קרם עיניים קליניק

קרם עיניים קליניק- למראה מנצח וברק מרשים

המותג קליניק התרחב מאוד מאז הקמתו והוא מוכר כיום פריטי קוסמטיקה ידועים כמו קרם העיניים של קליניק, שעוזר ללחות את העור סביב העיניים; פריט בעל חשיבות מכרעת לאנשים שחווים עור יבש סביב עיניהם עקב השמש או הזקנה.

קרם עיניים קליניק הוא מוצר טיפוח, בדרך כלל תחליב או תחליב, הנמרח על העור העדין סביב העפעפיים ומתחת לעיניים, הוא משמש בדרך כלל להפחתת עיגולים שחורים ונפיחות מתחת לעיניים כאשר קרמי העיניים הטובים ביותר לעור רגיש הם אלו היפואלרגניים וללא ריח בדיוק כמו שמייצר חברת קליניק.

קליניק הוא מותג טיפוח יוקרתי שקיים כבר למעלה מ-75 שנים, הם מציעים קווים מרובים של מוצרים, אך המפורסמים ביותר בזכות מוצרי הטיפוח שלהם נגד הזדקנות, אחד מהם הוא Clinique All About Eyes Rich שהוא קרם לחות עשיר/ קרם עיניים, שנוצר כדי להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים מסביב לאזור העיניים.

קרם העיניים של קליניק All About Eyes Rich מגיע בצנצנת עם טוויסט אוף העליון ומרית קטנה כדי לגרוף את המוצר, זה מריח קצת פרחוני מתכולת מי הוורדים אבל זה לא משתלט, בפועל זה יוצר אפקט כמעט מצנן על העור שמרגיש מדהים שכן אזור זה יכול להיות לעיתים קרובות רגיש ויבש מהחשיפה המתמדת שלו לשמש ולרוח.

המוצר הראשון של קליניק היה קליניק קרם פנים בשם "Faces" אשר נוצר עבור מי שסובל מעור יבש עקב מזג אוויר קר או תרופות כיוון שיש בו מרכיבים המחזירים את הלחות לעור ומרכיבים נוספים המרגיעים אדמומיות וגירוי סביב העיניים.

קליניק קרם עיניים, המוצר הראשון שלהם: "Faces" הפך זמין לרכישה בנובמבר 1968 במיקומי Saks Fifth Avenue בלבד לצד קרם עיניים קליניק סמארט.

איך לבחור סרום לעיניים קליניק? קליניק לעיניים מוצר מנצח?

קליניק הינו מותג יופי המתמחה במוצרים איכותיים לפנים ואזור העיניים, ג'ל עיניים קליניק יכול להיות פתרון טוב ויש גם ביקורת קרם עיניים קליניק ומסקרה קליניק לעיניים רגישות.

מהו קרם עיניים של קליניק?

קרם עיניים Advanced Repair של קליניק למראה צעיר. קרם העיניים של קליניק עוצב מחדש כך שיפעל על מספר סימני הזדקנות סביב העיניים. יש לו פורמולה עשירה ואנטי אייג'ינג החורגת מטיפול בקמטים עדינים וקמטים.

הוכח קלינית כמשפר את המראה של רגלי עורב, עיגולים שחורים ונפיחות סביב קו מתאר העין תוך 4 שבועות.

אנו נדון על מוצר זה במדור שלנו היום. אז תן לנו להתחיל עם המוצר החדש הזה של Clinique Eye Cream!

קרם עיניים של קליניק הוא מוצר שהוצג לראשונה על ידי החברה בשנת 1971. מייסדי החברה היו בטיול ביפן כשגילו לראשונה את יעילותו של קרם עיניים כמוצר יופי.

קליניק הוא שם מותג המייצג את המוצרים והשירותים הרבים בליין הקוסמטיקה, טיפוח העור והריח שלהם. בנוסף לאספקת מוצרי יופי, קליניק מציעה גם הדרכה באיפור ללקוחות הזקוקים לעזרה להחליט אילו מוצרים מתאימים ביותר לצרכיהם.

