בושם ורסאצ'ה הטוב ביותר

בושם ורסאצ'ה הטוב ביותר 

שום דבר לא משלים מראה טוב יותר מהבושם הנכון. אם אתה מחפש ניחוח ייחודי שישלים את הסגנון שלך, בשמים של ורסאצ'ה הם בחירה פופולרית.
מותג האופנה האייקוני מתגאה באחד הקולקציות המגוונים ביותר אך מוכרים בתעשייה. תוכלו לבחור בין או דה טואלט קליל ומאוברר לבשמים טהורים נועזים. אם אתם מחפשים משהו באמצע, אתם תפונקים לבחירה והתרשמים מהבחירה.
מדריך הקנייה שלנו מציג בפניכם את ניחוחות החתימה של מותג היוקרה, כולל האהוב עלינו, קריסטל או דה טואלט בהיר של ורסאצ'ה. ניחוח מתוחכם זה משלב תווים של אדום, מגנוליה ומהגוני מושק ליצירת בושם אקזוטי אך אלגנטי.
שיקולים בעת רכישת בשמים של ורסאצ'ה

ריכוז
ייתכן שתבחין הבדלי מחירים בבשמים ורסאצ'ה, אשר מונע חלקית על ידי ריכוז. גבוה יותר את הריכוז של שמן בושם, יקר יותר זה.
בושם טהור (המכונה גם parfum) מורכב לעתים קרובות של כ 30% שמן בושם ונמשך עד 12 שעות, כפי שהוא לא מדולל על ידי אלכוהול כמו ריכוזים פחותים. או דה פרפום, שפורת, יורדת ב-10% עד 15% שמן ניחוחות. אלה בדרך כלל להתעכב עד שמונה שעות. עם 5% עד 15% שמן בושם, או דה טואלט הוא הקל ביותר, כך שהוא דועך בתוך כמה שעות, מה שהופך אותו מושלם עבור ללבוש בשעות היום.
אריזה
בשמים של ורסאצ'ה רצויים מלכתחילה, והאריזה האלגנטית שלהם הופכת אותם לראויים למתנות. יפה וקצת תסתמן, צנצנות הבושם בפועל הן לא פחות מיצירות אמנות קצת. לכל בושם יש אישיות אריזה משלו, כך שאם בכוונתכם לאסוף בשמים של ורסאצ'ה, הם יעטרו יפה את היהירות שלכם.
סוגי ריחות פופולריים עבור בושם ורסאצ'ה
פרחוני: הבשמים הפרחוניים של ורסאצ'ה הם נשיים, בלתי נשכחים ורבי עוצמה. הם משלבים תווים של אדמונית, לוטוס, מגנוליה, שושנת העמקים, או ורד. פרחים מאופקים מקובלים בסביבה מקצועית, ופרחים כבדים יותר נשמרים בצורה הטובה ביותר לאירועים מיוחדים.
הדרים: רבים יבצי ההדרים של ורסאצ'ה נחשבים שובבים, צעירים ומלאי חיים. הם מרעננים עם תווים של תפוז, לימון או ברגמוט. ניחוחות הדרים טובים למי שמחפש ניחוח עליז וקל משקל שהוא רב-תכליתי וממריץ.
פירותי: עבור בשמים המפרישים את הוויוויות והרעננות, ורסאצ'ה משלב תווים של אגס, פירות יער, מנגו או אפרסק. אלה נוטים להיות פגע או לפספס עם לובשי, ובגלל שהם קצת טעם נרכש, הם הטובים ביותר עבור ללבוש מזדמנים או בשעות היום.
חריף: ורסאצ'ה מוסיף תבלין לחלק מהבשמים שלו כדי לתת להם קצת "נשיכה" מגדירה. אלה עשויים לכלול ניחוחות בהשראת מתלה תבלינים של ציפורן, ג'ינג'ר או פלפל. הם מוסיפים מספיק אווירה מחניקה כדי לרומם את המשיכה הרומנטית של כל בושם.
מים מימיים: קשה לחשוב על ורסאצ'ה ולא לדמיין את מדית'רן הציורית. הבשמים בהשראה אוקיאנית כוללים ניחוח מיתי ורענן עם ניחוח תחתון מלוח המזמין ומעורר ההשראה. אלה הם לעתים קרובות בצד האור, מה שהופך אותם מתאימים ללבוש יום ולילה.
מה אתה אומר? הבשמים בהשראת היער של ורסאצ'ה הם עם גימור מקורקע אך חושני. הם מתחברים לניחוחות ארציים כמו גשם, יערות ומדורות מעושנות. בהתחשב בגימור הקצת מעוקל שלהם, זה נפוץ עבור בשמים אלה להיות יוניסקס.
מחיר
תוכלו לקנות בקבוק של ורסאצ'ה או דה טואלט בפחות מ-50 דולר. אם אתה מעדיף או דה פרפום, מצפה להוציא קרוב יותר $100. עבור בקבוקים גדולים יותר של או דה טואלט בטווח של שש עד שמונה אונקיות, אתה יכול להוציא בין $100 ו $150.
שאלות נפוצות
ש. כמה זמן בקבוק בושם ורסאצ'ה נמשך לפני שהניחוח משתנה או מריח "כבוי"?
א', אני לא יודע מה לעשות בתנאי שתשמור אותו במקום קריר וחשוך, יש לו חיי מדף של בין שלוש לחמש שנים. במידת האפשר, אחסן את הבקבוק בקופסה המקורית שלו כדי לשמור אותו מחוץ לאור שמש ישיר.
ש. האם גברים יכולים לשים בשמים של ורסאצ'ה?
א', אני לא יודע מה לעשות כן, וחלק מהריחות הם למעשה נייטרליים מבחינה מגדרית. אלה עם תווים מושקים, חריפים או יערות נלבשים בדרך כלל על ידי גברים ונשים. בשמים ימיים רבים של ורסאצ'ה משוחקים גם הם על ידי גברים.
בשמים של ורסאצ'ה שאנחנו ממליצים עליהם
הטובים ביותר: ורסאצ'ה קריסטל בהיר או דה טואלט
התח זאת: ניחוח פרחוני פריך ואופטימי עם גימור מרענן.
מה אנחנו אוהבים: נגיעות קלות של מתיקות ומאסק מתחת לתווים פרחוניים. רב-תכליתי מספיק ללבישת יום ולילה.
מה שאנחנו לא אוהבים: בהחלט מתאים יותר למי שמעדיף פרחים.
המפץ הטוב ביותר עבור הדולר שלך: ורסאצ'ה אדום ג'ינס או דה טואלט ספריי
התח זאת: בושם במחיר סביר, אהוב שיש לו ניחוח מודרני, מוכר.
מה אנחנו אוהבים: נשי ופלרטטן. תווים מעורבבים של וניל, מושק ותבלינים הם מלאי חיים ומרגשים.
מה שאנחנו לא אוהבים: בצד המתוק בהשוואה לבחירות אחרות.
בחירה 3: ורסאצ'ה ורסנס או דה טואלט
התח זאת: ניחוח מאופק ונוגע לדרגתי שנשאר מבלי להיות משתלט.
מה אנחנו אוהבים: גימור טרי עם הדרים, תבלינים ותווים ארציים. קליל ותה.
מה שאנחנו לא אוהבים: לא כבד או ארוך כמו כמה בשמים פרחוניים או מושק.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x