אוף וויט חולצות

החולצה המושלמת

Off White הוא מותג החולצות הפופולרי והחזק ביותר בעולם. בגדי רחוב יוקרתיים עם טוויסט, אוף וויט מציע בגדי רחוב יוקרתיים עם טוויסט. עם האסתטיקה הבלתי ניתנת לחיקוי שלהם, אוף-ווייט מציעה מגוון של תפיסות חדשות על אופנת בגדי הרחוב הקלאסית: מצלליות גדולות מדי ועד להדפסים ייחודיים ועיצובי חולצות טריקו. איכות ללא פשרות, אוף וויט מציעה מוצרים שכאן כדי להחזיק מעמד: כל החומרים בהם נעשה שימוש הם איכותיים ומכווצים מראש. זה מבטיח שתוכלו ללבוש את אותם החלקים במשך שנים רבות ללא צורך בהחלפה מתמדת. המותג אוף וויט תמיד דוחף קדימה עם סגנונות ועיצובים חדשניים, מה שהופך כל מהדורה לשונה מהקודמת. מקולקציית הקפסולות שלהם ועד שיתופי פעולה עם מותגים ואמנים אחרים, Off-White ממשיכה להוסיף רמות חדשות של איכות ופרטים לכל יצירה ולכל חולצה.

 

חולצות אוף ווייט

חולצות אוף ווייט הן השילוב המושלם של עכשווי ונצחי עם מגע של שילוב של מגמות אופנה עדכניות. אם אתה רוצה להתבלט מהקהל ולהצהיר על הסגנון שלך, אז זה הזמן שלך ללבוש חולצות אוף ווייט. Off-White הוא אוסף ייחודי של עיצובים מעוררי מחשבה, פרובוקטיביים ופרובוקטיביים המאתגרים את הסטטוס קוו. לחגוג את האינדיבידואליות’ אוף-וויט חוגג אינדיבידואליות ומציג גישות לא שגרתיות לאופנה. Off White מציעה מבחר רחב של חולצות איכותיות. החולצות האוף-וויטות שלנו הן אייקוניות ובעלות אסתטיקה נצחית.

 

off white חולצות

אוף וויט חולצות, כאשר וירג'יל אבלה השיק את תווית בגדי הרחוב Pyrex Vision ב-2012, היה קשה לדעת אם הוא רציני או לא, או אם הוא סתם עוד חבר של ראפר מפורסם עם קו חולצות טריקו. עם זאת, שלוש שנים מאוחר יותר, אבלו התנער מההנחות הקדומות הנלוות בלהיות החבר הכי טוב של קניה ווסט, והפך את הלייבל שלו Off-White לעסקה האמיתית – מותג אופנה יוקרתי שיש לו את המוצרים העשויים להפליא ואת הקונספטים החושבים קדימה. כדי לגבות את ההייפ העצום. אף על פי ש-Of-White אביב-קיץ 2016, שכותרתו "צווארון כחול", רואה את אבלו מתרחק מעט מההדפסים הגרפיים והמיתוג הכבד שהגדיר גם את Pyrex Vision וגם את הקולקציות המוקדמות של Off-White, כשרונותיו נשארים מוצגים במלואם במוצר זה התחיל את הכל – חולצות גרפיות. כשזה מגיע לקניית חולצות לארון שלו, אבלו הוא מכור. הוא שואב חולצות גרפיות כמו ילד בחנות ממתקים אם הילד הזה היה בשנות השלושים לחייו והיה לו Amex שחור. ומי שעוקב אחריו באינסטגרם יכול להעיד על כך שהוא ממעט לצלם כשהוא ספורט אותו פעמיים. אבלו אוהב כל כך חולצות, שכשהציג את הקולקציה שלו בפני חבר מושבעים של מעצבי LVMH כחלק מפרס מעצבי האופנה הצעירים שלהם, הוא עשה זאת בחולצת טי של לוגו של Supreme Box (מוכנסת כמובן לכבוד הרשמיות של האירוע. ). אז פנינו לאבלו וביקשנו שידבר על הדברים האהובים עליו. עד כמה חולצות טריקו גרפיות חשובות לסגנון שלך ולחיים שלך?

