קוקו שאנל, מחיר

קוקו שאנל, פרייס

ריח בהשראת יוקרה, ריח אחד של הניחוח הבלעדי של קוק שאנל יעביר אותך לתקופה שבה הוד והזוהר שלטו בעולם. מחיר, איכות ויוקרה, אי אפשר לשים מחיר על מותג הבישום היוקרתי בעולם. קוקו שאנל מדמואזל היא מותרות במחיר סביר לכל אישה. קוקו שאנל, בית האופנה הצרפתי ומעצבת הניחוחות האגדית, הוא ניחוח ייחודי המהווה ביטוי מושלם של האישה המודרנית. בושם מדמואזל קוקו שאנל מגלם את המהות של האישה שהיא מודרנית וסקסית ועצמאית. ניחוח רענן זה כולל תערובת של הדרים, רוזמרין, קינמון, מושק ואיריס. התווים העליונים הארומטיים שלו מלווה בלב חושני של יסמין ואלגום שמשאיר אותך תחושת ביטחון ועוצמה.

 

חבקי את הנשיות שלך

גלי את הניחוח הקסום של קוקו שאנל עם האלגנטיות המאופקת שלו המגלמת פיתוי תוך שמירה על נאמנה לעצמי הנשי שלך.

 

המדריך הראשון לנשים

המדריך המקיף שלנו לניחוחות המפורסמים והפופולריים בעולם הוא הראשון מסוגו – מקור מידע מלא לנשים שרוצות לדעת הכל על הבשמים האהובים עליהן! המשאב האולטימטיבי לאוהבי הבשמים, אנו מציעים לך את כל המידע שאתה צריך כדי לקבל הבנה מעמיקה של בושם: ביקורות מומחים המפרקות מהדורות חדשות וקלאסיקות, וחושפות את החוזקות והחולשות שלהן; חדשות עדכניות על הטרנדים החדשים ביותר; תובנות לגבי תצוגות אופנה או אירועים מסחריים; ועוד הרבה. Coco Chanel Mademoiselle הוא ניחוח שאינו מיועד רק לנשים, אלא גם לנשים עצמאיות ורוצות לחגוג את החופש שלהן. קוקו שאנל, פרייס, נוצר בשנת 1889 על ידי קוקו שאנל, בית הבושם של האגדה. פרק חדש של בושם שאנל עומד להתחיל. זהו רגע חדש עבור לובשי הריח הזה לחוות את הניחוח המושלם שלהם. ניחוחות ייחודיים, הסגנון הייחודי והמיוחד של הבית עבר בדורות, כאשר כל ניחוח מספר סיפור. העיצובים פשוטים אך נועזים ומעודנים מאי פעם – לוקחים רמז מהעבר ועד לטרנדים של היום.

 

קוקו מדמואזל- המחיר

ניחוח מעולה, הרכב של פירות הדר טריים ותווים מזרחיים מרגיעים. זהו הבושם המושלם לנשים שרוצות שיבחינו בהן בגלל הנשיות שלהן. המחיר מושלם, בושם קוקו שאנל מדמואזל הוא קלאסיקה נצחית שלעולם לא יוצאת מהאופנה. זה נשי, פרחוני וחושני עם רמז של מושק מתוק ונקי שמשאיר אותך להרגיש בדיוק כמו מלכת האופנה עצמה. בושם מדמואזל קוקו שאנל הוא הריח המושלם לכל אירוע קוקו שאנל הייתה האישה הראשונה שיצרה בושם והפכה לאחת ממעצבות האופנה הידועות בכל הזמנים. הבושם הוא ייחודי בכך שהוא לא רק גורם לגוף שלך להריח מדהים, אלא שהוא גם משנה את מצב הרוח שלך ויכול לתת לך דחיפה לביטחון עצמי או לגרום לך להרגיש מפתה. כמה עולה ניחוח קוקו שאנל? הבושם החדש הזה מבית שאנל הוא יופי איקוני עם תג מחיר שיגרום לכל אישה להרגיש כמו מלכה! הניחוח הייחודי הוא תערובת עוצמתית של מנדרינה, ורד ויסמין שקוף.

