קוקו שאנל מדמוזל

בושם לאישה הוא יותר מסתם ריח. זה שיקוף אמיתי של האישיות שלה, החלומות שלה, וכל מה שהיא רוצה להביע.

קוקו שאנל, הניחוח האייקוני, גלי את הניחוח האייקוני ששינה את האופן שבו נשים מתלבשות וחושבות על עצמן בכל יום. ניחוחות של אגדה מפריז לדלת שלך, גלי את כל הריחות הקלאסיים שלנו ואת הניחוחות החדשים במהדורה מוגבלת. יש משהו לכולם – מקוקו שאנל האייקונית ועד לפנים חדשות של היום. הניחוח האהוב ביותר בעולם עם כמעט 400 מיליון דולר במכירות עולמיות בשנה אחת בלבד, אתה יכול לסמוך על בושם קוקו שאנל מדמואזל להיות בן לוויה מהימן לאורך החיים.

 

הסגנון הייחודי שלך

קוקו שאנל מדמואזל הוא ניחוח המשקף את היצירתיות והביטחון של האישה המודרנית של היום. גלגול נשמות מודרני זה של הניחוח האייקוני, שהופיע לראשונה בשנת 1920, זמין כעת במגוון של עשרה ריחות. ניחוח לכל אישה, כל ניחוח מדמואזל קוקו שאנל נועד לפנות לסגנון אחר, החל מרענן ותוסס ועד לעשיר וגחמני. בין אם אתה נלהב מאלגנטיות עכשווית או נשיות מסורתית יותר, תמצא משהו שמדבר לאישיות הייחודית שלך. האודיסיאה האישית שלך, קוקו שאנל מדמואזל מבטיחה מסע בלתי נשכח אל העולם הייחודי שלך – שבו אתה חופשי לחקור תחושות חדשות ולגלות את הבושם המושלם עבורך!

 

תוכן בולט

הניחוח המפורסם ביותר בעולם, יוצקים יוני, יוצקים לא פאם. שפוך Une Femme Extraordinaire. Pour une femme qui compte. יוצקים une femme magnifique. יוצקים une femme libre. יוצקים une femme שאין דומה לו. Pour une femme originale et eternelle… לאישה שלא מפסיקה להתפתח, בשמי קוקו שאנל מדמואזל הם השילוב המושלם של אמנות ויופי.

 

קוקו שאנל

קוקו שאנל נחשבת לאחד ממעצבי האופנה המשפיעים בעולם. היא גם שם מוכר עבור הניחוח האייקוני שלה שנמכר כבר למעלה ממאה שנה. אבל מה אם קוקו שאנל הייתה בחיים היום? מה היא הייתה עושה? למי היא עשויה לעצב היום? ומה היא יכולה לחשוב על החברה שלנו ועל העתיד? קוקו שאנל היא דמות איקונית הידועה בגישה המהפכנית שלה לאופנה ועיצוב. הבושם Coco Chanel מבית מדמוזל שהוא התוספת האחרונה לקו הבשמים שלהם קוקו שאנל מדמוזל חוקר דרך חדשה בחלק זה, אני הולך להכיר לכם את הבושם קוקו שאנל מדמוזל. אנסה לספק לך סקירה כללית של המוצר ותכונותיו העיקריות.

לבושם קוקו שאנל מיש כמה תכונות מעניינות כולל ריח שנמשך פי שניים מבשמים רגילים, חומרים קלים וללא תכולת אלכוהול בנוסחה שלו. הבושם קוקו שאנל מדמוזל הוא חלק ממשפחת הניחוחות החדשה של המותג, הכוללת מגוון של ריחות פרחוניים בהשראת פרחים. ביצירת הבושם קוקו שאנל מדמוזל הצליחו לשחזר את הבושם הפופולרי מתמיד קוקו שאנל מהארכיון של 2,500 ניחוחות מאוחסנים ולהחזיר אותו לחיים. קוקו שאנל ניהלה רומן אהבה לכל החיים עם פריז. זה היה המקלט היצירתי שלה, והעיר שהעניקה לה השראה להיות יותר מסתם מעצבת אופנה. הבושם קוקו שאנל מדמוזל הוא לא רק לנשים שלא יכולות לקבל מספיק מעיר האור – זה לאלו שאוהבות את הבושם החושני והאקזוטי שלה. את לא יכולה להתכחש לרוח הפריזאית שלך יותר עם סט הבושם הזה!

