סט סירים של ארקוסטיל

סירי ארקוסטיל- סדרת ארקוסטיל של סירי אינדוקציה כבדים עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר.

סירי אינדוקציה של ארקוסטיל מתוכננים לספק העברת חום מעולה וזמני רתיחה מהירים עבור כל סוגי הכיריים או הכיריים.

לא משנה מה תבשלו, בין אם זה בשר, ירקות או אורז, הסירים האלה יראו במטבח שלכם כאילו שף מקצועי מעולם לא נגע בכיריים שלכם!

להיות השף הטוב ביותר בעיר, שדרג את כישורי הבישול שלך עם כלי בישול אינדוקציה של Arcostil שעוזרים לך לשלוט באמנות הבישול. סירי ארקוסטיל בלעדיים, ארקוסטיל היא סגסוגת פלדה איכותית עם ביצועים גבוהים עם מגוון רחב של תכונות. עשוי בטכנולוגיה הממזערת משקל, arcsosteel הוא הבחירה המושלמת עבור כל הסירים והמחבתות שלך. ארקוסטיל הוא עיצוב סירים ששימש שפים בינלאומיים רבים. הטיטניום הטהור ביותר עטוף בקרמיקה בעלת ביצועים גבוהים. החלק החשוב ביותר בכך הוא שהוא אינו שומר על לחות או ריחות, מה שמקל על הניקוי והתחזוקה.

 

ארקוסטיל סירים- אלגנטיות ויופי

זמין בשלושה צבעים: לבן, אפור ושחור, סירי Arcostil ניתנים גם להתאמה אישית עם ידיות וידיות צבע לבחירתכם כדי להתאים לצרכים שלכם. זמין גם בגדלים שונים למטרות שונות כגון שימושים בחדר האמבטיה או בישול על הכיריים. סירי ארקוסטיל נועדו ליצור אפקט אסתטי על כל חדר. הם זמינים בסגנונות, צבעים ועיצובים שונים כדי להתאים לצרכים של הלקוחות שלהם. סירי ארקוסטיל הם כלי בישול חשמליים באינדוקציה המשתמשים בטכנולוגיה מגנטית ללא עוררין. סירי ארקוסטיל הם כלי הבישול הראשונים ששפים מקצועיים אימצו ללא היסוס בשל הרבגוניות וקלות השימוש שלו לכל רמות הטבחים.

 

מהיר וקל לשימוש

חייו של סיר ארקוסטיל הם למעשה ארוכים – עמידים וקלים לשימוש. הם גם בטוחים במדיח כלים ועשויים עם מערכת חימום סליל אינדוקציה לזמן חימום מהיר ויעילות אנרגטית. מחבת מושלמת- המחבת הטובה ביותר היא כזו המאפשרת לך לטגן מבלי להוסיף עודפי שומן. זו הסיבה שהציפוי הקרמי של arcosteel נותן לך את פיזור הטמפרטורה האחיד ביותר, מושלם לבישול בריא.

 

סירי ארקוסטיל מאיר אדוני- חומר מובחר לתוצאות פרימיום

מחבתות ארקוסטיל עמידות ועמידות במיוחד. יש להם משטח חלק שמנגב במהירות ויש להם אחריות לכל החיים, כך שתוכל ליהנות מהם במשך שנים רבות.

סט סירים אקוסטיים שיהפכו את הבישול שלכם לבריא וקל יותר! סירים אלה עשויים מחומרים איכותיים, קלים לשימוש. הם גם עמידים במדיח כלים ועמידות בפני שריטות.

Arcosteel הוא סט סירים שעוצב על ידי חברת Arcostil סט הסירים המסוים הזה עשוי מפלדת אל חלד, עם ליבת אלומיניום. העיצוב עובד עם תכונות תרמיות ספציפיות כדי לשמור על חום ולבשל מזון באופן שווה.

 

סירים ארקוסטיל אינדוקציה- לכל החיים

סירי ארקוסטיל מיוצרים כדי להחזיק מעמד – הם נבדקו ליותר מ-100 שעות של שימוש רצוף לפני שכל ירידה באיכות הביצועים או המראה שלהם מתחילה להיות גלויה, כך שתוכלו ליהנות מהם ככל שאתם יודעים.

לא רק סט סירים אלא סט סירים שלא רק נראים טוב אלא גם מתפקדים כמו שהם נראים. אנו מציעים מבחר של 3 סגנונות ו-2 גדלים שיתאימו לכל מטבח. כל הסירים כוללים מכסי נירוסטה ונושאים אחריות לשנה. סט סירי Arcosteel הוא מגוון סירי קרמיקה מבית Arcosteel בעיצובים וצבעים ייחודיים. הם דרך חדשנית להציג את הבישולים האהובים עליך.

המטרה של ארקוסטיל עם פרויקט זה היא להחזיר את חשיבות הבישול בחברה המודרנית על ידי ביטול גורם הנוחות שמגיע עם שימוש בסירים ומחבתות שקל לנקות, חד פעמי או להשתמש במזון מהיר במיקרוגל, ובמקום זאת להפוך את המטבחים שלנו לבריאים יותר. וחללים מהנים על ידי בישול לעתים קרובות יותר.

