נייק אוף וויט

Nike off White היא סניקרס האוף-וויט המקורית שהפכה לאיקונית

איכות מעולה, ל-Nike Air Force 1 "Nike off White" יש חלק עליון באיכות פרימיום עשויה מאבן גיר עדינה, חלק עליון של 100% עור אמיתי ויחידה אייקונית של סוליית Nike Air, הכל מסיים עם יחידת סוליית גומי קלאסית, ה-Nike Air Force 1 "Nike of White" נחשבת גם לאחת הסניקרס העמידות בהיסטוריה, בשל החומר הקל והמבנה האוורירי שלה. מעיצוב ועד בנייה.

Off-White & Nike: The Ultimate Collaboration

שיתוף הפעולה של Nike x Off-White הוא אחד המדוברים ביותר בזיכרון האחרון. Nike off White היא צללית הנעל הזו נולדה מתוך אהבה לצבא ולחבריו – מחיל האוויר ועד לחיל האוויר 1, הנעל הזו מייצגת את שתי הוויברציות בצורה יפה.

Jordan x Off-White

על שיתוף הפעולה האחרון שלו בלבוש עם ג'ורדן ברנד, מייסד ומעצב אוף וויט וירג'יל אבלה מגיע לפרק חדש של נוסטלגיה של MJ וכדורסל. בהשראת עידן התרבות והאופנה של סוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-00, הקולקציה הזו מציגה גרפיקה נועזת ומראה רחב כיאה לתקופה. זהו מבוא לשיתוף הפעולה של Jordan x Off-White. הוא כולל את ההיסטוריה של שיתוף הפעולה וקטע על הנעליים. באפריל השנה, נייקי הוציאה נעלי ספורט של Jordan x Off-White עם תכונות נוספות כמו גפות עור בחיתוך לייזר, בסיס נובוק אדום פרימיום ומדרס מותאמים אישית. מהדורה זו סימנה רק שיתופי פעולה אחד מתוך שיתופי פעולה רבים בין נייקי לחברת העיצוב של Virgil Abloh, OFF-WHITE™ מאז שאבלו הפך למנהל קריאייטיב ב-2014. הנעל משכה את תשומת הלב בזכות העיצוב המורכב שלה שמתייחס לשורשים של נייקי בבגדי ספורט, אך דוחף גבולות חדשים עם "שיפועים צבעוניים, תפרים יצירתיים וחלק העליון של עור בחיתוך לייזר" (נייקי). שני המותגים הם מהבולטים בעולם האופנה מזה שנים. הם לא רק פופולריים בתעשייה, אלא גם בקרב צרכנים, משפיענים ואפילו סלבריטאים. ה-Off-White x Nike Air Jordan 1 היא אחת הסניקרס הנחשקות ביותר שקשה למצוא כרגע. יש לו תאריך יציאה לדצמבר 2018 והוא ישוחרר ברחבי העולם. Off-White הוא מותג אופנה שזכה גם לשבחי הביקורת וגם להכנסות של מיליוני דולרים. דמנה גבאלייה התחילה לעבוד גם על Off-White לאחר שעזבה את בלנסיאגה, אבל רק כשהם הכירו בניו יורק בזמן ששניהם למדו בבית ספר לאמנות, הם החליטו להקים את המותג ביחד. נעלי אוף-וויט הופכות יותר ויותר פופולריות בקרב קהילת האופנה. ניתן לייחס זאת לשימוש החדשני שלהם בצבע, כך שבניגוד למותגים אחרים שקושרו לצבעים כמו שחור, אדום או כחול בנקודת זמן מוקדמת יותר, Off-White נתפס כחושב קדימה ויצירתי יותר ממותגים אחרים . שיתוף הפעולה Off-White x Nike Air Jordan 1 יכול להיחשב פורץ דרך עבור שתי החברות. על פני השטח, זהו אחד משיתופי הפעולה הטכניים ביותר של נעלי ספורט שנעשו אי פעם עם חלק עליון בגוון מובהק ותכונות רבות החורגות מעבר לאסתטיקה כדי להפוך את הנעליים הללו לפונקציונליות עם מראה מרהיב.

