בושם ורסאצ'ה

נבחר למקום הראשון בעולם

ורסאצ'ה זכתה בהצטיינות של הבושם היוקרתי מספר 1 בעולם בפרסי בחירת הקוראים של Conde Nast Traveller לשנת 2016. לדברים הכי טובים בחיים שווה לחכות יש רגעים שבהם חייבים להתאפק וליהנות מפירות עמלם. הרגעים הללו חורגים מזמן ומרחב, וניתן ללכוד אותם בביטוי אחד. האוסף "בשם" לוכד את הרגעים הללו. ורסאצ'ה הוא מותג היוקרה האייקוני ביותר בעולם, מאז הקמתה ב-1946, ורסאצ'ה מגלמת את רוח התקופה, רוח של חדשנות וסטייל שלעולם לא יוצאת מהאופנה. תמיד חדש, תמיד קלאסי, ורסאצ'ה הוא מותג היוקרה הקלאסי האולטימטיבי, עם זרם בלתי פוסק של ניחוחות חדשים מהבושם היצירתי של ורסאצ’ה, שבכל שנה מביא לנו את העדכניים והטובים ביותר שלו.

 

בשם ורסאצ'ה- ניחוח של אגדה

ורסאצ'ה הוא אחד ממותגי האופנה והריח המוכרים בעולם, עם היסטוריה שנמשכת עד 1881. הוא נלבש על ידי ידוענים רבים והוכר על ידי התעשייה כחדשן במונחים של עיצוב, מיתוג, שיווק ופרסום. המותג ורסאצ'ה הוא הסמל האולטימטיבי של חופש, חושניות ויוקרה. שנה את הריח שלך בכל זמן ובכל מקום עם ורסאצ'ה או דה טואלט בשביל שמחת החיים, בית ורסאצ'ה של או דה טואלט, בית הבושם של ורסאצ'ה נוצר על ידי ג'יאני ורסאצ'ה, אייקון בינלאומי באמנות ובאופנה כאחד, סמל לסגנון נדיר ולניחוח שאין לטעות בו. בית ורסאצ'ה של או דה טואלט הוא התגלמותו של ניחוח המיועד לגברים שמשדר ביטחון עצמי, משיכה מינית וסטייל.

 

ורסצ'ה לאישה- ניחוח יופי מן העולם האחר

הבושם שהתחיל הכל, ורסאצ'ה הוקמה ב-1978 על ידי דונטלה ורסאצ'ה, והבושם הראשון עם השם יצא ב-1980. תשוקה היא הדלק להצלחה מאז הקמתה ב-1978, ורסאצ'ה מונעת על ידי המהות של עודף ותשוקה בלתי ניתנת להכחשה לחדשנות. מרדף נלהב אחר יוקרה וסטייל, ורסאצ'ה הוא חזון בלתי מתפשר של יופי עם מגע של סכנה שנשאר נאמן לקונספט המקורי של יוצרו. ורסאצ'ה היא סמל לחופש, יצירתיות וסמל איקוני להעצמת נשים. אשת ורסאצ'ה מגלמת יוקרה וסטייל גם על המסלול וגם מחוצה לו. משכלל את אמנות האלגנטיות, הקסם של אשת ורסאצ'ה, Versace הוא מותג בינלאומי המייצג סגנון יוקרתי, ורסאצ'ה היא תווית יוקרה שנמצאת בחזית האופנה כבר עשרות שנים. הבשמים שלהם הם יותר מסתם יפים – הם משקפים את האישיות ואורח החיים של כל אדם. הם מציעים ריחות אקסטרווגנטיים לכל טעם ואירוע, אז בין אם אתם מחפשים משהו יותר עדין או נועז, יש משהו לכולם.

 

סיפור ורסאצ'ה

עם שחרורו של הניחוח הראשון שלהם על ידי המייסד Santo Versace, נולדה המורשת של משפחתו. כיום, המותג הגיע לגבהים חדשים ומתגאה באפיל עולמי עם סל מגוון של ניחוחות, מוכנים ללבישה ואביזרים. ורסאצ'ה נולדה במטרה לייצר בושם יוקרתי ואייקוני. מותג יוצא דופן זה ידוע בעיצובי הניחוח הייחודיים שלו, עם ריחות נועזים וחדשניים להפליא. ורסאצ'ה הוא בית אופנה איטלקי שהוקם על ידי ג'יאני ורסאצ'ה בשנת 1978. המותג ידוע בניחוחותיו, ומייצר ריחות איקוניים כמו Dolce & Gabbana Pour Femme, הגברת הראשונה, ו- Versace Woman. הניחוח הראשון של ורסאצ'ה שוחרר בשנת 1978 עם השם "Versus". מאז הייתה החברה ענקית אופנה ועומדת כיום על 2 מיליארד דולר מכירות ברחבי העולם בשנה. הבושם של ורסאצ'ה נקרא על שמו של מייסד החברה – ג'יאני ורסאצ'ה.

