נעלי אלכסנדר מקווין לילדים

הנעליים הכי אייקוניות בעולם

קו הילדים של אלכסנדר מקווין הוא שילוב מושלם של סגנון ונוחות. העיצוב האגדי, האיכות ותשומת הלב לפרטים נמצאים שם. חמוד, נוח, מסוגנן הנעליים עשויות מהחומרים הטובים ביותר כדי ליצור נעל נוחה ומסוגננת שילדך יאהב.

 

אלכסנדר מקווין קידס

המותג אלכסנדר מקווין ידוע בעיצוב נעליים שהן שיקוף אמיתי של הרוח המרדנית של המעצבים שלהם והם גאים להציע את אותו עיצוב ואיכות יוצאי דופן עבור ילדים ותינוקות. תינוקות, פעוטות ועוד, אין הגבלה לסגנון, לצבע או לגודל של נעלי אלכסנדר מקווין לילדים. לנעלי אלכסנדר מקווין לילדים יש סגנון מודרני המתאים לצרכים של ילדים והורים עם תכונות כמו אבזמים קלים לשימוש ורוכסן נסתר לסגירת אבזם קלה. חקור את אוספי הנעליים של אלכסנדר מקווין למבוגרים, נשים וילדים כדי למצוא את הזוג המושלם היום.

 

נעלי אלכסנדר מקווין לילדים- הילד שלך יאהב את הנעליים האלה!

העיצובים החדשניים שלנו אלכסנדר מקווין מעוצבים מתוך מחשבה על בטיחות, נוחות וסגנון. הצטרפו לכיף האופנתי ותתחילו את היום של הקטן שלכם עם זוג נעלי אלכסנדר מקווין. כיף ומסוגנן, כל יום הוא הרפתקה מרגשת כשאתה נועל נעלי אלכסנדר מקווין, המספקות את השילוב המושלם של אופנה ותפקוד. ילדים שאוהבים את אלכסנדר מקווין יידעו שהשם הוא שם נרדף לאופנה. אלכסנדר מקווין הוא מעצב אופנה בריטי, שמקורו בלונדון. בשני העשורים האחרונים הוא הפך לאחד המעצבים המשפיעים בעולם. הוא ידוע בקישוטיו ובתפיסה הייחודית שלו על אופנה. הוא זכה לשבחים רבים, כולל רטרוספקטיבה במוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון ב-2012. אלכסנדר מקווין המנוח יצר פריטים איקוניים רבים הזמינים כעת גם לילדים, כך שהם יכולים ליהנות ללבוש את העיצובים שלו כשהם גדלים. הנעלה של מקווין יוצרת זהות אינדיבידואלית שילדים יכולים לקשר איתה ולחשוב על עצמם כאנשים "מגניבים" ו"ייחודיים". נעלי אלכסנדר מקווין לילדים זמינות בקמעונאים שונים כמו Nordstrom, Bloomingdales, Nordstrom Rack ועוד. נעלי אלכסנדר מקווין לילדים נועדו להיות אופנתיות, עמידות ונוחות. ילדים יאהבו ללבוש את הנעליים האלה בזמן שהם בדרכים או משחקים בפארק. הנעליים האלו של אלכסנדר מקווין היו אהובות על ילדים מאז שיכלו ללכת. העיצובים והחומרים של נעלי ספורט אלה הם מהטובים בתעשייה. ילדים ומבוגרים כאחד יכולים למצוא את דרכם לנעלי הספורט הללו בקלות הודות לעיצוב הפשוט שלהן שכולם יכולים ליהנות ממנו. אלכסנדר מקווין ידוע בעיצוביו העצבניים והכריזמטיים שיש בהם שמץ של אפל ומורבידי. אנשים רבים מייחלים לעתים קרובות שילדיהם יוכלו ללבוש את העיצובים של אלכסנדר מקווין, אבל הם מוצאים את זה מורבידי מכדי שהם יוכלו לקנות אותם. כיום, AI אפשרה לילדים להיכנס גם לעיצוב.

 

 

  • עשוי 100% חומרים טבעוניים ומיוצר באיטליה

  • עשוי מעור תפור ביד וזמש בשעווה

  • נעלי אלכסנדר מקווין לילדים- מסורת של אומנות ואיכות הנמשכת לאורך הדורות

  • עיצוב שלא נראה כמותו עם נעלי אלכסנדר מקווין לילדים

  • אופנת מעצבי הילדים הטובה ביותר עם עיצובים חדשניים ומקוריים

    עשוי מתוך מחשבה על פרופורציות ייחודיות לילדים

  • נעלי אלכסנדר מקווין לילדים נוצרו עם עיצוב וצורה לשני המינים

  • גפת זמש רך ונושם וסוליות גמישות

  • מראה אייקוני באמת שעוצב בקפידה ובגימור בעבודת יד, שיגרום לפאשניסטה הקטנה שלך לקנאת כל החברים שלהם.

  • חומרים גמישים ועמידים לילדים מגיל 4 עד 10 שנים

  • עשויה מבד עדין ומעוצב בצורה מסוגננת, נעל הילדים בטוח תשמור על התינוק הקטן שלך נוח בצורה מסוגננת.

  • גפיות עור עמיד למים שגם הן מצוידות היטב ועמידות, כמו גם בטנת פליסה רכה.

  • עיצוב נעליים שיקי עם כשרון קלאסי הם הדבר הבא של נעלי אלכסנדר מקווין לילדים

     

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x