כוס תרמית קונטיגו

לעולם אל תמלא שוב את התרמוס שלך בקפה קר

אם אתה כמו רוב האנשים, כנראה שהיית צריך למלא את התרמוס שלך בקפה קר בעבר. הבעיה היא שכשהקפה מתחיל להתקרר, כבר מאוחר מדי לשתות אותו! עם קונטיגו, אתה מקבל את הטמפרטורה המושלמת בכל פעם. לא עוד קפה או תה קר! קונטיגו היא חברה המייצרת מגוון רחב של כוסות תרמיות. כוסות אלו מעוצבות בטכנולוגיה מוגנת בפטנט השומרת על משקאות חמים במשך שעות, גם כאשר הטמפרטורה בחוץ מתחת לאפס ויוצרת חום מתמשך ונוח מקצה הכוס ועד לבסיסה. ככאלה, קונטיגו כוס תרמית מושלמות לפעילויות חוצות כמו קמפינג ופיקניקים שבהם אתה צריך לשמור על המשקה שלך חם מבלי שתצטרך למלא אותו כל הזמן.

 

contigo כוס תרמית

הכוס התרמית Contigo היא חברה שמתכננת ומוכרת כוסות תרמיות שמקיפות את שמשת הרכב שלך. יש לה למעלה מ-50 שנות ניסיון בתעשייה, והמייסד שלה היה אחראי לפתיחת תעשיית הזכוכית בצפון אמריקה וכוס קונטיגו. הספל התרמי של Contigo היה, מאז הקמתו, כולו חדשנות. בשנת 2007 פיתחה החברה מוצר בשם Contiguous Thermal Cup שאפשר לשתות הקפה ליהנות מהחליטה שלהם מבלי לשפוך קפה על החולצה או המכנסיים. הכוס התרמית של קונטיגו מגיעה במגוון רחב של צבעים וסגנונות שיתאימו לטעם של כל בעל רכב – מפסי מירוצים קלאסיים ועד לצבעים מטאליים עם עיצובים ספורטיביים עליהם. כוס תרמית של קונטיגו כשאתה יוצא מספורט ימי בימים קרים או סתם כשאת יורדת לשבת עם חברה על הספסל השכונתי.

 

לעולם לא עוד משקה חם או קר יותר

לא עוד לחמם מראש את התרמוס לפני המזיגה של המשקה הרצוי. Contigo שומר על משקאות בטמפרטורה המושלמת שלהם – חם או קר – במשך שעות על גבי שעות. שתו כוס תה עם חבר בצורה נוחה, לעולם אל תדאג לשפוך או לשרוף כוסות מכיוון של-Contigo עיצוב פה רחב המאפשר למזוג משקאות חמים וקרים בקלות לתוך כלי אחד קל לטיפול ללא חשש לשפיכה.

בעולם של כוסות חד פעמיות, הגיע הזמן לעשות את הסוויץ'.

החיים החדשים שלך עם Contigo מתחילים עכשיו! קונטיגו נהדר עבור משקאות חמים או קרים. הבקבוקים שלנו בטוחים במדיח כלים, אנו מייצרים את הכוסות התרמיות הטובות בעולם למשקאות קרים וחמים, קונטיגושלנו הוא 100% עמיד בפני דליפות ומתאים לרוב מחזיקי הכוסות לרכב. ה-קונטיגו קל לאחסון, והוא מתאים לרוב מחזיקי בקבוקי המים.

 

כשהקפה שלך בקונטיגו

Contigo, שנקרא "contigo כוס תרמית- כוס הקפה הטובה ביותר" על ידי Consumer Reports, ו-"Best Travel Mug" על ידי מגזין Laptop, היא הדרך המושלמת ליהנות מהקפה והתה שלך תוך כדי תנועה. הקפה שלך נשאר חם, הבקבוק התרמי קונטיגו שומר על קפה חם במשך שעות ושתייה קרה למשך 12! שתו חם מהקונטיגו או צרבו אותו כדי לקחת אותו לדרך. חומרים ללא BPA, עם חומרים נטולי BPA, קונטיגו זה בטוח עבורך ועבור משפחתך.

 

מה עוד ניתן לומר על כוס תרמית contigo?

הכוס התרמית של Contigo היא מוצר המגיע עם אחריות. זאת מכיוון שהחברה מאמינה באיכות מוצריה ובשל כך היא מציעה אחריות לכל החיים ללקוחותיה. קונטיגו הוא מותג הידוע בכוסות המבודדות שלו ומשווק אותן ככוסות הכי חסינות לנזילות בשוק. גביע קונטיגו קיים מאז 1975 ואנשים שלא רוצים לדאוג למשקאות שלהם נותנים בו אמון. החברה השיגה דריסת רגל משמעותית בשוק ועד כה, הם אחד המותגים הנמכרים ביותר בעולם. Contigo היא חברה מובילה בייצור כוסות תרמיות. חברה זו נוסדה בבריטניה וצמחה והפכה לחברה גלובלית. המותג קונטיגו הפך לפופולרי לראשונה עם יצירת עיצוב הפיה הייחודי, המוגן בפטנט, מסיט חום, שמונע ממשקאות לזלוג. אולי שמעתם על קו המוצרים של קונטיגו בעבר. אחד המוצרים המוכרים ביותר בקו זה הוא שואב ה-Contigo Thermal 12 Cup מבודד נירוסטה. המוצר הזה הוא כוס Contigo, בעלת קונסטרוקציית נירוסטה, קירות מבודדים כדי לשמור על המשקאות שלך חמים או קרים במשך שעות, ואטם ואקום ששומר על טריות הקפה.

 

  • שמור על המשקה החם שלך חם במשך שעות עם הספל התרמי הקונטיגו.

  • הגביע התרמי של קונטיגו הוא כוס השומרת על המשקה שלך ליד הטמפרטורה האידיאלית שלו, כך שתוכל ליהנות מרענון קר כקרח.

  • כוס תרמית קונטיגו עשוי להיות יציב על רוב המשטחים, מגיע גם בגדלים וצבעים שונים.

  • קנקן הזכוכית התרמי של קונטיגו הוא כוס שתוכננה במיוחד עבור מי ששונא את הטעם של קפה קר.

  • כוס תרמית של קונטיגו מיועד לחימום במים רותחים עד 3 דקות, והוא מושלם לקפה חם, תה קר ומשקאות קרים אחרים.

  • כוס זו משתמשת בטכנולוגיית פטנט כדי לשמור על הקפה שלך חם ללא תוספת של תוספים או טעמים נוספים.

  • כוס קונטיגו, כאשר אינה בשימוש, מערכת בידוד הוואקום נועלת חום בפנים ללא איבוד אנרגיה.

  • contigo כוס תרמית מבודד ואקום דו שכבתי שמובטח לשמור על חום המשקה שלך עד 24 שעות.

  • המכסה העליון הוא מכסה עמיד בפני שפיכה, נשלף וניתן להסרה, מה שאומר שאתה יכול לקחת את המשקה שלך לדרך ללא חשש.

  • למכסה הקדמי ידית משולבת לנוחות נשיאה.

  • זמין עכשיו בצבעים אופנתיים, אז זה הולך עם כל דבר!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x