סיר לחץ ארקוסטיל

סיר לחץ ארקוסטיל- הכירו את סיר הלחץ החדש

סיר הלחץ החדשני שלנו תוכנן מהיסוד כדי להפוך את הבישול לקל, מבלי להתפשר על איכות או נוחות. הוא שונה מסירי לחץ אחרים, כי הוא מעוצב עם סיר אידוי המשמש כסיר למים רותחים. יש לו גם מכסה נעילה לבטיחות, וחלון צפייה כך שתוכל לפקח על המנה שלך מבלי לפתוח את המכסה.

מופעל על ידי טכנולוגיית בישול בלחץ המוגנת בפטנט שלנו, ל-Arcostil יש את נקודת המכירה הטובה ביותר בשוק

באיכות גבוהה, במחיר סביר וידידותי לסביבה, עיצוב חדשני וגמיש לבישול כל המנות האהובות עליך בקלות, סיר הלחץ Arcostil מיועד לבישול אוכל בריא וטעים, בו זמנית ניתן לחסוך עד 70% אנרגיה.

 

דרך חדשה לבשל

ארקוסטיל סיר לחץ הוא הראשון בשוק שיכול לבשל בשתי השיטות בו זמנית. החידוש שלנו נועד לאפשר לכם לבשל עם האדים של סיר הלחץ שלנו, ובו זמנית להרתיח מים בסיר נירוסטה כלול מעליו. פונקציית הבישול בלחץ של Arcostil לא רק חוסכת לך זמן אלא היא גם מפחיתה את טביעת הרגל הפחמנית שלך. זה גם משמר ויטמינים ומינרלים במזון שלעתים קרובות הולכים לאיבוד במהלך הבישול.

ארקוסטיל סיר לחץ יהיה זמין לרכישה בסניפי החברה ברחבי העולם במחיר סביר. סיר לחץ Arcosteel הוא התוספת המושלמת למכשירי המטבח שלך. הוא ייחודי בעיצובו המאפשר שימוש בו ללא כל חשש לגלישה. יש לו קערת בישול רחבה המושלמת לכל מנה או מרכיבים. לסיר הלחץ Arcostil יש מצבי חימום ובישול. יש לו גם מכסה נשלף וחלק פנימי מונע הידבקות. סיר הלחץ יכול להכין ארוחות בסיר אחד בצורה קלה ומהירה. סיר הלחץ של ארקוסטיל הוא מכשיר מטבח מודרני שלא רק מבשל את האוכל שלך אלא מאפשר לך לשמור על ידיים נקיות בזמן שהוא מבשל עבורך. ארקוסטיל נוצר על ידי שני שפים שרצו ליצור כלי מטבח חדשני שיעזור להם לבשל מבלי ללכלך את הידיים או ללבוש כפפות כלשהן, בהתאם לסגנון הבישול המסורתי בצרפת ובאיטליה. סירי הלחץ של ארקוסטיל משתמשים בחום כדי ליצור לחץ גבוה ולשמור עליו, ומבשלים מזון במהירות ובאופן שווה.

 

תיהנו ממנות איכותיות בכל פעם

העיצוב החדש של ארקוסטיל מציע לך איכות בכל עת – מאי הדבקה או שריפה בתחתית הסירים שלך, למניעת זיהום צולב ויצירת סביבות מבוקרות שלא ניתן לשכפל עם כל סוג אחר של כיריים! סיר לחץ ארקוסטיל הוא חידוש חדש שהוצג על ידי ארקוסטיל. Arcostil ידועים בטכנולוגיה שלהם בתעשיית כלי המטבח.

סיר הלחץ הופיע לראשונה בשנת 1948 והפך במהרה לאחד המכשירים הפופולריים ביותר בכל הזמנים. עכשיו הגיע הזמן לשינוי, אז Arcstil פיתחו את סיר הלחץ החכם הראשון בעולם עם שליטה קולית.

Arcstil הוציאו גם את המוצר החדש שלהם, Arcosteel Clever – התנור החכם עם שליטה קולית שעוזר לכם לבשל אוכל בריא בבית ללא מאמץ. שני המוצרים הללו נועדו להפוך את הבישול לקל ונוח יותר. מוצרים אלו מחוללים מהפכה בדרך בה אנו מבשלים היום עם שליטה קולית, ומעניקים לנו גישה לכלי מטבח חדשניים המקלים על החיים – מבלי להתפשר על האיכות! ארקוסטיל הוא סיר לחץ בעיצוב חדשני. יש לו את היכולת לבשל מזון בפחות זמן, לחסוך עד 70% מהאנרגיה. ARCOSTIL תוכנן על ידי מהנדסים פינים בעזרת טכנולוגיית נאס"א.

 

ארקוסטיל סיר לחץ הוא כלי בישול אידיאלי שניתן להשתמש בו לכל מיני מתכונים בפחות טרחה. זה גם קל מאוד לניקוי.

לסיר הלחץ של ארקוסטיל מכסה נעילה של 360 מעלות, המונע את הפיכתו בזמן הבישול. ישנן 6 הגדרות חום על הכיריים עבור טמפרטורות שונות, כך שתוכל להשתמש בו בדרכים שונות בהתאם לדרישות המתכון שלך.

