אלכסנדר מקווין אילת

אלכסנדר מקווין

אתה לא צריך לדעת שום דבר על אופנה כדי להתאהב בעיצוב של קו הבגדים בעל השם הזה, המעצב החשוב ביותר בעשור האחרון זוהי אוסף של כמה מהעיצובים החזקים והמשפיעים ביותר מהמלתחה הנחשקת של אלכסנדר מקווין, הכוללת פריטים איקוניים כמו "שמלת המוות", השמלה האדומה של "גטסבי הגדול" והטוקסידו המרהיב של OBEY. אלכסנדר מקווין נבחר כ"המעצב המשפיע ביותר בעשר השנים האחרונות". הוא נחשב בעיני רבים לאחד מחדשני האופנה הגדולים ויש לו קהל עוקבים עולמי. ניתן למצוא את אלכסנדר מקווין אילת בחנות המותגים המורשה.

 

בושם אלכסנדר מקווין- ניחוח היוקרה האולטימטיבי

קחו את החושים שלכם למסע בעולמו של אלכסנדר מקווין, ניחוח עכשווי לאישה של היום עם ריח חדשני, אך נצחי, עומד במבחן הזמן, ניחוח זה בהשראת הרגע והכוח המעורר שלו. הבושם שהוא מהות הסטייל, הניחוח מגלם את התכונות של אישה שרוצה להיות בהרמוניה עם זהותה שלה ובאחד עם הסגנון שמזכיר פרחים פורחים, עשבי בר ושריפות יער חמימות. הוא פורץ דרך מבחינת ההרכב והביצועים שלו.

 

בנובמבר 2011 השיקה מקווין קו בשמים משלה בשם אלכסנדר מקווין. הבושם מבוסס על מתכון עתיק לשימוש ב-mezereon, פרח שצף על פני המים. בעבר פותחו בשמים רבים מפרחים הצפים במים. כיום פרחים כאלה הם נדירים וקשה למצוא בטבע, ולכן הבושם הספציפי הזה נוצר באמצעות כימיקלים סינתטיים. המהדורה הראשונה של הבושם אלכסנדר מקווין הגיעה בבקבוק במהדורה מוגבלת וכללה רק 18 ניחוחות: 1 לכל אחד מ-18 ימי החודש. אלכסנדר מקווין אילת, הבושם של אלכסנדר מקווין הוא תערובת של הדרים, ורד, יסמין ומאסק. יש לו ריח רענן שנמשך כל היום. אנשים שניסו אותו אומרים שהוא מושלם ללבוש משרדי או לנשיאה בארנק. זהו גם אחד הבשמים הנמכרים ביותר באמזון. הניחוח הפופולרי ביותר באמזון – עם למעלה מ-20% ביקורות חיוביות – הוא הבושם אלכסנדר מקווין שעולה בסביבות לבקבוק של 30 מ"ל. בשנת 2006 הוציא אלכסנדר מקווין את הבושםאשר נוצר בהשראת שנות ה-70 וה-80. בשנת 2010, שוחרר ריח חדש לנשים לכבוד המעצבת המנוחה בשם "מונה ליזה". מבדיקה אחרונה עלה כי אמנם באילת כבר לא המכר הבושם, אבל עדיין אנשים אוהבים אותו . הסיבה שבגללה אנשים אוהבים את הבושם הזה היא כי יש לו ריח מאוד בלתי נשכח שגורם לך להרגיש כאילו אתה נמצא במקום אקזוטי בו הכל יכול לקרות. הניחוח נקשר בשינוי מצב הרוח שלך והבאת אושר לחייך. כדאי גם לציין שיש הרבה ריחות שדומים לאילת אבל הם לא נראים עוצמתיים או רומנטיים כמו זה.

 

  • רוחו של מעצב עכשווי יחד עם הערכה עמוקה לניחוח המפורסם ביותר בעולם.

  • הבושם היחיד שפיתח האחד והיחיד אלכסנדר מקווין עצמו.

  • עוצב באופן נרחב מחומרים נדירים, כדי להיות ביטוי מעולה של קלאסה ויוקרה

  • זהו בקבוק של יוקרה טהורה.

  • הניחוח החדש של המעצב הבריטי, הריח הזה הולך לגרום לך לשים לב.

  • חיוני לכל חובב אופנה, הבושם הזה מגיע בקופסת מצגת מהממת, מה שהופך אותו לאידיאלי למתנה.

  • יצירת מופת אמיתית שמגיעה רק פעם אחת בחיים.

  • הניחוח הזה הוא שיאו של אופנה, סטייל ויופי בשילוב: יוקרה טהורה לעיניים.

  • נעשה על ידי אמן ומעצב יצירתי בעל שם עולמי, זהו יחיד במינו.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x