קו הקוסמטיקה הפופולרי ביותר של קליניק הוא יסודות וקונסילרים לכל העור

המוצר עם הביקוש הרב ביותר הוא קרם עיניים של קליניק, החברה מציעה מבחר רחב של מוצרי עיניים הכוללים: מסקרה, אייליינר, וצלליות.

קרם העיניים של קליניק מורכב ממרכיבים טבעיים לחלוטין, המרכיבים כוללים תמצית מלפפון המעניקה לחות לעור ומפחיתה דלקות, חמאת שיאה המעניקה לחות לעור ושמן חוחובה המזין את העור בחומצות שומן אומגה 6.

המוצר של קליניק שהכי מתעניינים בו הוא קרם העיניים שלהם שעשוי מתמצית מלפפון ותמצית קמומיל. זה נחקר כדי להראות יתרונות כגון לחות לתאי עור יבשים באזור העיניים עד 24 שעות לאחר שימוש של שבועיים. זה גם עוזר עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים שיכולים להגביר את הביטחון העצמי.

עיפרון עיניים נוזלי Precision Longwear של קליניק הוא מוצר יופי שהיה פופולרי מאוד בשוק. יש לו קצה מדויק והוא עמיד לאורך זמן ועמיד בפני קמטים.

עיפרון עיניים נוזלי Precision Longwear של Clinique הוא תוחם עיניים עם קצה מדויק למריחה קלה וכיסוי עמיד לאורך זמן ועמיד בפני קמטים.

קרם עיניים של קליניק נבדק קלינית לעבודה על קמטים, עיגולים שחורים, נפיחות, עור רפוי, רגלי עורב, קמטים עדינים, כתמי גיל ועוד.

קליניק הוא מותג מוצרי טיפוח יוקרתי אשר נוצר בשנת 1968 על ידי חברת אסתי לאודר. מאז החברה יצרה לעצמה נישה בשוק על ידי מתן מוצרי טיפוח יוקרתיים ללקוחותיה.

אחד המוצרים הפופולריים ביותר שלהם הוא קרם העיניים של Clinique שהם הציגו בשנת 1991. קרם העיניים מגיע ב-7 גדלים שונים וזמין לרכישה באתרclinique.com, וקמעונאים מקוונים אחרים כמו אמזון, ניתן למצוא אותו גם בחנויות כלבו רבות כמו מייסי'ס ונורדסטרום.

  • קרם העיניים של קליניק נועד להעניק לחות ולמצק את העור העדין מסביב לעיניים על ידי הפחתת נפיחות, החלקת קווים וסיוע בחיזוק ההגנה שלו מפני גורמים סביבתיים כמו זיהום ויובש.

  • לקליניק מגוון שלם של מוצרים המיועדים לסוגי עור שונים – פשוט בחרי אחד המתאים לך ביותר!

  • הנוסחה החדשנית של קליניק היא טיפול עיניים בעל פעולה משולשת, המפחית באופן גלוי שקיות, כהות וקמטוטים תוך כדי מיצוק עדינות מתחת לעיניים.

  • הכל תוך כדי בדיקת רופא עור ורופא עיניים.

  • קרם העיניים המיוחד של קליניק נוצר במיוחד כדי לספק את הטיפול הטוב והיעיל ביותר לעיניים שלך.

  • קרם העיניים של קליניק הוכח קלינית בטוח ויעיל כמו כל דבר בשוק.

  • המוצר מעוצב עם מנגנון קירור ייחודי המעניק הקלה מיידית מעיניים נפוחות, עיגולים שחורים ויובש.

כל הפרטים והמידע אודות קרם עיניים קליניק, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לקרם עיניים קליניק. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות קרם עיניים קליניק.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x