אוף וויט בגדים

בגדים אוף-וויט – הבגדים הכי מגניבים

אוף וויט הוא מותג בגדים והנעלה באיכות גבוהה שנוסד בפריז. לאורך כל השנים, באוף וויט התמסרו לאיכות ויוקרה, ותפרו את הקולקציות עם מגע מודרני ואיכותי של מותג על. Off White הוא מותג לייף סטייל הידוע בעיצובים המגניבים והחדשניים שלו. מהלוגו שלהם ועד לצבעים שלהם, כל פריט של בגדי אוף וויט הוא ייחודי כמוך. אתה יכול לסמוך על כך שכל פריט של בגדי אוף וויט עשוי עם אותה הקפדה ותשומת לב לפרטים כמו החולצה האהובה עליך בבית. בניגוד למותגים אחרים שחותכים פינות כדי להגיע למספרי התקציב, בגדי אוף וויט יודעים שסגנון קודם. סגנון ואישיות Off White Clothing מציע מגוון שלם של עיצובים מהנים וטרנדיים המושלמים לכל אירוע. בין אם אתם מחפשים טי סטייטמנט או בגד לבילוי לילי עם חברים – יש הכל באוף וויט. משוגעים על צבעים? בחר מתוך המבחר הרחב של אוף וויט, מגוון של צבעים וסגנונות בלעדי ב-Off White Clothes; מלבנים נקיים ועד אפורים ספורטיביים.

 

אופוויט

Off-White הפכה ללייבל פולחן של בגדי רחוב על ידי שילוב של תרבות עכשווית עם בגדי ספורט לגברים ולנשים, שהוקמה על ידי וירג'יל אבלו. פסי האוף-וויט הייחודיים זכו לפופולריות בקרב מעריצי סלבריטאים בעלי פרופיל גבוה ובני נוער משפיעים, והתבססו כלייבל אורבני אופנתית על הלבוש האייקוני, הנעליים והאביזרים שלה. צור תלבושות אמירות עם קפוצ'ונים וטי-שירטס אוף-וויט עם חותמות בסימני כאב אירוניים ומוטיב החץ המיוחד. קולקציית העונה מציגה תיקים תעשייתיים נועזים, חגורות סטייטמנט בצהוב ונעלי Off-White הנמכרות ביותר, כולל נעלי נעלי עור נמוכות של וולקן.

 

מותג האופנה הלוהט בעולם נבנה על אירוניה וסווטשירטים לוהטים- סקירה מקיפה

דברים כמו "השפעה" וחשיבות הם מושגים מימיים. אבל קל לראות שלמותג האופנה Off-White הממוקם במילאנו יש 5.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ולמייסד וירג'יל אבלה יש 3.1 מיליון. קל לראות שריהאנה לובשת את הבגדים האלה, ושהנייקי אוף וויט אייר פרסטוס שעוצבה על ידי Abloh ושוחררה הקיץ הוזכרו יותר מ-250,000 פעמים במדיה החברתית והיו כל כך קשים לרכישה עד שהם זמינים כעת באפליקציות למכירה חוזרת בסימון של בערך 450 אחוז. המותג נוסד בשנת 2012, והפופולריות שלו אינה חדשה, אך כעת הוא מגיע לשיאים, שבעיני המתבונן באופנה בטלן אך סקרן, עשויים להיות מבלבלים. העיקרון המנחה שלו הוא רק "הכל במרכאות", כמו ב"הכל אירוני וגם האלמנט העיצובי העיקרי המוכר בבגדים הוא מרכאות שמנמנות". שמלה שחורה שעליה כתוב "שמלה שחורה קטנה", במרכאות. שרוך על זוג נעלי ספורט בשווי 700 דולר ועליו כתובה המילה "שרוכי נעליים", במרכאות. צעיף שעליו כתוב "צעיף" במרכאות. אוף-וויט מייצרת הרבה בגדים שהם מה שאתה עשוי לזהות כאופנת עילית, אבל זה ידוע יותר בזכות דברים כמו סווטשירטים של 1,000 דולר; כיסויי טלפון יקרים ופשוטים; שיתופי פעולה סוערים שעוזרים לתדלק את תעשיית מכירת נעלי התעמלות בשווי מיליארד דולר; החתימה שלו, חגורות לא פונקציונליות לכאורה עם נושא תעשייתי; והריהוט הניסיוני שלו. עד כמה שזה היה מביך כשילדים עמדו בתור ושילמו 1,000 דולר פלוס כדי לקנות לבנה מילולית שפרסמה Supreme לפני שנתיים, לפחות היה ברור שזו במובנים מסוימים בדיחה. אוף-ווייט זו לא בדיחה. מדובר בבגדי רחוב יקרים במיוחד – בעיקר חולצות טריקו וקפוצ'ונים וסניקרס – אהובים על בני הנוער של Reddit, ילדי המועדונים העשירים של ניו יורק ומילאנו, כוכבי הפופ והראפרים בכל מגזין ובכל פיד של מדיה חברתית, והרבה עילית אופנה עילית, כולל המעריץ הראשון של אבלו, מארק ג'ייקובס. כמו כן, ג'וליה רוברטס. זה בכלל לא אתגר למצוא אנשים שיגידו שאבלו מוביל פולחן אישיות התלוי בבני נוער שאינם יודעים טוב יותר, שהמשמעות ההיסטורית הבלתי ניתנת להכחשה שלו כמעצב הפורה ביותר בדורו עומדת בסתירה לחוסר העניין לכאורה שלו. במתן סיבה טובה לאכפת לכל אחד. לעתים קרובות, במלוא הרצינות שלו, הוא אומר דברים כמו, "יש לנו מזל שיש לנו ציבור שעכשיו הוא מצוין לתמוך במותגים. בעצם, כולנו מותגים וקמעונאים עצמאיים". נדיר שהשאלה "מה העניין?" מרגיש הוגן או מעניין, אבל, אה, מה הקטע?

