תיק קנקן קלאסי

סקירת Fjallraven Kanken Classic: תיק קנקן קלאסי – מאפיינים ומפרט מלאים

Fjallraven Kanken Classic הוצג לראשונה בשנת 1978 ותוכנן לתלמידים, כך שיוכלו לשאת את יסודות בית הספר שלהם בנוחות ובקלות בתיק גב קל אך עמיד.

למרות שהחברה פרסמה מספר גרסאות מעודכנות מאז שהמקור יצא לשוק (כמו המחשב הנייד Kanken ו- Kanken Mini), Kanken Classic נותר הנצחי ביותר באוספים שלהם. הקלאסיק הוא הקרוב ביותר בעיצובו לתיק הראשון שאי פעם ייצרה החברה השוודית, ולפי רבים מהסקירות של מוצרי Fjallraven Kanken, הקלאסיק עדיין הפופולרי ביותר מבין תשעת הדגמים של החברה.

באמצעות סקירה זו, אנו הולכים לגלות כיצד תרמיל קנקן קלאסי זה משתווה למאות המותגים הפופולריים האחרים הקיימים בשוק כיום. האם זה תרמיל גב מעולה ל- Northface ו- Osprey , או שמא העיצוב ה"קלאסי "שלו אומר שהוא חסר חדשנות מודרנית? בוא נגלה!

תיק גב קנקן קלאסי של Fjallraven Kanken

ICONIC: אותו עיצוב קלאסי של קנקן מאז 1978. מצרכים את היסודות היומיומיים בתא הראשי עם הרוכסן, בכיס הרוכסן הקדמי ובשני כיסי צד פתוחים.
פרקטי: פגוש את החומר: Vinylon F. יש לו שם מוזר אבל הוא עמיד בפני לכלוך, עמיד במים ומגבונים נקיים.
פונקציונלי: רוכסן דו כיווני עם דש גשם להגנה. רצועות כתף ארגונומיות לטווח הארוך. ידיות הצמדה עליונות כפולות לנשיאה מהירה. כרית ישיבה לישיבה מאולתרת. לוגו רפלקטיבי.
ROOMY: 16 ליטר שטח אחסון לכל מה שצריך וכמה דברים שלא. מידות 14.9 "(38 ס"מ) x 10.6" (27 ס"מ) 5.1 "(13 ס"מ). שוקל 0.7 lb.
ירושה: עמיד, נצחי, פונקציונלי. מאז 1960.
– 9.00 דולר
בדוק את המחיר העדכני ביותרמחיר כולל מס, לא כולל משלוח

עם מכירות מהירות ואיכות עקבית בין כל הגרסאות שהשיקה, Fjallraven הוא אחד התרמילים הפופולריים ביותר ברחבי העולם.

עוד: Osprey Talon 22 Pack Review

עיצוב ומפרט של קנקן קלאסי

ניתן לתאר את העיצוב של רוב תיקי הגב של Fjallraven Kanken כ"הולך רגל ". מסגרות התיקים מרובעות למדי, מה שמספק להן זיהוי קל בקרב מותגים אחרים שתיקים נוטים להציג מסגרת אליפטית יותר. יתר על כן, הלוגו בצבע אדום שהם חותמים במרכז כל תיק מאפשר להקל בקלות על כל תיק של Fjallraven בקהל.

תיק הגב של Fjallraven גבוה מספיק כדי להתאים לרוב ספרי הלימוד לבית הספר ולמחשבים ניידים 13 אינץ '. התאמת מחשב נייד בגודל רגיל (בדרך כלל 15.6 אינץ ') עשויה להתקשות מעט.

