אסתי לאודר בושם

אסתי לאודר בשם מושלם לכל אירוע

בושם אסתי לאודר הוא ניחוח קלאסי שניתן ללבוש כל השנה. בושם אסתי לאודר הוא ניחוח מרגיע אך ממריץ, שיגרום אפילו לאוהבי היופי העסוקים ביותר להיראות ולהרגיש במיטבם.

הניחוח האייקוני הזה הוא התערובת המושלמת של מיטב הטכנולוגיה ההידרופוביה, מרכיבים חיים ויצירתיות מקורית. נוצר על ידי חלוצת הבושם אסתי לאודר בשנת 1968, הריח הנצחי הזה מושלם עבור נשים מודרניות שרוצות להרגיש בטוחות, שובות לב ויפות.

את לא צריכה להיות דוגמנית על כדי ללבוש ניחוח של כוכב על. אסתי לאודר בושם לנשים שושן מים הוא פרחוני עם תחושה רעננה ונקייה הלוכדת רוחות אביביות ופרחים פורחים עם רמז של הדר בניחוח עם עוצמה מתמשכת אולטימטיבית.

הבושם של אסתי לאודר הוא ניחוח קלאסי עם אפיל נצחי. שוחרר בשנת 1945, קו אסתי לאודר נוצר כדרך לכבד ולחלוק את המורשת והסיפורים של מעצבי האופנה ובתי הריח האגדיים. הניחוח הראשון של קו היוקרה הזה היה Youth Dew ומאז עוקב אחריו ריחות איקוניים רבים אחרים שממשיכים למשוך את הגברים והנשים הנערצים ביותר בעולם.

האם אי פעם הרחת את פרק היד שלך וחשבת לעצמך, "אלוהים, אני אוהב את הריח שלי!" אז זה בגלל שלא הרחתם את עצמכם זמן מה. הבושם של אסתי לאודר מורכב עם תווים של ילנג-ילנג, מנדרינה ושעועית טונקה.

בושם של אסתי לאודר החדש

אסתי לאודר בושם חדש? אסתי לאודר בושם מחירים?

דגם חדש שהושק לאחרונה אסתי לאודר בושם knowing, bronze goddess אסתי לאודר בושם.

בושם אסתי לאודר sensuous,  הוא ניחוח קלאסי שעמד במבחן הזמן. מרגיע על העור, ניחוח זה הוא ההגדרה של נשי.

אסתי לאודר היא חברת קוסמטיקה וריח שנוסדה בשנת 1946. היא ידועה ברחוחה החתימה שלה, בושם Pure White Diamonds של אסתי לאודר.

קו הבשמים של אסתי לאודר הושק בשנת 2000 ומורכב מלמעלה מ-50 ניחוחות. זה זכה להצלחה מאז השקתו עם סלבריטאים שונים כמו גווינת' פאלטרו וליידי גאגא שתומכים בקו הבשמים.  הבשמים הפורסמים הינם בושם ביוטיפול אסתי לאודר ובושם פלז'ר אסתי לאודר.

מה שמייחד את הבושם הזה הוא התווים המשולבים שלו של ניחוח פרחוני, פירותי ועץ. התווים העליונים הם פטל ותות ואחריהם ניחוח תפוח.

הבושם של אסתי לאודר הוא אחד הניחוחות הפופולריים בעולם. הוא הושק לראשונה בשנת 1992 ומאז הפך לסמל של יוקרה.

אסתי לאודר הוא אחד ממותגי הבשמים הפופולריים בעולם. המותג אסתי לאודר מציע מגוון רחב של בשמים ומוצריו נמכרים דרך רשת דלתות עולמית.

הבושם של אסתי לאודר נועד להציע מהות נשית. האריזה נראית אלגנטית, מתוחכמת ומושכת לקהל מבוגר שאולי מחפש משהו שונה מבושמים מיינסטרים אחרים.

  • האיזון המושלם של חושניות בעיצוב יפהפה.
  • ריח רך באוויר, אהבה בריח ראשון.
  • נוצר עבור נשים בעלות טעם מעודן.
  • הבחירה האהובה על בני דור המילניום
  • ניחוח יוקרתי
  • ריח עטור פרסים
  • ניחוח שנמשך
  • ניחוח קל ורענן
  • מושלם ליום או ללילה

כל הפרטים והמידע אודות אסתי לאודר בושם, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לאסתי לאודר בושם. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות אסתי לאודר בושם.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x