בקבוק קונטיגו לילדים

בקבוקי מים Contigo® Kids

הורים אוהבים את בקבוקי המים Contigo® Kids מכיוון שהם נטולי BPA, בטוחים למדיח כלים במדף העליון, ומעוצבים עם מראה חיצוני כיפי וצבעוני. תמורה לכסף שלך, רכישה חד פעמית לכל המשפחה. כל הבקבוקים שלנו מתוכננים להחזיק מעמד. אנו מאמינים בשימוש לכל החיים, ולכן הבקבוקים שלנו בטוחים במדיח כלים ועמידים להתנפצות. הם מגיעים עם אחריות לכל החיים על המוצר כולו ואנו מגבים זאת בשירות הלקוחות הטוב ביותר בענף – כולל ערבות שביעות רצון. אנו נרגשים להציע בקבוקי מים Contigo® Kids במחיר שלא תמצא בשום מקום אחר!

 

בקבוק קונטיגו לילדים

Contigo for Kids הוא בקבוק שמגיע עם קשית נשלפת, כך שילדים יכולים לשתות משקאות קרים מבלי לשפוך או להתחמם מדי. לבקבוק זה גם עיצוב ארגונומי וידית קלה לאחיזה עם אחיזה רכה. בקבוק קונטיגו לילדים של Contigo זמין בשלושה צבעים: ורוד, כחול וירוק. יש לו גודל פתח גדול כך שהילד יכול לשתות ממנו בקלות. בקבוק הקונטיגו לילדים מגיע גם עם קשית סיליקון שההורים יכולים להסיר בקלות כדי לוודא שהילד לא יכניס משהו אחר לפה בזמן שותה ממנו. contigo לילדים, בקבוקים אלה מועילים במיוחד לטיולים עם ילדים קטנים מכיוון שהם לא ישפכו או יתחממו מדי אם הם סוחבים אותם כל היום. Contigo היא חברה המייצרת מגוון מוצרים לילדים בדגש על בקבוק contigo לילדים יש להם מוצרים כמו בקבוקי מים, כוסות נסיעות וכוסות סיפי לילדים צעירים יותר.

 

בקבוק ילדים קונטיגו

בקבוק contigo לילדים, ילדים אוהבים שיש להם בקבוק מים קונטיגו משלהם מכיוון שקל לסחוב אותו והוא עוזר להם להישאר לחות. מאמר זה נותן מידע על כמה יתרונות נוספים של בקבוק הקונטיגו כמו כמה קל לנקות אותו ועד כמה הוא בריא לשיניו של ילדכם. מאמר זה חולק מידע על חלק מהמוצרים מבית Contigo עם טיפים על מה להיזהר כאשר קונים אחד עבור ילדך.

 

בקבוק מים קונטיגו לילדים

Contigo הוא מותג המייצר בקבוקי מים ומוצרים נלווים אחרים. החברה מייצרת מוצרים שונים לילדים כמו קיד לופט, מיטה רכה העשויה ממוצר קונטיגו של החברה. בין המוצרים הרבים שהם מייצרים הוא בקבוק ה-contigo kids. Contigo ידועה בנוחות השימוש והעיצוב המינימליסטי והבקבוק הזה לא היה יוצא מן הכלל. הוא משתמש בטכנולוגיה מוגנת בפטנט אשר הופכת אותו לעמיד בפני שפיכות, קל לאחיזה ולשחרור, קל לניקוי ועמיד בפני דליפות – גם כאשר הוא נופל מגובה. contigo לילדים זכתה לשבחים מלקוחות בכל רחבי העולם בגלל הרבגוניות שלה בעיצוב שמתעלה גם על מוצרי הילדים שלה.

 

מגוון מוצרים ומבצעים לבחירה

בקבוק ילדים קונטיגו, מצא את בקבוק השתייה המושלם עבור ילדך בקטלוג המוצרים הגדל שלנו, כולל בקבוקי מים, קשיות, כוסות ועוד!בקבוק Mycontigo לילדים הוא בקבוק המוכר מספר 1 בצפון אמריקה. אתה תאהב שזה בטוח במדיח כלים ועמיד בפני שפיכה. למכסה Contigo יש גם עיצוב חדשני, ששומר על הקש מכוסה כדי למנוע שפיכה. מכסה חדשני ששומר על כיסוי הקש, עמיד במדיח כלים ועמיד בפני שפיכה. בקבוקי קונטיגו לילדים במבצע? נכון לכתיבת מאמר זה לא מצאנו מבצעים רלוונטיים השווים סיקור, אנו מאמינים כי מוצר איכותי לא נמכר במחירי מבצע כמו כן הבקבוקים של קונטיגו נמכרים במחירים שווים לכל נפש ולכן ייתכן וזאת סיבה נוספת להגדרה זאת. אם בכל זאת חשבתם לחפש ניתן לנסות את קונטיגו לילדים זאפ או קונטיגו גיזמו.

