קוקו שאנל דיוטי פרי

המקום הטוב בעולם לקניות

קוקו שאנל דיוטי פרי הוא יעד הקניות הטוב ביותר בעולם לדיוטי פרי. נועד לתת לך שקט נפשי מוחלט, מציעים חווית קניה ייחודית הכוללת משלוח והחזרות חינם. המותג הוא שם נרדף לסגנון ותחכום, אבל אנחנו תמיד מחפשים להפוך את החוויה למיוחדת עוד יותר. זו הסיבה שהם יצרו את ההזדמנות הייחודית הזו עבור הלקוחות שלהם .יוקרה בהזמנה אישית, מלא במוצרי קוקו שאנל האולטימטיבי, חווית הדיוטי פרי של קוקו שאנל הותאמה במיוחד כדי להפוך את הביקור שלך למיוחד יותר. קוקו שאנל מציעים מגוון של מוצרים חדשים ואהובים בלעדיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. תמחור של עולם אחר, קוקו שאנל רוצים לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי ומחויבים לתמורה לכסף, לכן הבטחנו שכל המוצרים שלנו מתומחרים ברמה הוגנת על ידי הפיכתם לזמינים במחירים בלעדיים המצויים רק בחנויות הדיוטי פרי. בוטיק פריזאי, ערכים עתיקי יומין, קוקו שאנל היא לא אישה שעוקבת אחר טרנדים – היא אישה של מעצבי טרנדים נצחיים שחלוצה בסגנון של היום ושל אתמול. זו הסיבה שהלקוחות של היום התחילו לצפות לאותה נצחיות בהצעות של קוקו שאנל.

הדר סלע 
החלטתי לנסות את קוקו שאנל כשהייתי בדיוטי פרי לפני טיסה ארוכה. זה היה נחמד בהתחלה. חם וריחני. ריססתי אותו על פרק כף ידי השמאלית והמשכתי לרחרח אותו כמעט בכפייתיות. כשלוש שעות לאחר הריסוס, התאהבתי עמוק בניחוח. אני שמה אותו כשאני רוצה להרשים, כשאני רוצה להרגיש טוב עם עצמי, או להרים את עצמי ממצב רוח מבואס או עצוב. זה גורם לי להרגיש סקסית ועוצמתית. הוא ממש מנצנץ וזוהר.
29.8.2019

דיאנה
קניתי את קוקו שאנל הזה ממש אחרי שהוא יצא לשוק בדיוטי פרי. ברגע שהתחלתי להשתמש בו המחמאות פשוט נהרו. זה סוג הניחוח שצריך להשתלב היטב עם הניחוח הגופני שלך כדי שהוא יריח טוב ונצחי. אני מרגישה די בת מזל שזה הריח האישי שלי. אני שמה אותו וזה פשוט משתלב כל כך טוב עם הכימיה הטבעית שלי שאני מרגישה שהוא נוצר בשבילי.
אני אוהבת אותך קוקו.
7.7.2019

מלכת הקריקט
יש לקוקו ריח מדהים שמזכיר לי את תקופת החגים. צריך להיזהר כי הוא גם לפעמים יכול להיות כבד מידי. בעיניי זה ניחוח מדהים והוא גם נשאר הרבה זמן על הגוף. ככה בושם צריך להריח.
6.7.2019

נועה קליין
זה כנראה ניחוח השאנל האהוב עלי, אני מאוד אוהבת את האוריינטליות שלו ויש לו גם חריפות שאני אוהבת. בושם עמוק ומפתה, מאוד סקסי.
25.5.2019

אוריין שדה
שאנל מדמואזל ללא ספק נמצא ברשימת עשרת הניחוחות הכי סקסיים שלי שאישה יכולה ללבוש. זה מסובב את הראש, בקטע טוב. פשוט מושך.
6.5.2019

אנג'ל
קוקו הוא הניחוח שאימצתי אחרי שחיפשתי איך להעביר את הזמן בדיוטי פרי עד הטיסה. גיליתי שקוקו הוא בושם ממש מפתה! אם במהלך היום אני שמה בשמים עדינים יותר, שאנל מדמואזל זה מה שאשים בערב אחרי העבודה. זה מסוג הבשמים שנשארים לאורך זמן ארוך ומשאירים ניחוח שמתמשך וגורם למי שעובר לידי לסובב את הראש לכיוון. יש משהו בנינוח הזה שמוציא את הסומק, שעוזר להרפות קצת ולהיות קצת פלרטטנית. כיף צרוף בבקבוק.
17.4.2019

אמילי
קוקו זה הדיבור!!
בוגר, חריף, זוהר ובהחלט שאנל! אהבתי במיוחד שיש לו כוח מתמשך, גם על בגדים, כך שאני עדיין יכולה להריח את זה על הצעיף שלי גם אחרי 5 או 6 ימים.
קוקו זה מה שרציתי בבושם, תודה לאל שמצאתי את אותך, שאנל את הקלאסית שלי!
3.3.2019

חמודית 2003
ה- BF שלי קנתה לי את זה בדיוטי עבור ה- BD שלי. היא אמרה שזה יהיה לי טוב. גם אני אוהבת את הבושם, הוא פיקנטי ועמוק, יכל להיות קצת יותר מתוק, אבל בסך הכל גורם לתחושה חמה על העור במשך שעות.
1.3.2019

