אלכסנדר מקווין סניקרס

נעלי ספורט של אלכסנדר מקווין הן אייקוניות

נעלי הספורט של אלכסנדר מקווין היא נעל אייקונית, שמתפתחת כל הזמן ולעולם לא חוזרת על אותה הדרך., סגנון חתימה ייחודי, נעלי הסניקרס של אלכסנדר מקווין היא צללית קלאסית ונצחית, אבל ההתאמה האישית שלך היא שהופכת אותה לשלך. העתיד בהנעלה, העתיד של מקווין כבר כאן. הנעליים שמשנות את העולם, נעלי סניקרס אשר מחוללות מהפכה בתעשיית ההנעלה ומרעידות את הדרך בה אנו חושבים על מה שיוצר נעל נהדרת. סניקרס אלכסנדר מקווין פורצים גבולות, מאתגרים מוסכמות ויוצרים משהו חדש עבור כל אדם בעולם עם הסגנונות והעיצובים המיוחדים של סניקרס של אלכסנדר מקווין . קולקציית הסניקרס האחרונה של אלכסנדר מקווין זמינה באינטרנט במגוון סגנונות נעלי ספורט, נעלי סניקרס זמש של אלכסנדר מקווין, נעלי סניקרס מעור ועוד.

 

סניקרס אלכסנדר מקווין

אלכסנדר מקווין הוא הבית שהשיק אלף חקיינים, עם התמונות האייקוניות שלו של נעליים בקושי ופירוטכניקה פאנקיסטית. הנעליים שלו אינן מוגבלות רק ליחידי אופנה פורוורד; הם גם מועדפים בקרב העשירים והמפורסמים. נעלי הספורט של אלכסנדר מקווין נעות בין 1,000 ל-10,000 דולר. עם מאות זוגות שנמכרים בכל יום ובכל רחבי העולם, הנעליים של אלכסנדר מקווין עדיין חזקות כסמל באופנה. נעלי ספורט מעוטרות קריסטל אלכסנדר מקווין סברובסקי יצאו לראשונה בשנת 2010, ונוצרו עבור פיפה מידלטון ביום חתונתה.

 

נעלי הסניקרס של אלכסנדר מקווין הן פריט איקוני בתעשיית האופנה עם היסטוריה ארוכה, אלכסנדר מקווין היה ידוע בזכות עיצוביו הייחודיים של בגדים ונעליים. הוא שילב צורה עם פונקציה כדי ליצור כמה מהפריטים הבלתי נשכחים ביותר באופנה כיום, הסניקרס נקראת על שם המעצב שלה, אלכסנדר מקווין וזמינה בשלושה סגנונות – רגיל, זמש ועור. מובן מאליו שנעלי הסניקרס האלו יקרות אבל הן שוות כל שקל כי הן בין הסניקרס הנחשקות בעולם. עם הקולקציה החדשה של נעלי הסניקרס של אלכסנדר מקווין, המותג הצהיר עד כמה הוא הגיע מאז תחילתו להתבסס כאחד מבתי האופנה המשפיעים בהיסטוריה. הסקירה הינה מבט מעורר כבוד על קו הסניקרס היוקרתי הזה.

 

אלכסנדר מקווין סניקרס מחיר

אלכסנדר מקווין הוא מעצב אופנה ולייבל בריטי המתמחה בעיצובים אוונגרדיים. הסניקרס של אלכסנדר מקווין הן לא רק כמה נעליים רגילות. הם מעוצבים עם הרבה תשומת לב ופרטים כדי לתת את החוויה הטובה ביותר עבור הלובש. המפתח להבנתם הוא לדעת כיצד הם נבנו. הסניקרס של אלכסנדר מקווין נוצרו על ידי שני מעצבים, שרה ברטון וג'ימי צ'ו. הם השתמשו בחומרים אוונגרדיים כמו תחרה ונציאנית, תנין, נוצות יען, שועל אדום ועור עור יען בבנייתם. נעלי הסניקרס של אלכסנדר מקווין הן אחד העיצובים האייקוניים בהיסטוריה. המותג נוסד בלונדון בשנת 1984 על ידי המעצב הסקוטי אלכסנדר מקווין. כשמת, השתלטו על המותג על ידי הוריו שממשיכים לנהל ולנהל אותו גם היום. מבחינת טווח מחירים, הסניקרס של אלכסנדר מקווין די יקרות בהשוואה למותגים אחרים. הם עולים הרבה כי הם עשויים מחומרים יוקרתיים כמו תנין, יען ונוצות יען. אלכסנדר מקווין הציג לראשונה את נעלי הספורט הראשון שלו בשבוע האופנה בפריז בשנת 1993. היה לו קטלוג גדול של נעליים להציע והיה הראשון שהשתמש בעור, זמש, ניאופרן ואפילו חליפות ים בעיצוביו. אלכסנדר מקווין הוא מעצב אופנה ואביזרים משפיע שהשתמש בחומרים לא שגרתיים כמו עור, זמש וניאופרן כדי ליצור את העיצובים שלו. הוא שילב בדים טכניים עם צלליות קלאסיות כדי ליצור יצירות ייחודיות מסוגננות וחדשניות.

 

  • סומנו על ידי המעצב הבריטי הנודע אלכסנדר מקווין, נעלי הספורט האלה שיקיות כמו שהן מגיעות.

  • הנעליים הללו הן קלאסיקות מודרניות, תוך הצהרה בכל צעד.

  • אומנות מבית ויקטוריה בקהאם.

  • עשוי מעור שחור משובח

  • בנייה באיכות גבוהה

  • סוליה חלקה מעוצבת בהתאמה אישית למשיכה ובלימת זעזועים מקסימלית

  • מגיע עם תיק שרוך לאחסון קל

  • נעלי הספורט הללו עשויות מכל החומרים ברמה הגבוהה ביותר, הן השילוב המושלם של צורה ונוחות.

  • הסניקרס הללו הן חובה לכל פאשניסטה ומגיעות עם תג מחיר מתאים!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x