ספורה – מוצרים איפור וקוסמטיקה

25 דברים מספורה

בטח היית רוצה שתקנה לפני שנים, שפתונים, סומק וקרמים יפים …. "למה, למה, למה חיכיתי כל כך הרבה זמן?" תתלונן ברגע שתנסה את אלה.

1. ניירות סופג יפניים של טאצ'ה מקציפים את השמן על כל הפנים עם עלה אבקה טבעי (הסופג מאוד) ופתיתי זהב 23 קראט (המעניקים ברק עדין ומחמיא). זה כל כך מפואר שאף אחד לא יוכל ~ זהב ~ נר לפנים הרעננות שלך אחרי שתשתמש באלה! ✨

הסדינים רכים וחזקים במיוחד, מבצעים את עבודתם מבלי להפריע לאיפור או להפשיט את לחות העור. השימוש באבקה וזהב בסדינים משופע בהיסטוריה שחוזרת לגיישות ולאומני הזהב של קיוטו. כמה מגניב זה?
זה מנוסח ללא ניחוחות סינתטיים, אבקה ושמן מינרלי. זה גם מתכלה ונטול אכזריות.
ביקורת מבטיחה: "איפה היו כל חיי ?! OMG! אם לא הייתי מנסה את זה, לא הייתי מאמין בזה … ברצינות. ניסיתי מה שנראה כמו מיליארדי ניירות ומכשירים סופגים. חלקם היו ' בסדר, 'רובם היו' מה. ' עד עכשיו. אני המום מכל ביקורת שלילית על מוצר זה מכיוון שמבחינתי, השמן על הפנים שלי (שיש הרבה בשעות היום) כמעט קופץ על הנייר מבלי להפריע לאיפור שלי ושומר על ברק- בחינם למשך שלוש עד ארבע שעות נוספות! אני בהחלט אשמור את זה בסטטוס 'הודע לי' ואמלא מחדש בכל הזדמנות. אלה קסומים בשבילי! " –

2. אבטיח מתכתי זוהר + מסיכת שינה AHA מספקת TLC רציני לעור שלך, פילינג בעדינות, זיקוק נקבוביות, לחות ומחזק את הזוהר שלך. עם אבטיח, חומצה היאלורונית ו- AHA, הוא חושף עור רענן ויפה שירגיש כל כך נחמד שלא תוכל להפסיק לגעת בפנים שלך. הוכחה כי אבטיח אינו נועד רק לבטן שלך 🍉.

אבטיח ירגיע, חומצה היאלורונית תתייבש, AHA יתקלף ויסיר תאי עור מתים, ושורש אדמונית יתבהר. זה נהדר במיוחד עבור סוגים שמנים ומשולבים. זה גם טבעוני וללא אכזריות.
ביקורת מבטיחה: "מעולם לא הייתי מסוג האנשים שעוזבים ביקורות, אך עם זאת, אני חייב. אני משתמש בזה כמעט חודש. כשיש לי פריצות, אני מיישם זאת בלילה ובמחרת. בבוקר אני מתעורר והפריצה הצטמקה מאוד או כמעט נעלמה. שלא לדבר על זה, זה הפך את הפנים שלי להרבה יותר בהירים ורכים! אני משתמש בזה בצורה דתית ומצאתי שקצת עובר דרך ארוכה. אני כל כך אוהב את

3. אבקת תאורת הסביבה של שעון החול משמשת כפילטר האינסטגרם האישי שלך: זו אבקת גימור אוניברסלית שמשחקת באור כדי לרכך את מראה העור ולהעניק "זוהר" עדין להפליא. בין אם אתה רוצה לחקות את ברק הירח על עורך, קרן אור של בוקר או זוהר מדהים לאור נרות, לאבקה זו יש לך גב.