מבחינת היכולת שלו, תיק הקנקן מחזיק פחות מרוב התרמילים הסטנדרטיים של ימינו. למשל, הנפח הממוצע בשוק הוא בין 20 – 30 ליטר ואילו התרמיל הגדול של Kanken בנפח של קרוב ל -16 ליטר. מספיק למטרות בית ספר ללא ספק, אך הקאנקן חסר נפח בכדי להתאים לבגדים, מעיל או פריטים גדולים יותר. מצד שני, התיק הזה קל במיוחד, בגלל העיצוב המינימליסטי שלו. לשקיות זמינות אחרות בשוק יש עיצוב מסובך כל כך שהם עצמם שוקלים כ -2 ק"ג.

מידות של קנקן קלאסי: אורך: 15 אינץ ', רוחב: 5.1 אינץ' וגובה: 10.6 אינץ '
משקל (משלוח): 10.6 אונקיות
קיבולת: כ 16 ליטר
צבעים זמינים: 30+
נוחות ועמידות
Fjallraven – עיצוב תרמיל תרמיל קלאסי של Kanken
הבד המשמש לייצור שקיות Fjallraven Kanken Mini ו- Classic הוא Vinylon, חומר המיוצר על ידי החברה עצמה. זהו אחד משלושת סוגי הבדים המשמשים לייצור תיקי הגב של Fjallraven. החומר ידוע ביכולות העמידות במים ובחוזקו; אפילו בתנאים מלחיצים, לא ניתן לקרוע אותו בקלות.

תחושת הבד אינה הנעימה ביותר; כלומר, הוא לא רך ונוח כמו בדים אחרים. אבל נוחות מעולם לא הייתה המניע העיקרי של תיקי גב של Kanken – התיקים שלהם מיועדים לעמידות, ולא ליוקרה.

עוד: סקירה של תרמיל גב Osprey Atmos AG 65

יתרון נוסף של הבד החזק הוא שאמנם נראה שהוא מתגרף בקלות, אך מגבת לחה יכולה להסיר את כל הסימנים מבלי להשאיר עקבות על שקיות Fjallraven.

בתיק הגב הקלאסי ישנם ארבעה תאים, המוחזקים על ידי שתי רצועות כתף רחבות הנעות מלמעלה למטה. יש למעשה תא חמישי אם אתה כולל גם את השרוול הפנימי שיש בו כרית מושב. משני צידי התא הראשי שני כיסים פתוחים ובחזית התיק רוכסן.

גורם נוסף שגורם לתיקי הגב השוודים הללו להתבלט מתרמילים אחרים של ימינו הוא הדרך בה מסדרים את רצועות הכתפיים. שלא כמו התבנית הישר שרואים כיום לעתים קרובות על מותגים אחרים, רצועות הכתפיים על תיקי הקנקן מותקנות בתבנית צלבית.

בגלל החידוש הזה משקל התיק מרגיש קל עוד יותר בהשוואה לאותו משקל הנישא בתיק גב בעיצוב שונה.

לתיק הקנקן שתי ידיות, אחת מקדימה ואחת מאחור. זה נותן לתיק הגב גם תחושה של תיק, ומחלק את המשקל באופן שווה על ארבעת המפרקים של התיק. שתי הידיות מעניקות לו טיפול מאוזן יותר.

אחסון וארגון תיק קנקן קלאסי

תרמיל גב Fjallraven kanken
התא הראשי גדול מספיק כדי להכיל את הפריטים החיוניים ביותר לתלמיד בית ספר או לעובד עסקי ממוצע. הרוכסן המותקן על התא הוא דו כיווני וברגע שאתה רוכס אותו, אתה יכול לגשת בקלות לכל מה שנמצא בתיק בבת אחת.

הנגישות של התיק חלקה משום שבפנים אין שרוולים או כיסים, אם כי זה גם מקשה על ארגון הפריטים השונים שלך שם. פריצה אחת לכך היא להסיר את כרית הקצף שמונחת בתוך הרוכסן הראשי, ולהניח שם כל מכשיר אלקטרוני.

עוד: Osprey Farpoint 55 סקירת תרמיל נסיעות

אבל אז שוב, המשטח השטוח של האלקטרוניקה שלך הרגיש דרך התיק שלך בזמן שאתה לובש אותו יכול לעשות את זה די לא נוח. היעדר האפשרויות הארגוניות הוא חסרון אחד בתיק זה.

