא מותג יוקרה המציע מספר זני ניחוח שונים, כל אחד עם האישיות והמסר הייחודיים לו. במגוון יש משהו לטעם ולתקציב של כל אישה, כך שיש משהו שמתאים לכל אירוע. ולנטינו דונה הוא ניחוח פרחוני עם תווים של ברגמוט, מנדרינה, שושנת העמקים, סמבק יסמין, עלה סיגלית ושושנת העמקים. הריח הנשי הזה ישאיר אותך רעננה כשאתה יוצא לדייט או לאירוע הערב הבא שלך. בושם ולנטינו דונה הוא ניחוח חדש מבית ולנטינו. הבושם נוצר על ידי הבשם דורותי קאריק והוא נחשף במרץ 2019 על ידי המנהלת הקריאטיבית של ולנטינו, מריה גרציה צ'יורי. הוא נקרא על שם נכדתו של ולנטינו, אלנה. בושם ולנטינו וומן הוא ניחוח מודרני, חסר מאמץ המגלם את הפילוסופיה של היותה אישה היום שאוהבת את הנשיות שלה אבל לא רוצה להיות קשורה לאותו סגנון ישן. ולנטינו דונה הוא ניחוח חדש שהוכרז ב-27 באוקטובר 2018. Valentino Femininity הוא הניחוח האחרון מבית ולנטינו בשמים לנשים. השם והבקבוק של הניחוח נוצרו שניהם בהשראת אחת היצירות האייקוניות ביותר שלולנטינו גברים – ולנטינו ולנטינו. כשזה מגיע לתפקיד של להיות גרסה נשית של הבושם של הגבר, "ולנטינה" חולקת תווים עליונים של ברגמוט ומנדרינה, תווי לב של יסמין וילאנג-ילנג ותווי בסיס של אלגום ומושק.

 

ולנטינו בושם לאישה Uomo Born in Roma Eau de Toilette

ולנטינו בושם לאישה, וטיבר או דה טואלט ארומטי מודרני, המוגש בבקבוק מכובד. סיפור ניחוח: מרווה ארומטית ווטיבר מעושן מעניקים את חתימת הקוטור הקלאסית של ולנטינו, אשר מזועזעת על ידי פן קריר ותוסס של מלח מינרלי וג'ינג'ר חריף כדי לתת לניחוח הזה יתרון שאין לטעות בו. הערות מכיל: מרווה, וטיבר מעושן, מלח מינרלי, ג'ינג'ר. כאשר בוחנים את בית האופנה האיטלקי האגדי ולנטינו, עולות בראש שלוש מילים: יוקרתי, נועז ואייקוני. במשך יותר מ-50 שנה, ולנטינו היה אבן יסוד בסצנת האופנה הבינלאומית, ויצר ניחוחות מעוררים, הצהרות מוכנות ללבישה, ונעליים של ולנטינו לצד תיקים ייחודיים (תחת המותג Valentino Garavani) עם אומנות עילית. valentino uomo intense מחיר? המחיר משתנה בין החנויות ומעת לעת מתעדכנים מבצעים שוטפים ברחבי הרשת.

 

בושם ולנטינו לאישה Donna Born in Roma Yellow Dream Eau de Parfum

בושם ולנטינו לאישה, בושם פרחוני רענן לנשים שמסובב לימון איטלקי אנרגטי עם ורד דמשקאי ומאסק לבן. ולנטינו דונה בושם עם סיפור ניחוח: דונה נולדה ברומא חלום צהוב משלבת את הבושם הדרים הבוהק של לימון עם ניחוח פרחוני של אלף עלי כותרת של ורדים כדי לצייר תמונה ריחנית של רומא – אור זהוב רומנטי שמתנגש עם גישה ניאון. בהשראת התרבויות והאסתטיקה של רומא, בקבוק הניחוח הרב-גוני לנשים מעוצב עם חתיכות הרוק האייקוניות של ולנטינו, שהופך את הבקבוק מקלאסי לעצבני, מופעל על ידי חתימה צהובה ניאון המהדהדת את הניחוח הפרחוני הרענן שבתוכו.

 

בושם ורי ולנטינו- ולנטינו בושם חדש לאישה

שמו של הבושם מתייחס למוניטין שלו בתור מפתה, עוצמתי ומגנטי. פרי ולנטינו רצה ליצור ריח שיגרום לנשים להרגיש כמו אלה. הריח מעורר תחושות של נשיות, מסתורין וחושניות. יש לו גם תווים של פלפל שחור, תבלינים ועור שהופכים אותו לייחודי מבשמים אחרים בשוק כיום. בושם פרי ולנטינו שוחרר בשנת 1997 באירוע בלעדי בניו יורק. הריח נוצר על ידי פרי אליס, שעבד עם הבושם הבריטי אלברטו מוריאס והכימאי הצרפתי ז'אן קלוד אלנה כדי לפתח אותו. הוצג בשנת 1997. תווי ניחוח: הדרים ופרחים עם תווים נמוכים של אלגום, וניל, ענבר ומאסק. שימוש מומלץ: בשעות היום. בעת מריחת כל ניחוח אנא קחו בחשבון שישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הריח הטבעי של העור שלכם, ובתמורה, על האופן שבו ריח מריח עליכם. לדוגמה, מצב הרוח שלך, רמת הלחץ, הגיל, כימיה הגוף, התזונה והתרופות הנוכחיות עשויים לשנות את הריחות שאתה לובש. הבושם ורי ולנטינו של חברת Valentino הוא ניחוח פרחונים ירוקים לנשים. האף מאחורי הבושם הוא Daniela (Roche) Andrier. התווים העליונים הם מגנוליה, שושנת העמקים, טרגון, דומדמניות שחורות, ברגמוט, מנדרינה תפוז, תפוז ולימון; תווי האמצע הם סיגלית, יסמין, תווי עץ, רוזמרין וורד; תווי הבסיס הם מאסק, אלגום, וניל וענבר.

 

 

  • לאישה עצמאית ונועזת, שיכולה לשאת את עצמה בביטחון ובחן.

  • ולנטינו לגבר מציע ניחוח בולט ומודרני בהשראת אומנות איטלקית.

  • בושם valentino אריזה ללא דופי המשדרת יוקרה ומעמד.

  • בושם של ולנטינו הריח המובהק של ולנטינו, סמל לכל מה שיוקרתי

  • ולנטינו בושם לגבר מגע של סגנון מודרני ויכולת לעורר זיכרונות מכל העולם

  • בושם ולנטינו סופר פארם לקנות לאהבה שלך עם זר פרחים אוהב ומרתק שתופס את המהות של אישה.

  • התווים החושניים והמתוחכמים של הניחוח הזה בטוח וקסמו את ליבו של כל גבר.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x