 

אוף-וויט התחיל עם מברשת – או חיבוק ממושך – עם סלבריטאים

כדי לענות על השאלה הזו, עלינו לחזור לשנת 2002. זו הייתה השנה שבה וירג'יל אבלה – הבן שגדל אז באילינוי, בן 22 לשני מהגרים מגאנה (אמו הייתה תופרת) – סיים את לימודי ההנדסה האזרחית תוכנית באוניברסיטת ויסקונסין מדיסון. זו הייתה גם השנה שבה פגש אבלו את קניה ווסט והתחיל לעצב את הסחורה ואת אמנות האלבומים שלו. במקביל, עבד אבלו על תואר שני באדריכלות, אותו קיבל מהמכון הטכנולוגי של אילינוי בשנת 2006. (זה אמור להדגים שתיים מהתכונות היותר בולטות שלו, שהן היותו חכם ובעל אנרגיה חסרת גבולות לכאורה). ווסט ואבלו התמחו יחד בפנדי בקיץ 2009, ואמרו שבעצם מותר להם לא לעשות כלום אבל הפכו לחברים טובים ואינטימיים יותר. אבלו קיבל על עצמו באופן רשמי את התואר "המנהל הקריאטיבי" של ווסט בשנת 2010. (זה לבדו הופך אותו למעצב מגמות: לכל ראפר יש מנהל קריאייטיב עכשיו, ולריהאנה יש בערך 14.) הפרויקט הציבורי הגדול הראשון של אבלו עם ווסט היה אמנות בימוי של ווסט אלבום משותף עם Jay-Z, Watch the Throne, שמשך אותו למעגל ההיפ-הופ החברתי והמסחרי הרחב יותר. בשנת 2012, אבלו פתח בוטיק בשם Pyrex Vision, שבמרכזו קונספט שהפך ויראלי כי זה בעצם היה תרמית (מעוררת קנאה, פשוט חכמה מספיק): קניית יסודות אלוף פשוטים וזולים וחתיכות מוזלות של ראלף לורן מת. מלאי, ואז מדפיס את הגרפיקה הסופר-פשוטה שלו מעליהם ומוכר אותם במאות דולרים. זה היה סוער! זה היה שנוי במחלוקת! זה היה מעורב ב רוקי! בשנה שלאחר מכן, ייסד אבלו את הלייבל שלו Off-White. הוא ריכז את האסתטיקה העיצובית בקווים אלכסוניים ובאיקונוגרפיה של ערים אמריקאיות: חיצים לבנים. תוויות פשוטות. אריזה תעשייתית עם עניבת רוכסן. בדים יוקרתיים וצורות בגדי רחוב מוכרות. משם, זה יצא למירוץ: קו בגדי הנשים הראשון ב-Off-White הופיע לראשונה בשבוע האופנה בפריז ב-2014 ונבחר כפיינליסט לפרס ה-LVMH הנחשק, שהכניס את אבלו לחדרים עם כל הקונים והמעצבים המובילים והאנשים. מחברים בתעשייה העתיקה הידועה לשמצה, העשירה לשמצה והלבנה הידועה לשמצה. הם אהבו את זה! בשנת 2017, Off-White שיתפה פעולה עם נייקי כדי לעצב מחדש 10 מהסגנונות הנמכרים והקלאסיים של החברה. בעצם אין מילים לכמה פופולרי וכמה קשה היה לרכוש את קו הסניקרס הזה. למרות שנקודות המחיר ההתחלתיות היו בסביבות $200, נראה שרוב הזוגות הזמינים הגיעו לידיים של ידוענים, ומחירי המכירה החוזרת נעים כעת צפונה ל-1,000 דולר. ואז בשנת 2018, אבלו מונה למנהל האמנותי של בגדי הגברים של לואי ויטון – תקראו לזה הפיכה או תקראו לזה ניצחון, זה היה מעל הכל דבר שנכתב עליו על ידי כל פרסום אופנה או עסקי שאתה יכול לתת שם ולדון בו על ידי כל איש ציבור מי שאי פעם, מכל סיבה שהיא, היה קשור לבגדים יקרים. ריהאנה הגיעה להופעת הבכורה שלו בפריז; פלייבוי קארטי וקיד קודי היו דוגמניות בו. שלושה חודשים לאחר מכן, Abloh הציג לראשונה קולקציית נייקי שעוצבה במיוחד עבור סרינה וויליאמס, והנה רשימה חלקית של שיתופי הפעולה האחרים שהוא השלים ומכר באותם 12 חודשים: Champion, Le Bon Marche, Selfridges, SSENSE, KM20, TheDoubleF, Gore -Tex, Browns, Timberland, Burton, Jimmy Choo, Chrome Hearts, Vivendii, Rimowa, Hirshleifers, Ikea, Kith, Equinox, A-Cold-Wall, Burton, Grog ו-Sunglass Hut. לשיתוף פעולה עם Hiroshi Fujiwara, Abloh עיצב קליפ כסף שנראה כמו כרטיס אשראי. "אל תתנו לזארה ויוניקלו לחנך אתכם על המחיר של בגד כי זו לא אופנה", אמר פעם. "זה כמו מקדונלד'ס. הבריאות שלך קשורה לזה – גוש של 99 סנט". הוא גם שיתף פעולה עם מקדונלד'ס.