ישנם חמישה סוגים שונים של ניחוחות זמינים לרכישה בשוק שהם:

1) זהב וכסף, 2) זהב שחור עוד, 3) קטורת כסף, 4) אלגום כסף, 5) אמבר כסף.

המותג Versace ידוע בעיצוביו היצירתיים והחדשניים. זו הסיבה מדוע אנשים רבים מחשיבים את שם הבושם שלהם כיצירת אמנות עצמה. השם נקרא על שמו של צייר איטלקי, ג'אני ורסאצ'ה, שיצר פסלים עם פניו עליהם.

 

ורסצ'ה זוהר. סקסיות . סגנון.

מאז ג'יאני ורסאצ'ה המנוח (1946-1997) שלח לראשונה דגם במורד המסלול, ורסאצ'ה משלבת רוקנרול עם אופנה ושטיח אדום.
כפי שנטלה דונטלה ורסאצ'ה (שהשתלטה על בית האופנה, לאחר מות אחיה) הבחינה בניקי מינאז' בראיון, 'ורסאצ'ה הייתה – ועדיין היא – על האישה המתוחכמת האלגנטית, לא מפחדת מהחושניות שלה, ולא מפחדת להעז או לקחת סיכונים בחיים".
אתה יכול לזהות את ורסאצ'ה ב-30 צעדים. מהראש המדוזה החתימה אל הדפסי הבארוק, דפוסי העבודה היוונית לפרטים מוזהבים, אנחנו יכולים לסמוך על האצבעות של יד אחת את שמות האופנה שנהנים מההכרה הנרחבת שורסאצ'ה עושה, ברחבי העולם. כפי שדבריו שלווג: ' ורסאצ'ה אינה מכינה בגדים אוונגרדיים , אמנותיים או אלגנטיים ללא פגע; זה עושה בגדים לשיחות צילום שטיח אדום בקאן ומסיבות על סיפון מגה יאכטה של איל ראפ במונקו'.
הבגדים של ורסאצ'ה, שתוכננו כדי לגרום לפלאש,תמיד היו בחירה טבעית לסלבריטאים. כשזה מגיע לרגעי השטיח האדום האייקוניים יש כל כך הרבה. לאחרונה, כשג'יי-לו לבשה גרסה מעודכנת של שמלת הדפסת הג'ונגל הירוקה ושלחה את אינסטגרם להילוך גבוה. שמלת סיכת הביטחון שלבשה אליזבת הארלי; קיילי ג'נר וקנדל ג'נר בנשף המט גאלה; ולא לשכוח כשדונטלה הלכה יד ביד לאורך המסלול ואיחדה את דוגמניות העל המקוריות,נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר,סינדי קרופורד, הלנה כריסטנסן וקרלה ברוני, כולן לבושות בשמלות שרשרת זהב של ורסאצ'ה.
ותודולה עצמה? כפי שמתאר i-d.vice.com: "שיער בלונדיני, עקבים גבוהים, מותניים נצנומות, שפתיים מחמיץ פנים, יוקרה, התנוונות, עיצוב, נפלא, מטוסים, מדוזה, לוגואים, זהב, גוף יפה, היפ הופ, סלבריטי, מלונות, כסף, דוגמניות על, משפחה, איטליה, סיגריות, שיזוף, פרמה, מסיבות, זוהר אולטימטיבי, הכל האולטימטיבי, הכל עודף: יותר מדי אף פעם לא מספיק…"
היה היה, דונטלה ורסאצ'ה הייתה הבובה האישית של אחיה המעצב, שערך ניסויים בחיתוך בדים ויצירת בגדים בבית (אמם הייתה תופרת). "היא גרעינית," אמר פעם סנטו ורסאצ'ה על אחותו החתולית. לאחר שעבדה כל כך קרוב עם אחיה, דונטלה הייתה השומרת המושלמת של הלהבה של ורסאצ'ה, ברגע שג'יאני נעלם.
כיום, הקולקציות הן חגיגה של כוח ורסאצ'ה – אבל עם קלות חדשה, אנרגיה ואספקת מותרות ללא מאמץ. עם עין אחת תמיד על התרבות המודרנית ומה שקורה ברחוב, מעילי ג'ינס וז'קטים מעור הופכים ל'בלייזר החדש', יחד אולי עם חצאיות ראפיה – ותמיד, תמיד עקבים גבוהים, בדיוק כמו של דונטלה. (היא טוענת שאין לה זוג דירות, חוץ מזוג נעלי ספורט מוזרות.
אבל מאז 1981, הבית של ורסאצ'ה כבר יצירת ניחוחות, מדי, שיקוף האוספים של בית העיצוב.
בחרנו במקור בורסאצ'ה קריסטל נואר, למשל, מאוסף קריסטל, עבור תיבת דיסקבריהבכורה של חברת הבשמים, שנשלחה ל-5,000 המנויים הראשונים שלנו: דוגמה קלאסית לקטגוריה המזרחית, התמזגות עם תווים מתוקים ופירותיים עם פרחים לבנים אקזוטיים, על בסיס קרמי חם וחושני שכמעט "מחבק" אותך בחיבוקו. ובהתל של ההרכב הנוצץ הזה, אנחנו יכולים גם ליהנות עכשיו ורסאצ'ה קריסטל נואר, קריסטל בהיר ויהלום צהוב.
ורסאצ'ה ארוס הפך לחלק מהיקום המבושם של ורסאצ'ה, ועם בקבוקים מוזהבים מוזהבים ומודעות מושכות עין (ראו מימין)- ההנהון למיתולוגיה היוונית העתיקה – הם ורסאצ'ה מובהקת, כשארוס להבה מצטרפת לארוס המקורי . דילן בלו Pour Homme ו Pour Femme (הבושם האחרון שנוצר על ידי קאליס בקר האגדי) להשליםאת התמונה. לביש כמו זוג מכנסי ג'ינס של ורסאצ'ה, בוודאות – ומסוגנן.
פרפומיסטים רציניים, בינתיים, מחפשים גם את אוסף ג'יאני ורסאצ'ה אטלייה ורסאצ'ה: שישה ניחוחות ללא מגדר, שנוצרו עם אותה תשומת לב לפרטים כמו תפירה לפי מידה. כיום ניתן למצוא רק בחנויות היוקרתיות ביותר כגון הרודס ובוטיקים ורסאצ'ה ברחבי העולם, כל אחד חוגג מרכיב בושם מסוים: וניל, ורד, סנדלווד, תאנה לבנה, סדראט ויסמין. כל מעודן לחלוטין ושמחה לחקור …
כשזה מגיע לבושם? ורסאצ'ה הוא בהחלט התגלמות הזוהר. סקסיות . סגנון. אבל בבקבוק, במקרה הזה…