אתה יכול להשתמש באבקה הזו בכל מקום (מומלץ), בתור מדגיש, על המכסים שלך, או אפילו כברונזר. כל כך הרבה דרכים! בנוסף, הסוקרים טוענים כי בקומפקט יש כל כך הרבה מוצר שהוא מחזיק מעמד זמן רב במיוחד! וזה נטול פרבנים ואכזריות.
ביקורת מבטיחה: "תן לי להגיד משהו … אם אתה רוצה להראות מעודן וזוהר, אני צריך שתקנה את זה. אבקת הגימור הזו מושכת את הכל יחד. זה אמור להיות אחד השלבים האחרונים של האיפור שלך תוסיפו קצת אוף. זה משחק באור כדי שהעור ייראה חלק וזוהר יותר. אני בדרך כלל משתמש בזה בכל מקום ולפעמים מוסיף תוספת על הנקודות הגבוהות של הפנים שלי. אני משתמש בזה גם כזוהר על העפעפיים. אור עמום הוא אותה ילדה ואם הייתי ממליץ עליה, זו היא היא. האבקה רכה, חלקה ומרגישה ללא נצנצים או נצנצים והיא לא מתמלאת. יש לי מרקם באזורים מסוימים וזה לא מעצים שום בליטות קטנות על הפנים. יש כל כך הרבה מוצרים שאני לא צופה שייגמר בקרוב.אני מבין שאם אתה ממשיך לקנות את אבקת הגימור הזו כי אתה לא ממש ממש צריך אותה. אבל אם אתה שואל אותי … אתה צריך את זה. "

4. קאג'ה מוצ'י פופ סומק גוונים את עורכם בפופ ~ מתוק ~ של צבע דמוי סוכריות, בעזרת פורמולה ייחודית של אבקת ג'ל. אם נגמר לך המוצ'י בבית, השתמש בזה בכדי להיכנס לאווירה עם לחיים ~ מוחיות ~ חמודות לפני שאתה יוצא לקנות עוד קצת!

ביקורת מבטיחה: "אין לי אלא דברים טובים להגיד על הסומק הזה. הלוואי שניסיתי את זה קודם! יש לו כמות טובה של מוצר, בנוסף אני אוהבת את המראה הקטנה שנמצאת שם. גם האריזה חמודה! אני פשוט טובל את מברשת הסומק שלי וסוחף אותו על כל לחיי. זה טהור אבל לא בצורה רעה, ולא נוצץ או נוצץ מדי; יש לו את הכמות המושלמת. אני אפילו מחליק אותו על האף ועל לחיי לשם כך מראה חמוד ומסמיק, וזה מה שאני אוהב להשתמש עם הסומק הזה. אתה יכול להמשיך ולבנות אותו עד לעוצמה שאתה רוצה , מה שהרשים אותי כל כך על הסומק הזה. אני יכול לקבל סומק בהיר או כהה יותר אם אני רוצה. המוצר כל כך מדהים! "

5. שמן רפאים של שיער הפועל חוסך את מרקם השיער שלך בעזרת שמן מורינגה ובמבוק קל משקל שמחזק, מחליק, ממתיר ומלחלח. הוא מעוצב כשמן משקם יומיומי, כלומר לא יכביד על השיער. הגדילים היבשים והמטונפים שלך יהפכו לרוח רפאים ~ של העבר.

אני משתמש בזה לאחר מקלחות וזה תמיד מקל על השיער שלי. זה גם גורם לקצוותיי להיראות נחמדים! זה כל כך קל משקל שהוא די נעלם ברגע ששמתי אותו בשיער שלי, כך שהשיער שלי אינו שמנוני ואין שום שאריות שנותרו מאחור (אוהבים את זה). יש לו גם ניחוח הדרים קליל כל כך מקסים שתהיה עצוב כשהוא נעלם (אני יודע שאני תמיד).
זה ללא פרבנים ושמן מינרלי. זה גם טבעוני, ללא אכזריות, ומגיע באריזה למחזור.
ביקורת מבטיחה: "יש לי שיער עדין מאוד, יבש ופגום משנים של הלבנה וצביעה. אני מנסה להיות טבעי ולכן חיפשתי כל דבר שיעזור לרכך ולמנוע שבירה. בדרך כלל אני שונא שמני שיער, ו מרגיש שהם גורמים לשיער להיות דביק או שמנוני אפילו רק בכמה טיפות. עם זה, אף פעם אין לי בעיות! אני משתמש בשתי טיפות כשהשיער שלי לח ומפיץ אותו, ואז טיפה נוספת בעיקר בקצוות לאחר העיצוב. שלי השיער נראה מבריק ורך במיוחד. אף פעם לא שאריות שומניות! קל מאוד, ואני אוהב את הריח. באמת לא יכול להמליץ עליו מספיק לשיער עדין. נראה שלעולם לא תוכל להשתמש יותר מדי! "