 

דברת  
שאנל מדמואזל: כמו מס' 5, אבל טוב יותר ומורכב יותר. אני מתה על הבושם הזה, ובזה הכל מסתכם.
אחד הבשמים "האמיתיים" הראשונים שהרחתי אי פעם היה שאנל מס' 5; הוא היה נחמד, אבל אחרי כל ההייפ הראשוני, הייתי קצת מאוכזבת. אהבתי יותר את הבושם אובססיה שהיה חדש יותר (אז). כשפגשתי את קוקו לראשונה בשנת 1994, הרגשתי ששאנל סוף סוף "תפס" אותי. כמו הרבה אחרים, אני מזהה קרבה למס' 5. יחד עם זאת, יש לקוקו תחושה עמוקה יותר, וההתייבשות היא שמיימית. עבור מעטים, ההתייבשות הופכת לחדה מעט, אך זה עניין של כימיה של הגוף ולא תקלה ביצור של קוקו. למרות שהוא נוצר בשנות השמונים, הוא עדיין קלאסיקה מתמשכת. הוא מתאים לכל עונה, אך במיוחד משתלב טוב במזג אוויר קר ובערבים. הוא לא רשמי מדי, אבל מתאים לאירועים רשמיים. תצטרכו להחליט לבד אם אתם אוהבים את שאנל במזג אוויר חם. אני אוהבת אותו בכל עונה, אבל יש כאלו שחושבים שהוא חזק מדי לקיץ. יתרונות: קל לאהוב אותו. וגם המחיר לא יקר עבור קלאסיקה במעמדו. חסרונות: לא תמיד משתלב טוב עם הכימיה של הגוף.
28.08.2020

רולטה רוסית
בושם מדהים.
זהו הניחוח האהוב עליי של שאנל, ואני לא יכולה שלא לחייך בכל פעם שאני מסירה את המכסה של הבקבוק. הפתיחה היא תערובת טעימה של ענבר, אפרסק, ורדים ושאר פרחים. על העור שלי, הריח משתפר עם התייבשות … הופך להיות 'אכיל' יותר וחם ככל שעובר הזמן, אולי בגלל הטונקה. וזה נמשך! אם אני מתיזה על עצמי מוקדם בערב, הריח עדיין שם על העור שלי בבוקר. מומלץ מאוד, וגם במחיר סביר!
25.06.2020

ליאן ברש
אני מעדיפה את גירסאת ה- EDT, שהיא קלילה יותר מה- EDP (ואני דווקא אוהבת בשמים חזקים). בסך הכל, יש לקוקו אלגנטיות של שאנל והוא מורכב ונשי מאוד. יצירת מופת.
05.05.2020

מיסטר בי
אני לא בדיוק אדם עשיר, ואין לי את הכסף לשלם בכל פעם על הבושם או ה- EDP של קוקו, אז אני נותן ביקורת על הבקבוק הקטן שלי של ה- EDT שניתן לקנות במחיר סביר. אני מכיר את קוקו מס' 5, ועוד כמה שאנלים גבריים, ומה שאני צריך לזכור בכל פעם שאני נותן ביקורת על הבשמים האלו הוא שהם מופשטים: אין להם התחלה אמצע ובסיס סופי שקל לזהות. הרושם הכללי שהשאיר שאנל קלאסי כמו קוקו הוא של חום, עומק, רכות ואיכות. ה- EDT אינו יוצא מן הכלל, אם כי הוא "רזה" בהרבה ממקביליו. קוקו שאנל מתהדר במנות ענקיות של מימוזה ופירות הדר מתוקים. הניחוח מתעורר באובך מתוק ופירותי, מתקדם במהירות למערך של פרחים אבקניים ובסופו של דבר דועך לערפל הסוכרים שממנו הגיע. קוקו בהחלט מכוון לנשיות, אך כיום המחסומים המגדריים הללו הם נחלת העבר. הוא מתוק, מעט אבקתי ומאוד פרחוני, וגם ה- EDT במחיר הצנוע יותר, הופך את קוקו לאלטרנטיבה מקסימה לאוריינטליות הגבריות האכזריות הקיימות כיום.
06.01.2020
שמרית מצדה
ניחוח מאוד מושך לאישה, יש לו נוכחות קלה של קקאו וניל שאני אוהבת ואני מקבלת עליו מחמאות בכל מקום שאליו אני הולכת. זו השקעה שבהחלט שווה את המחיר!
16.12.2019

