אלכסנדר מקווין שחור

אלכסנדר מקווין בלאק

שחור הוא הצבע החדש ביותר של אלכסנדר מקווין מעצב השנה, "אלכסנדר מקווין הוא מעצב שתמיד פרץ את גבולות האופנה והסגנון". – ווג. מאז 1988, אלכסנדר מקווין הוכר כאחד המעצבים המובילים בעולם. מייסד אלכסנדר מקווין קיבל 20 פרסים מתחרויות עיצוב בינלאומיות שונות. מהלייבל בעל השם שלו ועד לעבודתו עם לואי ויטון, הוא זכה למוניטין בינלאומי בזכות היצירתיות שלו, החדשנות העזה והביצוע המיומן שלו. עיצובים מיוחדים במינם, העיצובים המבוצעים במיומנות שאלכסנדר מקווין מייצר אינם דומים לשום דבר אחר בשוק. היצירות הדינמיות שהוא יוצר אינן דומות לשום דבר שנראה בעבר והן נחשקות על ידי רבים ברחבי העולם. ליצירותיו הייחודיות יש אינדיבידואליזם שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

 

שחור הוא הצבע הטוב ביותר

אלכסנדר מקווין נעליים שחורות, בחר ולבש את הטוב ביותר – אלכסנדר מקווין שחור, מצוינות מסביב, הנעליים השחורות הן הנשק הסודי שלך. תוכל להפוך כל בגד ליצירת מופת, מעבודה ועד סוף שבוע, בצעד אחד לפני כולם. מרגישים קצת צורך ברענון? נסה להתאים להם ז'קטים שחורים ולבנים של אלכסנדר מקווין. שם מוכר כבר למעלה מ-30 שנה, המותג אלכסנדר מקווין הוא שם מוכר כבר למעלה מ-30 שנה, ומספק אוסף חסר תקדים ונצחי של נעליים, תיקים ואקססוריז, פריטי מעצבים בלעדיים, נעלי אלכסנדר מקווין שחורות מיוצרות באמצעות אותם חומרים המשמשים בקולקציות של אלכסנדר מקווין, כלומר הן פריטי מעצבים בלעדיים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

 

עיצוב מרתק ואומנות איכותית

הנעליים האלה חדשות ומשופרות, יפות באותה מידה שהן נועזות. הם עשויים מחומרים יוקרתיים, הם בנויים להחזיק מעמד לכל החיים. עיצוב שני הגוונים הוא נועז, ייחודי ומשהו שלא תמצאו בשום מקום אחר, באלכסנדר מקווין נעליים שחורות לא מפחדים לערבב דברים. למעצבים של אלכסנדר מקווין יש פרספקטיבה ייחודית כיצד ליצור את הנעל המושלמת שעושה אמירה אופנתית. אלכסנדר מקווין הבעלים של "דרך מקווין" ואנחנו לא נותנים לשום דבר לעצור אותנו מלעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב: ליצור סגנון יוקרתי בצבעים שערורייתיים שישאירו אותך חסר נשימה בכל יום בשבוע. אלכסנדר מקווין הראשונים להציג את נעלי אלכסנדר מקווין שחורות מותג הנעליים הנחשק בעולם, האופי הייחודי של הנעליים הללו מבטיח שהן מהוות סמל לאינדיבידואל וגם לאמירה אופנתית, עיצוב מיוחד במינו המבוסס על סלבריטאי האופנה אלכסנדר מקין.

 

אלכסנדר מקווין נעליים שחורות

אלכסנדר מקווין שחורות, במסעו לדחוף את האופנה השחורה קדימה, אלכסנדר מקווין יצר קטגוריה חדשה של הנעלה עם דגש על החומרים המשובחים ביותר ושילובי צבעים חדישים. הקולקציה הראשונה של המותג נחשפה בלונדון בסוף 2005. הצגת הקו הזה משקפת כיצד הטעמים המשתנים של סין משנים גם את מגמות האופנה העולמיות, הקולקציה הזו זכתה לביקורות נלהבות ממקורבי אופנה, ששיבחו את העיצוב החדשני והחומרים האיכותיים, שהבדיל אותה מנעלי אופנה בייצור המוני. אלכסנדר מקווין שחור הוא צבע השחור והלבן של נעל אלכסנדר מקווין. צבע זה פופולרי בקרב בחורים שאוהבים ללבוש שחור אבל לא רוצים להיות כהים מדי. הנעליים השחורות של אלכסנדר מקווין הן כעת חלק מקולקציית מהדורה מוגבלת. הם שוחררו במקור ב-2008. אלכסנדר מקווין היה מעצב אופנה בריטי שהלך לעולמו בשנת 2010. הוא נודע בסגנונו האפל והלא שגרתי, וצלליות השמלות והחליפות שלו היו לעתים קרובות "מזעזעות". למרות שהוא מת כבר שש שנים, הוא עדיין מקבל את תשומת הלב הראויה. למעשה, הנעליים שלו עדיין נמכרות כמו עוגות חמות היום – הוכחה לכך שהאופנה לעולם לא מתה. נעלי אלכסנדר מקווין שחורות הן טרנד המציע נעליים ולבוש באיכות גבוהה בהשראת הסגנון האפל והלא שגרתי של אלכסנדר מקווין.

 

  • קבלו את העיצוב האותנטי והיוקרתי של המעצב המהולל, אלכסנדר מקווין עם הנעליים הללו.

  • עשוי מחומר איכותי ומעוצב עם צללית חלקה כדי להחמיא לכל דמות.

  • הנעל המושלמת לכל אירוע, בין אם הוא רשמי או קז'ואל.

  • אלכסנדר מקווין נעליים שחור אמירה אופנתית אולטימטיבית.

  • אלכסנדר מקווין שחור לבן מהדורה סופר מוגבלת.

  • אלכסנדר מקווין נעליים שחורות מובטח להשפיע על המראה שלך.

  • נעליים חלקות וחלקות, מושלמות למעבר בין עונות.

  • השילוב המושלם של שחור ולבן, הנעליים האלה יהיו הצמד המועדף עליך.

  • הנעל השחורה הזו של אלכסנדר מקווין היא תמיד חובה כשאתה רוצה להתלבש כדי להרשים.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x