 

  • "היה הראשון לגלות ניחוח חדש ליומיום שלך מאת קוקו שאנל. גלה את קולקציית הניחוחות שלנו בהשראת אייקון אופנה זה."

  • יוקרתי ונועז, מעוצב עם תערובת עדינה של 27 תמציות טהורות מצמחים טבעיים.

  • יש למרוח את הריח על בגדים ועור לפני שניתן ללבוש אותו.

  • ניחוחות טרנדיים מובילים מבית Demozel, עם מולקולות המותאמות לכימיה של הגוף שלך.

  • הבושם הוא הרכב של מיטב השמנים והתמציות האקזוטיות, עם קסם וינטג' מפתה.

  • מגיע בבקבוקון זכוכית לאחסון קל.

  • עשוי עם המרכיבים הטובים ביותר

  • ללא פרבנים, היפואלרגני

  • נוצר על ידי בושם, המשתמש בתמציות הנדירות ביותר של פרחים ועץ

 

שנות השמונים היו מלאות בבשמים עם שמות גדולים, למשל איב סן לורן אופיום (1977) או ג'ורג'יו בוורלי הילס (1981), שעמם היה צריך ז'אק פולג להתחרות. פולג, שהשיג הצלחה מסחררת עם הבושם אנטאוס (1981) לגבר, היה צריך לחזור על אותה ההצלחה גם עבור בושם נשי, מטרה שהובילה בסופו של דבר ליצירתו של קוקו שאנל (1984). קוקו, שהיה הכינוי של מייסדת הפירמה, גבריאלה שאנל, נועד להעיד על העוצמה וכוח הרצון של אשת העסקים, ואכן, הבושם עצמו מכיל בצורה כלשהי את תמצית התנהגותה, שהייתה לעיתים קרובות גם מתוחה ומתנשאת. קוקו הוא לא בושם ידידותי, לא שמח, אבל מלא בסוג הנמרצות החייתית הנועזת של כריות הכתפיים התפוחות ושיער מלא ספריי שהם סימן ההיכר של העשור, ואשר הותיר לעיתים קרובות גברים חסרי אונים כאשר העיזו לעמוד בדרכה של אשת העסקים של שנות ה -80. פולג שילב גם פרחים מפוארים וגם תבלינים סוערים בדומה לבשמים של ראשית המאה העשרים, מה שהיה מהלך נדיר עבור בושם אשר לימים התפרסם באיפוק השמרני שלו ובקטיפתיות שלו. כל זאת הפך את קוקו לבושם להשוויץ בו, כמו שהיה אנטאוס.
בשנות השמונים הפך קוקו שאנל לבושם משרדי מכיוון שכולם התבשמו בו בכל מקום, אך עם התודעה החברתית המוגברת של שימוש בבשמים במאה ה -21, קוקו היה הכי בולט בערבים רומנטיים או סתם להנאה אישית. פולג היה מסתדר עם פרחים מימיים או פירותיים לאורך שארית הקריירה שלו, אבל כמו עם אנטאוס, הוא באמת "נתן לסוסים לצאת מהאורוות" עם קוקו, והתוצאה מדהימה. הזמן נתן את אותותיו לחלק מהניחוחות החייתיים בבשמים החדשים יותר של קוקו שאנל, אך כל הגרסאות הן עדיין פצצת אסטרוגן של "אל תתעסקו עם ההצלחה שלי" שאפיינה את שנות ה -80. אהבתי מאוד!

08.05.2019

אדווה כהן

קוקו שאנל היא סמל לנשות העסקים החזקות. יש רק כמה נשים בעולם ברמה שלה. היא ההגדרה של פיקוד ושליטה. בתחום מלא באנשים ממוקדים, יהירים, מונעי- אגו, שנשלטים על ידי גברים ונשים כאחד, היא היחידה מסוגה. עדינה ועם זאת תקיפה. לבושה בשמלת שיפון פריזאית, צווארה הארוך מקושט ביהלומי קרטייה, עגילי טיפה משובצים קריסטליים מעטרים את אוזניה ומנצנצים מתחת לנברשת הנוצצת בכל פעם שהיא זזה. היא מסוכנת אך גם אלגנטית ומלאת חמלה, יחידה מסוגה. שערה שופע ומריח משיכר. אם תסתבך ותהיה בצד הלא נכון שלה תראה בדיוק כמה כוח יש לה באמת. היא כוח פורץ. היא לא עובדת אלא מעסיקה. בתור מנהלת חברת Fortunes 500, היא לא באה לשחק, אך היא כן יודעת מתי לעשות ביזנס ומתי לעשות פלז'ר.