“עבורי, חולצות גרפיות הן הפורמט החשוב והאקספרסיבי ביותר למעצב או לאדם. הטעם שלך בטיז גרפי אומר הרבה על נקודת המבט שלך. אני מסתכל עליהם כמו על קנבס, ומה שאני מכין אומר המון על נקודת המבט שלי. זה ז'אנר האופנה שממנו אני בא, ואני אוהב את האתגר בכל עונה של חקירת דרכים חדשות ומגניבות ליצור טי גרפי. חולצות גרפיות הן סוג של תקשורת. כאילו, אחת מחולצות הטריקו האהובות עליי אי פעם הייתה חולצת הטריקו הזו של קריס ואן אסשה כשהוא השתלט לראשונה על הדי סלימן בדיור שכתוב עליה "פאק כולכם".

כמה חולצות גרפיות יש לך?

“כמות מטורפת. בעצם יש לי ארכיון של טי שהתחלתי לקנות מאז שהייתי נער.”

האם יש מותגים שאתה הולך אליהם בכל עונה בידיעה שאתה הולך לקנות חולצות גרפיות שלהם?

“Supreme היא, למשל, הדוגמה הטובה ביותר לתהליך חשיבה ברמה א', ביצוע ונקודת התייחסות לאזור זה של בגדי רחוב. זו הסיבה שאני מנוי ללייבל. רמת המחשבה בצוות החשיבה שלהם מדהימה. אני גם מאוד אוהב את ביאנקה שנדון. החולצות שלהם חסרות כבוד, אבל עם מטרה אמיתית לזה.”

 

האם אתה קונה הרבה חולצות טריקו וינטג', או שכולן חדשות?

תמיד חדש. אני לא כל כך עושה את עניין הוינטג', רק בגלל שזה לא אני. יש כמה מעצבי וינטג' שאקנה מהם דברים, אבל בעיקר לא. התוויות שאני קונה מהן הן כמו מותגי סקייטבורד ומותגי רחוב. אבל קניתי גם עכשיו את הטי של דרייק "Charged Up" [שהוא מכר ב-OVO Fest] כי זה גאוני. דברים כאלה הם קניות מיידיות.

זה בגדי רחוב בשבילי. זה לדעת איפה לקנות דברים, לא הדבר ההמוני הזה שאפשר להשיג בכל מקום.

חולצות גרפיות אוף-וויט הן יחסית זולות. האם אתה חושב שבאופן כללי חולצות גרפיות מאפשרות לילדים לקנות למותג יוקרתי מבלי לבזבז טונות של כסף?

זה ויברציות של נקודת כניסה. חולצות גרפיות הן ויברציות. ואני חושב שהם הבסיס להרבה ארונות בגדים, אבל זה מאתגר לזקק את המשמעות של המותג שלך בתוך חולצת טריקו. אני ממש שמח עם אלה שיצאו לי עכשיו [לסתיו 2015]. הרבה מחשבה הושקעה בקונספט של התמונות, אבל אז יש גם דברים עקביים שקורים עם המיקומים, וכמובן היד שאיתה מתבצעת הגרפיקה.

 

עד כמה חשובה ההתאמה בעיצוב חולצות גרפיות?

אה, אתה קולט את הניואנסים. אני רק מנסה למצוא חלל באופנה שהוא שלי, ואני כמו חובב התאמה לחולצות טריקו. אני יודע איך חולצות טריקו של אמריקן אפרל מתאימות, או איך מתאימות סדן, AAA, אז אני רוצה להכין חולצות טריקו שמתחייבות למחיר. הם אווירה אחרת. אני מייצר את שלי באיטליה, והם לא קלים מדי, ואני חושב על כל מה שנכנס אליהם, כמו ההתאמה ואפילו איך הדיו מגיע לבד. לחולצות טי אוף-וויט יש התאמה אוברסייז, אבל היא לא רק בגודל אחד. הם קצרים יותר, רחבים יותר על פני הגוף, והשרוולים מעט קצרים יותר. נראה שלאביב-קיץ 2016 יש פחות גרפיקה ממה ש-Off-White ידוע. עד כמה הגרפיקה תהיה חשובה למותג קדימה? “אני מתייחס לזה אחרת בכל עונה. אם תחזור ל-Pyrex [Vision], זה היה רק ​​גרפיקה אחת. אבל הפכתי את התמונה, אז זה היה יותר רעיון של חולצת טריקו גרפית מבוקרת. ובכל עונה אני מנסה לתקשר רעיון אחד עם הגרפיקה, ופשוט לעשות כמה וריאציות של הרעיון האחד הזה ככל שאני יכול. אז העונה, זה החולצה הזו של "חפירה אוף-ווייט" [נראית למעלה]. ברור שקונספט הבנייה הזה נעשה בעבר, אבל בדיוק הכנתי את האחד הזה עבור 30 האנשים באולם התצוגה שלי. וכרגע באתר שלי, יש שם חולצות שעשויות רק לחנות המקוונת. אני יכול להמציא 30 עיצובים של חולצות ביום, אבל זה רק על היכן להכניס כל אחד מהם. זה בגדי רחוב בשבילי. זה לדעת איפה לקנות דברים, לא הדבר ההמוני הזה שאפשר להשיג בכל מקום. זו גם הסיבה שהם לא חייבים להיות חלק מאוסף. טי גרפי טוב הוא רק טי גרפי טוב.”