nike off white מחיר

נעלי מותג אוף ווייט הן טרנד חדש וקצת שנוי במחלוקת. נייקי הוציאה את הנעליים הללו ב-2018 ואנשים פנו מיד לרשתות החברתיות כדי להביע את דעתם. יש אנשים שאוהבים את הנעליים ויש אנשים ששונאים אותן, אבל נייקי יצרה מוצר להיט שזוכה לפופולריות עצומה. נעלי מותג אוף-ווייט הפכו פופולריות מכיוון שהן משלבות יוקרה, בגדי רחוב וסגנון ספורטיבי מבלי להיות יותר מדי מכל דבר אחד. הם דרך נהדרת ללבוש נעלי ספורט עם התלבושת הקז'ואלית שלך מבלי להיראות כאילו אתה מנסה להתלבש או להוריד אוף ווייט הוא מותג סניקרס אייקוני שקיים מאז שנות ה-90. הנעליים הן סמל לבגדי רחוב, אופנה וחופש. נייקי העניקה להם קו נעלי ספורט משלהם שעשויים בעיקר מזמש, עור וקנבס. אוף ווייט ידוע בהיותו מותג בעל דמיון בלתי מעורער בתהליך העיצוב שלו, כמו גם בעל צבעי חתימה שתופסים את המהות של כל עונה. עם ליין חדש של נעלי ספורט שיוצא מדי כמה חודשים, המותג הזה לא כדאי לפספס. Off White הוא מותג נעלי ספורט שנוצר בשנת 2016 על ידי Virgil Abloh, מעצב ואומן אמריקאי. השם בא מהתחושה של להיות כל כך קל וחופשי שאתה יכול ממש לעוף. נעלי ספורט אוף-ווייט מיועדות לעונות אופנה שונות, אך הפופולריות שבהן הן מהדורות עונת אביב/קיץ 18'. הם היו להיט עם סלבריטאים כמו ביונסה וריהאנה. Off-White נמכר לאחרונה ברשתות קמעונאיות כולל Nordstrom, Saks Fifth Avenue, והחנויות של נייקי.

נייק אוף וויט

Nike of White הוצגה לשוק נעלי הספורט במרץ 2018 באמצעות שחרורו של מהדורה מוגבלת של Nike Air Force 1 Low. הנעל מתאפיינת בגפה לבנה עם סווש שחור ולפת עקב, שכולן מקוזזות על ידי סוליה אוף-וויט. זה מגיע עם טלאי צבעוני בחלק הפנימי של הלשון שלו עם הכיתוב "ניקי של לבן". לבן הוא צבע המשמש לעתים קרובות כדי לשקף טוהר ותמימות. עם זאת, כאשר אנו מסתכלים על ההיסטוריה של צבע זה, אנו מגלים שהוא אינו תמים כפי שהוא נראה. מאמינים שהלבן שימש לראשונה על ידי הרומאים הקדמונים במהלך המאה הראשונה. הרומאים ניגבו כל לכלוך או כתמים עם מטלית לבנה או מיץ ליים לפני שהספיקו להיכנס לבתיהם. האמינו שהוא גם התגלמות האור לאחר שקיעת השמש. נעלי הסניקרס הלבנות של נייקי הפכו לסנסציה ב-2018 בגלל ערכת הצבעים המעניינת שלה המשלבת שחור ולבן עם פרטים צבעוניים בחלק העליון והסוליה החיצונית.

 

אייר פורס אוף וויט

נייקי ידועה במוצרים החדשניים והחדשניים שלה. ה-Nike Air Force 1 הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר בתעשיית נעלי הספורט. נייקי משחררת צבעוניות חדשה, "אייר פורס של לבן", שתהיה זמינה מתישהו בספטמבר 2018. הצבעוניות הזו משלבת עור לבן עם תחתית רפלקטיבית כסופה ויצרה הרבה באזז. נייקי משחררת צבעים חדשים מעת לעת מאז 2003 כשהיא יצאה עם הליין-אפ שלהם "כסף מתכתי". נייקי אייר פורס 1 היא נעלי ספורט פופולריות בארצות הברית. הוא שוחרר ב-26 במרץ 1982 ונשאר פופולרי מאז בשל העיצוב המלוטש, הנוחות והרבגוניות שלו. ה-Nike Air Force 1 שוחרר ב-26 במרץ 1982 ונשאר פופולרי מאז בגלל העיצוב המלוטש, הנוחות והרבגוניות שלו. היא נועדה במקור להיות נעלי ספורט בגזרה נמוכה, אבל ככל שהטכנולוגיה התפתחה הנעל הפכה ליותר פריט לייף סטייל עם הרבה צבעים זמינים. הנעל נועדה במקור להיות נעלי ספורט בגזרה נמוכה אבל ככל שהטכנולוגיה התפתחה הנעל הפכה ליותר פריט לייף סטייל עם הרבה צבעים זמינים. ישנם שלושה סגנונות עיקריים של דגם זה שיצאו לשוק: הדגם הלבן/שחור/אדום (1), דגם השחור/לבן (2) נייקי הוא המותג המוכר ביותר בכל הנוגע לספורט. לחברה מגוון גדול של מוצרים הכוללים נעליים, ביגוד ואביזרים. Nike Air Force 1 היא סוג של נעל שפותחה על ידי נייקי משנת 1982 עד 1988. הנעליים תוכננו במקור עבור שחקני כדורסל אך מאז שימשו בענפי ספורט נוספים כמו כדורגל, בייסבול ואיגרוף.

