אסתי לאודר קרם פנים

אסתי לאודר קרם פנים מנצח

קרם פנים של אסתי לאודר הוא קרם יופי אהוב בפולחן המציע עור חלק, בריא ומדהים. הקרם היוקרתי הזה מכיל מרכיבים מרגיעים כמו קמומיל וויטמין B6 להרגעה והזנה של העור שלך בו זמנית, ומשכלל אותו עם פפטידים לעור רענן ולחות שנראה טבעי.

קרם מרגיע העור עטור הפרסים של אסתי לאודר הוא פורמולה קלת משקל, לא שומנית עדינה מספיק לעור נוטה לאקנה. הוא משמש כטיפול מרגיע לעור

אסתי לאודר יוצאת עם חידוש חדש שנועד לייצר שגרת טיפוח מדהימה לעור על ידי הוספת יתרונות נוספים של קרם לחות. קרם לחות זה עשוי עם תמציות צמחים טבעיות, אשר הוכחו כיעילות, מעניקות לחות ומרככות.

אסתי לאודר קרם פנים re nutriv

כדי ליצור את מגוון מוצרי האנטי-אייג'ינג עטור הפרסים שלה, מדענים של אסתי לאודר בילו שנים בהערכת מרכיבים על יעילותם, ולאחר מכן שילבו אותם לפורמולות המותאמות באופן ייחודי כדי להחזיר את שלמות העור האופטימלית. עם קרם הפנים של אסתי לאודר, זה אומר שלא רק תקבל מראה עור צעיר יותר – זה הוכח מדעית כמסייע לשפר את הזוהר והגמישות של העור תוך מתן חיזוק אנטי אייג'ינג.

אסתי לאודר קרם פנים מחיר

קרם הפנים של אסתי לאודר הוא אחד המוצרים הפופולריים ביותר של אסתי לאודר עם מכירות של כמיליארד דולר

קרם הפנים של אסתי לאודר תוכנן לעזור לנשים להשיג מראה צעיר באמצעות שימוש במרכיבים כמו רטינול וויטמין E. קרם פנים אסתי לאודר הינו שילוב מנצח.

קרם פנים של אסתי לאודר הוא קרם לחות הפועל ללחות העור, הסרת זיהומים והפחתת קווים עדינים. חלק מהמאפיינים המרכזיים של קרם הפנים של אסתי לאודר הם תכונותיו המרגיעות והנוסחה העשירה בנוגדי חמצון.

קרם פנים אסתי לאודר זאפ ניתן להשוות

חברת אסתי לאודר שבסיסה בארה"ב נוסדה בשנת 1946 על ידי האלמן שלאחרונה ג'וזף אסתי לאודר, שבנה הון עם חברת הקוסמטיקה של אשתו. החברה גדלה באופן משמעותי מאז וכיום היא מחזיקה ביותר מ-300 מותגים של מוצרים הנמכרים ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם.

אסתי לאודר ידועה גם בהשקת קמפיינים מוצלחים של ידוענים כמו אלו למוצרי אליזבת טיילור ומרלין מונרו.

קרם הפנים הפופולרי ביותר של אסתי לאודר נקרא אסתי לאודר Advanced Night Repair Serum. זהו מוצר אנטי אייג'ינג עוצמתי שאמור לסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים ולשפר את גוון העור ומרקם.

אסתי לאודר מספקת מגוון מוצרי טיפוח. הם השיקו קו חדש של קרם פנים, כולל ה-Estee Lauder Advanced Night Repair

קרם פנים של אסתי לאודר הוא מוצר טיפוח אשר נוצר כדי לתת מענה לצרכים שונים אצל אנשים שונים. לדוגמה, זה יכול לשמש עבור עור יבש או עור מזדקן. ישנן גרסאות רבות למוצר המותאמות לסוגי ומצבי עור ספציפיים. המוצר הושק בשנת 2010 ומאז הוא מבצע מצוין עבור קו המוצרים של אסתי לאודר.

קרם ריכוך ייחודי זה מסייע להפחית באופן גלוי את הופעת הקמטים והקמטים.

מזין בעדינות, לחות ועוזר להפחית את המראה של קמטים וקמטים עדינים. נוסחה עם חומרים מרככים שמרככים, מחליקים וממצקים את העור.

מוצר טיפוח עור קל, חלק ומשיי בעל אפקט מרענן וחיטוב.

  • עוזר להגביר את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור כדי להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים.
  • מספק גימור שקוף ומטופל לזוהר במראה טבעי.
  • מכיל 10% ויטמין C טהור
  • מסייע לאחידות ברורה של גוון העור
  • מספק לחות והגנה אולטימטיבית לעור יבש
  • מועשר בחומרים בוטניים טבעיים
  • מעניק לחות, ממצק ומעניק לחות לעור
  • תיאור מאפיינים: פורמולה בעלת פיגמנט גבוה ואינה מייבשת

כל הפרטים והמידע אודות אסתי לאודר קרם פנים, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לאסתי לאודר קרם פנים. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות אסתי לאודר קרם פנים.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x