הכיס הקדמי המוצב במרכז המסגרת הראשית גדול בהרבה מכיס התיקים הקדמי הממוצע כיום. זה מעולה להצבת פריטים קטנים יותר ופחות חשובים – פחות חשוב מכיוון שבתיק אין תכונות נגד גניבה, כך שמישהו יהיה קל מדי לפתוח את המיקוד ולקחת משהו מהתיק שלך ללא גילוי.

כיסי הצד משני צידי תא הרוכסן הראשי גבוהים מספיק בכדי להתאים לפריטים כגון בקבוק מים בקיבולת של ליטר אחד, כפפות או מטריה.

אם אתה מטייל, צדדים אלה נוחים לאחסון יסודות בשדה התעופה כגון הדרכון וכרטיס העלייה למטוס; מכיוון שהכיסים פתוחים, אתה יכול להוציא אותם ולשים אותם בכל עת. אבל דבר אחד שיש לציין הוא שלא ניתן למתוח את הכיסים, לכן הקפד לא לתחוב שום דבר חזק מדי מכיוון שהוא יכול לקרוע את התפרים.

צדדיות
הקצף שמונח בתוך התא הראשי משמש גם ככרית ישיבה. זה יכול להיות שימושי בטיולים ובמצבים בהם אין לך גישה לכיסא, או פשוט צריך קצת נוחות נוספת.

אתה יכול גם להסיר את הקצף אם אתה צריך מקום נוסף שם; ואז, אם התיק מרגיש קצת קשה נגד הגב שלך, אתה יכול פשוט להחזיר את הקצף למקומו.

עוד: קופסאות המטען הטובות ביותר

ידיות הנשיאה אינן מרופדות. לפיכך, אם אתה ממלא את התיק ואז מרים אותו, הוא עלול להרגיש קשה באצבעותיך. אך ישנה פריצה לבעיה זו: ניתן לאבטח טוב יותר את הידיות בעזרת הצמד, שיכול גם לסייע בנוחות וגם יכול לשמש אמצעי אבטחה נוסף.

אף אחד לא יוכל לגשת לרוכסן הראשי מבלי להתעסק עם הצמד, ואתה יכול לתפוס מישהו שעושה את זה בקלות.

יתרונות וחסרונות
יתרונות
העיצוב של התיק הקלאסי של Fjallraven Kanken הוא אחד העיצובים הראשונים שיוצרו על ידי החברה, כך שעיצובו ההיסטורי והאייקוני לעולם אינו יוצא מהאופנה.
החומר המשמש בתרמיל Fjallraven Classic ו- Classic Back עמיד בפני מים ולכלוך, וגם אם כתם תופס אחיזה, ניתן לנגב אותו בקלות עם מפית או מגבת לחים כך גם בצבע השחור.
יש שרוול קצף שניתן להסיר במיוחד לצורך הנחת מחשב נייד בתוכו.
התיק קל משקל ונוח לשימוש יומיומי, לעבודה או לנסיעה.
נוח להמיר את ה- Fjallraven Mini לתיק קניות בשל העיצוב הייחודי של הידיות העליונות שלו.
ניתן למצוא שפע של אפשרויות צבע באתרי סחר אלקטרוני שונים.
עיצוב רצועת הכתף מפחית את המשקל על כל כתף וזרוע, וכך אפשר לשאת משקל רב יותר אך לא להרגיש את הלחץ שלה.
חסרונות

הארגון בתוך התיק קשה בגלל היעדר כיסים, או קטנים יותר.
התא הקדמי אינו בטוח במיוחד לאחסון פריטים יקרי ערך.
התיק קטן יותר בהשוואה לשקיות אחרות באותו קו וטווח, ולכן מוצרי אלקטרוניקה ובגדים גדולים יותר עשויים שלא להשתלב יפה בתוכו.
כיסים בצד יכולים להיקרע בקלות מכיוון שאינם נמתחים. בחלק מהמקרים, יש להם מקום מספיק כדי שהידיים יתאימו.
הבד אמנם עמיד, אך לחומרים אחרים כמו G-1000 או Spindye אותה תפוקה מבחינת עמידות והם גם רכים יותר למגע.