 

 

 

ילדים צעירים ופעילים זקוקים לבקבוק מים שיכול לעמוד בקצב הצמא שלהם

הכירו את בקבוק Contigo for Children. עשוי עם עיצוב פטנט עם קווי מתאר, קל לאחיזה ולסחיטה, מה שהופך את השתייה והמשחק לפשוטים. בקבוק Contigo for Children הוא החבר הכי טוב החדש של ילדכם מכיוון שהוא עמיד, עמיד בפני דליפות ובעל פה רחב. עם הצורה המהודרת שלו, הוא יחליק בקלות לתרמיל או לארנק של ילדכם. כל שעליך לעשות הוא למלא אותו במים בבית הספר, ואז לשתות תוך כדי תנועה! תינוקות יאהבו את הפתח הרחב שמקל על הניקוי רק על ידי היפוך הבקבוק. הנוחות במיטבה!

 

הגנה על ילדים

mycontigo היא הדרך הטובה ביותר לשמור על לחות לילדים ובריאים. עשוי מחומרים נטולי BPA וזכוכית, מוצר איכותי זה מהווה חלופה בטוחה לבקבוקי פלסטיק. מוצר בטוח ואיכותי, בקבוקי מים עשויים מחומרים איכותיים ללא BPA, כך שהם בטוחים עבור הילדים שלך. בנוסף, הם ארוזים בשקיות בד ידידותיות לסביבה שהופכות אותם לשימוש חוזר, כך שתוכל להפחית את ההשפעה שלך על הסביבה. לא צריך קש, לבקבוקי mycontigo יש פה רחב יותר המאפשר גישה נוחה ללא קשית. אין יותר בזבוז!

 

ידידותית לסביבה

בקבוקי Contigo הם 100% ידידותיים לסביבה וללא BPA. עשוי מפלסטיק איסטמן טריטן, אטום לנפץ, ללא BPA, והוא בנוי להחזיק מעמד לכל החיים. שמירה על איכות סביבה, אנו מחויבים להגן על הסביבה וזו הסיבה שאנו מציעים אחריות לכל החיים על כל הבקבוקים שלנו. בנוסף, המוצרים שלנו עשויים מ-100% חומרים הניתנים למחזור.

 

מגוון צבעים

מגוון הצבעים הרחב שלנו מאפשר לך לבחור את הבקבוק המושלם עבור ילדך. בנוסף, אנו מקלים על מציאת המידה והסגנון הנכונים עבור הקטן שלך עם טבלת המידות וקטלוג המוצרים שלנו.

 

  • בקבוק Contigo קל משקל ועמיד בפני התנפצות המיועד לילדים.

  • מגיע במגוון של צבעים ועיצובים כדי להפוך את חיי ילדכם לצבעוניים, מהיום-יום ועד לא מהעולם הזה.

  • עמיד ובטוח לשימוש של ילדכם, מכיוון שיש לו גם פיית סיליקון וגם פתח פה רחב למניעת חנק.

  • זמין במחירים מוזלים במיוחד עם אחריות לכל החיים.

  • בקבוק Contigo לילדים עוצב מתוך מחשבה על הילד שלך. – המכסה חסין דליפות, נגד נשפך עוזר להבטיח את בטיחות ילדך. – עשוי מפלסטיק Tritan ללא BPA, זוהי בחירה בת קיימא שלא תעלה כימיקלים כלשהם לתוך הנוזל שבתוכו.

  • טבעת סיליקון להגנה על הפיה מפני שבירה או דליפה

  • ידית קלה לאחיזה לילדים קטנים

  • מכסה חסין דליפות כדי לשמור על הפיה נקייה ויבשה

  • עיצוב חמוד, אך יציב

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x