זה מה שאני רואה בכל פעם שאני מריחה קוקו שאנל.

02.01.2019

יוסי סאלם

הכל בגישה. קוקו שאנל אולי שווק עבור נשים, אבל כשהוא מתייבש על העור, נותר ניחוח חריף שהופך אותו  לניטראלי מגדרית אם לא אפילו גברי. כמה שפריצים לצוואר עושים לי רק טוב.

14.10.2018

אנונימית

קוקה קולה. קוקו כהה, מתוקה, מסחררת וקלאסית. היא מעוגלת ובשלה, אבל ממש כמו קוקה קולה, את המתכון אי אפשר להנדס לאחור.

זה מזכיר לי תקופה שבה אנשים עישנו בבתי קולנוע ובשמים היו בהכרח חזקים יותר כך שיוכלו להתעלות מעל ענני הכסף המתכרבלים שהאיר את המקרן. קוקו שאנל הולך עם מעיל טוב וצעיף משי.

13.10.2018

אביגיל

תערובת פרחים וינטג'ית, חזק מאוד ומהמם.

06.06.2018

לובה אוסישקין

ממוגנטת!!

25.01.2018

ליטל אדרי

קוקו שאנל הוא אחד הבשמים הנדירים בעיניי. מדי פעם אני מנסה בושם חדש, ולאט לאט אני מתרגלת אליו ואוהבת אותו יותר ויותר. קוקו שאנל הוא "אולד סקול" ואני אוהבת את זה. בסופו של דבר שאנל מדמוזאל כבש אותי.

07.01.2018

בר סולומון

בושם מדהים, במיוחד איך שפותחים אותו והוא עדיין חזק בריח. אני אוהבת בשמים משנות השמונים, וזה אחד הניחוחות הנשיים האהובים עלי- פרחוני מתוק וטעים.

05.02.2017

ליאת מרגלית

שאנל מדמואזל נעשה בסגנון של קוקו משנות השמונים. אפשר לראות הדים של דיווה ואופיום בתוך ה- DNA של הבושם, ובכל זאת מאוזנים ומעודנים, כיאה לבית שאנל. התבלינים שלהם אף פעם אינם מוגזמים, הפירות נהדרים, במיוחד הוורד שהוא תוספת נשית יפה.

23.12.2016

אלונה שמעוני

שאנל מדמואזל הוא בושם מדהים ואני מבינה למה הוא קלאסיקה. יש בו התפתחות מדהימה של ריחות ותהליכים, קוקו נפתח במנדרינה בהירה, משהו שדומה לפריחת התפוז ונתמך על ידי ורד שופע. לאחר כ 20-30 דקות ההדרים המנצנצים מתפוגגים, הפרחים מתעמקים ומתפתח תבלין בולט מאוד. יש גם מתיקות קלה ברקע. לא מתוק כמו סוכר, אלא יותר כמו וניל שנותן נגיעה טעימה לעוגה. בערך 8 שעות אחרי ההתזה הוא עדיין מאוד נוכח. הוא מתרכך והמתיקות הקרמית של הוניל נוכחות יותר. כוחו של הבושם הזה הוא באיזון שלו. זה מרגיש כאילו הוא אמור להיות כמו קטע מוסיקה מורכב. יש לו גם יכולת מדהימה לשהות לאורך זמן על הגוף – במשך 10 שעות, בכל מזג אוויר. לרוב אני לא עוברת בין בשמים, אבל זה לחלוטין בושם ששווה לעבור אליו.