 

אוף-ווייט נהנה מהייאוש של האופנה העילית כדי להחזיר לעצמה את כוח הנעורים Off-White הוא המותג החם בעולם, לפי הדירוג הרבעוני שפרסמה פלטפורמת האופנה והמסחר האלקטרוני Lyst. היא טיפסה 33 מקומות בדירוג של ליסט בשנה האחרונה, והתעלתה על בתי אופנה יוקרתיים כמו גוצ'י ובלנסיאגה בפעם הראשונה ברבעון הזה. יש לקחת את הדירוג הזה במקום הראשון עם גרגר מלח, שכן Off-White אינה חברה בורסאית ואנחנו לא יודעים כלום על ההכנסות שלה (אנחנו כן יודעים שגוצ'י ובלנסיאגה ראו צמיחה "כוכבת" השנה). בנוסף, המתודולוגיה של מדד Lyst מסתמכת במידה רבה על מקורות אטומים: נתוני חיפוש, גלישה ורכישה משלו, "סטטיסטיקות מעורבות" של מדיה חברתית ו"ניתוח סנטימנטים". הוא משלב גם נתוני חיפוש של גוגל, שזמינים לציבור, אבל לא ברור איך זה משוקלל באלגוריתם הסודי הזה, המסובך באופן חשוד. ללא קשר למתודולוגיה, המדד מפנה אותנו לכיוון המובן מאליו: "יוקרה" כיום היא בגדי רחוב מפוארים. Streetwear היה ברכה לתעשיית האופנה היוקרתית העולמית בשווי 300 מיליארד דולר, ועזרה לה לצמוח בכ-5% ב-2017. באוקטובר האחרון, פדריקה לבטו, שותפה בחברת הייעוץ השיווקי ביין אנד קומפני, אמרה ל-Business of Fashion, "הלקוחות נעשים צעירים יותר, וזה טוב מאוד להישרדות התעשייה הזו בטווח הבינוני והארוך". היא המשיכה: "יש שוק גדול של 2.5 מיליון אירו לחולצות טי יוקרתיות, למשל, שצומח מהר מאוד. ושוק של חצי מיליארד יורו לסליידרים מגומי, שזה מאוד יוצא דופן בשוק הזה”. הנישואים האלה של עושר ונגישות הם אבן יסוד בעיסוקיו היצירתיים של אבלה ובעסקיו, והוא דן במינוי לואי ויטון שלו עם CNBC מוקדם יותר החודש, ואמר, "הצרכן הבסיסי שלי יכול להיות לפעמים בן 12, ואתה יודע, כלומר משימה מדהימה, אבל אני אוהב את האתגר של תרגום מותג שיכול להיות בן 100 למישהו בן 12. אני מתמחה בזה”.

 

באותה שיחה הוא התייחס גם לאתגר של יצירת מזוודת Off-White בשיתוף פעולה עם מותג מזוודות היוקרה הגרמני בן ה-120 Rimowa (בבעלות רובה של LMVH, ששילמה 716 מיליון דולר עבור 80 אחוזים ב-2016 ). המזוודה הזו – במחיר של 1,700 דולר – הייתה הפריט הפופולרי ביותר בקרב בני הנוער שנהרו לפסטיבל הרחוב הראשון של Hypebeast בניו יורק באוקטובר הקרוב. אבלו נהנה ממגמות גדולות יותר, כמו החזרה מונעת על ידי אינסטגרם של לוגואים, עלייתו של ההיפ הופ להיות הצורה השלטת של המוזיקה הפופולרית האמריקאית, ועלייתו של סגנון "אלגוריתמי" בייצור המוני – אבל הוא גם מדרבן אותם, ו לנצל אותם בצורה איתנה ומהירה יותר מכל אחד אחר. נייקי עלתה חמישה מקומות במדד המותגים של Lyst גם השנה, וה-Off-White x Nike Air Presto היה הפריט ה"חם" ביותר של השנה – מדורג גבוה יותר מה-Yeezy Boosts החדשים של ווסט, או הטרנד הפופולרי של בלנסיאגה- נעלי ספורט טריפל S מעוותות. החברה דיווחה על הכנסות משנה לשנה של 6% לשנת 2018, שהכניסה 36.4 מיליארד דולר. אבלו הוא בעל ערך עבורם מכיוון שהוא יושב בצומת של אמנות ומסחר ותרבות פופולרית: בגלריה גאגוסיאן בבוורלי הילס בסתיו הקרוב, תוכלו ללכת לראות 35 פסלים שנוצרו בשיתוף פעולה של אבלו והאמן היפני טאקאשי מורקמי. לפני סגירת התערוכה, דרייק קנה אחד מהם. במהלך הרצאה באוניברסיטת קולומביה בפברואר האחרון, השווה אבלו את אמנות השער שלו ל-Yeezus של קניה ווסט לפחית קוקה קולה, ואמר: "היכולת למתג תוכן שמעצב דור זה לא דבר של מה בכך". פשוט אין מישהו שמבין טוב יותר את המילה המודרנית שלנו סלט. אוף-וויט ווירג'יל אבלו שניהם שנויים במחלוקת ביותר, וזה הפרסום החינמי שלו המותג אינו נטול מחלוקת. נראה כי ההבנה של אבלו לגבי מה טוב ויפה וחשוב מבוססת על מה שיוצר השפעה, לאו דווקא על ידי תפיסת עולם מוסרית או אינטלקטואלית עקבית או ניתנת להבחין.

