ספורה – מובילה את תחום האיפור

איך ספורה הפכה למקלטת האיפור המובילה 

חג האהבה מתקרב במהירות ואתם רוצים להשיג מראה איפור מושלם לדייט שלכם.
בקשו עצות מכל אחד מחבריכם האובססיביים של האיפור ואני די בטוח שהם יגררו אתכם ברצון לספורה הקרובה.
ספורה מפעילה 1,900 חנויות ב -29 מדינות ברחבי העולם והתרחבה במהירות בשנתיים האחרונות. בשנת 2013, ספורה הכניסה 4 מיליארד דולר. עד שנת 2018, מכירות ספורה צפויות לעלות על זו של חטיבת האופנה ועור מוצרי עור של קונצרן LVMH.
ספורה זוכה להערכה רבה בקרב חובבי יופי הפונים באופן קבוע לספורה כאל אמפוריום היופי הנבחר.
כיצד ספורה השיגה צמיחה והצלחה כה מדהימים?

1. ספורה אפשרה ללקוחות למלא תפקיד בעיצוב חווית הקניות שלהם
דבר אחד נהדר במערך החנות של ספורה (מלבד האיפור המסודר להפליא) הוא העובדה שלכל מוצר יופי המוצע יש מדגם שניתן ללקוחות לבדוק. יש גם עוזרי חנויות המציעים לך את עזרתם ברגע שאתה נכנס לחנות.
חוויית ספורה מכה את חוויית בתי המרקחת העדינים, שלעתים קרובות לא ניתן לספק דוגמאות איפור, ואף אחד לא עומד להגיש סיוע במידת הצורך. עם זאת זה גם נמנע מלהיות מחניק כמו קניות בחנויות כלבו יוקרתיות, שם לרוב יש לחץ כבד לא לצאת מהדלפק בידיים ריקות.
במקום זאת הוא מאפשר לחוויה להיות אינטראקטיבית לחלוטין – מותר ללקוחות להרגיש את מרקמי האיפור השונים ולהחליף את המוצרים על עורם.
הם יכולים לקחת את הזמן שלהם לעיין במוצר ולקבל בעלות על חווית הקנייה שלהם.
טיפ מפה לאוזן: להבין מה חסר בחוויית הקנייה מנקודת המבט של הלקוחות. השתדל לספק ללקוחות חווית קנייה נוחה ומהנה, כזו שמפצה על מה שחסר בענף.

2. תוכנית התגמולים של Beauty Insider של ספורה מעסיקה את הלקוח באופן אישי, ושומרת שהוא יחזור לעוד
כל לקוח של ספורה יכול להירשם בחינם כמו לתכנית תגמולי הנאמנות של ספורה .
סטטוס חברות בסיסי זה מעניק לך את סקופ 'Insider' למבצעים העונתיים האחרונים, תגמולי המוצר ומזכה אותך במתנת יום הולדת במהלך חודש יום ההולדת שלך.
בעת ההרשמה, הלקוח מתבקש גם להזין מידע כלשהו בנוגע לגוון העור ולגוון העור שלו, והעדפות יופי אחרות. לאחר מכן, ספורה מנתחת נתונים אלה על מנת להמליץ על לקוחות ספציפיים ללקוחות, תוך מתן מגע אישי.
החברות מחולקת גם לשכבות .
אם לקוחות מוציאים 350 דולר בשנה, הם מקבלים שדרוג לסטטוס 'מאוד חשוב ליופי פנים', שמקנה להם מתנות VIB בלבד וגישה בלעדית למכירות.
אם הם מוציאים יותר מ -1,000 דולר בשנה קלנדרית, הם מקודמים למעמד החברות ב- VIB Rouge, מעמד בלעדי המספק גישה בלעדית ובלתי מוגבלת לסטודיו היופי של ספורה ולאירועי Rouge.
לא רק שהתגמולים הללו בלעדיים, הם מאפשרים לספורה ליצור אינטראקציה אישית ולהתחבר ללקוחות שלהם, וליצור נאמנות למותג.
טיפ מפה לאוזן: התאמה אישית היא המפתח. התאמה אישית גורמת ללקוח להרגיש מוערך ומוערך. כאשר הלקוחות מרגישים שהם משווקים מוצר ספציפי שתוכנן כך שיתאים לצרכים הספציפיים שלהם, הם יהיו מוכרחים יותר לרכוש אותו.