 

נבחר למקום הראשון בעולם

ורסאצ'ה זכתה בהצטיינות של הבושם היוקרתי מספר 1 בעולם בפרסי בחירת הקוראים של Conde Nast Traveller לשנת 2016. לדברים הכי טובים בחיים שווה לחכות יש רגעים שבהם חייבים להתאפק וליהנות מפירות עמלם. הרגעים הללו חורגים מזמן ומרחב, וניתן ללכוד אותם בביטוי אחד. האוסף "בשם" לוכד את הרגעים הללו. ורסאצ'ה הוא מותג היוקרה האייקוני ביותר בעולם, מאז הקמתה ב-1946, ורסאצ'ה מגלמת את רוח התקופה, רוח של חדשנות וסטייל שלעולם לא יוצאת מהאופנה. תמיד חדש, תמיד קלאסי, ורסאצ'ה הוא מותג היוקרה הקלאסי האולטימטיבי, עם זרם בלתי פוסק של ניחוחות חדשים מהבושם היצירתי של ורסאצ’ה, שבכל שנה מביא לנו את העדכניים והטובים ביותר שלו.

 

בשם ורסאצ'ה- ניחוח של אגדה

ורסאצ'ה הוא אחד ממותגי האופנה והריח המוכרים בעולם, עם היסטוריה שנמשכת עד 1881. הוא נלבש על ידי ידוענים רבים והוכר על ידי התעשייה כחדשן במונחים של עיצוב, מיתוג, שיווק ופרסום. המותג ורסאצ'ה הוא הסמל האולטימטיבי של חופש, חושניות ויוקרה. שנה את הריח שלך בכל זמן ובכל מקום עם ורסאצ'ה או דה טואלט בשביל שמחת החיים, בית ורסאצ'ה של או דה טואלט, בית הבושם של ורסאצ'ה נוצר על ידי ג'יאני ורסאצ'ה, אייקון בינלאומי באמנות ובאופנה כאחד, סמל לסגנון נדיר ולניחוח שאין לטעות בו. בית ורסאצ'ה של או דה טואלט הוא התגלמותו של ניחוח המיועד לגברים שמשדר ביטחון עצמי, משיכה מינית וסטייל.