 

הוא גיבור מסובך: בקיץ האחרון, הוא עבד עם האמנית הקונספטואלית המפורסמת ביותר, בעלת מודעות חברתית, ג'ני הולצר, כדי ליצור קו של יצירות הצהרת פרו-הגירה ואנטי-ניאו-לאומיות, ובחורף ההוא עיצב חולצות טריקו עבור Planned הוֹרוּת. במקביל, הוא עדיין עומד לצד הסטייליסט איאן קונור, איש היפ-הופ שהואשם באונס יותר מ-20 פעמים. בפרופיל W משנת 2017 שהכריז על אבלו "מלך משפיעני העל של המדיה החברתית", הוא כינה את קונור כחלק מ"המעגל הפנימי", לצד המנהל הקריאטיבי של בארי, שהואשם גם בתקיפה מינית (ראיות וידאו הדליף על Reddit רגע לפני שנעצר) ואיתו נייק ניתק קשרים בשנה שעברה. וכשזה מגיע לעיצובים בפועל, התיוג "הכל במרכאות" של אבלו הוא קריאת חיזוק לניתוק אירוני. אבל הוא גם יכול להיות כן: "היינו דור שהתעניין באופנה ולא היינו אמורים להיות שם", אמר ל-W כשנשאל על הפיכתו לגבר השחור הראשון שעיצב קו משלו בלואי ויטון, שכבר בסביבות 165 שנים. מה שהוא עושה חשוב בו זמנית וקל להפריד. כשאבלו הפך למנהל העיצוב של בגדי הגברים של לואי ויטון, ק' אוסטין קולינס כתב ל"ואניטי פייר" שהשידוך הגיוני יותר מכפי שנראה: "הפסים האלכסוניים והמרכאות האירוניות של אוף-וויט הם, עבור הייפבייסטים והכוכבים אובססיביים, מקודד ומודע לכיתה כמו LV משתלב מונוגרמות הן לדור אחר." קולינס גם ציין שלמותג יש "איוולת צעירה, תחושה גסה של מוזרות פופ", והודה כי "המתנגדים טוענים להונאה שלו". ל-Off-White יש הרבה מהמתנגדים האלה. ראשית, יש מי שמאמין שהיסוד של Off-White הוא רעיונות גנובים: ביולי הגיש מותג בגדי הספורט הנורווגי Helly Hansen תביעת הפרת סימן מסחרי ותביעת תחרות בלתי הוגנת בבית המשפט הפדרלי של אילינוי, והאשימה את Abloh בכך שקרע את הלוגו שלו ברבים. העיצובים שלו. עוד לפני כן, דיאט פראדה, חשבון האינסטגרם הפופולרי שידוע בכך שהוא קורא בצורה חצי מדוייקת לזיופים בתעשיית האופנה, ציין שהלוגו של Off-White היה כמעט זהה לעיצוב שדה התעופה בגלזגו משנת 1965 שנוצרה על ידי קבוצת עיצוב מפורסמת בבריטניה . הוא מצא תמונה של אבלה במשרדו, עם עותק של ספר עיצוב מודרניסטי שבו היה ערך על הלוגו המדובר, וגם האשים אותו בגניבת עיניים לראפ סימונס של קלווין קליין והלייבל היפני Anrealage. אבלו אמר שלוקח לו 10 דקות להמציא הרבה מהעיצובים שלו. הוא גם אמר שהוא רוצה לעזור לאפל לעצב את האייפון הבא. תחומי העניין האסתטיים שלו הם פשטות ויעילות, האינטרסים המסחריים שלו הם מה שאפשר לכנות אוונגרד כלכלי – סימון דרמטי, מצויר וצעקני של פריטים בסיסיים המשווקים בעיקר לילדים, על ידי ידוענים, והופכים את הבלתי מושג לספורט ובילוי. כשהציג את קו הדיפוזיה "For All" של Off-White, הוא כלל ארבע חולצות טריקו וארבעה קפוצ'ונים שניתן היה לרכוש רק בחנויות לבנים ולבנים בערים הגדולות, במחירים שנעים בין 95 ל-170 דולר. אף אחד לא יכול להחליט אם זה מבריק או חלול, אבל הם ימשיכו לדבר על זה מחלוקת, אם כי, כמובן, היא שיחה. ושיחה היא מודעות למותג. וילד, האם הבנים של Reddit אי פעם מודעים ל-Off-White. ישנם רק 2,000 חברים ב-Off-White הספציפי, אבל 807,000 הקוראים של הסוbreddיט העיקרי של בגדי הרחוב דנים בו ללא הרף. לא כולם אוהבים את זה. רבים מהם פושרים. רבים מהם שונאים את זה בגלוי! רבים אומרים שזה "דברים טובים מבחינה אסתטית", אבל הם לא יכולים לעמוד מאחורי המסר "הלא הגון" של המותג. "אולי וירג'יל הוא אחד המעצבים הגדולים בדור שלנו או אולי הוא פשוט החברים הכי טובים של קניה", כותב אחד המשתמשים. "אני אוהב לחשוב שזה איפשהו באמצע." אבלה מייצג סיפור אמריקאי מאוד על הצלחה בלתי סבירה מונעת עבודה וסבירות גבוהה של סלבריטאים-קרבה, הצלחה מונעת מזל. אלכס קסטרו, מאייר ב-The Verge (ושל הכתבה הזו!) ואדם מגניב במיוחד, הוא התקווה הטובה ביותר האחרונה שלי להבין את הדומיננטיות של המותג, מכיוון שאפילו ה-hypebeasts מסוגלים לפקפק בזה בגלוי. "כל הכוח של אוף-וויט נמצא במרכאות", הוא אומר. אחר כך הוא מפרט תהליך רגשי מסובך מאוד, כשהוא מגיב לשטיח שאבלו עיצב עליו כתוב "תפסיק": זה נראה מטומטם במבט ראשון, ואז בסופו של דבר אתה חושב על ההומור שבו, ואז בסופו של דבר אתה חושב על החברה והחוקים שבהם אנו חיים, וקפיטליזם ונורמות ולאן שזה מוביל אותך. … אבל אז אני עדיין חושב שזה די מטומטם שוב. בגלל שזה כל כך פשוט ונגיש, הרבה ילדים בגדי רחוב עשויים לחשוב שזה עמוק יותר ממה שהוא באמת. בדומה לריק ומורטי, זה גורם לאנשים להרגיש חכמים, אבל האם זה באמת אומר משהו על קפיטליזם וחברה שכבר לא נאמר? כנראה שלא.