6. קרם מים על קרח מים קרם מים מפלגת יום שבת מחלחל בצורה מפנקת לגוון גמיש, טל ונקי. הוא משתמש במרכיבים נשמעים קסומים (ועשירים במינרלים) כמו מי קרחונים באלסקה וטחב איסלנדי כדי להשיג לך את העור הכי טוב שהיה לך. איפה היה קרם הקסמים הזה כל חייך?

ביקורת מבטיחה: "זה הבקבוק השני שלי של קרם הלחות הזה. אני אוהב את זה, והעור שלי אוהב את זה. שום ריח לא מורגש, ופורמולת הג'ל נספגת יפה בעור שלי. אין פריצות, וזה לא גלולה מתחת לאיפור שלי. אני חושב שהוא קל משקל למזג אוויר קיצי (יש לי עור שמנוני יותר) אבל אריזות מספיק לחות כדי לשמור על השמנמנות הזאת על הפנים שלי. מבחינתי זה פשוט קרם לחות יומיומי טוב באמת. "

7. חותמת ועט אייליינר כנף של קאג'ה מורידה את כל הלחץ של ציור כנפיים משלך – עכשיו אתה יכול לפנק את עצמך בעין חתול מושלמת בכל פעם. פשוט לחתום וללכת; לא מבלה יותר שעה בניסיון להשיג אותם סימטריים! לא עוד, אני אומר! הזמן שלך יקר!

זהו עט חותמת כנפיים בעל סיום כפול המגיע עם תוחם נוזלים עם לבד. זה גם חסין כתמים ועמיד למים! לנער אותו לפני השימוש.
ביקורת מבטיחה: "תמיד נאבקתי עם עין חתול. אני יכול לעשות את זה, אבל לוקח לי זמן והם לפעמים לא אחידים. או בסופו של דבר גדולים ממה שרציתי. זה משנה הכל! שתי העיניים שלי נעשו באמת תוך פחות מחמש דקות. לא רק זה, אבל התוחם ממש מדהים. אני אוהב אותי תוחם נוזלי שחור ואני משתמש בזה יותר משאר היקרים האחרים שלי. זה ממשיך כל כך חלק! יש לי גם עור שמן מטורף זה מחזיק כל היום עם פריימר. אני בהחלט אקנה את זה שוב! "

8. Laneige Lip Glowy Balm מעניק לחות עם מרכיבים כמו מורמורו וחמאת שיאה, ומשאיר אתכם עם שפתיים כהות ונשיקות . זה גם לאורך זמן, כך שלא תצטרך להמשיך ולהגיש מועמדות מחדש. שפתיים רעועות וסדוקות? כן, לא תודה.

ביקורת מבטיחה: "מדהים. ניסיתי הרבה גלוסים, מחפש אחר תכונות לחות ומתמשכות; יש לזה גם וגם. יש לי פירות יער ואשכולית. לא הרבה צבע, נראה כמו ברק ברור. מריח טוב, לא חזק מדי. ממליץ בחום אם אתה רוצה משהו טבעי ולחות לשימוש יומיומי. " – קריסטן

9. צללית הנוזל הנוצצת & זוהרת של סטילה מכיוון שהחיים קצרים מדי מכדי שלא לנצנץ וכולנו בכל מקרה זקוקים לנצנוץ בחיינו.

סקירה מבטיחה: "זה מוצר כל כך חלומי. הוא לא רק משתלב ונשאר יפה, אלא הוא מוסיף את הברק הכי יפה למראה העין. אפילו בפני עצמו זה מקסים. קניתי את זה למראה כלה. מושלם לאותו רך, אווירה רומנטית. " – וודבה

10. זוהר מתכון אבטיח זוהר שפתיים פופ עובד שעות נוספות כהיתוך קרצוף-קרם של שלושה באחד שישאיר אותך עם שפתיים כל כך מקסימות שהמחץ שלך לא יוכל לעמוד בפניהם. סליחה, זה היה קצת ~ מלון ~ דרמטי? הוא מתייבש עם אבטיח, מתקלף בעדינות עם סוכר פרחי קוקוס, מעניק לחות עם שמן קוקוס ו AHA שמקורו בפרחים, וגוונים בגוון ורוד מחמיא ואוניברסלי. כל כך מקסים!

