תיק קנקן שחור

איפה הכי כדאי לרכוש תיק קנקן שחור?

ה- Fjallraven Kanken, התיק קנקן השחור הוא התרמיל הפופולרי ביותר שלהם.
תיק הגב השחור של Fjallraven Kanken נולד בשנת 1978 כדי לעזור לילדי בית הספר השבדי בתנוחתם. אבל תרמיל הגב עבר מאז דורות ועומד בימינו. כביכול, "Kanken" פירושו "לשאת" בשוודית. וזה לא מפתיע אותנו שהעיצוב המעשי שלו נתקע.

Kanken הוא אחד התרמילים הקלים והרחבים ביותר בשוק, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפעלת סידורים או לחקר ערים חדשות כאחד. הרוכסן הגדול בצורת U נותן גישה לכל התא הראשי. זה מאפשר לך להגיע לכל דבר בתוך Kanken שלך בלי לחטט ולעשות בלגן.

עם התא המרכזי של 16 ליטר, הקנקן קלאסיק גדול מספיק בכדי לשאת בנוחות את היסודות היומיומיים כמו סוודר, בקבוק שתייה, הספרים שלך וארוחת הצהריים שלך. אם זה גדול מדי או קטן מדי, אתה יכול לבדוק את Kanken Big, Mini או Kids. יש גם קנקנים עם תא מחשב נייד ייעודי ומרופד.

עבור אותם פריטים קטנים שאתה צריך לתפוס במהירות, יש כמה כיסים בצד וכיס רוכסן בחזית. הדבר הטוב ביותר בטווח של Kanken שחור, הוא שומר על דברים נקיים ולא מסודרים. אם אתה רוצה לסחוב עומסים גדולים לטיול הלילה שלך, ייתכן שאתה נובח במעלה העץ הלא נכון.

מכיוון שהעיצוב כה פשוט וקל על העין, הוא נע בצורה חלקה עם המראה שלך מהמשרד לפאב. פשוט השתמשו בקליפסים כדי לארוז את הרצועות ותוכלו לשאת אותו כמו תיק. צורתו הקופסאית משתטחת כשהיא לא מלאה מדי, כך שלא תצטרכו לדאוג להיתקל באנשים במרחבים הומים.

הקנקן השחור עשוי מוויניילון F של Fjallraven, שקל מאוד לנקות אותו – פשוט השתמשו במטלית חמה ולכלוך פשוט נשפשף. משרד הכלבים הכללי שלנו, טים, יכול לערוב לכך. הוא חבט לאחרונה בקנקן ביג שלו בסרי לנקה במשך כמה שבועות. עם רק מעט שומן במרפק, הוא נראה שוב כמעט חדש.

למעשה, Fjallraven באמת מחויבת לחדש עם חומרים סינתטיים חדשים. זה חלק מהמורשת שלהם. פירושו של "Fjallraven" בשוודית הוא "ארקטי פוקס". חפש אותם, הם ממש חמודים. למרבה הצער, הם גם בסכנת הכחדה, מה שמניע את Fjallraven לעשות טוב יותר על ידי כל בעלי החיים. לא תמצאו חומרים שמקורם באתיקה במוצרי Fjallraven והם אפילו תמכו בפרויקטים לשימור ארקטיק פוקס באוניברסיטת שטוקהולם.

אם אתם מחפשים תיק קנקן שחור יומיומי

הניתן להתאמה שמשלים את המראה שלכם, Fjallraven Kanken הוא בחירה מצוינת. אתה פשוט לא יכול להתווכח עם כמעט 40 שנות היסטוריה.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x