קליניק קרם פנים

קליניק- קרם הפנים המוביל בעולם 

קרם הפנים של קליניק פותח כדי לעזור לעור להתאושש מהשפעות של מתח, זיהום וחיי היומיום.

מוצרי קליניק מנוסחים עם מרכיבים טבעיים שהם נוגדי חמצון רבי עוצמה ותכונות אנטי אייג'ינג. הם משתמשים בתהליך שנקרא "בדרגת מרשם" הדומה לשימוש במרכיבים המצויים בקרמים פרמצבטיים.

קרם הפנים של קליניק מיועד לכל סוגי העור אך עובד בצורה הטובה ביותר בשימוש עם מוצרי קליניק אחרים, כגון קרם לחות או טונרים.

קרם פנים של קליניק הוא קרם פנים פופולרי שקיים כבר למעלה מ-60 שנה. הוא הוצג לראשונה לשוק בשנת 1957 ומאז הוא אחד המותגים המהימנים ביותר.

קרם פנים קליניק מחיר?

קרם פנים של קליניק הוא מוצר מקו טיפוח העור של קליניק והוא נמכר בדרך כלל בסביבות 60 דולר (שהם כ- 200 ש”ח). מוצר זה מיועד לנשים וגברים בעלי עור מעורב שרוצים להגן על עורם מפני נזקי הסביבה, כגון זיהום, מתח ומזג אוויר קשה. זה מגיע במגוון אפשרויות מרקם בהתאם למה שהפנים שלך צריכים; עור בהיר או כהה, סוגי עור עם לחות או יבש, עור מזדקן וכו'.

המרכיבים של מוצר זה די ייחודיים והתוצאות עמידות לאורך זמן. הוא מציע פתרון שלב אחד לכל בעיות העור שלך. זה קל לשימוש וניתן למרוח רק על ידי שפשוף שתי אצבעות על פני הלחיים, הסנטר, המצח, האף והשפתיים.

ניתן להשתמש בקרם פנים של קליניק כפריימר לפני מריחת האיפור או סתם כקרם לילה ללחות טובה יותר. מוצר זה מועיל במיוחד לאלה שיש להם עור יבש או שחווים גירוי תכוף בשעות מסוימות של היום בגלל תנאי סביבה כמו מזג אוויר קר או ימי רוח.

קרם הפנים של קליניק הוא קרם לחות קל משקל שהוכח קלינית כמפחית את מראה הקמטים והקמטוטים תוך שלושה שבועות. הוא סופר עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים כדי להזין את העור שלך בטוב טבעי.

גרסה חדשה ומשופרת של קליניק קרם פנים Clinique Moisture Surge המהולל, קרם זה מעניק לחות ומגן על העור שלך לזוהר צעיר יותר.

קרם פנים של קליניק הוא מוצר יופי יקר אשר זכה לאמון על ידי גברים ונשים רבים לאורך השנים.

קרם הפנים של קליניק ידוע כבעל פורמולה ייחודית המסייעת בהענקת לחות העור. הוא מסוגל למכור יותר ממוצרים אחרים כבר 25 שנה בגלל הנוחות, הסבירות והיעילות שלו.

קרמים לפנים תמיד היו אחד ממוצרי היופי החשובים ביותר שאנשים צריכים בחיי היומיום שלהם. יותר מסתם העור שלך, זה יכול לשפר את רמות הביטחון שלך, כמו גם לעזור לך להיראות טוב יותר מול אחרים.

קרם פנים של קליניק הוא מוצר יופי עם קהל חסידים. המוצר ממש זול והמרכיבים טבעיים.

קרם הפנים הזה קיים כבר למעלה מ-25 שנה, כך שהוא חייב לקבל את חלקו ההוגן של המלצות. זה צבר פופולריות בגלל יעילותו בסיוע בהפחתת כתמים כהים וקמטים.

  • הנוסחה החדשנית "לעור עמוק" של קליניק, שנוצרה עם תמציות גליצרין ואלוורה כדי לסייע בהלחנת העור, להרגיע אותו ולהגן עליו.
  • נוסחה כדי לספק לחות מיידית לעור צמא במריחה אחת בלבד.
  • נוסחה מתקדמת עם חומרים מזינים טהורים לשיפור מיידי של מרקם העור, הגוון, הזוהר
  • חומצה היאלורונית פועלת למילוי קמטים וקמטים
  • חידוש העור, תערובת נוגדת חמצון של חומרים מזינים
  • קרם הפנים של קליניק נועד להגן על העור מפני נזקי הסביבה ולעזור לעור לשמור על מראהו הצעיר.
  • מסייע בהפחתת קווים עדינים וקמטים באופן גלוי.
  • מספק הגנה נוגדת חמצון כדי להילחם בנזקי רדיקלים חופשיים.
  • מציע אפקט מרגיע להרגעת עור רגיש, תגובתי או מגורה.

כל הפרטים והמידע אודות קליניק קרם פנים, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לקליניק קרם פנים. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות קליניק קרם פנים.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x