 

חולצות אוף וויט

חולצות אוף וויט הן הטרנד האחרון באופנת גברים. זוהי חולצה נינוחה ונינוחה המשתלבת היטב עם ג'ינס ג'ינס וסניקרס. חולצת אוף וויט היא אהובה בכל הזמנים של בחורים ברחבי העולם, שהיו לובשים אותה בכל אירוע. חולצות אלו מגיעות בסגנונות שונים, כגון חולצות טי עם שרוולים ארוכים, חולצות טי עם שרוולים קצרים, סוודרים עם צווארון או חולצות פולו. חולצות אוף-וויט נמצאות בטרנדים כבר כ-3 שנים. הם מגמת האופנה האחרונה ונתפסים כסמל להיות אופנתי ומסוגנן. Off White הוא מותג אופנה שזכה לתהילה עולמית בשנים האחרונות. הוא בבעלותו של וירג'יל אבלה, מייסד לייבל בגדי הרחוב Pyrex. הסגנון המיוחד של המותג הוא השימוש שלו בלבן ושחור כאחד, מה שגורם לו לבלוט בשוק הומה אדם. Off-White הפך לאחד המותגים הפופולריים ביותר באופנה כיום, אבל מה זה אומר עבור מותגים כמו נייקי ואדידס? ניתן לראות את הסגנון הייחודי של Off-White על Yeezy 750 Boosts של קניה ווסט, כמו גם חלופות זולות יותר לנעליים אלו של נייקי ואדידס. ההצלחה של Off-White הביאה לכך שאנשים רבים רצו לשים את ידם על החלקים שלהם מהמותג הזה. עם הביקוש הזה מגיעות אפשרויות דפוק רבות, אשר אוף ווייט הוא בית אופנה שהוקם על ידי וירג'יל אבלו בשנת 2014. הבגדים מתאפיינים לרוב בצבעוניות מונוכרומטית פשוטה ובקווים נקיים. אוף ווייט ידוע בסגנון המרדני והאוונגרדי שלו. אתם עשויים לשאול את עצמכם מהם הבגדים של המותג Off White. Off White הוא באמת מותג בגדים שצובר פופולריות מאז הצגתו בשנת 2014. השם של קו הבגדים נובע מהעובדה שהוא נוצר מלכתחילה כדי לשמש כחלופה לבגדים שחורים שנחשבו מיינסטרים מדי מכיוון שהם הפכו משעמם וצפוי לאורך זמן. הוא מציע צבעים בהירים, גרפיקה נועזת ושימוש אקלקטי בחומרים, כל אלו מייחדים אותו ממותגים אחרים בתעשיית האופנה. אוף ווייט הוא אחד מאותם מותגים שצמחו במיוחד Off-White הוא מותג מעצבים שפורץ את גבולות האופנה. המותג ידוע בסגנונו הייחודי ובגישה הקז'ואלית שלו ועם זאת הוא מותג יוקרתי. אוף-ווייט נמצאת בחזית האופנה העכשווית כבר שנים, וכפי שניתן לראות בשנים האחרונות, היא לוקחת על עצמה כמה שותפויות חדשות ומרתקות מאוד. Off-White שיתפה פעולה עם A Bathing Ape כדי ליצור מגוון מיוחד של חולצות טי בעלות גרפיקה שבטוח תסובב את הראש בכל קהל. חולצות הטי אינן זמינות לרכישה בפני עצמן מכיוון שהן במהדורה מוגבלת. כדי לשים את ידך על החלקים האלה, תצטרך להפוך לחבר אוף ווייט VIP ולהיכנס להגרלה על הסיכוי שלך לזכות באחד!

