סטריליזטור של טומי טיפי

טומי טיפי- הדרך הטובה ביותר לשמור על הסביבה של תינוקך נקייה

זהו הסטריליזטור החשמלי הטוב ביותר בשוק כיום. כשאתה קונה טומי טיפי, אתה מקבל יותר מסתם מוצר, אתה מקבל שקט נפשי בידיעה שמשפחתך בריאה ובטוחה.

טומי טיפי הוא הדרך החכמה, המאושרת והאטרקטיבית יותר לעקר כאשר זה הרבה יותר מלהיות רק סטריליזטור, טומי טיפי מחויבים לספק יותר מסתם סטריליזטור, טומי טיפי עיצבו את המוצרים שלהם מתוך מחשבה על קלות שימוש ועיצוב נקי. מעקר טומי טיפי’ הדרך הטובה ביותר לשמור את זה חם ובטוח עבור הקטן שלך.

כל מוצר של Tommee Tippee שהחברה מייצרת מתוכנן מתוך מחשבה עליך – אכפת להם ממה שקורה בילד שלך ובסביבתו. זו הסיבה שטומי טיפי יצרו את המוצר הזה כדי להיות הדרך הבטוחה ביותר לשמור על הסביבה שלהם נקייה. עם מגוון של מגבונים, ספינות ובקבוקים המציעים מגוון רחב של אפשרויות, אתה בטוח שתמצא את ההתאמה המושלמת עבור הקטן שלך!

 

טומי טיפי – מוצר התינוקות מספר אחת בעולם

מדי יום, יותר מ-4 מיליון אמהות ואבות מסתמכים על Tommee Tippee כדי לעזור להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור ילדיהם.

מותג הסטריליזטור המהימן ביותר בעולם, טומי טיפי הוא מותג הסטריליזטור החשמלי מספר 1 בעולם, ועם למעלה מ-20 שנות ניסיון תחת החגורה שלנו, יש לנו גם רשימה ארוכה של פרסים כדי להוכיח זאת., בטוח וקל לשימוש, זה לא סוד שיש כל מוצר לתינוק הוא אחריות גדולה – אבל עם טומי טיפי, הדאגות שלך נגמרו. המוצרים שלנו מתוכננים מתוך מחשבה על בטיחות, תוך שימוש ברכיבים שנבדקו בטוחים לבריאות תינוקך וקלים לשימוש.

 

מעקר חשמלי של טומי טיפי- סטריליזטור טומי טיפי חשמלי

חשוב לשמור על הבקבוק של תינוקך נקי, לכן טומי טיפי תוכנן כך שיתאים לכל סוגי הבקבוקים והמיכלים, בלחיצה פשוטה. הכניסו אותו למדיח הכלים או שטפו אותו ביד, ואז בצעו עיקור מחדש של הבקבוק עם הקיטור הנקי של טומי טיפי. תכונת הכיבוי האוטומטית של טומי טיפי תעזור לך לחסוך בחשמל ולהימנע מתאונות.

הסטריליזטור של טומי טיפי מיועד לעיקור ולהשתמש בו שוב ושוב בכל סוגי הציוד השונים. עם מחזור מהיר אחד בלבד במיקרוגל, העיצוב של הטומי טיפי נעשה מטעמי נוחות.

הטומי טיפי קל לשימוש. כל שעליך לעשות הוא להניח את הציוד שלך במגש הגדול, ולאחר מכן להוסיף מים, לחבר ולהפעיל אותו. מסך ה-LCD יציג את התהליך כך שתוכלו לראות מתי הוא יסתיים!

סטריליזטור חשמלי הנמכר ביותר בעיצוב פטנט עם התמקדות מוגברת בבטיחות ויעילות, המעקר החשמלי של טומי טיפי כולל עיצוב פטנט המבטיח את בטיחות תינוקך. המעקר החשמלי של טומי טיפי מופעל גם על ידי מנוע איכותי המספק פעולה עוצמתית, יעילה ויעילה ב-99%.