 

אוף-וויט הוא ענק – אי אפשר להתווכח – וההסבר הטוב ביותר של המותג יכול להיות רק המוצרים עצמם: מגפי עור לבנים מעל הברך של ריהאנה בשווי 1,000 דולר שעליהם כתוב "For Walking" (במרכאות) בחלק האחורי של השוק, למרות שהיא למעשה לבשה אותם כדי לעמוד על במה ולבצע קונצרט פרטי למנהלי הלייבל במסיבת חג המולד של Top Dawg בשנה שעברה. או את Off-White x Nike Air Prestos של ג'ון מאייר, שהוא כנראה קיבל בחינם לפני ששילם למותג האינסטגרם האובססיבי Grateful Dead Online Ceramics כדי לצבוע אותם עבורו, מה שעורר השראה לעורך Hypebeast לשעבר לצייץ שהגענו ל"שיא Tie-Dye" ו"משפט Streetwear ביותר של 2018" במכה אחת. או נעלי ה-Off White Converse השקופות, שנבדקו על ידי המוזר ביוטיוב הידוע בראד הול כ"רגל ימין אומרת 'שמאל', רגל שמאל אומרת 'ימין', זה עלול לתכנת מחדש את המוח שלי לגמרי, לא בטוח שאני מוכן לזה זֶה." אני, למשל, אוהב את הטוטו חסר התועלת הזה באורך הרצפה, צהוב ניאון, שביונסה לבשה פעם אחת. "למען ההגינות," אמר לי קסטרו. "לאוף וויט יש כמה פריטי אש." זה נכון. זה הוגן. זה גם הוגן לומר שהאם העיצובים של Off-White הם קרעים, תפסיק להיות שאלה מאוד מעניינת, כשאנחנו יושבים אחורה וצופים יותר ויותר מותגי אופנה שאוהבים נוער מנסים להעתיק את כל השאר לגבי זה.

 

