קלארקס – נעלי גברים

נעלי  קלארקס לגברים – סקירה חסכונית!

לאחרונה גיליתי מחדש את נעליים האלגנטיות של קלארקס (לגברים) על ידי רכישת זוג דוגמאות לאולם תצוגה מעור שחור כמו eBay. זו הפעם השנייה שלי שרכשתי את קלארקס. הראשונה הייתה זוג נעלי קלארק המעוצבות כלאחר יד שהיו לי לפני כמה שנים. הצמד המקורי הזה התגלה כנעלי סוליות הגומי העמידות והלבושות ביותר שהיו לי. האם זוג חדש זה משלב מראה "נעל שמלה" קלאסי עם העמידות האגדית של קלארקס? המשך לקרוא כדי לגלות!
נעלי שמלת העור החדשות (החסכוניות) של קלארק

סקירת נעליים אלגנטיות של קלארקס לגברים (חסכנית)

אני מעדיף נעלי שמלה עם סוליות גומי על פני נעלי עור בגדי -גייר לכל דבר פרט לאירועים הפורמליים ביותר. נעליים עם גומי יכולות להציע נוחות דמוי נעליים אתלטיות ללבוש כל היום. האתגר הוא למצוא זוג נעלי שמלה עם סוליות גומי שנראות טוב כמו המקבילות שלהם. זה הפך לאתגר יותר ככל שקודי הלבוש העסקיים נרגעו. לרוקפורט , זמן רב המקור החביב עלי ביותר על נעליים נוחות עם סוליות גומי, יש פחות אפשרויות מאוחרות בהרכב המחקה סגנונות נעליים מסורתיים. כאן בולט ההרכב הנוכחי של נעלי השמלה של קלארק . הם מציעים מגוון רחב של סגנונות נעליים קלאסיים המשתלבים היטב עם חליפות ומעילי ספורט.
מדגם מאתר נעלי השמלה לגברים של קלארקס
נעלי השמלה של קלארק שלי (סגנון מס '15103) נרכשו ב- eBay במחיר נמוך מ -20 $ דולר. בדרך כלל, הם קמעונאיים בין $ 80.00 ל $ 100.00 אם הם חדשים. יתכן ואלה היו דוגמאות של חנויות מכיוון שאין בלאי על הסוליות. הם כוללים עליונות עור רכים באיכות טובה, רירית עור וסוליית פוליאוריטן עמידה. יתרה מכך, יש להם עיצוב אלגנטי המדמה מקרוב נעלי שמלה קלאסיות מעור מלא. מבחינתי זה הטוב משני העולמות, הסגנון הקלאסי ונוחות יוצאת דופן!

כפי שאתה יכול לראות, העור בעל מראה פרימיום ומבריק היטב. לעיצוב המלוטש אין בליטות או קצוות מסורבלים כל כך נפוצים בהנעלה עם סוליות גומי. נעליים אלה הושגו בסך הכל כ -20 שעות הליכה על המדרכה. עם זאת, אין בלאי מורגש בסוליות והעליונות מראות מעט קמט. ההצעה של קלארק מציעה את הסוליות הארוכות ביותר של כל נעל שענדתי עד כה.
לסוליות נעלי קלארקס יש עמידות אגדית. אני תמיד מוסיף ברזי גומי כדי להאריך את חיי הנעליים שלי.
אני מתחזק את הנעליים הללו עם מעיל קל של לק נעליים קרם טרגו ושכבה אחת של ספיר מירור מבריק כדי לסיים את אזור כובע הבוהן. אני משתמש במכונת נעליים חשמליות מבית Norelco Man Care בכדי להבריח את הנעליים האלה לברק גבוה. עצי נעליים של ארז יגור עוזרים למזער קמטים בין לובשים. כפי שמוצג, אני תמיד מוסיף פלטות הבוהן מגומי כדי למנוע שחיקת עקב.
שקול קלארקס אם אתה רוצה את הנוחות של נעל אתלטית בשילוב עם קווים אלגנטיים של נעל שמלה רשמית. המורשת הבריטית של חברה זו מראה בעיצוב מאוד טעים ומסורתי במקצת של נעלי הגברים שלהם. הם מציעים סגנונות המשתלבים היטב עם מעילי חליפות ספורט. בנוסף, העמידות יוצאת הדופן של הנעלה קלארקס היא משהו שתעריכו. בין אם נרכש חדש או יד שנייה , הם מציעים תמורה טובה מאוד. שווה לשקול גם רכישת מגפיים של קאלרקס. 

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x