 

חולצות אוף-וויט זוכות לפופולריות רבה

Off White הוא מותג אופנה שצבר פופולריות רבה לאחרונה עם העיצובים הייחודיים והניסיוניים שלהם. אוף וויט חולצות זה מעבר לרק מותג, אוף ווייט לא ידוע רק בבגדים שלהם. הם גם מוכרים פריטים כמו נעלי אוף וויט, שעונים, משקפי שמש, ניחוחות ועוד. הם אפילו מתרחבים לעולם האמנות עם מוזיאון חדש במיאמי שייפתח בקרוב. אוף ווייט הוא לא רק מותג אופנה – זה סגנון חיים שלם. Off White shirts הוא אחד ממותגי האופנה הפופולריים ביותר בתקופה האחרונה. החולצות שלה מתומחרות בעלות גבוהה יותר משאר המותגים בשוק. הוא ידוע בסגנון בגדי הרחוב והעיצוב היוקרתי שלו. המותג נמצא בטרנדים כבר לא מעט זמן והחולצות שלו נמכרות מדי עונה. אוף-ווייט הוקמה על ידי וירג'יל אבלו, שהיה גם המייסד של המותג שלו "Pyrex Vision" שכעת הופסק. אוף וויט הוא מותג אופנה שהיה פופולרי בקרב תעשיית האופנה. יש להם הרבה עיצובים וצבעים שונים לבחירה. Off Off White הוא מותג אופנה ולייף סטייל שזכה להכרה בשנים האחרונות. מוצר המפתח של המותג, שהוא החולצות שלו, מתאפיין בצבעים, דפוסים וגרפיקה יוצאי דופן. אוף ווייט נוסדה בשנת 2008 על ידי וירג'יל אבלה בפריז. למותג זה יש מספר אוספי בגדים. לאחרונה הבחינו שהחולצות של אוף ווייט הפכו פופולריות מאוד בשנים האחרונות בקרב ידוענים, משפיענים וקהל הרחב שמשווע ללבוש אותן. אוף וויט הוא סימן מסחרי של Virgil Charles Abloh והחברה שלו Off-White LLC Off-White הוא מותג אופנה יוקרתי שהוקם על ידי המעצב האיטלקי וירג'יל אבלו. חולצות אוף-וויט עשויות מחומרים איכותיים, כמו כותנה וויסקוזה. אוף סייד אמור להיות מונח ניטרלי. לא שחור ולא לבן אלא אוף ווייט – הצבע שבין שחור ללבן. אוף וויט הוא מותג אופנה יוקרתי אשר הוקם על ידי המעצב האיטלקי וירג'יל אבלו בשנת 2013 לאחר תקופתו ב-Dior Homme ומאז גדל לאחד ממותגי הלבוש הפופולריים ביותר כיום בזכות הצלחתו המהירה והפופולריות של מייסדו, וירג'יל. אבלה. חולצות אוף ווייט עשויות מחומרים באיכות גבוהה, הכוללות בד כותנה וויסקוזה עם תחושת ידיים רכה שהופכת אותה למושלמת הן ללבוש קז'ואל והן ללבוש רשמי. Off White הוא אחד ממותגי האופנה הפופולריים בעולם עם הקולקציות שלו באורך מלא. המותג זוכה להכרה בזכות העיצובים הלא שגרתיים שלהם שלא נראים לעתים קרובות בשוק. Off White הוא מותג פופולרי בשל העיצובים הלא שגרתיים שלו והוא הפך למותג אופנה מוביל בשם "The Street's New Uniform" של ווג משמעות הדבר היא שחולצות Off White כיום הן די נדירות ויקרות לרכישה. אם אתה מחפש לשים יד על חולצה אוף ווייט, אז אתה צריך להיות מוכן לבזבז בין 200 $ ל $600+ לכל פריט לבוש. אז אם אתה לא רוצה להוציא כל כך הרבה על חולצות אוף ווייט, אז מה אתה יכול לעשות? אתה יכול לנסות לשים את ידך על כמה חלקים של אוף ווייטס דרך אוף.

 