off white מעיל

Off-White הוא מותג שבנה את שמו ואת הפופולריות שלו בשנים האחרונות. הוא נוצר על ידי וירג'יל אבלו, מי שהיה בעבר המנהל הקריאטיבי של לואי ויטון. המעיל האוף-ווייט הוא חלק עיקרי למותג שנראה כמעט בכל מראה אוף-וויט. המעיל מגיע בהרבה צבעים ודוגמאות. זהו אחד העיצובים היותר מסורתיים מבית Off-White, אך הוא עדיין מצליח להתבלט מאחרים בזכות פשטות העיצוב והמראה הבלתי מעוטר. המעיל האוף-וויט היה חלק אייקוני מהמותג מאז הקמתו ב-2014, וממלא תפקיד מפתח בקו הבגדים של אבלו. כפי שהתברר, המעיל עוצב במקור על ידי טום פורד. עם זאת, בשל כמה בעיות מסובכות ומשפטיות, הוא נאלץ לוותר על זכויות הבעלות שלו ב-1993 כאשר גוצ'י רכש את החברה שלו. זה היה אז שאלסנדרו מיקלה נכנס לתפקיד המנהל הקריאטיבי של גוצ'י והציג מחדש גרסה מעט שונה של המעיל בנובמבר 1995. אוף וויט הוא מותג שקיים מאז 2006, אבל הוא ראה פיצוץ של פופולריות במהלך השנים האחרונות. המותג הזה ידוע בעיקר בזכות השימוש שלו בעיצובים נקיים ופשוטים והסיסמה האייקונית שלו: "אין משטרת אופנה". מעיל אוף וויט הוקם על ידי המעצב האיטלקי וירג'יל אבלה בשנת 2006. הוא רצה לחקור את השפעותיו מהעניין האישי שלו באדריכלות, עיצוב אורבני ואמנות. אבלו רצה ליצור קו בגדים שיהיה גם אופנתי וגם קז'ואל בו זמנית וזה מה שהוא עשה עם אוף ווייט. אוף ווייט מתייחס לכל צבע שהוא אוף ווייט או אפור בהיר – משהו בין לבן טהור לאפור טהור. המונח שימש לראשונה כמונח צבע קיצוני בתולדות האמנות כדי להבחין בין צבעים בעלי גוון בהיר יותר בשנת 2014, Touitou שוב שיתף פעולה עם ארמאני כדי לעצב קולקציה בלעדית עבור "A/W" שלהם מעילים אוף-וויט הם פריט לבוש איקוני שנראה על כמה מהאנשים המפורסמים מאוד. המעילים האלה הם לא רק אופנתיים, אלא גם קלאסיים ואלגנטיים. Off-White הוא מותג שאינו מפורסם רק בזכות הבגדים שהם יוצרים, אלא גם בגלל שיש להם חוש סטייל מובהק. הם שלטו באמנות ההתלבשות בלבן ושחור כדי ליצור מראה מדהים עבור הלקוחות שלהם. מקורו של מעיל אוף-וויט מצרפת בסוף המאה ה-19. מעיל off white המעיל הלבן הראשון נוצר על ידי הנזיר הסולפיסי בשם הכומר ג'וזף ז'אק באמצעות בד צמר ממעיל צמר הכבשים שלו. סגנון המעיל היה בתהליך פיתוח כשהטרנד משך את תשומת לבה של מעצבת האופנה קוקו שאנל. היא לקחה את זה, וזה הפך למבט חתימה עבורה. מעילים אוף-וויט ידועים כצבע נייטרלי קלאסי שיכול לעבוד עם כל אאוטפיט ולגרום לכל בגד להרגיש שיקי. אם את מעוניינת להוסיף סגנון קצת יותר נינוח לארון הבגדים שלך בחורף הזה, אוף-וויט הוא המעיל המומלץ שלך. אוף-ווייט הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר בעולם. החברה הוציאה מוצרים שונים כמו תיקים, תיקי גב, חולצות טריקו של אוף וויט, ג'ינסים וקפוצ'ונים שניתן לערבב ולהתאים ליצירת סגנון משלך.

 

off white חגורה

אוף וויט מציעה את החגורות האיכותיות ביותר בעבודת יד העשויות מהחומרים המורכבים והיקרים ביותר. Off White Belt מבטיחה שכל המוצרים שלהם הם באיכות הגבוהה ביותר ויחזיקו מעמד לכל החיים. Off-White.com הוא מותג לייף סטייל לגבר המודרני והעכשווי שרוצה להיות נאמן לסגנונו האישי. כל פריט של אוף וויט מיוצר בסטנדרט הגבוה ביותר של מקצועיות ואיכות ללא פשרות. המנהל הקריאטיבי של המותג, Virgil Abloh, עומד בראש כל פרויקט אוף-וויט מאז הקמת הלייבל ב-20 אוף ווייט הוא רב תכליתי וניתן לראות אותו על סלבריטאים וסלבריטאים רבים שלובשים חגורות אוף-וויט, חגורות אוף-וויט נראו על אמנים כמו פארל וויליאמס ומייסד מגזין Dazed, לוקהרט סטיל אוף וויט הפך לפופולרי בזכות הרבגוניות שלו בקרב דמוגרפיה, כאשר חלק מהאנשים לובשים את החגורות האוף-וויט שלהם עם ג'ינס, אחרים לובשים אותם עם כל דבר, משמלה אלגנטית ועד תלבושת נינוחה מתאים בצורה מושלמת, החגורה Off White מקבלת את הצללית הדקה שלה מחומר הפוליאסטר הארוג הנמתח ומרצועת הכותנה הקלועה הייחודית של חגורות אוף וויט . זה מתאים בצורה מושלמת סביב המותניים והירכיים שלך, ללא צורך בגודל למעלה או למטה. רצועת כותנה בדוגמה קלועה מספקת מראה נקי ומתוחכם המשלים כל בגד. עונת הסתיו לחורף לעולם לא תהיה זהה עם האביזר הנועז הזה לצידך. החגורה Off White מיועדת ללבישה ב-21 סנטימטרים (8 אינץ') סביב המותניים והירכיים להתאמה אופטימלית. חגורה של אוף וויט היא מוצר מבוקש וניתן לרכוש אותו ברחבי הרשת במחירים עדכניים.

 