אתה יכול להשתמש בזה בכמה דרכים: לבד כדי להעצים את הצבע הטבעי של שפתייך, מעל השפתון או הברק שלך כדי להעצים את הצבע, כטיפול יומיומי להיפטר משפתיים של פתיתים, כשפתון יומיומי להשגת החלקה מיידית ונשיקה צבע שפתיים (למרוח מספר פעמים לבניית צבע), או כהכנה מוקדמת והתחלתי לפני השפתון כדי לשמור על שפתייך חלקות וצבעוניות רעננה.
ביקורת מבטיחה: "אני לא יכולה להתלהב ממוצר זה מספיק! יש אנשים שכתבו ביקורות על איך זה לא החזיק מעמד זמן רב … אין לי מושג איך! יש לי את זה כבר חודשיים! התחלתי להשתמש בו כשהיו לי שפתיים די סדוקות אז השתמשתי בו כמה פעמים ביום. בכנות אתה לא צריך הרבה מוצרים. זה מתחכך טוב מאוד! אז השגרה שלי היא להקציף אותו לפני השינה (שוב, אתה לא צריך הרבה). כשאני מתעורר, בנאדם הם רכים! ואני שמתי את זה גם בבוקר! אבל לאורך כל היום, מעולם לא הייתי צריך להחיל אותו מחדש. לפעמים אני עושה כי אני אוהב את הרמז לצבע אותו יש! כל כך יפה! והריח! כל כך מדהים!

11. Beca Cosmetics Pressed Highlighter גורם לך להרגיש כמו אלת זהב – כזו זוהרתה השמימית והססגונית על לחייך. הכל חמאתי אבל לא נוצץ 😉.
זהו מדגיש הגביע הקדוש שלי והוא באמת נמשך לנצח! זה כל כך פיגמנטי שאתה רק צריך קצת כדי לקבל כל סוג של גולת הכותרת, ואם אתה רוצה ללכת גלאם מלא ולא טבעי, פשוט בנה אותו!
ביקורת מבטיחה: "זה אחד ההדגשים האהובים עלי ותן לי לספר לך שניסיתי את כולם! אני אובססיבי להדגיש וזה נותן לי הכי הרבה פופ על העור. אני עובר עליו עם בלנדר יופי מגניב ו זה פשוט נמס לתוך עור נותן לך מבט מזוגג קרח שיכול להיות קשה להשיג עם סימון אחר. הקומפקטי נמשך זמן גם כן. זהו Go האוטומטית שלי."

12. Benefit Cosmetics Cealeless Cealer מפחית הכל החל מעיגולים כהים ועד פגמים עם נוסחת כיסוי מלאה שלא תיסדק או תתייצב. החומרים המופקים מאצותיו פירושו שהוא ממשיך להחליק ללבוש 24 שעות, כך שאם תישאר ערים כל הלילה שוב מתעופף על תוכניותיך המדהימות כמוני, אף אחד לא יהיה חכם יותר. ואריזת העיפרון הזו היא ~ אה-ניתנת לניתוב ~.

ביקורת מבטיחה: "זה עשוי להיות קל משקל במרקם אבל בהחלט לא בכיסוי! יש לי עיגולים כהים מאוד וקווים דקים ושום דבר אחר לא עבד, וזה הפך עכשיו לקונסילר של גביע קדוש עבורי. אתה לא צריך הרבה; אתה פשוט החל טאטא קטן ממנו ותן לו לשבת במשך 15–20 שניות, ואז התמזג, והכיסוי שתקבל הוא מדהים ובנוסף זה לא מסתדר בקווים עדינים כי זה מפסק עסקה ענק בשבילי! "

13. סומק חימר אמזונאי טארט 12 שעות הולך בצורה חלקה על הלחיים שלך לסומק ורוד ויפה. הוא משתמש בחימר אמזוני כדי לשלוט בשמן ולספק לחות לעוצמה ארוכת טווח, כלומר אתה נראה רענן וסמוק כל היום.
זה נבדק על ידי רופא עור ונטול שמן מינרלי, גלוטן ופרבן.
סקירה מבטיחה: "אני אובססיבי לסומק הזה. זה הסומק היומיומי המושלם. זה נראה נהדר עם העור שלי ונמשך כל היום! ממליץ לשימוש יומיומי."