מוזלי
התחלתי את מסע הבשמים שלי לפני שנתיים, הוצאתי הרבה מאוד כסף על מאות סוגים, והיה לי נחמד לחקור, ללמוד ולגלות ריחות חדשים. בסופו של כל התהליך ממש הופתעתי לגלות שקוקו הפך להיות הבושם החביב עלי! בעיניי זה הריח הכי יפה, מדהים ונפלא בעולם כולו, תמיד ולעולמים, והמחיר שלו הוא כסף קטן בשביל אושר גדול.
28.10.2019

לילי מונסקו
בושם מקסים. וינטג'י כזה (לא ישן מדי – שנות ה 90 אולי?) את גירסאת ה- EDP עדיף להתיז קרוב לגוף. אני מזהה בו עלי אדמה מיובשים שהם מעט אבקתיים וממוסכים על ידי וניל / טונקה בסיסית. צריך לאהוב מאוד ורדים כדי להשתמש בשאנל מדמוזאל על בסיס קבוע, ועם זאת, זה עדיין בושם נהדר וכיפי לאירועים מיוחדים.
11.06.2019

סתיו קקון
ניסיתי את שאנל מדמואזל כשהוא יצא לראשונה, אהבתי אותו ובמשך שנים לא השתמשתי בשום דבר אחר, למרות המחיר.
לקח לי זמן לקבל את ההודעה שאין חוק נגד ריבוי בשמים (מונוגמיה היא כזה בזבוז זמן כשיש כל כך הרבה ניחוחות מדהימים בחוץ ) אבל תמיד יהיה לי בקבוק של קוקו לחזור אליו.
26.02.2019

ורד גלילי
בשנות העשרים שלי חייתי בניו יורק ונאבקתי כדי לגמור את החודש. הייתי הולכת לקנות בייגלה שעלה פרוטות, לא נסעתי בתחבורה ציבורית אלא הלכתי ברגל, ובאופן כללי חסכתי שקל לשקל (או יותר נכון דולר לדולר). באחד החגים הייתי כל כך עייפה ולחוצה שנשברתי. אמי ואחותי הפתיעו אותי וטסו לבקר, הזמינו אותי למסעדה וקנו לי בקבוק של קוקו שאנל במחיר שאז היה נראה לי הזוי. הריח הזה הביא איתו רגע של נחת שאפשר לי להרגיש שאולי אני אצליח לנצח. מאז, בכל פעם שאני מרגישה ממוצעת או שאני מפקפקת ביכולת שלי, אני זוכר את הזמן ההוא ואת ריח העידוד של קוקו. זה גם הבושם שאני אוהבת לתת במתנה כשאני מרגיש שאני רוצה לפנק מישהו, במיוחד כשהיום אני יכולה להרשות לעצמי את המחיר.
16.11.2018

ליאת הר גיל
שמתי את קרם הגוף של שאנל מדמואזל (זה שמגיע בקופסאת הזכוכית עם הבורג בשחור וזהב) בפעם הראשונה לאחר שקראתי עליו באיזה שבועון בשנת 1984, כשהוא "נולד". זה היה ניחוח החתימה שלי, ומאז ועד היום – אני שמה רק את קרם הגוף הזה. היו אינספור אנשים ששאלו אותי במה אני משתמשת וכמה מחברות הילדות שלי ניסו אותו- כולל אחותי, אבל מעניין שלא כולם יכולים לשים אותו, כי יש גם עניין של כימיה אישית של הגוף. למעשה, אף אחת מחברותיי לא יכולה להתיז או למרוח את הריח הזה על הגוף שלהן, אפילו לא אחותי שדווקא אוהבת את הריח הזה עליי. אין כמו קוקו – אני ממש אוהבת אותו – אני מרגישה שהוא נוצר בדיוק בשבילי.
15.10.2018

אלין זודובסקי
לאחר שנוצרו מס' 5 המצליח להפליא ו- Bois des Iles הנהדר, השאיר ארנסט ביו נעליים גדולות- בגודל של ביגפוט. הרבה זמן הנעליים האלה היו פשוט ענקיות מכדי שאיש יוכל לנעול אותן. אנרי רוברט עשה ניסיון ראוי להערכה עם מס' 19 אבל אני מאמינה שז'אק פולג הוא זה שסוף סוף עמד במבחן, כאשר בשנת 1984 הוא ברא את יצירת המופת שלו, COCO. אל תנסו לזהות את כל המרכיבים שיש בבושם הזה כי החיים קצרים מידי והדוגמיות באות במחיר יקר מידי. פשוט תהנו מהיופי המפואר שלו והתענגו על התחכום והקסמים הנשיים של קלאסיקה אמיתית של שאנל.
*** ביקורת זו היא עבור EDP ***
14.10.2018

