קרם פנים קליניק

קרם פנים קליניק- למראה חדשני

קליניק הוא מותג יופי מוכר ואמין המספק מוצרים איכותיים, אחד ממוצרי הדגל של החברה הינו קרם הפנים שלה , המטרה העיקרית של חברה זו היא לתת מענה לכל סוגי העור ומצבי העור השונים כאשר המוצרים מיוצרים עם מרכיבים שיעזרו לצרכים השונים של הלקוחות, כגון עור רגיש, עור שמן, עור מזדקן וכדומה.

קליניק היא חברת יופי פופולרית המוכרת מגוון רחב של מוצרי טיפוח, לרבות קרמים לפנים.

קרמי הפנים של קליניק- קליניק הוא אחד המותגים הפופולריים והאמינים בתעשייה בכל הנוגע לקרמי פנים. קרם פנים קליניק הוא כל מה שצריך.

המרכיבים המרכזיים בתכשירי הלחות של קליניק הם מים, חמאת שיאה, שעוות דבורים וגליצרין. לקרם הלחות יש גם כמה מרכיבים שאינם שונים מאלה שנמצאים בקרם לחות אחרים על בסיס מים בשוק. אלה כוללים ויטמינים A ו-E, פנטנול, צטיל אלכוהול וגליצריל סטארט.

האסטרטגיה השיווקית המוצלחת של קליניק הייתה להתמקד במוצר אחד במשך תקופה מסוימת לפני המעבר לרב המכר הבא. כעת זה ברור למה יש כל כך הרבה מוצרים איכותיים של קליניק בשוק המהווה תחרות וחלופות מהירות.

מוצר מקורי עם מרכיבים מוסמכים, קרם הפנים של קליניק הוא הטוב ביותר שתוכלו להשיג, הנוסחה חובבת העור שלו תספק לחות והגנה, מבלי לסתום נקבוביות או להיות שמנוניות. קרם הפנים של קליניק אינו מיועד רק לפנים שלך, זה עובד נהדר על המרפקים, הידיים וכל חלק אחר בגופך שזקוק ללחות.

קרמי הפנים של קליניק נוצרו כדי להפחית קמטים, יובש וסימני הזדקנות אחרים. הם גם עוזרים להגן על העור מפני נזק עתידי.

קרם הפנים של קליניק הוא הפתרון המושלם לעור שמן ונוטה לאקנה. הוא מכיל רטינואיד שהשתחרר בזמן שעוזר לשמור על מראה העור שלך חלק ורך מבלי לסתום את הנקבוביות שלך. בקבוק אחד מחזיק עד 4 חודשים, עם אפשרות לקניית מידות גדולות יותר במחיר מוזל.

קליניק הוא קרם הפנים הטוב ביותר בשוק. זה יהיה החבר הוותיק שלך כדי לעבור את היומיום באווירה נקייה ורעננה!

המוצר הנמכר ביותר של קליניק הוא קרם הלחות הדרמטי שונה שלהם. קרם לחות זה עוצב עבור כל סוגי העור ונועד להעניק לחות עמוקה לעור תוך מתן הגנה מפני יובש. התחליב מכיל גם SPF 15 להגנה על העור מפני חשיפה יומיומית לשמש ומניעת הזדקנות העור בשימוש ארוך טווח.

החברה הוציאה ליין חדש של קרם פנים, Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector SPF 30+. המוצר מתיימר להפחית את המראה של כתמים כהים, נמשים וגוון עור לא אחיד בשימוש קבוע לאורך זמן.

קליניק היא חברת קוסמטיקה שבסיסה בארה"ב, המייצרת ומשווקת מוצרי טיפוח, איפור, ריח ושיער.

קליניק נוסדה בשנת 1968 על ידי אשת העסקים האמריקאית אסתי לאודר. שם החברה נגזר מהביטוי הצרפתי "clinique parfumerie", שפירושו "בושם קליני".

קליניק עשתה לעצמה שם בגלל שהיא מאמצת טכנולוגיה חדשה תוך שהיא נשארת נאמנה לשורשים שלה, מה שהופך אותה לאחד השמות האמינים ביותר בטיפוח העור כיום.

קליניק הוא מותג המתמחה בטיפוח העור, איפור ובישום. החברה נוסדה בשנת 1968 על ידי חברות אסתי לאודר. קליניק תמיד הייתה מזוהה עם "מערכת 3 השלבים" המפורסמת שלה, שבה שלושת השלבים הם ניקוי, גוון ולחות.

קרם הפנים של קליניק הוא מוצר שיוכל לטפל בעור שלך. זה מועיל לעור יבש, עור שמן ועור רגיש.

קרם הפנים של קליניק מסוג זה תוכנן תוך התחשבות בכל סוגי העור כך שהוא יעבוד על כל סוג.

זה יעזור להפחית אדמומיות, גירוי ויובש של העור. זה גם לא יסתום נקבוביות או יגרום להתפרצויות אקנה.

ניתן להשתמש בקרם הפנים של קליניק לשימוש ביום או בלילה וכן לכל סוגי מזג האוויר.

  • מוצרי הטיפוח של קליניק נבדקים קלינית ומומלצים על ידי רופא עור

  • נוסחאות היופי של קליניק נוצרו כדי לספק את השיפור הנראה לעין ביותר של בריאות העור, כולל נקבוביות, קווים וקמטים גלויים.

  • קליניק מספקת מגוון מוצרי טיפוח שיתאימו לכל סוג עור

  • קרם הפנים של קליניק כולל בסיס קרם קר שנספג מיד בעור.

  • העור מרגיש רענן ומתחדש למשך 12 שעות.

  • פריט יופי הפנים מספר 1 של קליניק במשך 17 שנים רצופות

  • קרם הפנים שך קליניק נועד להעניק לחות, להגן ולשכלל את העור שלך.

  • קרם פנים של קליניק הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

  • השירות הטוב ביותר בתחום האיפור הינו של חברת קליניק

כל הפרטים והמידע אודות קרם פנים קליניק, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לקרם פנים קליניק. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות קרם פנים קליניק.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x