ארקוסטיל מוצרים נוספים

מוצרים נוספים של ארקוסטיל

 

מכונת פסטה ארקוסטיל

היא מכונת פסטה חדשה שחוסכת זמן וכסף. הוא מכין פסטה טרייה תוצרת בית בדקה אחת בלבד ללא לישה או עבודה ידנית. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לאנשים עסוקים שרוצים להכין פסטה משלהם אבל אין להם זמן לזה. ה-Arcosteel כולל גם ציפוי נון-סטיק וקערה וידית קלים לניקוי, כך שהוא קל לשימוש ולתחזוקה. מכונת פסטה של ארקוסטיל הוא מוצר מזון חדש שצובר פופולריות בשוק. היא מגיעה בצורת מכונת פסטה בעלת צורה דמוית ספגטי וניתן להכין ממנה עד 12 סוגים שונים של פסטה. מכשיר פסטה Arcosteel – נדרש פסטו טבעי ללא בזיליקום או שמן זית, אידיאלי עבור דיאטנים! מוצר חדשני זה תוכנן תוך מחשבה על המשתמש. המכונה אינה דורשת כל עבודה ידנית וניתן להפעיל אותה על ידי כל אחד. משתמשים יכולים ליצור פרחי ציפוי על הקצוות לקינוח או להשתמש בגדלים שונים של ספגטי לסוגים שונים של מנות. ה-Arcosteel עשוי מאלומיניום וניתן למחזור ב-100%. הוא דק יותר מספגטי מסורתי המיוצר במכונה, מה שממזער משקל ומאפשר חיי מדף ארוכים יותר. היא גם מייצרת מוצרים דלי פחמימות כמו אטריות אורז, אטריות טבעוניות וכו'. מכונת פסטה של ארקוסטיל היא אחת הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעשיית המזון המשתמשת בטכנולוגיית AI לייצור פסטה מושלמת במחיר סביר. מכונת פסטה של ארקוסטיל שימש יותר מ-300,000 אנשים בלמעלה מ-10 מדינות שונות. הוא מסוגל לייצר עד של פסטה בצורת מושלמת בשעה. Arcosteel הוא גם ידידותי לסביבה מכיוון שהוא משתמש רק ב-12 ליטר מים כדי לייצרכמות כזאת של פסטה.

 

מנדולינה ארקוסטיל

מנדולינה ארקוסטיל הוא סוג חדש של מנדולינה שיכולה לקצוץ ירקות תוך שניות. זה קל משקל וקל לשימוש, והוא משתמש בטכנולוגיה חדשה כדי לחתוך את האוכל מהר יותר. תהליך הקיצוץ הוא כבר לא משימה מפרכת עם המנדולינה הזו.

Arcosteel משתמשת בטכנולוגיה חדשנית שמפחיתה את משך הזמן שלוקח לקצוץ ירקות עד 80% מבלי להשפיע על ערכם התזונתי. מנדולינה ארקוסטיל עוסקת בהפיכת משימות הבישול לקלות יותר, מהירות יותר ויעילות יותר. מוצר זה מועיל במיוחד לאנשים עם מוגבלות פיזית או לאנשים המוגבלים על ידי מצבים כרוניים. ארקוסטיל נוצר על ידי צוות מהנדסים עם שנים של ניסיון בתחום ההנדסה הביו-רפואית, עיצוב תעשייתי ומדעי המזון. הם התאחדו דרך רעיון שכולם ידעו שיהיה מהפכני – המאפשר חיתוך מהיר וקל מבלי להתפשר על חומרים מזינים. ה-arcosteel מספק דרך בטוחה ונוחה להכין ירקות לאכילה חיים או מבושלים. החברה ידועה בחדשנות שלה במטבח, אך מה שמייחד אותה הוא שכל רכיבי המכשיר עשויים מחומרים לשימוש חוזר. ה-מנדולינה של ארקוסטיל נחשב "כלי בישול חדש ומהפכני" על ידי שפים ברחבי העולם בגלל יכולתו לקצוץ ירקות בצורה אחידה ומהירה ללא כל צורך בעבודת הכנה מראש. ה-Arcosteel Chop Mandoline היא מכונת חיתוך מדויקת המייצרת ירקות, פירות ואפילו שוקולד צ'יפס. זה חסכוני וקל במיוחד לשימוש. ל-Arcosteel Chop Mandoline מנוע קולי היוצר פעולת חיתוך ללא חיכוך, אחד המרכיבים המרכזיים להצלחה גדולה במטבח. המכונה משתמשת בטכנולוגיה מוגנת בפטנט עם להבי נירוסטה ושיניים העשויות מחומרים עתירי פחמן כדי להבטיח שתקבלו מזון טרי ובריא ללא כל טרחה.

