בקבוק קונטיגו נירוסטה

בקבוק הקונטיגו ששומר אותך קריר

בין אם אתה במשרד או בחוץ לטיול בשמש החמה, בקבוק Contigo שומר עליך לחות וקריר. סוג אחר של בקבוק, לבקבוקי הנירוסטה הפרימיום של Contigo יש טכנולוגיית בידוד ואקום השומרת על משקאות חמים יותר, לאורך זמן. הבקבוק כולל גם מנעול מכסה דו-שלבי כדי לשמור על המשקה שלך מאובטח. אופנתי מסוגנן, Contigo כולל מגוון של צבעים וסגנונות כדי להתאים לכל אישיות. עם עיצובים הנעים בין אלגנטי ומתוחכם להייטק וספורטיבי, אתה בטוח שתמצא את מה שאתה מחפש.

בקבוק קונטיגו נירוסטה, קונטיגו חוללה מהפכה בשוק מקררי המשקאות על ידי הצגת מוצרים חדשים שהם לא רק מסוגננים ועמידים, אלא גם בעלי השפעה רבה על איכות חיי היומיום שלך. בקבוק קונטיגו שומר קור, קונטיגו שומר על שתיה חמה.

 

מוצרים חדשים- תרמוס Contigo: שמור את הקפה שלך חם או קר

בקבוק מתכת קונטיגו: בקבוק קונטיגו מנירוסטה ששומר על המשקאות שלך קרים עד 24 שעות, משקה חם Contigo: שמור על לחות עם זה שומר אותך קריר בקבוק מים חמים ששומר על לחות עד 12 שעות, במשך יותר מ-80 שנה, קונטיגו מייצרת את בקבוקי המים והתרמוס המהימנים ביותר מנירוסטה אל חלד. עיצוב עטור פרסים עם עיצוב מכסה פטנט היוצר איטום ואקום, ושומר על משקאות קרים קרירים עד 12 שעות. התרמוס של Contigo הוא המלווה המושלם לנסיעות לקפה הבוקר שלך בדרכים.

 

בקבוק קונטיגו מנירוסטה או בקבוק קונטיגו נירוסטה

האם אי פעם הייתה לך בעיה עם עובש וטחב על בקבוק הנירוסטה שלך? לא, גם קונטיגו- זו הסיבה שיצרנו את בקבוק ה-Contigo מפלדת אל-חלד של קונטיגו. בקבוק Contigo שלך מעוצב עם חומרים מעולים כדי להישאר נקי יותר, זמן רב יותר. החלק הפנימי של הבקבוק של קונטיגו תמיד נקי וללא חיידקים ויצורים חיים. ומברשת ניקוי כלולה לניקוי יסודי עוד יותר! העיצוב של הבקבוק של קןנטיגו גורם לך להרגיש כאילו אתה שותה מכוס מים קפואים בקיץ.

 

תרמוס contigo

יש לקונטיגו את הגודל המושלם עבור התרמוס, קונטיגו תרמוס, ספל הנסיעות מנירוסטה או בקבוק המים ממתכת שלך. בקבוק Contigo שלך בטוח במדיח כלים. בקבוק הנירוסטה של קונטיגו הוא בקבוק נירוסטה בעל קיבולת מבודד ואקום של ליטר אחד. תרמוס קונטיגו, בקבוק הנירוסטה של קונטיגו מובטח לכל החיים וניתן להשתמש בו עבור משקאות חמים וקרים כאחד. ישנן שתי גרסאות של זה – Thermos Contigo בעל טווח טמפרטורות מתכוונן ובקבוק קו שעשוי מזכוכית. ברשימה שנערכה לאחרונה על ידי Inc, תרמוס קונטיגו דורגה בין חמשת בקבוקי הנירוסטה הטובים ביותר, במקום הראשון.

 

בקבוק קונטיגו מתכת

המותג קונטיגו ידוע בבקבוקי הנסיעות מנירוסטה שלהם, לרבים מהם יש מכסה מתכוונן המאפשר למשתמש לשתות מהבקבוק בזמן המעבר. בקבוקי התרמוס שלהם פופולריים בקרב מטיילים, מכיוון שהם שומרים על משקאות בטמפרטורה הנכונה. ב-קונטיגו, מתמקדים בהקלת חיי היומיום. לכן אנו מעצבים מוצרים שעוזרים לאנשים לחיות ולעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית יותר על ידי הצעת פתרונות חדשניים לבישול, אוכל ושתייה. קונטיגו הוא מותג הידוע בפלדת אל-חלד ובתרמוסים שלהם. הם יוצרים מוצרים שנועדו לשמור על הקור בפנים והחם בחוץ. קונטיגו שומר קור באופן מובהק ומה לגבי שתיה חמה? בדרכים או בימים הקרים החורפיים? קונטיגו שתיה חמה מהווה פתרון מושלם.

 

 

  • כולל גוף נירוסטה ומכסה אטום בוואקום, חסין דליפות לעמידות.

  • כולל ידית מתאר לאחיזה אופטימלית.

  • תוצרת אמריקה.

  • בקבוק קונטיגו שומר קור

  • מכיל 18 אונקיות נוזל (ליטר), הגודל המושלם לנסיעה היומית שלך או לסוף שבוע על החוף.

  • שומר על משקאות חמים קרים וקרים.

  • קונסטרוקציית נירוסטה עמידה במגוון צבעים.

  • סגנון תרמוס מאפשר לך לשמור על נוזל קר חם למשך 8 שעות או על משקה חם חם למשך 12 שעות.

  • קונסטרוקציית נירוסטה כבדה עם פה רחב יותר, להבטחת ניקוי קל.

  • גוף אטום בוואקום שאינו מזיע או דולף במשך שעות בכל פעם.

  • שומר אותך קריר עד 12 שעות וחם עד 24.

  • פה רחב קל למילוי ובעל פקק קופץ שיוצא מהדרך כאשר אינו בשימוש.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x