אלרועי
זה הבושם של אמא שלי. בדרך כלל אני לא אוהב בשמים על נשים (בלי להעליב), אך עם זאת אני נהנה מהריח של קוקו שאנל. הוא חזק, והתזה אחת או שתיים ממש מספיקות. אמא שלי כמעט ולא משתמשת בניחוח, ולכן מדי פעם אם מתחשק לי לעשות רושם, אני שם אותו. יש שם וייב נשי כזה אבל עדיין, הוא מרגיש עלי גברי ואני אוהב את זה!!! הרחתי את הבושם הזה גם על כמה נשים, ומה אומר לכן בנות? זה בושם מדהים לבחורה 😊 (חוץ מעל אמא שלי, שזה קריפי חחח)
26.09.2018

יהלומה נצח
קוקו הזו יודעת מה היא עושה! היא פיקנטית אך לא חמה מדי; היא בהירה אך לא יהירה מדי. היא הולכת לכל מקום בקלות ובחן. למרות שהיא קשורה למס' 5, יש לה ברק משלה. אני יכול לזהות קצת פרי, קצת ציפורן, קצת פרחים אבל אף אחד מהניחוחות האלו לא לוקח את מרכז הבמה. יש גם אלמוג איכותי שפספסתי במשך עשרות שנים. מעולם לא ניסיתי את קוקו כי פחדתי שזה יגרום לי להריח כמו ילדה רועשת משנות ה- 80. זה לא.
נ.ב. הפרפיום הטהור (שהוא פירותי מדי בשבילי) אינו דומה כלל ל- EDP.
10.09.2018

אנונימי
אני חושב שקוקו היא גם נקבה וגם זכר. באופן כללי, אם תסתכלו על כל הבשמים שיש לי תראו אין ממש אבחנה של זכר או נקבה, אלא אני פשוט שם מה שאני אוהב. כשאני רואה תמונות של קוקו שאנל אני רואה אישה מאוד מרשימה שהיא יותר נאה מאשר ממש יפה, וגם לא נראה לי שהיא הייתה נעלבת ממה שאני רושם, אבל זו רק דעתי. באשר לבושם, יש לו ניחוח טוב שאני אוהב וששווה את המחיר שלו.
28.08.2018

סתוית
אני משתמשת בקוקו מאז שאני בת 20 (זמן קצר אחרי שהבושם יצא). יש בו משהו חם, עשיר ומתובל, כך שאני הכי נהנית ממנו בחורף, אבל הוא לא כבד מידי ואני גם משתמשת בו לאורך כל השנה. זה הבושם היחיד שגרם לגברים ממש לעצור אותי ברחוב ולשאול אותי באיזה בושם אני משתמשת, וזה מבחינתי אומר שהוא שווה לחלוטין את המחיר שלו. קוקו, לעולם לא אמאס בך.
27.07.2018

הגר ארזי
קוקו זה הניחוח שאני תמיד חוזרת אליו. הוא באמת קלאסיקה. הוא נשאר על הגוף כל היום ומתייבש למעין ניחוח וניל אבקתי עם דבש. אי אפשר לטעות איתו אף פעם.
02.07.2018

אורית קמחי
אני מאוד אוהבת את קוקו.
ניסיתי אותו לראשונה לפני שנים, והיו לי יחסי אהבה- שנאה איתו. היום גם אני התבגרתי ואולי גם גברת קוקו הנכבדת זכתה לאילוף קל בגלל תשומת הלב של הדור החדש.
יש לקוקו ניחוח שמתגלה לאט, מתמשך, חם, בהיר ומתובל.
ותודה לאל שקוקו שאנל הבושם לא מריח כמו הסיגריות שגברת שאנל תמיד הצטלמה איתן!
01.04.2018

נופר פיטוסי
אחד הבשמים האהובים עלי בכל הזמנים. חם, קרמי ורך, פשוט קלאסיקה.
10.03.2018

נירית
אני מודה שאני שמה רק את הקרם, אבל כבר כמעט 20 שנה, קוקו שאנל בעיניי הוא דוגמא מושלמת כמעט לבושם אוריינטאלי, עם הוורד-יסמין הקלאסי על גבי שרפים. שווה את המחיר.
08.03.2018

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x