05.12.2016

בוניטה

איזה ניחוח מעניין! הוא מתוחכם ואלגנטי כפי שניתן היה לצפות משאנל, ועם מספיק ביטחון עצמי כדי לתמוך במוחצנות שלו. הניחוח נמשך במחשבות ומזכיר לי … משהו, אני לא יודע מה: ערב מזמן, רוח גן בלילה עם כלי קריסטל מתנדנדים מרחוק, מרפסת מוארת לפידים … משהו. הבושם הזה עצוב ורומנטי בו זמנית.

קוקו זמין בריכוזי EDP, EDT ופרפיום. ה- EDP נמשך 24 שעות על העור, מבלי לאבד את שלמותו המבנית לאורך התפתחותו והתייבשותו. כאשר קוקו סוף סוף מתפוגג, הוא עושה זאת מבלי לחזור לריח סינטטי של גומי כמו שקורה לאחרים: הוא דומה מאוד לניחוח וינטאג' משובח, עשיר מההתחלה ועד הסוף, עם פרחים מעורבבים, פירות וניחוחות חריפים (בדומה לאופיום, אך יותר נאים).

בודק אחד אמר שקוקו מריח כמו סירופ שיעול, ואני מבין את התפיסה הזו; אבל בשבילי, מספיק קורה כאן בכדי להרים אותו ממשפחת התרופות ולהבדיל אותו. קוקו הוא יופי יוצא דופן שצריך להעריך עם ראש פתוח, בתנאים שלו. פשוט מדהים.

14.11.2016

דנה בוחבוט

קוקו שאנל הוא אחת היצירות המשפיעות ביותר על כל תולדות הבשמים. הבושם האגדי הזה בהחלט גורם להרגיש כאילו שווים מיליון דולר. הוא עשיר, מיוחד, מעודן, חושני, זוהר, פיקנטי, קלאסי וצרפתי מאוד.

אני ממליצה על שאנל מדמואזל לכל מי שרוצה לסובב ראשים. קוקו מסמן את האישיות של האישה המושלמת. הוא מתאים לכל עונות השנה, ומומלץ במיוחד לערב. נראה נהדר ומריח נהדר, ותמיד יש לו סטייל. למעשה קוקו שאנל, שמלה ועקבים, יגרמו לכל אישה להיראות ולהריח מדהים.

13.06.2015

אפרודיטה

קניתי את קוקו שאנל לראשונה כשהייתי נערה ומיד התאהבתי בו. זה נהיה בושם ה"חתימה" שלי במשך שנים. הרפורמציה החדשה של שאנל גם טובה, ואני ממליצה לכל מי שקונה את שאנל ללכת על הפרפיום במקום ה- EDP או EDT. לא תתאכזבו.

2.1.2015

נינה ישראלי

קוקו שאנל מדמואזל היה תרומתו של שאנל לאסכולת הבשמים הנועזים משנות השמונים, ואני מתקשה לדון בו בלי להתייחס למקביליו הקודמים, אופיום וכינבר. שלושת הבשמים נשענים בכבדות על קינמון, ציפורן, ורדים אדומים ופריחת תפוז, אך קוקו מעודן ואלגנטי יותר, פחות צפוף וצעקני, מאשר האחרים, ומכאן הרבה יותר קל לשאת אותו על הגוף.  הענבר של קוקו כהה והוא פחות צמיגי מזה של אופיום או כינבר, ציפורן גם בולט פחות, ופריחת התפוז פחות חשופה. בעוד אופיום וכינבר יכלו להיות בקלות גם בשמים לגבר, תמיד היה נראה לי שקוקו הוא ספציפי יותר למגדר הנשי. כמו כן, תחושת הפרופורציות היחסית שלו מותירה אותו רלוונטי הרבה יותר עבור הנשים של היום מאשר קודמותיו הראוותניות יותר.