14. קרם CC Erborian מבטיח כי היופי הטבעי שלך זורח עם פיגמנטים המתמרים כך שיתאימו לגוון העור שלך לקבלת עור זוהר וחלק. נהדר לשימוש יומיומי, הוא מטשטש נקבוביות, אחיד את גוון העור, מחלחל עם פניוורט אסייתי, ומגן בעזרת SPF 25. היזהר: קרם זה יקלקל אותך!

ביקורת מבטיחה: "אהבה, אהבה, אהב את הדברים האלה. אם אתה רוצה להסתכל איפור ללא איפור , זה עובד ומטשטש את הפגמים שלך אבל עדיין מאפשר ליופי שלך לזרוח, אל תסתכל יותר . הוא משתלב בצורה כה מושלמת עם צבע העור שלך. (טיפ: מערבבים אותו מול האור הטבעי לקבלת המראה הטוב ביותר). אני גם לובש את זה תחת איפור מלא יותר מכיוון שזה באמת עוזר לטשטש את כל הבעיות שיש לי באותו יום, והוא משמש כשכבה ראשונה של SPF כדי לעזור לשלוט על נזקי השמש. רכשתי מוצר זה שוב לפחות שלוש פעמים וקצת עובר דרך ארוכה כך שהוא נמשך. לא יכול לקבל מספיק ממוצר זה! "

15. ד"ר ג'ארט + מסכת גיליון פתרונות הידרה מים מסייעת לך להשיג עור טלול זוהר על ידי לחות עם מרכיבים מוגדשים אך עדינים המונעים איבוד מים ותומכים בייצור קולגן. ברוך הבא למסכת הסדינים החדשה שלך ליובש!

סקירה מבטיחה: "זה היה המוצר הראשון שהשתמשתי בו מעולם מד"ר ג'ארט + והחוויה הייתה מדהימה! על הסדין עצמו היה הרבה מאוד מוצרים וזה הותיר את העור שלי ממש זוהר. נראה לי שזה עתה יצאתי החוצה של הספא! שטפתי את הפנים לפני שהשתמשתי במסכה הזו, ואז השארתי אותם דולקים למשך 20-30 דקות (קצת יותר זמן ממה שהחבילה אומרת). התוצאות היו מדהימות. אני מתכנן לחזור לחנות המקומית שלי קנו עוד כאלה ואולי כמה מוצרים אחרים של ד"ר ג'ארט! אני בהחלט ממליץ, במיוחד אם יש לכם עור יבש. "

16. קוסמטיקה תועלת ג'ל מצח גימי באופן טבעי מגביר את הגבות שלך בצורה כל כך טובה שממצח והלאה תגיע רק לזה.

ביקורת מבטיחה: "יש לי גבות עבות וטבעיות באופן טבעי, וזה עוזר להשאיר אותן במקום בלי להיראות דרמטיות מדי. אני אוהב מצח טבעי יותר ולכן אני מורח קלות, אבל אתה יכול למרוח קצת יותר בכבדות אם תרצה. אני יש לי צלקת במצח וזה מסווה את זה בצורה מושלמת! מעולם לא הייתי אחד שעושה את הגבות שלי כי זה יותר מדי עבודה אבל זה מקל על זה. "

17. Touch In Sol No Poreblem Primer הופך את הנקבוביות שלך לבלתי קיימות – הוא יחליק על עורך עם המרקם המשיי שלו ויגרום לדברים המציקים האלה להיעלם. בנוסף, תמצית תה ירוק מרגיעה תשאיר גימור מאט לאורך כל היום. וופ וופ 🙌!