Arcosteel הוא סט סירים העשוי מפלדת אל-חלד שעברה טיפול בחום ומוגנת חלודה. יש לו עיצוב מיוחד לניקוי קל ומגיע עם אחריות לכל החיים.

ארקוסטיל הוא סט סירים חדשני בעיצוב ייחודי המאפשר שימוש בכל סוגי הכיריים, כולל כיריים אינדוקציה. ניתן למצוא את הסט הזה באינטרנט, אבל אתה יכול למצוא אותם גם בלמעלה מ-300 חנויות ברחבי ישראל ארה"ב וקנדה.

Arcostil הוא סט סירים חדשני וייחודי המספק דרך קלה לנקות את הסירים והמחבתות שלך ובמקביל מספק לך שקט נפשי הודות לאחריותם לכל החיים.

Arcosteel הוא סט סירים חדש שיצא זה עתה על ידי חברת Arcostil המתמחה במוצרים לבית. קו סירים זה יהיה זמין בלעדית ב-Macy's תמורת $300.

ידוע ש-Arcostil יוצר מוצרים ביתיים לא שגרתיים לשוק המודרני. קו הסירים הזה אינו שונה. אלה לא הסירים הרגילים שלך כי יש להם קצה מעוקל והידיות שלהם עשויות מפלדת אל חלד.

Arcosteel הוא סיר סט של Arcosteel הפועל בטכנולוגיית אינדוקציה להרתחת מים. זהו סוג חדש של סיר המשתמש בטכנולוגיית אינדוקציה כדי להרתיח מים תוך דקות.

Arcosteel, החברה מאחורי המוצר, שואפת להציע סוג חדש של סיר שיכול להציע נוחות ויעילות מהירות בו זמנית. החברה גם רוצה לתת ללקוחותיה יותר שליטה על התהליך ללא בעיות או טרדות

זהו סט של ארבעה סירים, שלושה בינוניים ואחד גדול, עשוי פלדה מצופה קרמיקה. הם מושלמים לכל צורך מוזיקלי, לאימון או להופעות. עשוי להחזיק מעמד עם אחריות לכל החיים כלי מודרני המשמש בכל משקי הבית

 

סירי ארקוסטיל במבצע?

סט סירים מגניב זה עשוי עם ציפוי קרמי מחוסם, המבטל את הצורך בשמן או שומנים אחרים. הם מושלמים לבישול הארוחות האהובות עליך, כולל מרקים, תבשילים ועוד.

סט זה של ארבעה סירים מציע אפשרות לבישול על כיריים או בסיר איטי. ניתן להשתמש בסירים עם או בלי מכסה לסוגי בישול שונים. תוכלו ליהנות מהכנת והגשת ארוחות בתוספת מטבח יעילה זו! סירים איכותיים אלה עשויים בעבודת יד מחומר רך, נקבובי וטבעי. הם סופגים קול ולא ירטטו או משקשקים בעת השימוש, מה שמוביל לחוויה שקטה יותר במטבח שלך. סירים אלו עשויים מחומרים איכותיים ומהווים את התוספת המושלמת לכל מטבח. הם יוצרים גוון יפה ומרגיע בעת הרתחת מים או בישול על הכיריים ויכולים לשמש גם כאגרטל לפרחים טריים. התכוננו לשלוט באמנות הבישול עם הסירים האלה. הם עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים ומושלמים לבישול כל דבר בכל מקום.

Arcosteel הוא החידוש האחרון בעולם הבישול שלא רק הפך למשחק אמנות אלא גם לחוויה מדהימה.

כלי בישול של Arcosteel עם משטח arcosteel בטוחים ללא כימיקלים רעילים, נון-סטיק ללא ציפוי, עמיד וקל לניקוי. עם הטכנולוגיה החדשה הזו כלי בישול יהיו החבר הכי טוב שלך.

 

 

  • ידיות מתאר לאחיזה נוחה

  • מעוצב בצורה ארגונומית כדי להבטיח נוחות מירבית

  • סט של כלי נירוסטה כדי להפוך את חווית הבישול שלך לקלה.

  • כולל מרית בעלת קצוות שטוחים, מפנה מחורר, וכפית ספגטי גמישה לגישה נוחה לאזורים שקשה להגיע אליהם.

  • לא רק שהסט הזה הופך את הבישול ליעיל יותר, אלא הוא גם מוודא שאתה לא הולך גולמי מבפנים, או נשרף מבחוץ.

  • בישול אינדוקציה באיכות גבוהה עבור האוכל שלך.

  • מחממי מים להפקת חום בטמפרטורה הנכונה לבישול מזון בדיוק כמו שצריך.

  • עידן חדש בבישול אינדוקציה של ארקוסטיל

  • סירים אלה עשויים מפלדת אל-חלד באיכות מזון, חזקים ויציבים.

  • טכנולוגיית חימום אינדוקציה הופכת בישול מהיר וקל, בין אם מבשלים עבור 1 או 100.

  • המכסים גם תואמים אינדוקציה, ומספקים דרך קלה ליצור את מתכוני הסו-וידאו או הסיר המיידי שלכם.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x