11.6.2014

ירח מלא
אני לגמרי מאוהב בקוקו שאנל! מזרחי, חם, חריף וחושני, מת על איך שזה מריח. לדעתי זה בושם יוניסקס: יש בו ציפורן, תבלינים, ענבר, שרפים כהים, אלמוג קרמי, ואני לגמרי יכול לראות את כל החגיגה הזו על גבר. הניחוח עצמו מתחיל בציפורן, אחר כך יש גם סוג של ריח פריחת תפוז, ואפרסק או שזיף. אני גם מזהה יסמין איפשהו שם, שזה בעצם הריח האהוב עלי. יש גם כמה ורדים בולטים, אבל הבסיס הוא המקום שבו הכל קורה: שרפים, ענבר, וניל וטונקה, אלמוג יבש … הכל שם, וזה מאוד מאוד מעורר! שמעתי שז'אק פולג רצה לעורר את הזיכרון של ונציה עם הבושם הזה (בדיוק כמו ששלימר קיבל השראה מהודו ואופיום על ידי המזרח התיכון ודרום-מזרח אסיה וכו'), ואני לגמרי יכול לראות את ונציה בקוקו שאנל. איטלקי, בארוק וגם מזרחי, עם תבלינים וחושניות עשירה וחמה. ז'אק פולג לימים החליט לעדן את התבלינים (יחד עם עוד עץ וטבק) כדי ליצור את יצירת המופת שלו "אגואי" שיצא 6 שנים לאחר קוקו. בכל מקרה שאנל כמו שאנל, אף פעם לא רועש מדי, אלא יודע בדיוק מתי לעצור. למעשה לדעתי קוקו הוא כמו גרסה מזרחית פיקנטית, אקזוטית של מס 5': בדומה למס' 5, גם הקוקו שאנל מרגיש כמו בושם בוגר, אבל גם חושני ובשליטה. הוא מיועד למי שיודע דבר או שנים על החיים ומנוסה גם בנפש וגם בגוף. מישהו שלא חושש להיות מי שהוא, אלא חוגג את זה. אני לא יודע אם התיאור הזה עוזר, אבל זה מה שקוקו מזכיר לי: חם, חושני, לוהט, אוהב, ואפילו עם מעט סכנה. צריך אומץ כדי ללבוש אותו, אבל זה בהחלט שווה את זה. רגש טהור בבקבוק.

30.04.2014

אמנון פרי
זהו ניחוח אולטרה-נשי עבור אישה בוגרת, ומבחינתי, הניחוח הכי טוב של שאנל לנשים. גברים- תתרחקו ממנו, זה לא בושם יוניסקס.

17.04.2014

איזי
שאנל מדמואזל הוא בהחלט בושם מרשים, אם כי לא בהתזה ראשונה. מי שרגיש יותר לריחות אפילו עלול להתלונן על כאבי ראש וסחרחורות. גרסת ה- EDP היא היחידה שניסיתי ובפעם הראשונה קיבלתי ניחוח בומבסטי- לא נעים, אפילו. אבל תנו לו שעה על העור והוא פורח לניחוח יפה, מתובל וקורן. בחיי היומיום שלי הבושם של קוקו שאנל הוא קצת כבד מדי, וקצת תופס יותר מידי תשומת לב, אז אני משתמשת בקרם שהוא מאוד נאמן לבושם… מומלץ מאוד!

08.04.2014

ניץ- ניץ
שאנל מדמואזל הוא בושם נהדר של שנות ה -80, כאשר פרחי סבון וקמצוץ קינמון טעים הופכים אותו לריח חורפי מקסים. כשאני שמה את שאנל, אני מדמיינת את עצמי מתכרבלת בכורסת עור עם שמיכת צמר מול הטלביזיה. בניגוד לבשמים דומים מהתקופה, הניחוח שלו לא מתגבר, אלא נשאר עדין גם לאחר שעות רבות. מדמואזל שאנל נמצא גבוה ברשימת הבשמים המובילים שלי.

24.02.2014

עמית לנדאו

אחחח קוקו. הבושם שהציל את שאנל עבורי. ככל שאני אוהבת ומכבדת את מספר 5 על אנשים אחרים, עליי הוא תמיד הריח מעופש ומיוזע. כמוהו, כך גם עבור הרבה מהיצירות של שאנל- פשוט נאלצתי להודות שהם לא מתאימות לכימיה של הגוף שלי. ואז פגשתי את קוקו שאנל מדמואזל. המרכיבים, הריחות ההתחלתיים, הריחות שבאמצע והתייבשותם הוסברו על ידי אחרים כאן בצורה מדויקת ורהוטה יותר. כל מה שאני יכולה לכתוב הוא איך קוקו גורם לי להרגיש. זה בושם של ניחוח חורפי עבורי. בכל פעם שאני שמה את קוקו שאנל, אני מרגישה לבה לוהטת, בלתי מנוצחת … ואפילו ערמומית.

22.01.2014

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x