 

נייק אופוויט

נייקי היא חברת בגדי הספורט וההנעלה הגדולה בעולם. בנוסף, זהו גם תאגיד גלובלי שיש לו מגוון רחב של עסקים. המוצרים שלהם כוללים נעליים, בגדים, ציוד לספורטאים ועוד. המותג נייקי נהנה מגידול במכירות בארצות הברית מדי שנה. עם זאת, זה לא הספיק כדי לענות על הצרכים הפיננסיים שלהם בגלל תחרות מוגברת ועבודה קשה יותר שהם צריכים לעבור מדי שנה. ישנן דרכים רבות לייצר עבור נייקי הכנסה, כולל פרסום ומכירת המוצרים שלהם בחנויות קמעונאיות כמו Foot Locker או עבודה עם מותגים שונים על מוצרים משותפים או שיתופי פעולה. אוף ווייט הוא מותג נעליים בעיצובו של וירג'יל אבלו המורכב מצבעים וסגנונות עזים. הקונספט העיצובי של Off White מבוסס על הרעיון שתרבות הפופ הצבעונית לא צריכה להיות שמורה רק למי שיש לו גישה למותגים יוקרתיים. Off-White הוקמה על ידי Virgil Abloh בשנת 2014, ומותג הנעליים הפך לפופולרי בקרב ידוענים כמו קניה ווסט, ביונסה וריהאנה.אוף ווייט השתלט על תעשיית האופנה וצבר קהל קהל עקב עיצובי הרטרו אך העכשוויים שלו. המותג נייקי קיים כבר עשרות שנים והוא ממשיך לצמוח. נייקי ידועה בהרבה סוגים שונים של נעלי ספורט, כולל ה-Off-White. נייקי אוף ווייט הוא סגנון בהשראת תרבות הרחוב והוא נעשה בדרך כלל בשחור-לבן. נעלי Nike Off White כל כך פופולריות שהן עשו את דרכן לשוק עם שיתופי פעולה עם מותגים אחרים כמו אדידס, Comme des Garcons, Kaban, Kith ועוד. נעלי מותג אוף ווייט הן סוג של נעלי מעצבים שמסווגות בדרך כלל כנעלי ספורט. נייקי הוציאה מגוון של צבעי אוף-וויט לאחר יציאת קולקציית ה-Off White שלהם ב-2015. Off-White x Nike Air Max 95 הוא נעלי ספורט קלאסיות שנראו על כמה מהכוכבים והסלבריטאים הגדולים בעולם. הקולקציה הראשונה שוחררה בסוף 2015, עם מהדורות אחרות שיגיעו באביב 2016, קיץ 2016 וסתיו 2016. הנעליים ננעלו על ידי קניה ווסט ופארל וויליאמס, דרייק, ביונסה, ריהאנה ואחרות פעמים רבות במהלך הקריירה שלהם. אוף-ווייט הוא אחד המותגים המשפיעים ביותר על האופנה העכשווית כיום ולכן אין זה מפתיע שנעלי הספורט הללו הפכו לפריטים איקוניים עבור תעשיית האופנה אוף ווייט הוא מותג נעלי ספורט של נייק שמציג לבן כצבעו העיקרי. נעלי ספורט אוף ווייט נלבשות בדרך כלל על ידי אמני היפ הופ וסלבריטאים.

 

  • נייק אוף וויט נעל ליחיד שרוצה להתבלט ולמעשה לעשות את ההבדל.

  • עם ברק כסף מתכתי ייחודי עם דגשים אדומים תפוחים, נעל זו היא תוספת איקונית לכל תלבושת.

  • הנעליים עשויות מחומרים איכותיים, מיוצרות בעבודת יד באיטליה וירגישו כאילו אתה הולך על ענן של נוחות.

  • גפות עור ורשת קלות משקל, ללא שרוכים או תכונות מיותרות

  • בטנות טקסטיל נושמות עם סוליה חיצונית דמוית טקסטיל

  • כריות עקב וקדמת כף הרגל ארגונומיות, המתאימות לצורת כף הרגל שלך

  • נייק אוף וויט התאמה ללא פשרות שהיא סופר נוחה

  • אוף וויט נייק עיצוב בלעדי ומסוגנן.

  • אוף וויט נייק פריט סטייל חובה.

  • שחרור בכמויות מוגבלות.

     

     

אוף וויט נייק גורדן
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x