3. שימוש אסטרטגי במשפיעים על מדיה חברתית (כגון ב- YouTube)
ספורה מבינה כי היעד הדמוגרפי שלה הוא צעירים בני אלפי שנים בעלי יכולת טכנולוגית להפליא , לא נאמנים במיוחד לאף מותג אחד, ומחפשים כל הזמן אחר פריט היופי הבא שכל הזעם.
ספורה הצליחה בזיהוי משפיעים מרכזיים ברשתות החברתיות הפונות לדמוגרפיה הספציפית הזו.
דוגמה תהיה השותפות שלהם עם משפיע YouTube המתרחש SoothingSista. עם יותר מ- 265,000 מנויים ב- Youtube, היא עזרה להפיץ את שם ספורה על ידי יצירת הדרכה ייחודית לעין כחולה סמוקי באמצעות מוצרי ספורה.
השימוש בהאשטגים #TrendingAtSephora עוזר ליצור עוד יותר הייפ, שם הצופים מוזמנים ליצור מחדש את המראה שלהם באמצעות ההאשטאג. יש יותר מ 15,000 פוסטים בהאשטאג ב- Instagram עכשיו!
טיפ מפה לאוזן: משפיעים הם הדרך החזקה ביותר של המותג להרחיב את טווח ההגעה שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיעים מרכזיים בתעשייה, מותג יכול להגדיל את מעורבותו עם צרכני היעד מרובים.

4. אינטראקציה עם אוהדים באמצעות מדיה חברתית (פרסום מחדש של משפיעים באינסטגרם )

האוהדים אוהבים את זה כאשר האיפור והמראה היופי שלהם שאוצר בקפידה מתקבלים היטב על ידי קהילת היופי וספורה מבינה זאת. מספר פעמים בשבוע, ספורה מעמידה מחדש איפור או מראה יופי שנוצרו על ידי מעריצים וחברים של ספורה באינסטגרם.
מספר הלייקים שנוצר על ידי תמונה באינסטגרם שפורסמה על ידי ספורה הוא בערך פי עשרה מזה של המקור.
מתלהבים מהסיכוי שיופיעו בעמוד האינסטגרם של ספורה, נרקומני היופי כל הזמן # ספורה ומותגי האיפור בהם הם משתמשים, ויוצרים עוד יותר הייפ לאימפרית היופי.
טיפ מפה לאוזן: תהליך זה של פנייה מתמדת לצרכן בונה יחסי לקוחות חזקים ושומר על רמות שביעות רצון לקוחות.

5. רוכב על גלי האובססיה ליוטיוב ליוטיוב ביוטיוב
בערוץ Youtube של ספורה יש קרוב ל -500,000 מנויים , בהשוואה לכמה מאמני היופי המובילים ביוטיוב.
סרטוני יופי חדשים המציגים את המהדורות האחרונות של מוצרי איפור מושקים מדי יום, ומציגים את לוח הצלליות החדש של Urban Decay או מלמדים כיצד להשיג את המראה הרומנטי הזה של האהבה .
ספורה גם יוצרת סרטוני איפור מהנים ורעננים, כאשר מאפרים נותנים טיפים וטריקים תובנים כמו כיצד להשיג את אותו אניה כנפיים מושלמת. והחלק הכי טוב? ניתן לרכוש את כל המוצרים הללו שהוזכרו באופן מקוון או בחנות ספורה הקרובה ביותר.
אמני Youtube רבים מיופי וסגנון חיים מייצרים באופן קבוע קטעי וידאו המציגים את "איפור האיפור של ספורה" או "המועדפים החודשיים של היופי" .
הם גם מצרפים קישורים למוצרי האיפור בהם השתמשו בתיבת התיאור שמתחת לסרטון, המקשרים ישירות לחנות האינטרנט של ספורה ומספקים לספורה פרסום בחינם!
טיפ מפה לאוזן: עם השנים Youtube הפכה למקום הראשי למצוא ביקורות על מוצרים ויופי הוראות. בתעשייה בה השקות מוצרים תכופות ומגוונות עצומות, YouTube הופך לערוץ המושלם לעסוק בקהל, ומציג להם את חובה הבא שלהם .

סיכום: איך ספורה חוללה מהפכה בענף האיפור והשיגה הצלחה כזו?
1. על ידי אספקת דוגמאות ועוזרי חנויות בהישג יד, הם אפשרו ללקוחות לחוות בפועל את המוצרים שהם קונים ולשלוט בחוויית הקנייה שלהם
2. תוכנית Beauty Insiders מתגמלת לקוחות נאמנים ומספקת שירות בהתאמה אישית
3. שימוש טוב במשפיעי מדיה חברתית מעניק למוצרי ספורה פרסום עצום
4. האוהדים שמציעים לא רק שמאפשרת לספורה להתחבר ישירות למעריצים, אוהדים אלה הופכים גם לשגרירים של המותג
5. באמצעות YouTube כדי להתחבר למעריצים שלהם, הם מקבלים פרסום בחינם כאשר YouTube אחרים משתפים גם את המוצרים שלהם.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x