אסתי לאודר קרם עיניים

אסתי לאודר קרם עיניים מוביל

קרם עיניים של אסתי לאודר עוצב כדי למקד את הדאגות העיקריות לטיפוח העור.

אסתי לאודר השיקה קרם עיניים חדש בספטמבר 2018 בשם Estée Lauder Pure Retinol Moisture Renewal Eye Cream. המוצר מגיע עם שלושה יתרונות, שניים מהם ייחודיים לנוסחה שלו.

ראשית, הוא מכיל רטינול, מרכיב פעיל רב עוצמה שהוכח כמפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים עד שישה חודשים לאחר שימוש מתמשך. שנית, הוא אינו קומדוגני ולכן הוא לא יסתום את הנקבוביות או יגרום להתפרצויות. לבסוף, הנוסחה כוללת גם חומצה היאלורונית המסייעת בהלחנת העור ושמנמן תוך הפחתת קמטים וקמטוטים סביב העיניים.

קרם העיניים לחידוש הלחות של Estée Lauder זמין תמורת 60 דולר ב-sephora.com

אסתי לאודר קיימת למעלה ממאה שנה. חברה זו מציעה מוצרי טיפוח המומלצים על ידי רופאי עור. למותג מגוון רחב של מוצרים אשר מיועדים להתאים לסוגי עור וצרכים שונים.

אסתי לאודר היא אחת מחברות הקוסמטיקה הוותיקות בעולם, אך היא גם אחת המותגים הפופולריים ביותר עם למעלה מ-20 מיליון לקוחות. אסתי לאודר ידועה בזכות האיפור והטיפוח האיכותיים שלה, שבדרך כלל מחזיקים מעמד זמן רב.

אסתי לאודר היא אחת מחברות הקוסמטיקה הנחשבות והמצליחות ביותר, עם מוצרים כמו אסתי לאודר קרם עיניים. אסתי לאודר ניסתה לשמור על המוצרים שלהם מעודכנים ומודרניים עם כל מהדורה חדשה של מוצרי הקוסמטיקה שלהם. הם עדכנו את מוצריהם לטכנולוגיה העדכנית ביותר – קרם העיניים הוא כיום מוצר חדשני המגן מפני עיגולים שחורים וקמטים.

קרם עיניים של אסתי לאודר הוא מוצר חדש שיצא בספטמבר 2016 והפך לפריט קוסמטי פופולרי עבור נשים רבות לשימוש.

החברה תמיד ניסתה להתעדכן בטרנדים העכשוויים בתחום היופי על ידי שחרור גרסאות חדשות של איפור, טיפוח עור, כלי איפור וכו'.

טיפוח העור המועדף הזה, שפותח על ידי רופא עור, עוזר להפחית את המראה של קווים עדינים, עיגולים שחורים ונפיחות.

קרם העיניים מספר 1 המומלץ על ידי רופאי עור קליניים, נוסחה עשירה זו מפחיתה את המראה של עיגולים שחורים, נפיחות וקמטוטים למראה עור בהיר יותר סביב העיניים.

מותג הטיפוח מספר אחת בעולם זמין כעת בקרם עיניים כהה המכוון לאזורים מעל ומתחת לגבה למראה בהיר וחלק יותר.

בהשראת כוחו של הטבע ומנוסחת עם מרכיבים בעלי ביצועים גבוהים, קרם עיניים של אסתי לאודר משתמש בצורה ייחודית של פפטידים להזנה ושיקום העור. עם הקרם עטור הפרסים הזה, העיניים שלך יתחדשו באופן גלוי במלוא הברק הטבעי שלהן

פורמולה קלת משקל זו על בסיס מים, פורצת דרך בטיפוח העור, נועדה לעזור להפחית את המראה של צללים וקמטוטים מסביב לעיניים.

לראשונה, רופאי עור חברו לאסתי לאודר לקרם עיניים זה. הוכח כמפחית את המראה של עיגולים שחורים ונפיחות. יש לו נוסחה בלעדית העשירה באומגה 3, נוגדי חמצון וקפאין. קרם עיניים זה קל משקל, לעולם אינו שומני, והוא מציע תוצאות מיידיות.

קרם קל משקל זה חדור בטכנולוגיית האנטי אייג'ינג של תמצית מחטניים טהורה ומרוכזת. חדורה במרכיב עוצמתי זה, הנוסחה מסייעת בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור, תוך הפחתת סימני עייפות ונפיחות גלויים.

קרם עיניים לחות זה מפחית באופן ניכר את המראה של עיגולים שחורים ושקיות. המרקם הקל והלא שומני שלו עוזר לשמור על נוחות העיניים הרגישות שלך.

  • עוזר להפחית את סימני היובש ונפיחות מתחת לעיניים.
  • מקדם אזור עיניים בריא ומלא לחות.
  • מועשר בויטמינים ונוגדי חמצון כדי לסייע בהידוק מחסום הלחות של העור ושיקום הזוהר הטבעי של העור.
  • עוזר להפחית את המראה של רגלי עורב ועיגולים שחורים.
  • רופא עור נבדק והוכח כמסייע להפחית את המראה של רגלי עורב ועיגולים שחורים.
  • גימור חלק ומשיי לעיניים מעודנות ומחופות
  • שחזר את הברק הצעיר והפחית עיגולים כהים למראה זוהר וצעיר

כל הפרטים והמידע אודות אסתי לאודר קרם עיניים, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לאסתי לאודר קרם עיניים. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות אסתי לאודר קרם עיניים.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x