מה לקנות בספורה

ספורה חובה 

ספורה היא המקום היפה שלנו לכל היופי. One-stop-shop למראה גלאם מכף רגל ועד ראש. כרגע הם עורכים מכירת קבלת פנים בחזרה עם פתיחתן מחדש של מרבית חנויותיהם. קבל 15 $ הנחה על 75 $ או 20 $ הנחה על 100 $. כל ביט עוזר! אם אתה מתגעגע למכירה שלהם, אל תדאג. חובה חייבים אלה תרגישו יפה בתוך זמן קצר. ריכזנו את המועדפים שלנו בכל קטגוריות היופי. אז בואו ניכנס לספורה חובה שלנו 2020 כדי לגרום לכם להיראות גלאם בזמן קצר!

איפור – ספורה חייבת להיות 2020


1. פלטת צלליות של שרלוט טילבורי עם שיחת כריות – כל מה ששרלוט טילבורי מכינה מדהים וזה בוודאי לא מאכזב! לדוגמא, גוונים אלה הם מחניקים, מפתים ופשוט די בכנות!
2. מסקרה ביג מסייה לנקום – מסקרה עמידה לאורך זמן המעניקה נפח נוסף ותחזיק מעמד למשך 24 שעות! מעל לכל, מושלם עבור אותם כל הלילה!
3. מסנן ללא דופי של שרלוט טילבורי הוליווד – אנחנו אוהבים להשתמש בזה בתור מדגיש. מעל הכל, זה נותן את הזוהר הכי יפה, מטומטם!
4. Urban Decay All Spray Setting Makeup Spray – הגדר אותו ושכח אותו! תרסיס כדי לנעול את מראה האיפור היפה שיצרת זה עתה וזה גם יספוג שמן וישלט על הברק על העור שלך.
5. Buxom Full-On Plumping Lip Polish Gloss – שפתון מבריק עם בונוס נוסף של פפטידים שמנמנים שפתיים! לדוגמא, הרוסי הלבן הוא צבע ורוד בעירום טוב מלכתחילה!
6. שרלוט טילבורי Filmstar Bronze & Glow Contour Duo – הפלטה המושלמת שתעניק לך את עצמות הלח המסותתות האלה. זה צמד של אבקה לחוצה, ברונזר והדגשה. בוודאי כל מה שאתה צריך עבור פנים מתארות יפה!
7. מתקן הבהרה מתחת לעין של קוסמטיקה של בקה – אני אוהב את המתקן הזה להבהרה מתחת לעין. אני משתמש בגוון בהיר עד בינוני והוא מכסה עיגולים כהים מתחת לעין או אם לא ישנת כל הלילה! זה מאיר וגורם לך להיראות ער!
8. שלישיית הסומק של אנסטסיה בוורלי הילס – אני אוהבת את שלישיית הסומק הזו כי היא מעניקה לך 3 צבעים יפים באחד בהתאם למצב הרוח שלך או לחפש את היום. לבשו אותם בנפרד או שכבו יחד למראה רב מימדי.

טיפוח עור – ספורה חייבת להיות 2020


1. פיל שיכור C-Firma סרום יום ויטמין C – מוצר זה הוא מדהים! העור שלך ירגיש בהיר, מוצק ורך להפליא! השתמש גם בחלק העליון של הידיים שלך. אני מבטיח שהם לעולם לא ירגישו רכים יותר!
2. מסכת שינה לשפתיים של Laneige – מסכת שפתיים נותרת שתשאיר את שפתייך חלקות וגמישות יותר בזמן השינה! טעם פירות היער הוא הפייב שלנו!
3. Drunk Elephant TLC Sukari Babyfacial – מסיכת פנים שבועית שמתאימה לקילוף העור וממש תגרום לו להרגיש כמו תחתון של תינוק!
4. רשימת INKEY רשימת סרום לחות חומצה היאלורונית – חומצה היאלורונית מדהימה עבור העור שלך. זה לחות ושמנמן את העור כדי לגרום לו להראות צעיר ומפחית קמטוטים וקמטוטים. זה כמו כוס מים גדולה לעור שלך וזה עושה בדיוק את זה!
5. קרם פרוליני פיליפפטיד פיל שיכור – קרם לחות זה מדהים ויש בו מרכיבים נקיים כך שתרגיש טוב עם הנחתו על עורך. אנחנו לא יכולים לקבל מספיק מהפיל השיכור ומכל המוצרים המדהימים שלהם!
6. אבטיח מתכוני זוהר + מסכת שינה זוהרת זוהרת – מסכה לילית מחליקה עור עשויה אבטיח וחומצה היאלורונית שלא רק מריחה נהדר, אלא מעולה גם לעור שלך!
7. Isle of Paradise טיפות שיזוף עצמיות – אחת מההגאות האחרונות שלנו בבורסקאות עצמיות! טיפות אלה מתערבבות עם קרם הלחות שלך, משאירות שיזוף טבעי למראה טבעי ויש בהן מרכיבים נקיים כך שתוכל להרגיש טוב להשתמש בו מדי יום! בחר את הטיפות בצבעים השונים בהתאם לגוון השיזוף שאתה מנסה להשיג.

שיער – ספורה חייבת להיות 2020


1. מחליק שיער אולפלקס מס '3 – טיפול בבית בו אני משתמש מדי שבוע! אתה יכול להשתמש עד 2-3 פעמים בשבוע לשיער פגום. בינתיים, הוא משאיר את השיער שלך משיי, חופשי מקורזל ומחזיר אותו למצב הטבעי שלו. אני אוהבת את הטיפול הזה!
2. Olaplex מס '7 שמן מליטה – שמן זה הוא אולטרה קל ומתקן את השיער שלך. אני משתמש בו מדי יום על השיער כדי להשאיר אותו ללא נוזלים ולהיראות מבריק ובריא. זה גם לא ישאיר את השיער שלך שמנוני וקצת עובר דרך ארוכה כך שמוצר זה בהחלט יחזיק מעמד!
3. שמפו יבש של MoroccanOil – זה מריח נהדר וישמור על השיער שלך במצב נקי נהדר במשך ימים! יש להם גם שני סוגים לגוונים בהירים או לגוונים כהים, בהתאם לצבע השיער שלך.
4. מברשת עגולה נפח T3 – חבית קרמיקה אלומיניום ורודה מוזהבת ומעניקה לך גוף ונפח תוך ייבוש ועיצוב השיער שלך.
5. Aquis Lisse Luxe Hair Turban – טורבן לשיער שיחתוך את זמן הייבוש שלכם ב -50%! כולנו צריכים את זה לא ?! לאף אחד אין זמן לזה!
6. מייבש שיער מתקפל קומפקטי T3 עם משקל נוצה – מייבש שיער קטן אך עוצמתי מושלם לחללים קטנים יותר או לעיצוב תוך כדי תנועה! לדוגמא, הוא מנטרל סטטי ומפזר את הקיפאון בזמן שאתה מתייבש.
7. Drybar 3-in-1 מרסס גימור מרקם – תרסיס גימור טוב כדי לתת לך את החצץ הנקי שאתה רוצה בשיער שלך ולשמור על הסגנון שלך במקום. גם מריח נהדר!

אנו מקווים שאתה אוהב את כל ספורה-חובה 2020 שלנו! אתה באמת לא יכול להשתבש באף אחד מהפריטים שהזכרנו לעיל. כולם מדהימים! מעל הכל, הם יגרמו גם לך להראות מדהים! ספר לנו מה המועדפים שלך על ספורה Must-Haves 2020 על ידי רשימת התגובות למטה.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x