אלכסנדר מקווין קולקציות

המנהיג העולמי באופנה עכשווית

בעולם שבו אופנה מתפתחת כל הזמן, אלכסנדר מקווין מוביל את הדרך מאז הקמתה בשנות ה-80, חבק את היצירתיות הפנימית שלך עם האוסף של אלכסנדר מקווין קולקציות של דברים מעוררי השראה לעשות ולראות. לראשונה מאז הקמתו ב-1973, אלכסנדר מקווין זמין כעת לנשים ולגברים. קו בגדי הנשים והקולקציות של אלכסנדר מקווין הוא הרחבה של החזון שלהם לעתיד שבו הגבולות בין גבוה לנמוך, חדש וישן, מטושטשים. עתיד האופנה, קולקציות אלכסנדר מקווין מספקים את האופנה החדשנית ביותר מכל העולם באמצעות החנות המקוונת של אלכסדנר מקווין ומיקומי החנויות הפיזיות. אלכסנדר מקווין נמצאים בחזית המעבר של החברה לאורח חיים מודע יותר, ותומכים בכולם, מיחידים ועד תאגידים ועד קבוצות קמפיינים בחיפוש אחר קיימות. אספנו מגוון מעורר השראה של קולקציות שמגלמות את החזון החדש הזה לאופנה – מה שמבטיח שכל סגנון גם ניתן ללבישה בקלות, ועם זאת מגיע למשהו גדול ממנו.

 

אלכסנדר מקווין שמלות- דרך חדשה להתלבש

סגנון ותרבות, זה לא סוד שלונדון היא עיר משופעת בהיסטוריה, תרבות ועיצוב. כאחת הערים המגוונות ביותר מבחינה תרבותית על פני כדור הארץ, אין זה מפתיע שהעיר הזו ייצרה אינספור חדשני אופנה ויוצרי טעם במהלך ההיסטוריה המרשימה שלה והייתה ביתם של כמה מהמעצבים המשפיעים ביותר מכל העולם. אלכסנדר מקווין נולד בלונדון ב-1969 וגדל עם עניין בעיצוב שהוביל להתלמדות אצל המעצב הלונדוני ג'ון גליאנו לפני שביסס את עצמו כמעצב מוערך בפני עצמו עם הקולקציה הראשונה שלו.מעצב האופנה אלכסנדר מקווין יצא לחולל מהפכה באופן שבו אנו מתלבשים עם יצירותיו המהפכניות. כל הסגנונות שאת אוהבת, שמלה לכל אירוע עם האופנה המיוחדת ביותר עבורך בדרכך למצוא את שמלת אלכסנדר מקווין המושלמת שלך לאירוע המיוחד שלך כל הסגנונות של שמלות אלכסנדר מקווין שאת חולמת עליהן! תראי טוב, תרגישי טוב השמלות של אלכסנדר מקווין מעוצבות על ידי אלכסנדר מקווין ומיוצרות באיטליה בסטנדרטים מחמירים, מה שמבטיח שתיראי בהן במיטבך. אנו מתעדכנים בכל מגמות האופנה האחרונות ומשחררים הצעות בלעדיות באתר האינטרנט שלנו במידה וכאלה קיימות. הישארי מעודכנת לוודא שלא תפספסי אף אחת מהמבצעים הנהדרים ברחבי הרשת.

 

מעצבים שאנחנו אוהבים- אלכסנדר מקווין קולקציות

אלכסנדר מקווין הוא מעצב בריטי איקוני שזכה לתהילה בסוף שנות התשעים ותחילת שנות ה-2000 עם עיצובים עצבניים ומודרניים. האוספים שלו אופיינו בפריטים מפורקים בעלי איכות פיסולית, שלעתים קרובות היו בעלי הדפסי עור של בעלי חיים. זכרונות בלתי נשכחים, משמלות אלכסנדר מקווין ועד תיקי אלכסנדר מקווין, הקולקציות של אלכסנדר מקווין מיועדות לסגנון יומיומי, כולל זוהר ומגמות האופנה האחרונות. קו הבגדים של אלכסנדר מקווין הוא מעצב אופנה וקמעונאי עם קהל חסידים. הוא נוסד על ידי אלכסנדר מקווין המנוח בשנת 1994. הקו נלבש על ידי ידועניות כמו ביונסה, ליידי גאגא, ריהאנה וקים קרדשיאן.

 

אלכסנדר מקווין תערוכה

תערוכת אלכסנדר מקווין התקיימה בבניין סלפרידג'ס אולד בלונדון מה-18 באוקטובר עד ה-24 בנובמבר 2018. היא תציג למעלה מ-100 מהעיצובים האיקוניים ביותר של המעצב, כמו גם כמה יצירות שטרם נראו מפורסם בזכות השימוש שלו בצבע ובבנייה, מקווין אמר כי "אני מעדיף לזעזע אנשים מאשר לשעמם אותם" לפני מותו ב-2010. המעצב הבריטי אלכסנדר מקווין הלך לעולמו בשנת 2010 בגיל 40. מורשתו, לעומת זאת, מתקיימת דרך האוספים שלו שממשיכים להתפתח ומדברים לליבם של אנשים רבים., מקווין ידוע בעיצוב האוונגרד שלו ובאופנה חדשנית. יצירות הקוטור שלו הפכו אותו לאחד ממעצבי האופנה המפורסמים בעולם, במיוחד במהלך הקריירה שלו כסטודנט בקולג' לאמנות סנטרל סיינט מרטינס בלונדון בין השנים 1994 ל-1997. כשזה מגיע לאופנה, אלכסנדר מקווין הוא שם מוכר. כמעצב ה-"LBD" (שמלה שחורה קטנה), היצירות שלו נלבשו על ידי כמה מהנשים האיקוניות ביותר בהיסטוריה. מקווין היה ידוע בעיצוביו הדרמטיים והאיקוניים ששברו את כל הכללים בכל הנוגע לאופנה. עם זאת, הוא גם נודע כדי חשאי ומתבודד בעבודתו.

 

 

  • קולקציות האופנה הטובות ביותר בהישג ידך.

  • קבל את המיטב מהטוב ביותר עם גישה בלעדית לאוספי אלכסנדר מקווין האחרונים.

  • אלכסנדר מקווין שמלות גלי סגנונות ייחודיים ואופנתיים

  • נבחרו באופן בלעדי על ידי המנהלת הקריאטיבית של המותג שרה ברטון, הקולקציות המצומצמות הללו נאצרו ממיטב העבודות של מקווין.

  • שמלות, חליפות ומשקפי שמש מהשורה הראשונה עבור הגברת המודרנית עם כשרון הרפתקאות

  • שמלה, משקפי שמש ותערוכה מקולקציית אלכסנדר מקווין

  • היו הראשונים לחוות את הקולקציות החדשות של אלכסנדר מקווין, משמלות וחולצות ועד משקפי שמש ועוד.

  • אלכסנדר מקווין עיצב שמלות, בגדים, משקפי שמש ועוד כדי להקסים את החושים שלך.

  • עיין בכל האוספים שלו באינטרנט כדי למצוא את העיצוב הטוב ביותר עבורך.

  • אלכסנדר מקווין קולקציות של מוצרים בודדים, כמו גם תלבושות שלמות, זמינים כעת ברחבי הרשת

  • עיצובים של בגדים ואקססוריז נוצרים בהשראת טעמו האישי של אלכסנדר מקווין.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x