off white נשים

Off White נשים הוא מותג בגדים לנשים שמקורו בפריז. הוא ידוע באסתטיקה המינימליסטית שלו ובשימוש בצורות קלאסיות כמו גם בפלטה כהה. אוף לבן זכה לפופולאריות על ידי סלבריטאים כמו טיילור סוויפט, בלה חדיד וריהאנה. המלצות של סלבריטאים הביאו את המותג לידי ביטוי עם האסתטיקה המינימליסטית והטרנדית שהוא מציע ללקוחותיו.אוף וויט הוא אחד מאותם מותגים שהצליחו לשמור על מעמדו כמותג עצמאי לא משנה איך השוק משתנה. אוף וויט הוא אחד ממותגי האופנה הבודדים שהצליחו לשמור על עצמאותם תוך כדי היותו מותג אופנה יוקרתי. אנשים רבים מקבלים את זה ואת הסגנון האופייני שלהם לזכותם מהמייסדים, אלסנדרו מישל והעורכת הראשית של ווג אנה ווינטור. אוף-וויט הוא מותג אופנה, שהוקם על ידי וירג'יל אבלו ולואיז פילי בפריז. הוא פופולרי בזכות הצלליות האסתטיות והנקיות המינימליסטיות שלו. חברה זו זכתה לביקורת על כך שקרעה לכאורה את העיצוב של שמלת אישה על ידי תיירי מוגלר כדי ליצור עיצוב "מקורי" משלהם. מייסד אוף-וויט, וירג'יל אבלה, הגיב לטענות אלו והצהיר כי הוא אינו חש אשמה על העיצובים שלו. הוא גם טוען שמעולם לא לקח קרדיט על עבודתם של אחרים, אלא הפך אותה לשלו באמצעות הסגנון הייחודי שלו. אוף-וויט הצליח מספיק כדי לקבל מספר פרסי מבקרים בשנים האחרונות, כולל: העולה החדשה הטובה ביותר בפרסי האופנה הצרפתית באביב/קיץ 2018; האופנה הבינלאומית הטובה ביותר. off white נשים הוא קו חדש של בגדי נשים שנוצרו על ידי המעצב והאמן הנודע וירג'יל אבלו קו חדש זה כולל פריטים באיכות גבוהה בצורה עכשווית, אך עם אותו סגנון איקוני כמו המותג הקלאסי. השילוב המושלם של השפעות Off-White Women לוכדת את רוח הנשיות המודרנית עם שילוב אקלקטי של השפעות – החל מהצבעים הנועזים של סגנון הרחוב ועד למראה הגראנג'י שהופיע בסן פרנסיסקו בשנות ה-90. מותג היוקרה מספר 1 בעולם קו נשים אוף-וויט הוכר על ידי מספר ארגונים יוקרתיים כמותג היוקרה מספר 1 בעולם.

 

off white מחיר

בראיון ל"גרדיאן" הסביר וירג'יל אבלה, מייסד אוף וויט, כי הוא לא רואה במותג שלו "חברת אופנה יוקרתית". הוא רואה בזה "עסק מקורי ועדכני". האסטרטגיה של Off-White היא לשמוש את מחירי הבגדים שלהם תוך שמירה על איכות גבוהה. אוף וויט נוסדה בשנת 2014 ומאז היא צומחת במהירות. ב-2018 היא דורגה על ידי פורבס במקום ה-68 ברשימת "100 החברות הפרטיות הגדולות באירופה". אוף וויט הוא מותג מעצבים שידוע בסגנונות הנועזים והטרנדים שלו. זה ההפך מאופנה קלאסית, וזו הסיבה שמחיר האוף-וויט משתנה. מתג המחיר היקר ועד לעיצובים האופנתיים שלו, Off-White עשוי להיות יקר מדי עבור אנשים מסוימים. אוף וויט משתמש במותג שלה כדרך לייצג חופש וסכנה. הלוגו של אוף וויט מסמל את המשמעות של חוסר שליטה או שליטה. זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בכמה יקר אוף וויט יכול להיות – או שאתה בשליטה או שאתה לא. אוף וויט התחיל כפרויקט עבור מר וירג'יל אבלו, שרצה ליצור משהו שלדעתו חסר באופנה – מותג יוקרה במחיר סביר עם רוח מרדנית כמו פאנק רוק ומוזיקת היפ הופ המחיר של אוף וויט הוא בטווח של $650-1000 דולר. זה מותג שאתה משלם עבור מה שאתה מקבל והמחיר בהחלט מוצדק.

 

כובע של off whit

כובע של off white הוא מותג שנראה על ידוענים ומשפיענים רבים לאחרונה. זה כובע לטיפוס הצעיר, המגניב, ההיפסטרי. החברה מוכרת כובעים פופולריים בקרב מי שרוצה להיות שונה משאר הקהל. כובע של המותג off white נראו בעיקר לובשים על ידי צעירים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם שרוצים לבטא את האינדיבידואליות שלהם באמצעות אופנה. הם מתקבלים גם על ידי אמנים המאמינים שזה יעזור להם להתבטא בצורה חופשית יותר מבלי לדאוג לשפוט. כובעי מותג אוף וויט שוחררו לראשונה בשנת 2016 והפכו זמינים לרכישה מקוונת בנובמבר 2017. כובע זה הפך לדגם במהדורה מוגבלת זמן קצר לאחר יציאתו לאור, מה שאומר שהוא נמכר כעת ברוב החנויות Off White הוא בית אופנה עכשווי שהוקם על ידי Virgil Abloh ועוצב על ידי Humberto Leon ו-Carol Lim. כובע ה-Off White הפך בקיץ 2018 לפריט אופנתי פופולרי בגלל המראה הייחודי שלו והמשמעות הסמלית שלו. אוף וויט הוא הצבע שנראה ההפך משחור, שקשור לאבל. הצבע Off-White מקבל משמעות חדשה עם הניגוד הזה בין שחור ללבן – הוא יכול לסמל תקווה, אושר ואופטימיות. Off White הוא מותג בגדים שצבר לאחרונה פרסי אופנה ומייחד את כובעי הבייסבול האייקוניים שלהם.הכובע של אוף ווייט הפך לאחד מאביזרי האופנה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. הוא עשוי משי צבוע ביד קליל ואוורירי, המעניק לו תחושה יוקרתית. חומר קל זה הופך אותו גם לאידיאלי ללבוש באביב ובקיץ. כובע של המותג Off White כולל צללית אסימטרית, אשר תוכננה לתת לגברים מנה נוספת של סטייל. העיצוב משתנה גם בהתאם למי שלובש אותו: השוליים הארוכים במיוחד מלפנים נותנים לו תחושה נשית יותר, בעוד השוליים הקצרים יותר מאחור יוצרים מראה גברי יותר.