מוצר זה מגיע בשני צבעים – שחור וכסף – כדי להתאים לעיצוב המטבח שלך.

סירי לחץ ארקוסטיל הם סוג של סיר שניתן לחמם לטמפרטורות גבוהות על מנת לבשל מזון מהר יותר. זה מושג על ידי שימוש בשמן פשתן מיוחד על בסיס פרפין, המהווה כ-70% מתכולת הסיר.

לסיר הלחץ של ארקוסטיל יש תחתית נירוסטה וסילונית עם שטיח סיליקון חסין חום מעל. הם מגיעים גם עם ידית ארגונומית וכפתור מכסה, המסייעים לשלוט בטמפרטורה בתוך הסיר מבלי לשרוף את הידיים. סיר הלחץ של ארקוסטיל מגיע גם עם מספר מאפייני בטיחות שהופכים אותו בטוח לשימוש, כולל ידית אחיזה ומערכת נתיך בטיחות אוטומטית שמנתקת את החשמל כאשר הבישול מגיע למגבלת הטמפרטורה המקסימלית שלו. כשזה מגיע לעמידות, ארקוסטילס מנצחת!

 

סיר הלחץ עטור הפרסים שלנו מתחמם במהירות לארוחות מהירות וטעימות מבלי לוותר על הטעם. סיר הלחץ של Arcosteel הוא אחת הדרכים הקלות ביותר לבשל ארוחות בריאות וטעימות בבית. סיר הלחץ של Arcosteel כבר כאן! בעזרת מערכת טרי-רינג חדשנית, סיר לחץ זה מאפשר לבשל אוכל עם תוצאות מושלמות תוך שמירה על צורתו, המרקם והצבע שלו לאורך כל תהליך הבישול. פשוט הוסיפו את המרכיבים שלכם לסיר, כוונו את הטיימר ל-15 דקות ותיהנו מאוכל מבושל מושלם ללא דאגות.

סיר לחץ ארקוסטיל הוא מעין סיר המשמש לבישול אוכל בלחץ גבוה. זה עוזר לך לבשל מנות טעימות בפחות זמן עם טכנולוגיה בלחיצה אחת. למטבח שלך, לחיים שלך.

סיר לחץ ארקוסטיל הוא הפתרון המושלם לכל סוג של סיר לחץ. זה עוזר לך לשמור על החום היטב ועוזר לבשל את האוכל האהוב עליך בפחות מ-10 דקות. ארוחת הערב המושלמת שלכם סוף סוף הגיעה, בדיוק בזמן שתוכלו ליהנות ממנה. סיר לחץ עם חיצוני פלדה מצופה קרמיקה המחמם במהירות ובאופן אחיד. זהו המכשיר המושלם לשימוש להכנת אוכל בריא וטעים בזמן קצר. יש לו צלחת בישול רחבה, מחזיק סירים ומחזיק מכסה לארגון קל. סיר הלחץ שמתבשל בלחץ גבוה, סיר אידוי ארקוסטיל.

 

 

  • סירי לחץ שיעזרו לכם להכין מגוון מנות טעימות בזמן קצר.

  • מחממים עד 250 מעלות צלזיוס עם סיר לחץ ומכינים מגוון מרקים, תבשילים, תבשילים ועוד עם ה-Arcosteel Clever.

  • היו יצירתיים והכינו את המנות שלכם מאפס או השתמשו במאות המתכונים הכלולים במדריך.

  • עשוי מפלדת אל חלד 18-8, בעלת תכונות אנטי-מגנטיות, אנטי-חומצות קורוזיה ואנטי-טחב.

  • לכל סיר יש ציפוי Nonstick שחור בלעדי בפנים כדי למנוע הידבקות מזון על תחתית הסיר.

  • מכסה צירים מאפשר ניקוי קל מבלי לשפוך מזון או מים פנימה.

  • עשוי מחומרים עמידים ובטוחים וידיות נירוסטה.

  • מכשיר מטבח עם סיר לחץ, סיר אורז, סיר אדים, מכונת דייסות ועוד

  • סיר הלחץ Arcostil המוגן בפטנט הופך את האוכל לארוחה בריאה ואיכותית למסעדה

  • קל לבשל איתו וכולל ממשק אינטואיטיבי המאפשר שימוש פשוט ויעיל במכשיר

  • אחד מכלי הבישול היעילים, הבטוחים והחוסכים בזמן בשוק.

  • מבשל מזון מהר יותר ועם תוצאה עקבית יותר.

  • בטוח מספיק לשימוש פנימי, סיר לחץ מבשל מזון במהירות בטמפרטורות גבוהות בסביבה מבוקרת.

  • מגיע עם מגוון רחב של אביזרים ליצירת מנות מהממות לכל אירוע.

  • מגיע עם מדריך אביזרים קל לשימוש צעד אחר צעד

  • סיר אידוי ארקוסטיל יכול לשמש לבישול, אידוי והצלה

  • עובד על כל הכיריים והכיריים

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x