סקירה מבטיחה: "זה נמשך בצורה חלקה מאוד, אבל נשאר קליל. זה באמת מטשטש את הנקבוביות והכתמים שלי טוב מאוד! הבסיס הטוב ביותר לאיפור שאי פעם השתמשתי בו. הוא סופר קל לשימוש גם!" –

18. Fenty Beauty Pro Filt'r Longwear Foundation מספק גימור מאט שמשאיר אותך כמעט מוכן לצילום ראוי במיוחד – ככה העור שלך ייראה טוב! זה הופך ללא רבב לחלק מהעור שלך, ומציע כיסוי ותחושה קלילה לכל יום.
ביקורת מבטיחה: "הטוב ביותר לעור שמנוני. מעולם לא היה לי בסיס שלא החליק מעל פני. יכולתי אפילו ללכת לשחות עם זה והוא עדיין היה תלוי. אני משתמש בו מאז שהוא שוחרר בחנויות. לפני כמה שנים ומעולם לא חשבתי למצוא מוצר חדש שיחליף אותו. "

19. קרם העיניים של הבהרת העור של יום שבת מרגיש נעים וקריר בגלל המרקם דמוי הג'ל שלו (טוב כשזה סופר חם). היא משתמשת בזרעי תמרים ובמי פרי תפוחים כדי להבהיר, פפטידים למיצוק, וחלבון אבוקדו וחומצה היאלורונית כדי להזין אותם כדי שתוכלו לעבור את הקיץ בלי שמישהו ישאל אתכם "וואו, לא ישנתם מספיק?"

קרם זה אידיאלי ליובש, עיגולים כהים ונפיחות. תמצית זרעי תמרים עשירה גם בתכונות נוגדות חמצון. הוא ללא סולפטים, פרבנים, פורמלדהידים, שמן מינרלי, זפת פחם והידרוקינון. זה גם טבעוני, ללא אכזריות, ללא גלוטן, ומגיע באריזה למחזור!
סקירה מבטיחה: "קרם העיניים הזה באמת הרגיש מדהים בניסיוני הראשון. הוא קליל אך לחות (מרקם ג'ל / קרם ייחודי). הוא ריכך חלק מהקווים הדקים שלי והבהיר לי את העין מאוד. כמו כן, אני אוהב שהוא עדין כמו אזור העיניים שלי ממש רגיש. גם הגודל הוא ערך מדהים! אוהב את זה! "

20. Fenty Beauty Gloss Bomb מעניק את הברק, השמנמן, הצבע והזוהר הקנא ביותר לשפתייך שיגרום לכולם לקחת כפול. זה בהחלט ראוי לגביע הקדוש.

ביקורת מבטיחה: "אני אוהבת גלוס, אבל זה פשוט פנטסטי! המרקם לא סמיך או נוזלי מדי, הריח נהדר והצבעים משתלבים עם הכל! זו גם נוסחה לחה מאוד , שהשפתיים היבשות שלי מתלהבות . אני בהחלט מקבל יותר! המחיר הוא די טוב לכמות המוצר שאתה מקבל ולנוסחה, אתה לא צריך יותר מדי. זה מעולה כשלעצמו, עם תוחם שפתיים, טופרית לשפתון נוזלי או שפתיים שילוב אניה, שפתון ומבריק! אני תמיד מקבל מחמאות כשאני לובש את ההגהות האלה. זה בהחלט מחמיא באופן אוניברסלי וחובה לקנות! אני מקווה שיום אחד הם יוכלו להוסיף לו SPF! " – אטריות ללא עור

21. bareMinerals Original Loose Powder Foundation עוברת מאבקה לשמנת, נמסה בעור כמו חלום ומעניקה גימור רענן וזוהר. קל מאוד למריחה, יש לו SPF 15 ומשאיר אותך עם עור זוהר ומשיי. אתה תהיה כמו דאנג, זה העור שלי ? 😱