המותג המהימן ביותר בעולם בטכנולוגיה תרמית, אתה יכול לסמוך על כך שהתינוק שלך יקבל את הטיפול הטוב ביותר עם טומי טיפי בגלל המוניטין של 30 שנה שלנו לאיכות ובטיחות. אנו משתמשים רק בחומרים האיכותיים ביותר, ומבטיחים שתמיד תדאג לבריאותו של הקטן שלך.

 

עיקור תוך 2 דקות בלבד!

העיצוב המוגן בפטנט של המעקר החשמלי של טומי טיפי מאפשר לך לעקר תוך 2 דקות בלבד – חוסך לך זמן ואנרגיה.

 

פריט חובה לכל ההורים

בין אם אתה חדש באימהות או שהיית שם שנים רבות, הסטריליזטור החשמלי של טומי טיפי הוא פריט אחד שלעולם לא יאכזב אותך. זה מושלם עבור אלה עם לוחות זמנים עמוסים מכיוון שלוקח רק 2 דקות לעקור.

Tommy Tippee הוא מותג של כלי תינוקות, במיוחד כלי הנקה. הם ידועים בעיקר בשל מגוון האביזרים שלהם לחימום בקבוקים.

מעקר חשמלי של טומי טיפי עם הגדרות 3 מהירויות הוא המוצר הפופולרי ביותר מבין המוצרים שלהם. הוא נועד לעקר בקבוקים וחלקים של ציוד האכלה לתינוק, כולל משאבות חלב וכלי תינוק אחרים כגון סינרים וקערות. למכשיר יש אור כחול רך וזוהר שמראה שהוא פועל והוא מסוגל לעקר עד 120 בקבוקים בכל פעם.

המוצר נעשה בשיתוף פעולה עם פיליפס אוונט, אך ישנם מותגים נוספים שיצרו גם סטריליזטורים חשמליים כמו Nuk ו-Medela.

המעקר החשמלי של Tommee Tippee הוא מוצר פופולרי בשוק. הוא מיועד לשימוש קל ובמקביל יש לו תכונות בטיחות בריאותיות מצוינות. החבילה מכילה הוראות מפורטות כיצד להשתמש בו וכיצד לנקות לאחר כל שימוש.

הסטריליזטורים החשמליים צוברים פופולריות גם בקרב אמהות שמעדיפות אותם על פני משאבת חלב ידנית מכיוון שניתן להשתמש בהם בכל מקום והם מגיעים בצבעים שישתלבו בכל עיצוב מטבח.

טומי טיפי מעקר חשמלי: Tommee-Tippee-Electric-Electric-Sterilizer

משאבת חלב ידנית של טומי טיפי: Tommee-Tippee

 

  • עשוי מפלסטיק ABS עמיד שהופך אותו לעמיד לאורך זמן

  • בעל תפס לשחרור מהיר כדי להקל על האחסון, מה שהופך אותו למושלם לנסיעות

  • בעל מאפיין בטיחות כיבוי אוטומטי המונע פציעות

  • בעל פה רחב לניקוי קל וסטריליזציה של בקבוקים, פטמות ומוצצים

  • משאבה חשמלית איכותית, נוחה לשימוש ומספקת תהליך עיקור מאובטח ללא דאגות.

  • מעולה לאמהות שרוצות לשאוב בעבודה, בדרכים, או למי שצריך לצאת לטיולים ארוכים.

  • עוצב תוך מחשבה על תכונות בטיחות מובילות וקלות שימוש; המשאבה גם קטנה מספיק כדי להיכנס אפילו לשקיות הקטנות ביותר.

  • תכונות מוצר: – מערכת CRM כוללת עם כלי עיצוב CRM למעקב אחר זמן, תזמון, אופטימיזציה של פרודוקטיביות

  • סטריליזטור טומי טיפי למיקרוגל הוראות שימוש

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x