 

אבן פיצה ארקוסטיל

ארקוסטיל היא אבן פיצה העשויה מפולימר ממוחזר באיכות ארכיון, ידידותית לסביבה. היוצרים של arcosteel רצו ליצור אבן פיצה שתהיה גם עמידה ובמחיר סביר עבור אנשים בארצות הברית. מכיוון שהחברה התבססה בתחילה באיטליה, היה להם מאוד קשה למצוא יצרן אמין של סוג החומר הזה בארה"ב. על מנת לאפשר את המוצר הזה, הם שיתפו פעולה עם בעל עסק מקומי שייצר מוצרי פלסטיק ממוחזרים במשך שנים לפני שצוות arcosteel יצר איתו קשר. הוא לא רק עזר להם למצוא חומר באיכות טובה, אלא גם לקח על עצמו את האחריות להציג ולמכור את המוצר שלהם בשוק האמריקאי שלהם. אבן פיצה ארקוסטיל היא מוצר פופולרי מאוד בקרב שפים וחובבי פיצה כאחד. זה מייצר קרום אחיד, שעוזר להכין את הפיצה המושלמת בכל פעם. Arcosteel היום פופולרי מאוד בקרב שפים ואוהבי פיצה כאחד. זה מייצר קרום אחיד, שעוזר להכין את הפיצה המושלמת בכל פעם. החברה נוסדה בשנת 2010 על ידי שני סטודנטים לקולינריה בבית הספר לאמנויות הקולינריה Le Cordon Bleu Paris, לאחר שהבחינו שלא מצאו אבן אפייה מתאימה שהם אוהבים. Arcosteel נודע מאז באבני האפייה העמידות שלה העשויות מברזל יצוק וחומרים קרמיים, המסייעים לשפים להשיג פיצות טובות יותר מאי פעם.המוצרים של Arcosteel משמשים כיום שפים מקצועיים בכל רחבי העולם, כולל כוכב מישלן arcosteel היא אבן פיצה המאפשרת ליצור קרום פיצה טעים, פריך וחומה-זהובה ללא תנור. סוגי אבנים אלו ידועים בזמן הבישול המהיר שלהם ושימור החום הנמוך, מה שהופך אותם לאידיאליים לאפיית פיצות. אבן הפיצה arcosteel מעוצבת בצורה כזו שיש לה צורה טבעית וניתן להשתמש בה על כל משטח – משטח או שולחן. זה מגיע עם ציפוי מונע הידבקות כדי להקל על תהליך הניקוי.

 

מעבד מזון ידני ארקוסטיל

מעבד המזון הידני של ארקוסטיל הוא מכשיר מטבח רב-תכליתי שיכול להתמודד עם ג'וליאן, חיתוך לקוביות, חיתוך וגריסת כל הפירות והירקות. מכונה קטנה זו חוסכת זמן ומאמץ בכך שהיא מאפשרת לכם להכין ארוחות בריאות ללא שימוש במכונות מסובכות. מעבד המזון הידני של ארקוסטיל משמש גם במסעדות שאין להן גישה לליין שלם של מכשירי מטבח. ארקוסטיל, מעבד מזון ידני קיים בשוק כבר למעלה משני עשורים. מוצר זה מיועד לאנשים שמנסים להימנע משימוש בסכיני מטבח וקרש חיתוך כדי לקצוץ מזון. הלהב החד מקובע במקומו כך שהמשתמש לא צריך לדאוג לחיתוך בזמן חיתוך ירקות או פירות. בעבר, אנשים היו צריכים לעבוד ידנית על מרכיבים, בישול ואחסון מזון. עם הופעת הטכנולוגיה, Arcosteel הוצג כמהפכה במטבח.מעבד המזון הידני של ארקוסטיל הוא עדיין מכשיר ידני מכיוון שהוא לא מכונה מונעת בינה מלאכותית. זהו מוצר שנותן לך יותר שליטה על כלי המטבח שלך ומקל עליך את התהליך.

 

מוצרים נוספים

 

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x