טיפ חם: השתמש בערפל פנים לחות כמו זה מיד לאחר שמרחת את הבסיס כדי לעזור לו להתיישב בעור שלך ולתת לך את הזוהר העגום המדהים הזה. ככה אני משתמש בזה ואני אוהב איך זה משאיר את העור שלי נראה כל כך מושלם אבל טבעי וקורן כל הזמן. זה נעשה עם חמישה מרכיבים מינרליים נקיים בלבד ומומלץ על ידי הקרן לסרטן העור להגנה מפני קרם הגנה (מפואר, מהודר!).
זה גם טבעוני ושמן מינרלי, פרבן, פורמלדהיד, זפת פחם, הידרוקינון, ניחוח וללא אכזריות.
ביקורת מבטיחה: "הבסיס הזה שינה לחלוטין את שגרת האיפור שלי! כל כך קל להתמזג כשאני ממהרת והוא משתנה מפודרה לגימור זוהר. רך להפליא ומעולם לא קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על הרגיל שלי עור שמן. כמו כן, זה לא גרם להתפרצויות! "

22. שמפו יבש ליום הוכחה של Living Proof Perfect מנקה היטב ומסלק שמן, זיעה וריח. זה קלאסי פולחן מסיבה – זה עובד! השתמשתי בזה ואוהב איך זה השאיר את השיער ללא שמן, רענן ונפח. זה גם מריח כמו חלום ולא משאיר שום גירוד כמו שמפו יבש אחר (רמז לצד העין).
זה היה הבחירה הממוצעת שלנו לשמפו היבש הטוב ביותר על ביקורות BuzzFeed !
ביקורת מבטיחה: "הכי טוב בשוק. אני אוהבת את השמפו היבש הזה. זה טוב לגרום לשיער שלך להרגיש נקי יותר מבלי להכביד עליו. יש לי שיער עדין מקורזל ויבש בקצוות אבל שמנוני בקרקפת. זה השמפו היבש הראשון שעובד למעשה עם המרקם שלי! "

23. AmorePacific Cushion Compact מטפל בעור שלך בתכשירי טיפוח ואיפור, ומציע הכל החל מכיסוי לבנייה ועד לחות דרך תה ירוק, במבוק, פרח קמליה ועוד. יש לו SPF 50+ (50+ !!), והוא קל מאוד למריחה, מעניק גימור אור מים זוהר שרחוק מלהיות עוגי (כי העור שלך אינו עוגת יום הולדת פירורית).

ביקורת מבטיחה: "אני אוהבת את הבסיס הזה. גם בלי פריימר זה נראה כל כך טבעי עם כיסוי מדהים לבנייה. נאבקתי במציאת קרן שאני משוגע עליה וכשהתחלתי לקבל דוגמה לכך לא קיוויתי במיוחד אבל זה מדהים. זה לא מתקפל, נראה עוגי או מתיישב בקווים הדקים שלי. בנוסף זה יימשך כל 12 שעות במשמרת שלי ב- ED. זה מגיע גם עם מחסנית חלופית נוספת ולמשך זמן זה נמשך, המחיר מעולה. לא ינסה עוד יסודות. "

24. קוסמטיקה תועלת. הם מסקרה אמיתית מאריכה, מתרחשת ומקבלת אפילו ריסים לתינוק שלך עם המברשת המעוגלת בכיפה המותאמת אישית שלה, כך שלא תצטרך להושיט יד לשגגות שלך (או שאתה יכול, אם אתה באמת רוצה להיות נוצץ) . עם נוסחה מבריקה, יהיה לך ריסים משיי שאתה יכול לרפרף לאורך כל הקיץ.

ביקורת מבטיחה: "אהבה את המסקרה הזו! היא בונה הרבה נפח ואורך עם מעיל אחד בלבד, עם גושים מינימליים. לובשת טוב למרות כל היום ללא כתם או התקלפות!"

25. שפתון קולקציית ספורה יעניק אגרוף של צבע קיצי בעל כיסוי מלא המזכיר את הגוונים התוססים שנותרו על שפתיכם מארטיקים פירותיים. ותסתכל על האריזה החמודה ההיא!

ביקורת מבטיחה: "זה ניתן לי בערכת מתנות לחג, ואני מקבל כל כך הרבה מחמאות. זה גורם לשיניים להיראות סופר לבנות. אני חושב שזה ייראה טוב לכל אחד."

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x