 

ורסצ'ה לאישה- ניחוח יופי מן העולם האחר

הבושם שהתחיל הכל, ורסאצ'ה הוקמה ב-1978 על ידי דונטלה ורסאצ'ה, והבושם הראשון עם השם יצא ב-1980. תשוקה היא הדלק להצלחה מאז הקמתה ב-1978, ורסאצ'ה מונעת על ידי המהות של עודף ותשוקה בלתי ניתנת להכחשה לחדשנות. מרדף נלהב אחר יוקרה וסטייל, ורסאצ'ה הוא חזון בלתי מתפשר של יופי עם מגע של סכנה שנשאר נאמן לקונספט המקורי של יוצרו. ורסאצ'ה היא סמל לחופש, יצירתיות וסמל איקוני להעצמת נשים. אשת ורסאצ'ה מגלמת יוקרה וסטייל גם על המסלול וגם מחוצה לו. משכלל את אמנות האלגנטיות, הקסם של אשת ורסאצ'ה, Versace הוא מותג בינלאומי המייצג סגנון יוקרתי, ורסאצ'ה היא תווית יוקרה שנמצאת בחזית האופנה כבר עשרות שנים. הבשמים שלהם הם יותר מסתם יפים – הם משקפים את האישיות ואורח החיים של כל אדם. הם מציעים ריחות אקסטרווגנטיים לכל טעם ואירוע, אז בין אם אתם מחפשים משהו יותר עדין או נועז, יש משהו לכולם.

 

סיפור ורסאצ'ה

עם שחרורו של הניחוח הראשון שלהם על ידי המייסד Santo Versace, נולדה המורשת של משפחתו. כיום, המותג הגיע לגבהים חדשים ומתגאה באפיל עולמי עם סל מגוון של ניחוחות, מוכנים ללבישה ואביזרים. ורסאצ'ה נולדה במטרה לייצר בושם יוקרתי ואייקוני. מותג יוצא דופן זה ידוע בעיצובי הניחוח הייחודיים שלו, עם ריחות נועזים וחדשניים להפליא. ורסאצ'ה הוא בית אופנה איטלקי שהוקם על ידי ג'יאני ורסאצ'ה בשנת 1978. המותג ידוע בניחוחותיו, ומייצר ריחות איקוניים כמו Dolce & Gabbana Pour Femme, הגברת הראשונה, ו- Versace Woman. הניחוח הראשון של ורסאצ'ה שוחרר בשנת 1978 עם השם "Versus". מאז הייתה החברה ענקית אופנה ועומדת כיום על 2 מיליארד דולר מכירות ברחבי העולם בשנה. הבושם של ורסאצ'ה נקרא על שמו של מייסד החברה – ג'יאני ורסאצ'ה.

ישנם חמישה סוגים שונים של ניחוחות זמינים לרכישה בשוק שהם:

1) זהב וכסף, 2) זהב שחור עוד, 3) קטורת כסף, 4) אלגום כסף, 5) אמבר כסף.

המותג Versace ידוע בעיצוביו היצירתיים והחדשניים. זו הסיבה מדוע אנשים רבים מחשיבים את שם הבושם שלהם כיצירת אמנות עצמה. השם נקרא על שמו של צייר איטלקי, ג'אני ורסאצ'ה, שיצר פסלים עם פניו עליהם.

 

  • ורסאצ'ה היא קומפוזיציה נצחית של ריחות בלתי צפויים שמעבירה אותך לעולם של פיתוי ומושלם לכל אירוע, מהמשרד ועד סופי שבוע

  • עם סיפור צבעוני וסגנון כובש, ורסאצ'ה נולדה מהגאווה של משפחה איטלקית באופנה ובתרבות התוססת שלה. עם ניחוח בלתי נשכח וסטייל שאין לטעות בו, זוהי הדרך המושלמת לחגוג את עצמך ברעננות הקיץ.

  • ורסאצ'ה הוא ניחוח בהיר, נועז ובטוח שתופס את תמצית הנעורים והאהבה. הניחוח הזה הוא תערובת ייחודית של פרחים ועלים ירוקים, היוצרים זר פרחוני משכר המושלם לכל אירוע. נסה את הניחוח הזה היום

  • הבושם של ורסאצ'ה, הידוע בריחו הייחודי והחושפני, הוא פריט חובה לכל אישה.

  • יוקרתי ואי אפשר לעמוד בפניו.

  • ניחוח יפה וייחודי עם סיפור לספר.

  • אייקוני באמת, חוגג את היופי שבנשיות.

  • תרגישי בטוחה ביפייפות שלך ותהיי גאה בלהיות אישה.

  • ניחוח שראוי לו.

  • קומפוזיציה ייחודית של תווים, עם ריכוז גבוה של התווים העליונים האניגמטיים וליבה של יופי חושני ונשי.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x