חולצות של אוף וויט

Off-White ידוע בסגנונו הייחודי והצעיר ובעיצובים הניסיוניים. הצלחתו נבעה בעיקר מ-Virgil Abloh (מייסד) שהיה מעורב באופן עקבי בתהליך העיצוב מאז תחילת המותג. חולצות אוף-וויט פופולריות מאוד בקרב בני דור המילניום שמעריכים את הפשטות והייחודיות שלהן. חולצות של אוף וויט ניתן לראות אותם על סלבריטאים, משפיעני אופנה, כוכבי סטריט סטייל ועוד. Off White הוא מותג שגדל בפופולריות שלו בשנים האחרונות. זוהי בחירה פופולרית בקרב פאשניסטות, סלבריטאים ויצירתיים. לחולצות אוף ווייט יש ערכת צבעי "אוף ווייט" ייחודית עם הדפסים מנוגדים של שחור, אדום ולבן. מייסד המותג הוא וירג'יל אבלו, אשר זכה להחזרת הצבע והיצירתיות לאופנת בגדי הגברים. הם שיתפו פעולה עם נייקי, לואי ויטון וקניה ווסט כדי לעצב את קולקציית הבגדים האחרונה שלהם. חולצות אוף ווייט פופולריות בזכות הייחודיות והחולצות האיכותיות שלהן המעוצבות באמצעות טכניקות הדפסת מסך. הם מגיעים גם בגזרות שונות כמו כתפיים רחבות, צווארון V וחולצות צמודות מה שהופך אותן למתאימים לארון הבגדים של כל גבר. Off White הוא מותג שעוסק בבגדי רחוב. הוא התחיל את דרכו כלייבל נעליים בשנת 2006 והוקם על ידי Virgil Abloh בשנת 2014. המותג הפך לפופולרי בשנים האחרונות ועם העיצוב היוקרתי שלו, הוא מצא את דרכו לליבם של פאשניסטות רבות ברחבי העולם . חולצות אוף ווייט הן מסוגננות ונוחות ללבישה לכל אירוע. הם מושלמים עבור אנשים שרוצים להיראות סתמיים אך יחד עם זאת בעבודה או בבית הספר. המותג לא מוגבל רק לחולצות, אלא הוא מוכר גם מוצרים כמו ג'ינס, כובעים, תיקים, ז'קטים וכו'. Off White, מותג אופנה אוונגרדי שהוקם על ידי וירג'יל אבלו ומויה, הוא פרשנות עכשווית לאמריקנה. חולצת אוף וויט, ההדפסים והצבעים הבלתי ניתנים לחיקוי שלו הם תוצאה של מיזושל יצירות וינטג' עם מחשבה עכשווית. אוף ווייט הוא טייק מודרני של אמריקנה שהופיע על מסלולים ברחבי העולם. הסגנון הוא פחות על מה שמוציאים שם ויותר על מה שנשמר בארון שלהם. חולצות אוף לבן עשויות עם הדפסים וצבעים ייחודיים המעוררים תחושת נוסטלגיה או מציגים טוויסט אירוני לארון הבגדים שלך. החולצות הראשונות של אוף ווייט היו עשויות מתערובת כותנה ונכון לעכשיו, הן מייצרות בגדים מסיבים מן החי כמו אלפקה וצמר. הם ידועים גם בעיצובים המינימליסטיים שלהם ובשימוש בצבעים עזים. חולצות אוף ווייט עשויות מ-100% כותנה, אך יש לה תחושה מובחנת בשל השימוש בבד רך ונשפך. המותג משתמש גם בצבעי פופ וגרפיקה כדי להעניק לכל חולצה מראה אינדיבידואלי.

 

  • עיצוב איכותי ביותר שהפך לקלאסיקה של פולחן מאז יציאתו לאור.

  • חומר קל משקל ונושם עם מראה וינטג' שבור.

  • חולצה מושלמת להלבשת יום עד לילה.

  • אוף וויט סגנון יוניסקס עם הכמות המושלמת של גבריות ונשיות.

  • חולצות של המותג אוף וויט חולצות אופנתיות ונוחות שכולם יאהבו.

  • אוף ווייט הוא מותג האופנה היוקרתי, ולכן לחולצות הללו יש מגע בלעדי.

  • שיתופי הפעולה של Off White x Nike הם להיט גדול עם נעלי סניקרס.

  • עשוי מבד כותנה איכותי וסריג מעט נמתח.

  • חתימת המותג "Off White" מודפסת על החולצה.

  • גזרה רכה ורגועה במיוחד, שנלבשה על ידי רוב אמן ההיפ הופ העונה.

    חולצות שעוצבו להיות גם אופנתיות ונוחות במיוחד, בעיצוב מינימליסטי.

  • עוצב על ידי Virgil Abloh בשיתוף עם נייקי – נייק אוף וויט אייקון אופנה אמיתי.

  • חולצות אוף וויט חולצה נדירה ובמהדורה מוגבלת שנוצרת רק למי שקנה אחת מ-500 הראשונות

  • אוף וויט חולצות עשויות מבד סופר רך וחמאתי שנראה נהדר על כל גווני העור

  • חולצת אוף וויט עם הדפסים מסוגננים וייחודיים בחזית האופנה.

  • תחושה מגניבה, עצבנית, מינימליסטית.

  • אווירה של מסתורין כי לא ניתן לזהות אותם בקלות.

  • טרנדי, מודרני ואורבאני עם טוויסט אפל.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x