ביקורות לקוחות
לקוחות השתמשו בדרך כלל בתיק להרפתקאות וטיולים, והעירו כי התיק מעולה, כל עוד אין הרבה ציוד טכני להתאים. הם שיבחו את הסגנון וכינו אותו מושלם כמעט לכל האירועים.

הלקוחות שמחים שהוא יכול לשמש גם תיק קניות וגם תיק נסיעות, המסוגל להחליף בקלות גם תיקי כתף וגם תיקי יד.

הם אהבו את העובדה שהתיק עמיד וקל משקל, ושהוא מאפשר לשאת משקל רב יותר עם פחות לחץ על הכתפיים.

עוד: Osprey Fairview 40 סקירה

אחת התכונות היחידות שעליהן התלוננו הלקוחות היא הגודל, מכיוון שלא יותר מדי פריטים יכולים להתאים ולגודל, זה גם קצת יקר.

שאלות נפוצות
> האם התיק הקלאסי של Fjallraven Kanken עמיד למים?

לא, התיק אינו עמיד למים אך החומר המשמש לתיק עמיד במים. אם תרצו לשטוף את השקית או להסיר כתמים כלשהם, תוכלו לטבול את השקית במים פושרים ולהשתמש במברשת רכה להסרת האבק.

> האם אתה יכול לשטוף במכונת תיק Fjallraven Classic?

לא, אף פעם לא מומלץ לשטוף את התיק במכונת הכביסה. הסיבה לכך היא שהצבעים ידהו באמצעות שטיפת מכונה, מכיוון שהם נוצרים בטכניקת צביעה מיוחדת. במקום זאת יש להשרות את השקית במים חמים ולהשתמש בחומר ניקוי עדין כדי לשפשף את האבק.

עוד: Osprey Aether 70 Review

מחשבה אחרונה
תן לסקירת Fjallraven Kanken קנקן תיק להשאיר אותך עם כמה מחשבות אחרונות. מלבד ההיסטוריה המפוארת שלו, מה שהכי בולט בתיק הזה הוא העיצוב שלו שהוא גם רטרו וגם מינימליסטי. מגוון הצבעים העצום נוטה לדחוף את הקונים לרכוש לפחות כמה שקיות לשימושם ולאוסף, מכיוון שקשה כל כך לבחור רק תיק אחד! זהו תיק מדהים לילדי בית הספר וגם לשימוש יומיומי, כל עוד אין לך כמות גדולה מדי לסחוב בו.

אתה יכול אפילו לרכוש את רצועת הכתף הנוספת כדי להפחית עוד יותר את המשקל הנופל על הכתפיים שלך, אם אתה הולך לשאת מחשבים ניידים או ספרי לימוד כבדים כל יום.

זה נכון; אפשר לטעון שהתיק נמצא בצד היקר. בשוק של ימינו ניתן להשיג שפע של תיקים גדולים יותר, עם יותר כיסים ותכונות אבטחה מתקדמות, במחיר זהה או אפילו פחות. אבל שקיות כאלה בוודאי לא יראו את המראה של Kanken Classic או את ההיסטוריה שתומכת בזה.

אם אתם לא מתעסקים יותר מדי בתג המחיר ורוצים תיק שיגרום לכם לבלוט מהקהל, אז זה התיק בשבילכם. ניתן לבדוק גם את המחירים של תיקי קנקן בסופר פארם,  הקנקן קלאסיק ישמש אתכם לאורך שנים רבות; אתה לא צריך לדאוג שהוא יתבלה, ייכתם או יישבר – התיק הזה הוא בחירה לאורך זמן!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x