 

אופוויט תיקים

אופוויט הוא מותג שמייצר תיקים לאנשים שאוהבים לקנות פריטי וינטג'. אופוויט תיקים הוא מותג המתמקד ביצירת תיקים אופנתיים ולבישים כדי לפנות לאישה העכשווית. לחברה הכנסה שנתית של 15 מיליון דולר והיא מציעה תיקים לנשים בכל העולם. אופוויט הוא מותג שמכה גלים בתעשיית האופנה מאז הקמתו. היא נוסדה על ידי דמנה גבאלייה, מעצב מתפתח שידוע בקווים משלו של בגדי רחוב יוקרתיים ובגדים מוכנים ללבישה. ההצלחה האחרונה של Offwhite היא שיתוף הפעולה שלהם עם נייקי בסדרת נעלי ספורט ייחודית בשם "Off-White x Nike Air Force 1". Off White תיקים הפך למותג אופנה פופולרי בגלל העיצובים הייחודיים והחומרים האיכותיים שלו. כדי לשמור על הביקוש הגבוה למוצרים שלהם, Off White שיתפה פעולה עם קמעונאים כמו Nordstrom, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Bergdorf Goodman ו-Barneys New York כדי להציע ללקוחות גישה לקולקציית הנעליים, הבגדים, התיקים והאקססוריז שלה. קו התיקים הלבן ימשיך לגדול בעתיד ככל שהוא יהפוך פופולרי יותר. ככל שהצרכנים יתעניינו יותר בסגנונות השונים שמציע Off White, שיתופי הפעולה עם מותגים אחרים יגדלו גם הם. אוף ווייט הוא מותג שידוע בעיצובים החדשניים שלו, שגורמים לא פעם לסערה בתעשיית האופנה. הטרנד האחרון של שוק התיקים של אוף וויט היה ליצור קווים חדשים של סחורה במחירים סבירים שהם בטרנדים עם התרבות הפופולרית. העיצובים של אוף ווייט היו מה שגרם להם להתבלט מכיוון שהם לא רק יפים אלא גם סבירים. אופוויט תיקים הוא מותג פופולרי של תיקי יוקרה שהתחיל בפריז ומאז התרחב ליותר מ-200 חנויות ברחבי העולם. אוף ווייט הפך לפופולרי בזכות האיכות ללא דופי, העיצובים המובהקים ומגוון המוצרים הרחב שלו. אוף ווייט הוא חביב בכל הזמנים עבור אנשים שמחפשים תיקים חזקים וייחודיים לשימוש יומיומי. כתוצאה מכך, הביקוש למוצרי Off White גדל עם הזמן.

 

off white פקטורי

הפקטורי של המותג האוף-וויט הפך לכלי החשוב ביותר של וירג'יל אבלו בעיצוב החזון שלו לגבי התרבות והחברה העכשוויים. מפעל המותגים האופ-ווייט הוא עסק ייחודי שנועד ליצור בגדים עם משיכה יוקרתית ומינימליסטית. Off White הוא דוגמה קלאסית לאופן שבו טכנולוגיה ויצירתיות יכולות ללכת יד ביד כדי ליצור משהו רענן וחדש בראיון ל"ניו יורק טיימס", מר אבלה אמר שהוא רוצה ליצור "פקטורי" (מפעל) שבו אנשים יוכלו לבוא וליצור עיצובי לבוש חדשים, ליצור את הבגדים שלהם בעצמם, לקלוט רעיונות חדשים מרחבי העולם. הפקטורי של אוף וויט הפך לאחד המותגים המפורסמים של תקופתו, לאחר שזכה במספר פרסי עיצוב מאז הקמתו ב-2014.

 

  • בגדי אוף וויט – בגדי גברים, בגדי נשים, פריטים חדשים של מותג יוקרה מוביל

  • חגורה אוף וויט – דרך מלוכדת להפוך כל בגד לפופ עם נגיעה של צבע.

  • 54 Off White Factory – החנות של מוצרי אוף וויט בישראל

  • כובע אוף וויט – שמור על ראשך חם ועדיין תהיה בטרנד העונה.

  • אוף White Clothes הוא טרנד האופנה האחרון שכולם מדברים עליו.

  • החגורה של Off White הופכת את התלבושת שלך לשלמה ומעניקה לך מראה מלוטש ומקצועי.

  • off white נשים אופנה עילית פוגשת בגדי רחוב בצורה עדינה ועצבנית.

  • מעיל אוף וויט צבעים נועזים עם קצת אטיטיוד, אופנה לאנשים האמיתיים.

  • מגוון רחב של סגנונות והתאמה לכל אירוע: בגדי קז'ואל, עסקים ומסיבות.

  • off white מעיל עיצוב מינימליסטי פשוט כדי להציג את הסגנון האייקוני שלך.

  •  

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x