שני פיטוסי
אלוהים אדירים, הדבר הזה מריח טוב.
1.12.2018

לוסה
רציתי לנסות את קוקו כבר הרבה זמן והייתי מרחרחת מעת לעת את הבקבוק כשעברתי ליד דלפק שאנל בדיוטי פרי, רק כדי להריח אותו מבלי להתיז על הגוף. אמא שלי תמיד אמרה לי שאני צריכה להתיז אותו עליי כדי להעריך אותו כמו שצריך, ומה אומר לכם? היא צדקה! בהתחלה בנשימה ראשונה הוא היה לי קצת כבד מידי. אחר כך התלבטתי אם אני אוהבת אותו או לא, ובסוף כשהגעתי לריחות הבסיס של הבושם החלטתי שזהו זה. אני רוכשת בקבוק!
12.10.2019

דדו
אני גבר ואני יודע שזה ניחוח שנחשב מאוד נשי, אבל אני אוהב את זה ואוהב איך שהגוף שלי מגיב לזה. אני לא יודע למה בנות צעירות לא משתמשות בניחוח הזה … הוא פשוט נהדר!
1.10.2019

לילך
אני בהחלט מרוצה יותר מקוקו שאנל מבעבר! אני מסכימה עם ביקורות אחרות שלוקח זמן להתרגל אליו. למרות שאני מאוד אוהבת את קורומנדל, קוקו הוא יותר "נוח". אני ממש יכול לראות אותי משתמשת בו ביום יום. היום הרחתי את קוקו שאנל בפעם השלישית או הרביעית אחרי שעשיתי סיבובים בדיוטי פרי ואני מתחילה לחבב מאוד את המוצר. לא יודעת עדיין אם שווה לקנות בקבוק….
16.7.2018

ורד טויטו
מדמואזל הוא השאנל האהוב עלי. פרחוני חם ואינטנסיבי, משום מה זה מזכיר לי קצת את הרמס 24, פאובורג, שלימר של גרליין, וגם קצת ניחוחות שאנל אחרים כמו בויס דה איים ומס' 5. ניחוח הבסיס של הוניל המתוק פשוט נפלא! אהבה טהורה. לקח לי זמן להתרגל לניחוח הזה לאחר שלא הבנתי אותו בילדותי, ועכשיו מבחינתי הוא פשוט מושלם. אני יכולה לדמיין את עצמי נהנית ממנו עוד הרבה שנים.
12.6.2019

תפוזית
אני באמת לא הייתי מסווגת את קוקו שאנל כניחוח אוריינטלי חריף מכיוון שלדעתי התיאור מאוד מטעה. בעיניי קוקו שאנל הוא פרחוני עז ועשיר.
כמעט ויתרתי על ניחוחות שאנל; לא אהבתי את מס' 5 ומס' 19, ואולי רק ניסיתי את Allure מידי פעם. עם זאת, קוקו היה ניחוח כה מתוחכם, נשי, מפתה וקלאסי, שלא יכולתי לעמוד בפניו כשביקרתי בפעם האחרונה בדיוטי פרי ורכשתי לי בקבוק.
אני מרגישה שאני עדיין צעירה מכדי ללבוש ניחוח שכזה, אבל אין ספק שאנסה אותו כשאהיה מבוגרת יותר.
27.4.2019

קוקו בל
שאנל הוא הבושם האהוב עלי אחרי קורומנדל.
ניסיתי אותו לראשונה בדיוטי פרי, כשהייתי רק נערה, רציתי לאהוב אותו- רציתי להיות מתוחכמת עם שיק כזה שיש בלי להתאמץ יותר מידי, אבל שנאתי את הבושם (כמובן, אז הרחתי אותו מוקדם מדי ישר אחרי ההתזה, והריח החזק דחה אותי)!.
עשר שנים אחר כך נתתי לקוקו צ'אנס נוסף. בדיוק התחלתי להבין קצת יותר בבשמים ולמרות שקוקו לא ממש תפס אותי, כבר חיבבתי אותו הרבה יותר טוב מבעבר.
היום ניסיתי אותו עוד פעם אחת, ממש כמו בפעם הראשונה, לפני טיסה בדיוטי פרי, ואתם יודעים מה? אני כל כך עצובה שלא אהבתי אותו מההתחלה ועל כל הימים שלא ביליתי איתו!
אני יודעת שהמילה "קלאסי" מנוצלת בצורה איומה, אך היא חלה על קוקו. יש בבושם הזה קומפוזיציה מושלמת של ריחות, כל ריח מאוזן לחלוטין, זוהר בחום מתוק, מחייך אליך. קוקו לוכד משהו נצחי – כוחה המעודן של אישה צעירה שלא סומכת על אף אחד, עם שנינות וחן שייחודיים רק לה.
27.3.2019

רוני
קוקו מעלה בראשי תמונה של נערת מסיבות. האיפור שלה נמרח, שערה פרוע, היא נפלה למיטתה כששמלתה מלוכלכת וכוס של ברנדי עדיין בידה. יש לה ריח של בושם עשיר שהתחיל בחד וסקסי והפך לרך ומשיי. כשהיא מתעוררת היא לא מרגישה כאילו הלילה הקודם היה טעות. היא רגועה, נוחה ונעימה. כשהיא קמה מהמיטה אין לה הנגאובר. היא הולכת למאפייה המקומית לקרואסון וקפה. היא מריחה את מפרק כף היד. קוקו עדיין שם, מתוק יותר מאשר מהמאפה שקנתה.
27.2.2019

ג'ורג'
הבושם הזה הוא רגש טהור. הרגש שאדם מרגיש כאשר הוא עומד מול יצירת מופת מוחלטת, אנדרטה של עולם הבשמים. שאנל הוא אוריינטאלי "וונציאני": באמצע הדרך בין פריז למזרח. ז'אק פולג זכה במקומו באולימפוס של אלילי הבשמים ושאנל מדמואזל צריך להיות מוצג כאמנות. כל חובב בושם צריך לבדוק את קוקו לפחות פעם אחת בחייו, אחרת עלולים לפספס את החוויה הכי נהדרת שיש.
2.2.2019

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x